Leuk dat er een soort vragenlijstje bij elke speler staatquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Rond de Arena zie je wel eens mensen met zo'n shirt lopen. Hoe ze eraan komen weet ik niet, maar het kan dus wel.
leuke site trouwens
http://www.ajaxct.com/
wat jij zegt soepquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb de woordencombinatie "betrouwbare bron" zo vaak misbruikt zien worden de laatste tijd dat ik het even afwacht.
ik heb hem zonder naam, al had ik misschien Rosenberg gewildquote:Op zaterdag 8 juli 2006 05:07 schreef -Wolf- het volgende:
Nog steeds niet zeker wat ik op m'n uitshirt wil laten drukken. Misschien Wolf 31. M'n Fok-nick + het nummer van Stam @ LAZIO en Milan. OP zich niet zo gek. En dan een thuisshirt met een echte Ajacied erop. Huntelaar 9 bv.Ok, niet erg origineel meer, maar toch.
Wat dacht je van Rosenbergquote:Op zaterdag 8 juli 2006 05:07 schreef -Wolf- het volgende:
Nog steeds niet zeker wat ik op m'n uitshirt wil laten drukken. Misschien Wolf 31. M'n Fok-nick + het nummer van Stam @ LAZIO en Milan. OP zich niet zo gek. En dan een thuisshirt met een echte Ajacied erop. Huntelaar 9 bv.Ok, niet erg origineel meer, maar toch.
en heb je het overleefd?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:46 schreef StarGazer het volgende:
Haha, ik heb ook wel eens in een zatte bui AJAX AJAX lopen schreeuwen... maar dan in Groningen
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:46 schreef StarGazer het volgende:
Haha, ik heb ook wel eens in een zatte bui AJAX AJAX lopen schreeuwen... maar dan in Groningen
Ze willen de prijs op drijvenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:59 schreef StarGazer het volgende:
AN meldt:
/7/2006 - 'Ajax nam weer contact op met Defour'
(Gepost door RvN)
De zaakwaarnemer van Steven Defour meldt dat dat Ajax zich weer bij hem gemeld heeft. 'Ajax is nu weer in beeld en heeft weer contact met ons opgenomen', zo liet hij weten tegenover het Algemeen Dagblad. De zaakwaarnemer heeft ook een afspraak gemaakt met Feyenoord om te praten over de mogelijkheid van een eventuele transfer.
zij was ook in het abe lenstra stadion waar ik werk, met live op 5quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
is dat de vriendin van die ajax pot ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |