ik heb geen schooierkleren dus neequote:Op maandag 10 juli 2006 22:39 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Ach zoo.. dat doe doe jij op je eerste date altijd ofzo?
Als ze met me uitgaat koop ik een geheel nieuwe outfit en een onderbroek met rode hartjes..
wat hij zegtquote:
Misschien herkent ze je dan niet meerquote:Op maandag 10 juli 2006 22:33 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
tss leedvermaak is het!
Morgen ga, ik ervoor.
Ik heb werkelijk al 1000 scenarios verzonnen, welke allen best vlot en spontaan verliepen.
Ik denk echter dat de praktijk morgen een stuk minder vloeiend gaat lopen.
Ik ga me in ieder geval extra goed scheren morgenvroeg, ik heb de juiste wax en gel gekocht, Dolce & Gabbana luchtje....
Ik trek mn meest hippe broek aan, vlot shirtje ..![]()
![]()
Ja, dat wist ik ook al wel.quote:
Ik begin er over 2 a3 weken weer over ja.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:16 schreef Urvin het volgende:
Jammer Nerdmans kan je niets aan doen.
Maar je blijft dus nog afwachten?
Fijn dat je dat ff meld enzo...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:17 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik ook al wel.
Maja, dat maakt me niet uit, ze zijn nog niet getrouwd ofzo.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:18 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Ik begin er over 2 a3 weken weer over ja.
Ze wijst me maar af of ze gaat mee![]()
Tja niet geschotenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:18 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Ik begin er over 2 a3 weken weer over ja.
Ze wijst me maar af of ze gaat mee![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:29 schreef Nerdmans het volgende:
mja... ik ga maar eens een nieuw projectje opzetten bij de lokale edah of albert ofzo.
Bij de Albert zaten ook wel een paar mokkeltjes geloof ik.
Wheheh eens kijken hoe de bollen bij de appie smaken.
De Appie Hein heeft vast wl lkkre bollen, doe je de groeten aan Rachid en Harryquote:mja... ik ga maar eens een nieuw projectje opzetten bij de lokale edah of albert ofzo.
Bij de Albert zaten ook wel een paar mokkeltjes geloof ik.
Wheheh eens kijken hoe de bollen bij de appie smaken.
je mag Nerdmans niet uitlachen hequote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:32 schreef Christine het volgende:
Wat een vermakelijk topic, dit. Ik heb smakelijk gelachen om zowel deel 1 als deel 2.
Succes bij de Albert Heijn!
jewelquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:10 schreef InsjaHH het volgende:
Ook ik heb je twee topic's gevolgd en jammer dat je nu eigenlijk nog "niets" weet; zoals je al zegt geen afwijzing maar ook geen toekenning voor een date.
Heel erg grappig, ook hier heb ik zo'n soort situatie lopen, maar zelf weet ik van haar (nog) niet 100% zeker of ze nu een vriend heeft of niet; of ze zei in 't gesprek 'n vriendje of m'n vriendje heeft blabla.. dat verstond ik net helaas niet goed. Ik probeerde haar zin te herhalen en om haar eventueel haar zin opnieuw te laten formuleren, maar ze zei helaas niets bevestigend erover.
Maar laat ik jouw topic niet gebruiken voor mijn eigen kassameisje-perikelen, daar zit de rest natuurlijk niet op te wachten.
wtf boeit dat als die kill toch geen homie van je isquote:
blaffende honden blablablaquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:03 schreef 2609 het volgende:
ik zou um slopen maar ik ben dan ook niet zomaar iemand
Ben ik de enigste die een shirtje voor zich ziet met de print "Playah" derop?quote:
Ik zag "Gold DIgger" erop staanquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:46 schreef deepart het volgende:
[..]
Ben ik de enigste die een shirtje voor zich ziet met de print "Playah" derop?![]()
1) jamaar t gaat niet goed.. ik wil best de transitional guy zijn, of gewoon de volgende.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:01 schreef Avani het volgende:
Ben ik de enige die hier die dit een redelijk zielig topic vindt?Het heeft sowieso nog amper met verlegenheid te maken.
1) Ze heeft een vriend, back off![]()
2) Gaat met andere meisjes uit, terwijl hij toch al weet dat ie iemand anders leuk vindt. Maar ach, what the hell.
3) Doet elke dag boodschappen. Zelfs 2 keer per dag soms. Wat een tijdverspilling.![]()
4) Gaat nu uit wanhoop naar andere supermarkten voor de 'kassameisjes'.
En terecht!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:03 schreef 2609 het volgende:
ik zou um slopen maar ik ben dan ook niet zomaar iemand
Whehehe t was zo'n zwarte met witte tekst:quote:
Tuurlijk wel. De gemiddelde fokker leeft op kansloze mensen als jij en ikquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:10 schreef InsjaHH het volgende:
Ook ik heb je twee topic's gevolgd en jammer dat je nu eigenlijk nog "niets" weet; zoals je al zegt geen afwijzing maar ook geen toekenning voor een date.
Heel erg grappig, ook hier heb ik zo'n soort situatie lopen, maar zelf weet ik van haar (nog) niet 100% zeker of ze nu een vriend heeft of niet; of ze zei in 't gesprek 'n vriendje of m'n vriendje heeft blabla.. dat verstond ik net helaas niet goed. Ik probeerde haar zin te herhalen en om haar eventueel haar zin opnieuw te laten formuleren, maar ze zei helaas niets bevestigend erover.
Maar laat ik jouw topic niet gebruiken voor mijn eigen kassameisje-perikelen, daar zit de rest natuurlijk niet op te wachten.
blijf dan wegquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:01 schreef Avani het volgende:
Ben ik de enige die hier die dit een redelijk zielig topic vindt?Het heeft sowieso nog amper met verlegenheid te maken.
)*@#&)(@*&^)$
succes manquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:01 schreef Nerdmans het volgende:
Zo... en nu gaat Nermans de Appie ff sjekken.
Het is natuurlijk lastig enige kritiek. Als jullie (de kassameisjes fetisjisten) net zo overkomen in het echt als op het forum, staat er wanhopig op het voorhoofd in koeienletters. Als vrouwen iets niet aantrekkelijk vinden, is het een wanhopige man. Maar goed, wie ben ik. In ieder geval geen kassameisje met stalkende bezoekers voor m'n kassaatje.quote:
of niet wtf is datquote:
Je hebt ergens wel gelijk natuurlijk.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:52 schreef Avani het volgende:
[..]
Het is natuurlijk lastig enige kritiek. Als jullie (de kassameisjes fetisjisten) net zo overkomen in het echt als op het forum, staat er wanhopig op het voorhoofd in koeienletters. Als vrouwen iets niet aantrekkelijk vinden, is het een wanhopige man. Maar goed, wie ben ik. In ieder geval geen kassameisje met stalkende bezoekers voor m'n kassaatje.![]()
Succes ermee hè![]()
T zijn feitelijk zachte beschuitjes.quote:
kword ook nieuwsgierig inddquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:51 schreef RenzoBrad het volgende:
Ga binnenkort denk ik ook maar voor het eerst beschuitbollen kopen. Het is tenslotte altijd goed om nieuwe dingen te proberen (quote van Hannibal)
Wat gooi je er trouwens op? Jam?
En hoe rooster je ze? In de oven of het broodrooster?
OT: hoop dat ze er snel weer is Nerdmans!![]()
Nou, valt wel mee.quote:
Sandra blijft de hoofdprijs.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:37 schreef Veroniek het volgende:
Zozo, 2 nogwel!
Sandra blijft de leukste toch? Niet afhaken hoor! net zo spannend
quote:Op maandag 17 juli 2006 14:02 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Sandra blijft de hoofdprijs.
Dit is gewoon tijdverdrijf tot ze dr vriend dumpt en mij wil.
quote:Op maandag 17 juli 2006 14:02 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Sandra blijft de hoofdprijs.
Dit is gewoon tijdverdrijf tot ze dr vriend dumpt en mij wil.
Weten de dames dat ookquote:Dit is gewoon tijdverdrijf tot ze dr vriend dumpt en mij wil.
ze is op vakantie dus geen nieuws denk ikquote:Op maandag 24 juli 2006 12:49 schreef Houniet het volgende:
ik ben benieuwd hoe het er nu voor staat Nerdmans
quote:
School: ROC Eindhoven SPW3/Werk: Plus van reijen
Niet echt, gezien t mooie weer ga ik nu iedere middag lunchen.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:07 schreef 2609 het volgende:
[..]
ze is op vakantie dus geen nieuws denk ik![]()
Dat kind is pas 19 ... de mijne isl 24quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:10 schreef RenzoBrad het volgende:
OMG! Is dit ze dit niet Nerdmans?![]()
http://www.cu2.nl/viva-la-moda
[..]
Ik heb inderdaad wel eens last van lentesletterij ! ! !quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:46 schreef Xtinction het volgende:
Nerdmans is een slet!
[..]
Weten de dames dat ook
Dit is niet Sandra hoor.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:37 schreef deepart het volgende:
"hallow hond! jouw site is ook leuk hoor! gezellig he op schoolxxx sandra"
lijkt er heel erg op inderdaad! Geef toe, hoeveel sandra's doen er nou spw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |