Aha, en toch heb ik het idee dat er wat spannends gebeurd is, hoe kom ik daar nou bij.....hmm, eens even navragen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou nee hoor, voor zover ik weet is ie gewoon voorgoed terug naar Italie, hij had het wel weer een beetje gezien hier. Ik kwan daar elke week een halve liter aardbeienijs halen, super was dat.![]()
Nou, een paar deuren verderop in een shoarmazaak is een paar jaar geleden wel de eigenaar vermoord terwijl ie achter de balie stond te werken, maar dat was geloof ik een roofmoord. Maar omdat het zo dicht bij Milaan zit, of zat, zou het misschien kunnen dat je die twee door elkaar haalt ?quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:45 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Aha, en toch heb ik het idee dat er wat spannends gebeurd is, hoe kom ik daar nou bij.....hmm, eens even navragen.
Nee, die gebeurtenis bedoel ik niet. Dat was ook wel creepy, net zoals dat meisje aan de Bemuurde Weerdsingel dat toen door die zoon van de eigenaar is vermoord. Nee echt, met de ijssalon was er ook iets raars.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou, een paar deuren verderop in een shoarmazaak is een paar jaar geleden wel de eigenaar vermoord terwijl ie achter de balie stond te werken, maar dat was geloof ik een roofmoord. Maar omdat het zo dicht bij Milaan zit, of zat, zou het misschien kunnen dat je die twee door elkaar haalt ?
Google is your Friend:quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:37 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Nee, die gebeurtenis bedoel ik niet. Dat was ook wel creepy, net zoals dat meisje aan de Bemuurde Weerdsingel dat toen door die zoon van de eigenaar is vermoord. Nee echt, met de ijssalon was er ook iets raars.
Bedoelde je dit?quote:Moord op 93-jarige vrouw
Utrecht - Woensdagavond 8 juni 2005, de avond van de kwalificatiewedstrijd Finland-Nederland, of in de nacht erop, werd de 93-jarige weduwe Ger Bindi uit Utrecht vermoord. Iemand is in haar huis aan de Gruttersdijk in de Utrechtse Vogelenbuurt binnengekomen en heeft de inhoud van haar geldkistje en in elk geval 2 gouden kettinkjes meegenomen. Mevrouw Bindi werd dood achtergelaten.
Slachtoffer
De 93-jarige weduwe Ger Bindi, onder buurtbewoners ook wel bekend als ‘omaatje Bindi’, was voormalig eigenaresse van ijssalon Milano aan de Amsterdamsestraatweg in Utrecht. Ze woonde op de Gruttersdijk in Utrecht.
Redelijk denk ik. Ligt vlak achter de Rubenslaan, vlak bij Galgenwaard.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:17 schreef CherryLips het volgende:Intratuin
is dat trouwens een beetje met het openbaar vervoer bereikbaar?
Goede morguh.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:19 schreef zatoichi het volgende:
Goedemorgen
Zeg wateroverlast in tilburg, maar in Utrecht kurkdroog!
Ik werk al meer dan twee jaar in Amsterdam. Ideaal is het niet, maar het is *op zich* ook wel leuk omdat veel van mijn vrienden er wonen...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:45 schreef Ciscus het volgende:
Heb een baan aangeboden gekregen in Amsterdam....rilrilril......maar goed, dinsdag maar eens even kijken. (maar Utrecht, ik ben voor altijd de jouwe)
Wat je zegt.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:26 schreef Q. het volgende:
Arrogante lui, die Amsterdammers.
Joh, ga es gewoon de stad in om rond te neuzen, zoals elke zichzelf respecterende meid.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
Toen ik vanmorgen om 7 uur na mijn werk naar huis fietste was het best te doen. Ik heb van 7 tot 2 dan ook best prima geslapen, totdat ik mijn bed uitzweette..
Dan een vraag voor de dames: ik ben op zoek naar laarzen: liefst van simpel leer, bruintint, tot net onder de knie. Ben vanmiddag bij Invito/Sacha/Dr. Adams enzo geweest, maar dat vond ik allemaal saai. Hebben jullie nog een goeie tip waar ik leuke laarzen kan kopen ? Het is voor onder korte jurkjes 's zomers. Ik heb een stel van die sixties jurkjes en die zien er zo stom uit met platte/lage schoenen.
Je MOET het hele weekend bier drinken ? Waarom moet dat ? En waarom doe je net of het een straf is ?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:34 schreef Svyatagor het volgende:
Ik moet het hele weekend bier drinken in Amsterdam![]()
Maar ik zorg dat ik overdag in Utrecht ben. Want zelfs met kater is Utrecht [afbeelding]
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:34 schreef Svyatagor het volgende:
Ik moet het hele weekend bier drinken in Amsterdam![]()
Maar ik zorg dat ik overdag in Utrecht ben. Want zelfs met kater is Utrecht [afbeelding]
Ja, ik snap het wel, maar bier is bier, niet dan ? Je kan mij nog wel een riooleringspijp inlokken met een krat bier, dan zal ik Amsterdam ook best wel kunnen verdragen.quote:
Effe in je fotoboek gekeken, maar je ziet er anders wel uit als een professionele shopper hoor.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:38 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ben niet zo into winkelen Au3, dus ik zou het niet weten. Maar morgen ga ik misschien wel even de stad in en ik zal m'n ogen voor je open houden.
Het flesje twisted_saus deed het hem?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Effe in je fotoboek gekeken, maar je ziet er anders wel uit als een professionele shopper hoor.![]()
Heheh...het werkte niet eens, niks gezien, maar ik had zin om effe slap te lullen. Bij deze sorry.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Het flesje twisted_saus deed het hem?
Ik hoor wel eens dat sommige mensen in mijn fotoboek eerst een stuk naar beneden moeten scrollen voor er wat te zien is. Zelf heb ik daar geen last van.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Heheh...het werkte niet eens, niks gezien, maar ik had zin om effe slap te lullen. Bij deze sorry.![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:35 schreef Undergod het volgende:
Ik ben dan geen vrouw he, maar ik moet er niet aan denken om in de zomer tot mijn knieen in het leer te zitten. Los van de hitte en klotsende voeten denk ik ook niet dat ik mij in de winter tot aan mijn knieen in klam leer zal begeven.
Yep, bier is bier, maar het smaakt toch beter in Utrecht. Maar de eerste etappe zit er opquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, ik snap het wel, maar bier is bier, niet dan ? Je kan mij nog wel een riooleringspijp inlokken met een krat bier, dan zal ik Amsterdam ook best wel kunnen verdragen.![]()
Ik heb er ook aardig wat vrienden wonen, dus wat dat betreft geen probleem. Maar toch...Amsterdam (heb er trouwens ook een blauwe maandag gestudeerd en 6 jaar een vriendin gehad die in A'dam studeerde en woonde, maar dat is anders!!! Hehe)quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:57 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik werk al meer dan twee jaar in Amsterdam. Ideaal is het niet, maar het is *op zich* ook wel leuk omdat veel van mijn vrienden er wonen...En heeeeel soms zijn ze wel eens bereid om de trein te nemen die ik elke dag (en -te vaak- 's nachts) neem
![]()
Gaan zonder stropdas en zeggen dat je alleen maar uit het buitenland geimporteerde (pleonasme??) stropdassen hebt en uit sympathie voor Verdonk deze niet om wil doen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:24 schreef DennisMoore het volgende:
Pfff... ga ik eindelijk eens naar de Acu, kan ik m'n VVD-stropdas niet vinden....
Wat moet ik áán?!
Tango Shoes! In HC, 2 pandjes links naast het ABN Amro kantoor bij het station daaro. (zag vandaag dat ze 2e paar 1/2 prijs hebben!)quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dan een vraag voor de dames: ik ben op zoek naar laarzen: liefst van simpel leer, bruintint, tot net onder de knie. Ben vanmiddag bij Invito/Sacha/Dr. Adams enzo geweest, maar dat vond ik allemaal saai. Hebben jullie nog een goeie tip waar ik leuke laarzen kan kopen ? Het is voor onder korte jurkjes 's zomers. Ik heb een stel van die sixties jurkjes en die zien er zo stom uit met platte/lage schoenen.
Omdat de meeste aanvallers vroegûh rechtshandig waren en op die manier in de knoop kwamen als ze met hun zwaard getrokken de domtoren beklommen! (oid..)quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:27 schreef Ciscus het volgende:
Waarom draait de trap in de Dom linksomdraaiend omhoog?
Ben ik gisteren geweest, en daar hadden ze ook het Meest In De Buurt Komende Paar, alleen niet in mijn maat.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tango Shoes! In HC, 2 pandjes links naast het ABN Amro kantoor bij het station daaro. (zag vandaag dat ze 2e paar 1/2 prijs hebben!)
Hij blijft leuk!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:54 schreef Ireth het volgende:
Trouwens, dit is een link die je eens helemaal na moet speuren als rasechte Utrechtenaar!
Ja, hoe vaak je dat hoort. Net zo goed Hagenees- Hagenaar.quote:Op zondag 9 juli 2006 12:32 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Hij blijft leuk!![]()
Gisteren lekker gechilled op het ledig erf, was nog lang warm
Utrecht in de zomer![]()
*neerplof*quote:Op zondag 9 juli 2006 10:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
Oh en hoi, DennisMoore. Ik was met andere dingen bezig en jij ook, denk ik..
Mja, het heeft volgens mij wel wat weg van de mensen in die documentaire. Maar het is niet zo'n slechte buurt als Kanaleneiland ofzo. Het ziet er wel altijd vreselijk gezellig uit tijdens een WK.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:53 schreef Undergod het volgende:
Is sterrenwijk de "probleemwijk" van Utrecht?
Ik ken er wat mensen via 'de voetbal', en het is lekker huiselijk en gezellig daar. Niets voor mij, bah.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:56 schreef speknek het volgende:
[..]
Mja, het heeft volgens mij wel wat weg van de mensen in die documentaire. Maar het is niet zo'n slechte buurt als Kanaleneiland ofzo. Het ziet er wel altijd vreselijk gezellig uit tijdens een WK.
Niet zo voorzichtig, vertel ons hoe je je écht voeltquote:Op zondag 9 juli 2006 22:54 schreef speknek het volgende:
Nouja, afkeer, afkeer. Ik vind het walgelijke üntermenschen, maar afkeer is ook maar zo'n zwaar woord...
Nouja, ik hoef niet bij die mensen over de vloer ofzo, het gaat me er meer om of je er een beetje normaal kunt wonen zonder ruiten ingegooid te krijgen, maikuuul die de hele tijd rondscheurt door de straten en mensen die tegen je kankerkachel aan komen schoppen enzo.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:59 schreef Ciscus het volgende:
Ik ken er wat mensen via 'de voetbal', en het is lekker huiselijk en gezellig daar. Niets voor mij, bah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |