Dan moet je sowieso niet in Tivoli zijnquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:50 schreef Twisted_fok het volgende:
Het zal mij aan m'n reet roesten, als het maar goed smaakt.
Ik vind het bier in Tivoli prima te doen hoor.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:59 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Dan moet je sowieso niet in Tivoli zijn
Nee als je naar Tivoli gaat, dan weet je gewoon dat je een bepaalde hoeveelheid geld kwijt bent aan drank die niet zo lekker smaakt. Daarom ga je van te voren natuurlijk naar een goeie kroeg!
Ik kan sowieso beter geen alcohol drinken tijdens het uitgaan (maar dat is een heel ander verhaal), dus ik ben daar niet zo van op de hoogte.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:59 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Dan moet je sowieso niet in Tivoli zijn
Nee als je naar Tivoli gaat, dan weet je gewoon dat je een bepaalde hoeveelheid geld kwijt bent aan drank die niet zo lekker smaakt. Daarom ga je van te voren natuurlijk naar een goeie kroeg!
Een tent met goede muziek, de beste optredens (2-na beste zaal om op te treden voor bands in NL, al stond ik in het Pothuys ook best lekker), waar helaas veel vrouwen het nodig vinden om in hempjes te lopen en hun okselfris tegen je aan te duwen. Het had zo mooi kunnen zijn.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:07 schreef Christine het volgende:
Wat is Tivoli voor tent eigenlijk?
En ze draaien er prrrrrrrrima muziek! Ikkom er graag.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:15 schreef Undergod het volgende:
om terug te komen op de cocktail vraag.
Ik was gister in de Lust aan de nobelstraat, en daar had ik een sgroppino. en dat was errug lekker.
En volgens mij kon je daar nog wel wat meer luxe drankjes halen. En dat allemaal in een relaxte omgeving met een leuk sfeertje!
Kijk eens bij Lillith op de Donkere Gaard.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:17 schreef Nosh het volgende:
Ga komend weekend weer naar Utrecht, maar vroeg me af of jullie nog aanraders hadden qua kledingwinkels? De bekende ketens in de grotere winkelstraten vind ik niks, dus ik vroeg me af of er misschien niet iets tofs in de buurt van de grachten oid zit?
Lilith, Raving of a Mad Woman?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:10 schreef AudreyHepburn het volgende:
Kijk eens bij Lillith op de Donkere Gaard.
Dat is precies wat ik zocht. Bedankt!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:10 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Kijk eens bij Lillith op de Donkere Gaard.
De Koninck doet het altidj wel goed!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:01 schreef Undergod het volgende:
ben net terug uit monaz.
Ik schijn een vriend te hebben die bijna letterlijk tegenover Kafe belgie zit! bij die parkeergarage zeg maar.
Welk biertje is aan te rasden bij belgie?
heb de hele tijd nu dat nummer van henk westbroek in mij hoofd gehad. van ik heb getwijfeld over belgie, want dat taaltje is zo zacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |