En ik kom niet eens uit Utreg...kan je nagaanquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:03 schreef Svyatagor het volgende:
Als ik boven op de Dom sta,
Kijk ik effe naar benee,
Dan zie'ik het Ouwe Grachie
Het Vreeburg en Wijk C.
Dan springt mijn hartsie open,
Ben trots wat dachie wat!
er is geen mooier plekkie als Uterech mijn stad
Als Uterech mijn stad!
Seven, Jam, Brothers, Scala, Monza....echt geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:48 schreef zatoichi het volgende:
de karseboom!
Het heette seven, en de rest ben ik vergeten... En ik ben in alle namen geweest notabene.....
Dan denk ik te weten wie jij bent.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik mag ook graag in De Zaak zitten.
Karsseboom was tog die tent op de mariaplaats.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:52 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Seven, Jam, Brothers, Scala, Monza....echt geen idee eigenlijk
Karsseboom, daarvoor een mooie Jazzachtig café, Meander....ik weet het ook echt niet meer!
Doe mij maar gewoon De Zaak, wel zo makkelijk.
Die vrouw uch die vriendelijke dame die altijd op dat ene stoeltje zit.quote:
Nou, vertel maar. En dan wil ik ook weten wie jij bent.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:56 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Zo had ik nog 17 andere heel coole opmerkingen, maar dit vond ik de mooiste.
Dat heeft Il mulino niet nodig; bovendien heeft il mulino naast de smaak ook nog de ambiance. Niets heerlijker dan lekker aan het water bij de sluizen zitten en van een ijsje genieten. Echt een van DE dingen die je moet doen in Utrecht.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:59 schreef lost95 het volgende:
[..]
Roberto's. Z'n domeinnaam zegt gewoon alles: www.lekkerijs.nl
Ik ben die jongeman die viltjes inkleurd met stoepkrijt en vervolgens steeds heel hard om 'Jenever, geen sinaasappelsap!' roept. Aan het eind van de bar, dat is mijn plek. Of anders op de stoep voor het stadhuis. Dat ben ik. Die knapperd.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:58 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nou, vertel maar. En dan wil ik ook weten wie jij bent.
Ik woon al aan een prachtig kabbelend watertje. Bezorgen jullie Italiaanse vrienden ook?quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:02 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Dat heeft Il mulino niet nodig; bovendien heeft il mulino naast de smaak ook nog de ambiance. Niets heerlijker dan lekker aan het water bij de sluizen zitten en van een ijsje genieten. Echt een van DE dingen die je moet doen in Utrecht.
Nee. Ik draag niks dat wikkelt, en ik heb principieel mijn bril niet op.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:02 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik ben die jongeman die viltjes inkleurd met stoepkrijt en vervolgens steeds heel hard om 'Jenever, geen sinaasappelsap!' roept. Aan het eind van de bar, dat is mijn plek. Of anders op de stoep voor het stadhuis. Dat ben ik. Die knapperd.
Maar ik loog net hoor.
Behalve als je altijd een donkere bril op hebt, en vaak een beetje donkere kleding om je torso gewikkeld hebt. Dan niet.
Dat heb ik met Café West (of het geweldige café De Windhoek jakjakjak'. De Zaak kom ik eens per 2 weken, ik kon er alleen een tijdje niet komen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nee. Ik draag niks dat wikkelt, en ik heb principieel mijn bril niet op.
Ik kom altijd bij De Zaak omdat een van mijn beste vrienden daar om de hoek woont. Altijd wel lekker makkelijk. Kwestie van 1 smsje: "Over een half uur in De Zaak ?".
Dat zei ik een uur geleden al. Audrey, geef eens even het goede antwoord, meisje.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:06 schreef zatoichi het volgende:
Ach het lekkerste ijs ter werelnd schijnt die van Venezia te zijn, die hebben onlangs nog de hoofdprijs gewonnen:
http://www.zibb.nl/eigenz(...)r/1088174/index.html
Ik vind je niet zo´n goede quizmaster...Je hebt het fout.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:10 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik zei Roberto.
Nou nee hoor, voor zover ik weet is ie gewoon voorgoed terug naar Italie, hij had het wel weer een beetje gezien hier. Ik kwan daar elke week een halve liter aardbeienijs halen, super was dat.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:38 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Venezia (de Neude), maar eigenlijk was die op de Straatweg (Milano?) nog veeel beter. Die zaten er 40 jaar. De schoondochter heeft dat echtpaar omgelegd, zo doet het verhaal.
Slapen is overrated.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:09 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik moet werken bij Pop o Matic. En dat terwijl ik twee nachten niet geslapen heb en het snikheet is.
Aha, en toch heb ik het idee dat er wat spannends gebeurd is, hoe kom ik daar nou bij.....hmm, eens even navragen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou nee hoor, voor zover ik weet is ie gewoon voorgoed terug naar Italie, hij had het wel weer een beetje gezien hier. Ik kwan daar elke week een halve liter aardbeienijs halen, super was dat.![]()
Nou, een paar deuren verderop in een shoarmazaak is een paar jaar geleden wel de eigenaar vermoord terwijl ie achter de balie stond te werken, maar dat was geloof ik een roofmoord. Maar omdat het zo dicht bij Milaan zit, of zat, zou het misschien kunnen dat je die twee door elkaar haalt ?quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:45 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Aha, en toch heb ik het idee dat er wat spannends gebeurd is, hoe kom ik daar nou bij.....hmm, eens even navragen.
Nee, die gebeurtenis bedoel ik niet. Dat was ook wel creepy, net zoals dat meisje aan de Bemuurde Weerdsingel dat toen door die zoon van de eigenaar is vermoord. Nee echt, met de ijssalon was er ook iets raars.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou, een paar deuren verderop in een shoarmazaak is een paar jaar geleden wel de eigenaar vermoord terwijl ie achter de balie stond te werken, maar dat was geloof ik een roofmoord. Maar omdat het zo dicht bij Milaan zit, of zat, zou het misschien kunnen dat je die twee door elkaar haalt ?
Google is your Friend:quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:37 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Nee, die gebeurtenis bedoel ik niet. Dat was ook wel creepy, net zoals dat meisje aan de Bemuurde Weerdsingel dat toen door die zoon van de eigenaar is vermoord. Nee echt, met de ijssalon was er ook iets raars.
Bedoelde je dit?quote:Moord op 93-jarige vrouw
Utrecht - Woensdagavond 8 juni 2005, de avond van de kwalificatiewedstrijd Finland-Nederland, of in de nacht erop, werd de 93-jarige weduwe Ger Bindi uit Utrecht vermoord. Iemand is in haar huis aan de Gruttersdijk in de Utrechtse Vogelenbuurt binnengekomen en heeft de inhoud van haar geldkistje en in elk geval 2 gouden kettinkjes meegenomen. Mevrouw Bindi werd dood achtergelaten.
Slachtoffer
De 93-jarige weduwe Ger Bindi, onder buurtbewoners ook wel bekend als ‘omaatje Bindi’, was voormalig eigenaresse van ijssalon Milano aan de Amsterdamsestraatweg in Utrecht. Ze woonde op de Gruttersdijk in Utrecht.
Redelijk denk ik. Ligt vlak achter de Rubenslaan, vlak bij Galgenwaard.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:17 schreef CherryLips het volgende:Intratuin
is dat trouwens een beetje met het openbaar vervoer bereikbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |