ja want aangezien hij het er heel moeilijk mee heeft haar mee uit te vragen verwacht ik hierna nog wel een topicquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:35 schreef Sjakie01 het volgende:
Is het nodig om hier een 2e deel van te beginnen?
Lees jij eens de vorige laatste pagina van het vorige topicquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:40 schreef Xtinction het volgende:
Gast hij zou wel willen maar zijn droomvrouw is op vakantie oid....
Wat je nog wel kan doen nerdmans, is onformeren aan anderen bij de AH of ze ee nvriend heeft/waar ze woont/tel nummer. Als je haar ECHT wil kan je dat nog proberen
Ik bedoel dan ook het moment dat er gelegenheid voor is..?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:19 schreef Xtinction het volgende:
Denken mensen serieus dat het moment dat je het vraagt een grote invloed heeft op het antwoord van die vraag? Beetje naief denk ik zo....Elk moment is een goed moment, als ze je leuk vind zegt ze toch wel ja
mja soms moet je wat minder afwachtend zijn, want dan komt voor jou misschien nooit de juiste gelegenheid omdat die eigenlijk nie bestaat zoals jij hem wil? maja succes met de topic vol zetten met verhalen van ja morgen doe ik het wel, vandaag had ze geen tijd, of was ze er niet, of was de rij te lang of durfde ik gewoon nietquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:25 schreef Veroniek het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook het moment dat er gelegenheid voor is..?
quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:19 schreef Xtinction het volgende:
Denken mensen serieus dat het moment dat je het vraagt een grote invloed heeft op het antwoord van die vraag? Beetje naief denk ik zo....Elk moment is een goed moment, als ze je leuk vind zegt ze toch wel ja
hahahaaa jij ongeduld jij!quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:48 schreef Mickje het volgende:
[..]
mja soms moet je wat minder afwachtend zijn, want dan komt voor jou misschien nooit de juiste gelegenheid omdat die eigenlijk nie bestaat zoals jij hem wil? maja succes met de topic vol zetten met verhalen van ja morgen doe ik het wel, vandaag had ze geen tijd, of was ze er niet, of was de rij te lang of durfde ik gewoon niet
Dat is pas 2 weken.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:51 schreef Ici-Paris het volgende:
Hoezo verlegen deel 1 geopend op: 21 juni
nu: al 5 juli dit schiet echt niet op
whehehe ze hebben ook een bezorg service.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:46 schreef AlohaXa het volgende:
nerdmans ga eens boodschappen doen voor al jouw oudere buren, dan kun je er wat vaker heen! (tvp...)
True...quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:19 schreef Xtinction het volgende:
Das eigenlijk best wel een hele leukequote:Op donderdag 6 juli 2006 21:19 schreef Bob-B het volgende:
Lever je flessenbon in met levensgroot achterop je telefoonnummer, moet opvallen als ze die scant!
Of gewoon je telefoonnummerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:32 schreef Beach het volgende:
Betaal met papiergeld waarop de links van dit en het vorige topic opstaan.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:32 schreef Beach het volgende:
Betaal met papiergeld waarop de links van dit en het vorige topic opstaan.
Mja niet echt ofzo.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:21 schreef deepart het volgende:
Spaart u ook zegeltjes?
Bonuskaart of airmiles
Wilt u extra geld opnemen
Een tasje kost 35 cent
Houdoe, houdoe, houdoe![]()
Maar heb je haar al hints gegeven?
dat denk ik ook wel. als ik zo'n manager was, dan had ik dat ook gedaanquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:33 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Mja niet echt ofzo.
Ik denk echter dat mijn navraag bij haar manager of ze nog vrijgezel is, wel bij haar bekend is.
ja als je het niet rechtstreeks durft, doe het dan via die collegaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:40 schreef Nerdmans het volgende:
Ik was er net trouwens weer.
even met een collega van haar gesproken t blijkt dat ze t over heeft gehad.
De collega had t er over namelijk, dus ik word besproken......
Maar ik durf wel hoor!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja als je het niet rechtstreeks durft, doe het dan via die collegaen dan alleen laten doorschemeren dat je haar leuk vind. maar niet om nummers gaan vragen
dat moet je niet via via doen
Haha..quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:45 schreef Lollifant het volgende:
Ow ja idd WAT hebben ze besproken??
En wat vind je ervan dat ze het over je heeft gehad met collega's?
'Moet je nou eens horen meid, er komt ELKE dag een vent langs mijn kassa.. Het lijkt wel alsof ie wat van me wilt.. 'quote:even met een collega van haar gesproken t blijkt dat ze t over mij heeft gehad.
ófquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:03 schreef flapdrolletje het volgende:
[..]
'Moet je nou eens horen meid, er komt ELKE dag een vent langs mijn kassa.. Het lijkt wel alsof ie wat van me wilt.. '
'Stalker, je weetz'
'NOOOOH![]()
'!!
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:15 schreef Houniet het volgende:
dan krijgen we een nieuwe reeks:
R&P verliefd op collega, wat te doen?
Nee Joh is voor haar totaal niet van toepassing.quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:03 schreef flapdrolletje het volgende:
[..]
'Moet je nou eens horen meid, er komt ELKE dag een vent langs mijn kassa.. Het lijkt wel alsof ie wat van me wilt.. '
'Stalker, je weetz'
'NOOOOH![]()
'!!
Zij: Deze pallet beschuitbollen maar doen?quote:
beetje droog jaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:11 schreef deepart het volgende:
[..]
Zij: Deze pallet beschuitbollen maar doen?
hij: ja graag
zij: 120 euro alsjeblieft
hij: heb je terug van 500?
zij: Dat mag ik niet aannemen![]()
hij: *pakt pakketje met briefjes van 50 uit zijn andere zak*
zij:![]()
hij: hier 150 euro, laat het wisselgeld maar zitten
hij: ik w8 buiten op je in mijn ferrari.....uuuh, neej kheb me hummer bij vandaag voor de beschuitbolle
uuhmmz....kweet eik niet hoe ik hierbij kwambeetje heel uuhm droog
kan ik bevestigen al is het soms wel irriquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:17 schreef Ici-Paris het volgende:
En ook een beetje heel erg slecht. Maarruh dat je laat zien dat je veel geld hebt is wel top!!! Girls loves man with a big wallet
dat wordt hem nietquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:11 schreef deepart het volgende:
[..]
Zij: Deze pallet beschuitbollen maar doen?
hij: ja graag
zij: 120 euro alsjeblieft
hij: heb je terug van 500?
zij: Dat mag ik niet aannemen![]()
hij: *pakt pakketje met briefjes van 50 uit zijn andere zak*
hij: hier 150 euro, laat het wisselgeld maar zitten
hij: ik w8 buiten op je in mijn ferrari.....uuuh, neej kheb me hummer bij vandaag voor de beschuitbolle
uuhmmz....kweet eik niet hoe ik hierbij kwambeetje heel uuhm droog
Sjonge jonge... ik word wel stevig in de gaten gehouden zeg!quote:
Dat ze dan zegt als je haar hebt uitgevraagd:quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:13 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Sjonge jonge... ik word wel stevig in de gaten gehouden zeg!
Volgens mij is Sandra er dinsdag weer.![]()
Ik hoop echt dat zij geen lurker bij FOK! is, dan ben ik genaaid ....![]()
wees dan maar blij als ze je afwijst er zitten toch alleen sukkels op fokquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:13 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
En jij bent er 1 vanquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:23 schreef 2609 het volgende:
[..]
wees dan maar blij als ze je afwijst er zitten toch alleen sukkels op fok
Ach je hebt toch geen foto boekquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:13 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat ze dan zegt als je haar hebt uitgevraagd:
"sorry nerdmans"![]()
![]()
![]()
In ieder geval niet zeggen dat je nick op fok Nerdmans isquote:Op zondag 9 juli 2006 16:53 schreef Lollifant het volgende:
Ik zag mijn mooie kassameisje net fietsen!![]()
Ze had zooooo'n kort rokje aan, ik kon er zelfs onderkijkenEn ze zei "hoi!'
![]()
Zal ik d'r mailadres vragen aan mijn nichtje? Wat moet ik in godsnaam tegen d'r zeggen als ze online komt?!
Nee, niet liegen tegen de persoon wie (hopelijk) je aankomende relatie-persoontje wordquote:Op zondag 9 juli 2006 17:24 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
In ieder geval niet zeggen dat je nick op fok Nerdmans is
goed bezigquote:Op zondag 9 juli 2006 16:53 schreef Lollifant het volgende:
Ik zag mijn mooie kassameisje net fietsen!![]()
Ze had zooooo'n kort rokje aan, ik kon er zelfs onderkijkenEn ze zei "hoi!'
![]()
Zal ik d'r mailadres vragen aan mijn nichtje? Wat moet ik in godsnaam tegen d'r zeggen als ze online komt?!
quote:Op maandag 10 juli 2006 10:05 schreef Beach het volgende:
Volgens mij heb je al voor een fortuin aan boodschappen gehaald![]()
quote:Girls loves man with a big wallet
quote:Op maandag 10 juli 2006 12:32 schreef Nerdmans het volgende:
Zo, kwas er weer, mar ze was er niet, maar dat wist ik al.
T zijn trouwens 34 stappen tot de beschuitbollen 7 naar t beleg en weer 28 naar de kassa en dan 6 naar buiten.
Dan weten we dat ook weer
Oh, okay..quote:Op maandag 10 juli 2006 12:40 schreef Nerdmans het volgende:
Even tussens ons..
Ik had daar toch wel mn boodschappen gedaan hoor.
Ik haal iedere dag vers eten en dat haal ik daar.
De bezoeken zijn gestart vanwege t eten en gaan door vanwege t eten.
Zij is gewoon een ontzettende royale reden om niet over te stappen naar een konmar ofzo.
Ehr zelfs 2x per dag en zondags bij een benzinepomp.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:07 schreef flapdrolletje het volgende:
[..]
Oh, okay..
Even tussen ons:
Doe jij elke dag boodschappen?![]()
![]()
WOW!quote:Op maandag 10 juli 2006 14:43 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Ehr zelfs 2x per dag en zondags bij een benzinepomp.
"s avonds haal ik ook altijd, maar dan bij de Appie happie of konniemaar![]()
Morgen ga je ervoor Nerdmans?quote:Op maandag 10 juli 2006 10:02 schreef Nerdmans het volgende:
haar collega had t erover dat ze er dinsdag weer zou zijn.
Ik ga voor de zekerheid toch wel even kijken hoor
als ik beschuitbollen zie lig ik gelijk in een scheurquote:Op maandag 10 juli 2006 13:39 schreef deepart het volgende:
Ik werk bij jumbo, en ik moet weleens de gang vullen waar die beschuitbolle staan...moet altijd aan dit topic denke
tss leedvermaak is het!quote:Op maandag 10 juli 2006 19:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
als ik beschuitbollen zie lig ik gelijk in een scheur
bedankt he Nerdmans[afbeelding]
Ach zoo.. dat doe doe jij op je eerste date altijd ofzo?quote:Op maandag 10 juli 2006 22:35 schreef 2609 het volgende:
en dan als je met dr afspreekt loop je in je schooierkleren dan denkt ze ook wtf is dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |