Als je je baan krijgt gelijk 5 weken vakantie opnemen en of hij maandje of 6 vooruit wil betalenquote:
Zakenreis om de Oost-Europese markt te verkennen of zo.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als je je baan krijgt gelijk 5 weken vakantie opnemen en of hij maandje of 6 vooruit wil betalen![]()
Er is vorig jaar iemand bij ons in dienst gekomen die meteen na een week twee weken op vakantie ging, dat viel niet echt lekker bij het managementquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:39 schreef BaraCuda het volgende:
Als je je baan krijgt gelijk 5 weken vakantie opnemen en of hij maandje of 6 vooruit wil betalen![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nu nog wachten op de machine die het drogende hoi van het veld komt halen
gelukkigquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:07 schreef BoJo het volgende:
klote, mukie![]()
en Bara, ik heb geen slaap plaats![]()
Er stond een vooraan bij de stoplichten rechtsquote:
Oh het was een jaloerse kotssmiliequote:Op donderdag 6 juli 2006 18:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Er stond een vooraan bij de stoplichten rechts
en ik zag pas dat't een v70 T5 was toen ik naar de 3 schakelde en hij voorbij vloog
ja, die euh, staat al sinds maandag bij de garage... ik rij dus nog in mijn 116 pk rovertje die voor geen meter optrektquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh het was een jaloerse kotssmilienee dan is het goed
Wat voor hok heb je nou? je ging toch aan de mx5?
Hier nu wind enzoquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:44 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti heeft gruwelijk pien in de kop...........
ben die hitte nu wel zat
Hier ook wel....... alleen op het werk nietquote:
wat voor beestjequote:Op donderdag 6 juli 2006 18:41 schreef BaraCuda het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHhhh ik heb een onweerbeestje ACHTER het "glas" van m'n 24" dell scherm zitten![]()
Please ga weg kutbeest
![]()
van die hele kleine onweers vliegjes. Lijken op fruit vliegjes.quote:
hmm... geen flauw idee welke dat dan zijnquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
van die hele kleine onweers vliegjes. Lijken op fruit vliegjes.
als ik die tractor op de foto wil zetten vraag ik devilnl hier van Fok wel ff te poseren, dat is zn collega. en die chevy stond ook niet mooi, maar is dus van iemadn uit het dorp, dus die komt er nog wel opquote:
* Alfisti fapt!quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:58 schreef lipje het volgende:
Fotows voor de Alfafappers
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En voor Alexx (en Sjoewe) een vrachtwagen:
[afbeelding]
Dit is midden in een woonwijk, wel doorgaande weg, maar de vrachtwagen stond geparkeerdquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Truck van Van Vliet, ze zullen dus wel naar Afrika gaan
Die rooie welk model is datquote:
Ik heb ook een keer een Fiat Dino gezienquote:
officieel is het geen Ferrari............ maar stiekem toch weer welquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:11 schreef lipje het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer een Fiat Dino gezien
quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:13 schreef Alfisti het volgende:
[..]
officieel is het geen Ferrari............ maar stiekem toch weer wel
t zijn beide dino'squote:Op donderdag 6 juli 2006 20:18 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti bedoelde eigenlijk die geleik was niet helemaal duidelijk
![]()
Ik dacht dat turken juist bang waren voor honden?quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:37 schreef BaraCuda het volgende:
BMW E46 320i blijft toch een geile bak eh![]()
Gaat ff om het model natuurlijkquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik dacht dat turken juist bang waren voor honden?
is een fiat gebouwd naast de lijn van ferrari met de 308tjes als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:13 schreef Alfisti het volgende:
[..]
officieel is het geen Ferrari............ maar stiekem toch weer wel
Verhaal was toch dat er een 6 cilinder in lag en dat Enzo dat te weinig vondt ofzo?quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
is een fiat gebouwd naast de lijn van ferrari met de 308tjes als ik me niet vergis.
Er ligt een vol bloed ferrari F1 motor in. Leuke van het onderhoud is dat alles gewoon van fiat is dus lekker goedkoop op de motor na dan.
Heb je je blok opgeblazen?quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:34 schreef Hugsterr het volgende:
Iemand een civic met een kapot blok kopen?
Sort of.quote:
nee hoor die fiat dino heeft een 6 cilinder F1 motor er in liggen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:34 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Verhaal was toch dat er een 6 cilinder in lag en dat Enzo dat te weinig vondt ofzo?
mjahquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hard aan het werken afgelopen week?
Puik. Leuke mensne ook die om je heen gaan wonen?quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:53 schreef BoJo het volgende:
maar... gisteravond naar de introductie avond geweest voor de personen die een appartement gekocht hebben... oplevering is met 2 weken vervroegd![]()
Ja dusquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:55 schreef BoJo het volgende:
buurvrouw is een aardige en rustige surinaamse vrouw... verdieping onder me zit wel een leuke meid![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:55 schreef BoJo het volgende:
buurvrouw is een aardige en rustige surinaamse vrouw... verdieping onder me zit wel een leuke meid![]()
Dat komt ook niet vaak voorquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:53 schreef BoJo het volgende:
maar... gisteravond naar de introductie avond geweest voor de personen die een appartement gekocht hebben... oplevering is met 2 weken vervroegd![]()
jaquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Puik. Leuke mensne ook die om je heen gaan wonen?
vaker dan je denkt. word altijd een ruime marge ingebouwd ivm boetes bij te laat opleveren.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat komt ook niet vaak voorze zullen wel veel mooi weer gehad hebben
![]()
mjah nog 12 weken ineensquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:00 schreef ook_gek het volgende:
ja BoJo nu moet je al je tering zooi gaan kopen
Oh bij mijn werk (wij zitten altijd als laatste in de "bouwfase" ) is het echt 9 van de 10 keer te laat opgeleverdquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vaker dan je denkt. word altijd een ruime marge ingebouwd ivm boetes bij te laat opleveren.
Achter iedere willekeurige zinquote:
Mwa ze kunnen allemaal wel, alleen bij de laatste 3 zul je wel weer half "gevoelig" fok over je heen krijgenquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Achter iedere willekeurige zin
Nou ja bijna dan
HEt kan ook heel fout worden
zoals:
Balkenende is zonet omgekomen bij een bomaanslag op zn auto
Wil je met me trouwen?
Gecondoleerd met de dood van je dochtertje
quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mwa ze kunnen allemaal wel, alleen bij de laatste 3 zul je wel weer half "gevoelig" fok over je heen krijgen![]()
Ik lach me de pleuris als Paal strkas komt posten dat zn MX5 onverwacht vandaag klaar was en dat ie meteen ff neer Scheveningen is geredenquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:40 schreef ook_gek het volgende:
net mijn pa aan de lijn.
He ik heb staan praten met een man. Die heeft me toch een leuk wagentje jo. Een Mazda MX5.
gaaf jo zo een cabrio ding. Echt lekker bakje voor er bij.
weet je wat. Ik ga er 1 kopen![]()
Hij is echt wous![]()
En geeneen van jou!quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:49 schreef ook_gek het volgende:
hebben we straks 3 auto's voor de deur hier staan![]()
voel me net peu
verkondig toch niet zoveel onzin.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
is een fiat gebouwd naast de lijn van ferrari met de 308tjes als ik me niet vergis.
Er ligt een vol bloed ferrari F1 motor in. Leuke van het onderhoud is dat alles gewoon van fiat is dus lekker goedkoop op de motor na dan.
Ding maakt ook een echt ferrari geluid. Ik ben toen een jaar geleden bezich geweest met een dino uit belgie. Ik heb toen verstandig besloten om hem niet te kopen. Maar de prijs was al rond toen. Eigelijk was alles zo goed als geregeld![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alleen als je een 1-2-3-knipper-gifje foto maakt.
Heb je een "momentje" gehad?quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:22 schreef M5 het volgende:
[..]
Dan vertel ik maar niet dat ik een auto heb die standaard overstuur heeft ipv dat saaie onderstuur
quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:25 schreef JWP3 het volgende:Ijshoer is weggefilterd
Hulde voor de FA"s!
Met opzet jaquote:
Tofquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:37 schreef M5 het volgende:
[..]
Met opzet jagewoon eens kijken hoever ik kan gaan met m'n bakkie.
Dat is dus heel erg ver
Ik had al gehoord dat te hard door 'n bocht gaan resulteert in het vrijwel zonder waarschuwing omkomen van de achterkant, of een poging daar toe. En dat klopt
Makkelijk op te vangen, mits je niet zit te pitten
Laat je slaapzak maar thuis, kan je bij die leuke medebegeleidster in bed kruipenquote:
Ik was vorig jaar echt mn slaapzak vergetenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:02 schreef lipje het volgende:
[..]
Laat je slaapzak maar thuis, kan je bij die leuke medebegeleidster in bed kruipen
Dat gaat een hoop boetes opleveren na het uitkomen van Tokyo Driftquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:01 schreef lipje het volgende:
als je te vaak driftend over de openbare weg gaat komt oom agent, die verliefd is op Fugie, je rijbewijs afnemen op grond van artikel 5 van de wegenverkeerswet
ah zo. maar zo als je zegt, de plaatselijke veldwachter hier ligt alleen maar in de bosjes opzoek naar 'n vectra met de muziek veel te hard, dus ik kan gewoon ongestoord m'n gang gaan hoorquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:01 schreef lipje het volgende:
als je te vaak driftend over de openbare weg gaat komt oom agent, die verliefd is op Fugie, je rijbewijs afnemen op grond van artikel 5 van de wegenverkeerswet
Heb je zonnebrand, oplaadbare batterijen, schone kleren, poetsspulletjes, deo,quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar echt mn slaapzak vergeten![]()
[afbeelding]
Ja ik heb alles driedubbel getjekt en nog een extra schraplijst voor morgen ochtend, twee tassen helemaal vol , ik ben dr klaar voorquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:10 schreef lipje het volgende:
[..]
Heb je zonnebrand, oplaadbare batterijen, schone kleren, poetsspulletjes, deo,
in geval van lenzen: vloeistof, reservelenzen en of reservebril
Nee, dat heb ik als eerste geregeld, en de plantjes ook. En ik heb nu echt ALLESquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:15 schreef lipje het volgende:
ja en morgen herinner je dat je nog iemand voor de kat moest vinden
M'n moeder belde gisteren en zei dat er wat was binnengekomen jaquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:21 schreef Mukie het volgende:
thx bo
Herm, heppie de kalender al gekregen?
verschil is: Bojo MOET werken, jij MAG werkenquote:
Truequote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:41 schreef vlad het volgende:
[..]
verschil is: Bojo MOET werken, jij MAG werken![]()
goedemorgen![]()
gefeliciquote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:50 schreef roflcopter het volgende:
[..]
TrueIk ben sinds gisteravond officieel ingenieur btw
![]()
Goedemorgen
Sjehquote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:51 schreef vlad het volgende:
[..]
gefelici![]()
vier nu al in de SCsamen staan we sterk
![]()
ik moet niksquote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:41 schreef vlad het volgende:
[..]
verschil is: Bojo MOET werken, jij MAG werken![]()
goedemorgen![]()
daar denkt je bank heel anders overquote:
Ben benieuwd wat je ervan vindtquote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:27 schreef roflcopter het volgende:
[..]
M'n moeder belde gisteren en zei dat er wat was binnengekomen ja
Ga vanavond naar m'n ouders, super!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
feliquote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:50 schreef roflcopter het volgende:
[..]
TrueIk ben sinds gisteravond officieel ingenieur btw
![]()
Goedemorgen
quote:
Bleuhquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:23 schreef roflcopter het volgende:
Doe mij een toppertje, en een breezer ananas
Arbeiderquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:17 schreef Hugster het volgende:
Ja hoi
Psht, klik eens: Klikquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee chiller![]()
Was geen werk meer vandaag, ik ben weer koos werke...
Netjesquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee chiller![]()
Was geen werk meer vandaag, ik ben weer koos werke...
arbeiderquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:29 schreef roflcopter het volgende:
[..]
NetjesIk heb me verslapen vanmorgen
Ben aan het werkquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:36 schreef BazzoS het volgende:
[..]
-edit-
heb nog een filmpje voor je, doe msn eens aan
Ik heb geen portfolio site nodig, eppoquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
PNG ook
Je nieuwe portfolio site?![]()
Was het gezellig gisteren?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:29 schreef roflcopter het volgende:
[..]
NetjesIk heb me verslapen vanmorgen
Nog goed gelukt danquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:42 schreef Hugsterr het volgende:
Meer een "ikverveelmedetyfus-site".
Danku meneertjequote:
Ergquote:
Dát is jequote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:45 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Erg
Wie is die dude op die foto van BazzoS?
Check mijn fb :´)quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:45 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Erg
Wie is die dude op die foto van BazzoS?
helemaal mijn stijlquote:
wat een strafquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:03 schreef ThaFreak het volgende:
klanten die op het laatste moment afspraken afzeggen![]()
vrije dag vandaag dan maar![]()
![]()
Door jou heb ik dat schijtlied al één uur in mijn hoofd, okayquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:34 schreef roflcopter het volgende:
Pak je radio, zet hem op 3FM en luister de komende 2 uur langDoe mij een toppertje en een breezer ananas
Serieus, zet 3FM opquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:36 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Door jou heb ik dat schijtlied al één uur in mijn hoofd, okay!
Gielquote:
Nog grappigerquote:
En nou ben ik te laatquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:13 schreef roflcopter het volgende:
[..]
www.nederland.fm
Was echt een heerlijke actie, 2 uur lang die plaat
Story of your life?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:16 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
En nou ben ik te laat.
Och ja, ik ga shopfen!
ik had al zo'n vermeoden ja.....quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:53 schreef ThaFreak het volgende:
aangezien alexxxxx toch altijd terug leest....
check even karbo als je wil![]()
weg is
ik ozu komende maandag beginnen.. bellen ze afgelopenm maandag ineens 'je moet NU komen, er heeft oemand afgezegd' Maar ik kon toen dus absoluut niet.... En nu hebben ze iemand anders gezet op de plek die voor mij bestemd wasquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:24 schreef Paladijn het volgende:
Een van mijn collega's draait al de hele dag 'best of the 60s' omdat ie de 'hits' niet kent
En da's kut voor je Alex, wat is er gebeurd?
Raar verhaal, hoewel dat niets nieuws is bij uitzendbureau's (mijn vader heeft het regelmatig gehad dat er een paar man bij de portier stonden die meldden in welke ploeg en onder welke ploegbaas ze kwamen werken maar hij van niets wist - en ze ook niet nodig warenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ozu komende maandag beginnen.. bellen ze afgelopenm maandag ineens 'je moet NU komen, er heeft oemand afgezegd' Maar ik kon toen dus absoluut niet.... En nu hebben ze iemand anders gezet op de plek die voor mij bestemd wasEn het bedrijf heeft ineens besloten niet meer uitzendkrachten te willen
![]()
Die bellen me vandaag... Maar aangezien vandaag echt een dag is dat ALLES mis gaat vrees ik het ergstequote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:29 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Raar verhaal, hoewel dat niets nieuws is bij uitzendbureau's (mijn vader heeft het regelmatig gehad dat er een paar man bij de portier stonden die meldden in welke ploeg en onder welke ploegbaas ze kwamen werken maar hij van niets wist - en ze ook niet nodig waren)
Maar dat is dus niet je sollicitatie als planner neem ik aan?
Ja je gaat het niet worden, sorryquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die bellen me vandaag... Maar aangezien vandaag echt een dag is dat ALLES mis gaat vrees ik het ergste
Oh kutquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja je gaat het niet worden, sorry
Niet zo miepen, anders spam ik een lading foute auto's in gespotquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die bellen me vandaag... Maar aangezien vandaag echt een dag is dat ALLES mis gaat vrees ik het ergste
slijmbalquote:
mja, randstad heeft zich nu al 3 keer neit aan de afspraken gehouden, voor ik er ook nog maar een uur heb gewerkt... maar ik wil potdomme gewoon werken, en niet meer bij die pauperzooiquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Niet zo miepen, anders spam ik een lading foute auto's in gespot
Bekijk het positief, of je doorgaat of niet, je hebt iig wat ervaring opgedaan met sollicitaties. Een vriend van me is pas na 30 sollicitaties aan werk gekomen, dus het kan altijd erger
En als dat bedrijf van vandaag jou al zo snel vervangt had je daar uberhaupt ook niet willen werken eerlijk gezegd
moet je Randstad in Vancouver maar eens bellenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, randstad heeft zich nu al 3 keer neit aan de afspraken gehouden, voor ik er ook nog maar een uur heb gewerkt... maar ik wil potdomme gewoon werken, en niet meer bij die pauperzooi
Er zijn meer (net zo crappyquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, randstad heeft zich nu al 3 keer neit aan de afspraken gehouden, voor ik er ook nog maar een uur heb gewerkt... maar ik wil potdomme gewoon werken, en niet meer bij die pauperzooi
randstad was dan ook het 10e of 11e uitzendbureau waar ik me in heb laten schrijvenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:47 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Er zijn meer (net zo crappy) uitzendbureau's dan Randstad... je kan je natuurlijk bij elk uitzendbureau in laten schrijven, zolang je om de zoveel tijd je gezicht maar even laat zien. Gezien je redelijk vaak in leeuwarden rondloopt om pics te maken moet dat niet zo'n probleem zijn lijkt me.
Als ik er binnen een uur kan komen vind ik het best. Dus Fryslân, of bijvoorbeeld Groningen, Zwolle, of een andere plek aan het spoor.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:51 schreef ThaFreak het volgende:
welke regio zoek je werk?? of maakt dat in princiepe niets veel uit
Illegale onsportieve bijnarijbewijsloze kut italiaan.quote:
rijbewijs voor heftruck had je toch wel he??quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik er binnen een uur kan komen vind ik het best. Dus Fryslân, of bijvoorbeeld Groningen, Zwolle, of een andere plek aan het spoor.
alleen electrisch.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:55 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
rijbewijs voor heftruck had je toch wel he??
niet illegaal, ook niet onsportief, en ik heb al helemaaaaaal geen KUTquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:55 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Illegale onsportieve bijnarijbewijsloze kut italiaan.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
randstad was dan ook het 10e of 11e uitzendbureau waar ik me in heb laten schrijven
aaah oke, moet geen probleem zijn......ga morgen even voor je bellen.....quote:
Maar blijkbaar wel bijnarijbewijsloosquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
niet illegaal, ook niet onsportief, en ik heb al helemaaaaaal geen KUT![]()
arrogante bal![]()
dat is alweer een tijd geledenquote:
Nog 2 jaar proeftijd oid toch?quote:
waar zit die?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:58 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
aaah oke, moet geen probleem zijn......ga morgen even voor je bellen.....
als het goed is zoeken ze nog iemand bij pon power voor het magazijn maar kan ook wel zijn dat die baan al opgevuld is![]()
als het goed is is dat in papendrecht....quote:
ik rij heeeeel netjes tegenwoordigquote:
Das is 6 uren reizen per dagquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:04 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
als het goed is is dat in papendrecht....
haalde friesland met zeeland door de warquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Das is 6 uren reizen per dag
Pon Power BV - Groningen
als die nog iemand zoeken zou het wel haalbaar zijn btw
echt hoor, boven de 30 te hard kom ik nietquote:
Als ik zeeuw was geweest was ik al lang postbode of Fordverplaatser geweest, dat soort dingen kan elke mongoolquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:14 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
haalde friesland met zeeland door de war![]()
krijg je met al die rare provincies in nlquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik zeeuw was geweest was ik al lang postbode of Fordverplaatser geweest, dat soort dingen kan elke mongool
Nee. dat kan niet elke mongool. en dat zie ik elke dag weerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik zeeuw was geweest was ik al lang postbode of Fordverplaatser geweest, dat soort dingen kan elke mongool
Enschedequote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
krijg je met al die rare provincies in nl![]()
nl zou eigenlijk een groot overijssel moeten zijn![]()
![]()
Rij je zoveel schade dan?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:24 schreef M5 het volgende:
[..]
Nee. dat kan niet elke mongool. en dat zie ik elke dag weer
niks.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
krijg je met al die rare provincies in nl![]()
nl zou eigenlijk een groot overijssel moeten zijn![]()
![]()
je zegt nu dus eigenlijk dat Friezen minder zijn dan mongolenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:14 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
haalde friesland met zeeland door de war![]()
overijssel is idd cool....quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
EnschedeDe Tankeberg
Overijssel is idd mooi
Vooral als er een Impreza in de buurt rijdt (toch?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:14 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
echt hoor, boven de 30 te hard kom ik niet![]()
Inderdaad meneer ik ben geboren in Hoogeveen dus vlucht maar naar het buitenland.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:26 schreef vlad het volgende:
[..]
je zegt nu dus eigenlijk dat Friezen minder zijn dan mongolen![]()
![]()
Ik heb nog geen schuldschades gereden, maar anderen kunnen nog niet eens een hellingproef doen of achteruit in een krap vak parkeren tijdens een test. Dus die mogen het niet eens proberen!quote:
Dat was wel een erg open deurquote:
Nou dan komt het niet goed over.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
pardon, het was niet grappig bedoeld.
Ik ben beter in achteruit inprakeren dan in vooruit inparkeren, is dat vreemd?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:28 schreef M5 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen schuldschades gereden, maar anderen kunnen nog niet eens een hellingproef doen of achteruit in een krap vak parkeren tijdens een test. Dus die mogen het niet eens proberen!
ja. en als Fordverplaatser parkeer je 90% van alle auto's vooruit.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben beter in achteruit inprakeren dan in vooruit inparkeren, is dat vreemd?
buitenlandquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Inderdaad meneer ik ben geboren in Hoogeveen dus vlucht maar naar het buitenland.
voor jou nietquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben beter in achteruit inprakeren dan in vooruit inparkeren, is dat vreemd?
Als heftrucker zet je de heftruck in 100% van de gevallen achteruit weg. Aan de lader, en gereed om weg te rijden bij een calamiteitquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:31 schreef M5 het volgende:
[..]
ja. en als Fordverplaatser parkeer je 90% van alle auto's vooruit.
lekker BzzzzBzzz op de milieuvriendleijke driewielerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:35 schreef vlad het volgende:
electrische heftrucken![]()
Heftrucken op LPG/ CNG![]()
Jaja, ik heb het wéér geverfd.quote:
blond? zwart?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:39 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Jaja, ik heb het wéér geverfd.
Maar ik denk dat ik dit kleurtje eens wat langer ga behouden
LPG/LNG/CNG zijn ook mileuvriendelijkquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
lekker BzzzzBzzz op de milieuvriendleijke driewielerop 2 wieltjes door de bocht, en mega wendbaar
Bijna-zwart.quote:
ja maar dan heb je niet dat lekkere gevoel wat je hebt als je weer eens accuwater over jezelf heen laat kletsenquote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:42 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Bijna-zwart.
Donker donker donker donker donker donkerbruin!
heerlijk gevoel he? het accuwater dat zich langzaam een weg vreet door je armenO+ heerlijkquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja maar dan heb je niet dat lekkere gevoel wat je hebt als je weer eens accuwater over jezelf heen laat kletsen
geilquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:42 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Bijna-zwart.
Donker donker donker donker donker donkerbruin!
Dat accuwater heb ik ook meerdere keren mogen voelen jaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:48 schreef vlad het volgende:
[..]
heerlijk gevoel he? het accuwater dat zich langzaam een weg vreet door je armenO+ heerlijk![]()
maar toch gaat er niets boven ronkende vierpitters onder je edele reet![]()
![]()
Bij ons op de zaak hebben ze een keer met de klep door zo'n crawford deur heengeragdquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:57 schreef BaraCuda het volgende:
Toen ik bij de makro werkte naaide er een keer vanaf de laadklep op een vrachtwagen achterwaards zo die klep afIncl. de wasmachine die er op stond
![]()
Tering eh dat gaf een klapaccuwater inderdaad over de vloer
![]()
Mooie tijden
Duur grapje zo'n deurquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:58 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Bij ons op de zaak hebben ze een keer met de klep door zo'n crawford deur heengeragdGeeft ook een partij herrie en bende
we moetsen een keer op de MTS een vrachtwagen diesel starten met twee 12V accus. Dus wij de startkabels eropgehangen om ze zo te schakelen dat we er 24V uit zou komen. Komt er zo'n andere gast langs die beweert dat we het fout deden. Dus hij pakt zo de klemmen en verbindt + met - en - met +quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:55 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Dat accuwater heb ik ook meerdere keren mogen voelen ja
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
bara...
heb jij msn ofzo.. ik "moet" even wat van je weten
Oh ja hoiquote:
Ik kijk nooit in profielenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh ja hoistaat gewoon in m'n profiel toch?
![]()
Maar ben nu even wegben vanavond rond uur of 8 weer terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |