Ja, deze Amsterdamse derby moet je wel live kunnen volgen natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:09 schreef Urquhart het volgende:
Is er geen lokale omroep ofzo met een internetstream
Nee AT5 heeft geen radio en RTVNH zend et niet uit.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:09 schreef Urquhart het volgende:
Is er geen lokale omroep ofzo met een internetstream
Nou, als ik in augustus een aantal keer heen wil moet ik extreem voorzichtig doen met het geld, dus voor deze wedstrijd is het eigenlijk niet eens in me opgekomen om naartoe te gaan. Al is het nog wel redelijk in de buurt.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja daarom ga ik ook niet, je weet toch wel dat Ajax wint en met hoeveel en ik heb geen zin om op zo'n klein sportpark met 5000 man te staan![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:18 schreef Jasza het volgende:
Ik hoorde ze juichen om 15.10, en op ajax netwerk chat werd het net doorgegeven dat het in de 9e minuut 0-1 was door Mitea of Lindenbergh
Post wel ff de scores doorquote:Op zaterdag 8 juli 200LL6 15:21 schreef Jasza het volgende:
2-0 Rosales, blessurebehandeling Gabri maargoed ik kap wel want het zal wel hoog worden![]()
Ja toen werd het 0-10 ofzoquote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:25 schreef kevin6188 het volgende:
Was het vorig jaar in één van die oefenwedstrijden (tegen DWV?) niet bij rust nog 0-0?
Ho, je gelooft te snel wat er in die chat gezegd wordquote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:27 schreef jobosrulez het volgende:
0 - 3 Gabri
Ja, uiteindelijk nog wel. Maar later werd die eerste helft afgeschoven op het beruchte spitsenprobleemquote:
Idd, die 1-0 klopt sowieso wel, want ik hoorde ze juichenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:32 schreef BadRabbit het volgende:
Wacht nou maar met de tussenstanden tot een meer officieel bericht in de rust ofzoDit schiet niet op
![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:35 schreef Jasza het volgende:
Officieel 0-2, heb net ff gebeld naar Jos voor jullie.
Worden hilarische omroepen in het stadion als hij dit jaar vaker weet te scorenquote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:33 schreef Nashje het volgende:
Nou, ik denk dat we ons nu toch wel zorgen mogen gaan maken. Kut zeg 1-3..
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:33 schreef Nashje het volgende:
Nou, ik denk dat we ons nu toch wel zorgen mogen gaan maken. Kut zeg 1-3..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |