Geniet je wel van het Franse voetbal? Die speelden maar met 1 spits hoorquote:Op maandag 10 juli 2006 12:25 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Ik geniet niet van italiaans voetbal.
Met zijn 9 voor de eigen goal en een beetje laf afwachten (zelfs met een man-meer-situatie).
Catenaccio
Kopt, maar ik vind dat het iemand uit het winnende team had moeten zijn.quote:
Tegen Duitsland lieten ze dat ook wel zien ja.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als er 1 ding is dat Italie heeft bewezen is het wel aanvallend kunnen voetballen.
Daar heb ik op zich geen problemen mee, als die speler maar het hele toernooi top gespresteerd heeft.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:22 schreef qonmann het volgende:
Wie geeft de gouden bal nou aan iemand die de finale verloren heeft.....![]()
Borst vooruit, 2 meter achter de man wachten en dan op het juiste moment voor de aanvaller komen. Of door middel van timing en ongekende fysieke gesteldheid met je 1m75 een kopduel winnen van een 20 cm langere aanvaller.quote:
Je hebt meer last van vooroordelen dan van voetbalverstand, is het niet?quote:Op maandag 10 juli 2006 12:25 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Met zijn 9 voor de eigen goal en een beetje laf afwachten (zelfs met een man-meer-situatie).
Catenaccio
Makkelijk hè, mensen napraten. Maar zelf kijken is klaarblijkelijk teveel gevraagd.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:25 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Catenaccio
+1 beter verwoord.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je hebt meer last van vooroordelen dan van voetbalverstand, is het niet?
Misschien moet je dat bord eens voor je kop weg halenquote:Op maandag 10 juli 2006 12:25 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Catenaccio
Die perfecte tackle op de bal tegen Duitsland na een cornerquote:Op maandag 10 juli 2006 12:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Borst vooruit, 2 meter achter de man wachten en dan op het juiste moment voor de aanvaller komen. Of door middel van timing en ongekende fysieke gesteldheid met je 1m75 een kopduel winnen van een 20 cm langere aanvaller.
Obvious bias..quote:Op maandag 10 juli 2006 12:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
De manier zoals Cannavaro verdedigt is pure geilheid man, dat is eleganter en mooier dan alle acties van de eerste 3 wedstrijden van Zidane bij elkaar...
EenSCHquote:Op maandag 10 juli 2006 12:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Borst vooruit, 2 meter achter de man wachten en dan op het juiste moment voor de aanvaller komen. Of door middel van timing en ongekende fysieke gesteldheid met je 1m75 een kopduel winnen van een 20 cm langere aanvaller.
Serieus: Cannavaro met een werkpaard vergelijken is een belediging voor het verdedigersgilde, dat al zo onderschat en bovenal ondergewaardeerd wordt in Nederland. Een mooie verdedigende actie hoeft voor mij niet minder mooi te zijn dan een Joga Bonito-truukje van de zoveelste Braziliaan.
quote:Op maandag 10 juli 2006 12:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
Oe, nu overrompel je me met je voetbalkennis en argumenten.
*sprakeloos.
Ik wel. Wat een zelfvertrouwen stralen die gasten uit. Schitterend. Heel het toernooi geen Italiaan in paniek gezien.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:25 schreef Nyrem het volgende:
En kan je in godsnaam ophouden met die wikipedia links. Alsof ik niet weet wat catennacio is. Donder op man!quote:
Over 2 jaar is er weer een groot landenvoetbaltoernooi, ik neem aan dat dat de volgende keer wordt dat je weer voetbal kijkt?quote:Op maandag 10 juli 2006 12:33 schreef flapdrolletje het volgende:
Onterechte winaar van het Wk..
Onterechte Beste speler van het Wk..
Lawl
Ja Australie had het verdiend, die speelden Italie helemaal weg met 11 tegen 10.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:33 schreef flapdrolletje het volgende:
Onterechte winaar van het Wk..
Kan je alvast even de toto-cijfers voor komend seizoen doorgeven?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:26 schreef DIGGER het volgende:
Cannavaro is absoluut de beste, al 6 wedstrijden lang beresterk gespeeld, elke wedstrijd uitgeblonken.
Maar 1 fout gemaakt: Hij had Zaccardo moeten dekken bij de 2e paal tegen de VS ipv die Amerikaanse spits, dan had ie nooit kunnen scoren
Dus alleen naar de feiten kijkend, is dit de enige juiste winnaar.
Echter, we hebben hier te maken met de FIFA, en die kijkt graag naar namen, status en ook de positie waarop de speler speelt. Ik denk dat daarom deze eer aan Cannavaro z'n neus voorbij zal gaan en terecht zal komen bij Zidane of Pirlo. Die 2e is nog wel te begrijpen op basis van het spel, alle wedstrijden gespeeld, goed gespeeld, 2 x MOTM, gescoord, assist.
Zidane kan dat ook zeggen over de KO fase, maar in de poulefase was ie een natte oude krant, en deze prijs is niet voor de KO fase maar voor het hele toernooi.
Anyway, genoeg redenen waarom Zidane wel geselecteerd is bij de beste 10 maar hem niet verdiend, en daarom zal de FIFA hem dus wel uitroepen tot winnaar van de gouden bal als Frankrijk een goede finale speelt.
Het was een armoedig WK. De Finale was ook armoedig.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Geniet je wel van het Franse voetbal? Die speelden maar met 1 spits hoor
Als er 1 ding is dat Italie heeft bewezen is het wel aanvallend kunnen voetballen.
Helemaal mee eens. Ik praat de actie niet goed. De rode kaart was terecht, hoe zeer het me ook deed. Ik had precies hetzelfde gevoel als Jan van Halst zei in Villa BvD. Ik was in shock, boos omdat hij dit zichzelf, Frankrijk en alle voetballiefhebbers aandeed, en verdrietig om zo´n grote fantastische speler in de laatste minuten van zijn hele bijzondere carriere zo te zien afgaan. Hij heeft zich laten provoceren, die Italiaan heeft iets heel ergs gezegd dat kan niet anders. Ik hoop dat we daar nog meer van horen. Ik loop nog steeds met een klotengevoel rond. Ik deelde de mening van Kees Reitsma (die was het toch??) die zei "Zidane heeft zoveel gedaan en zo veel laten zien dat ik hem dat laatste ook nog gun". Exact dat wat ik ook vond hoewel ook Italie een goed WK heeft gespeeld. Mijn mening over Zidane is geen steek veranderd. Hij is een hele grote, groter dan Platini en groter dan de meesten denken en ik weet zeker dat hij een fantastische persoonlijkheid is en een bijzonder aardig mens. Iedereen doet nu net of hij een heilige moet zijn. Kijk eens naar wat Maradonna en andere grootheden hebben uitgespookt, die zijn geen van alle van onbesproken gedrag, ook Pele niet hoewel die zich wel als zodanig presenteert en zo ook wordt behandeld. Overhyped en marketingprietpraat, dat is mijn mening over Pele.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:35 schreef Mensenkenner het volgende:
En terecht, stomme voetballeken hier zien niet hoe geniaal Zidane is.. Die simpele voetbewegingen, de manier van aanname.. Zowat alles wat hij doet in t veld is voor een gemiddelde profvoetballer schier onmogelijk. Cannavaro is de beste verdediger van t moment, ook van hem kan ik genieten.. Maar het blijft minder mooi hé.
quote:Op maandag 10 juli 2006 12:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Over 2 jaar is er weer een groot landenvoetbaltoernooi, ik neem aan dat dat de volgende keer wordt dat je weer voetbal kijkt?
Zoals Zidane heel Brazilië buitenspel zet met zijn acties...? Niet mooi? Balletje over Ronaldo alsof hij er niet stond. Niet mooi?quote:De manier zoals Cannavaro verdedigt is pure geilheid man, dat is eleganter en mooier dan alle acties van de eerste 3 wedstrijden van Zidane bij elkaar...
Eens.quote:Helemaal mee eens. Ik praat de actie niet goed. De rode kaart was terecht, hoe zeer het me ook deed. Ik had precies hetzelfde gevoel als Jan van Halst zei in Villa BvD. Ik was in shock, boos omdat hij dit zichzelf, Frankrijk en alle voetballiefhebbers aandeed, en verdrietig om zo´n grote fantastische speler in de laatste minuten van zijn hele bijzondere carriere zo te zien afgaan. Hij heeft zich laten provoceren, die Italiaan heeft iets heel ergs gezegd dat kan niet anders. Ik hoop dat we daar nog meer van horen. Ik loop nog steeds met een klotengevoel rond. Ik deelde de mening van Kees Reitsma (die was het toch??) die zei "Zidane heeft zoveel gedaan en zo veel laten zien dat ik hem dat laatste ook nog gun". Exact dat wat ik ook vond hoewel ook Italie een goed WK heeft gespeeld. Mijn mening over Zidane is geen steek veranderd. Hij is een hele grote, groter dan Platini en groter dan de meesten denken en ik weet zeker dat hij een fantastische persoonlijkheid is en een bijzonder aardig mens. Iedereen doet nu net of hij een heilige moet zijn. Kijk eens naar wat Maradonna en andere grootheden hebben uitgespookt, die zijn geen van alle van onbesproken gedrag, ook Pele niet hoewel die zich wel als zodanig presenteert en zo ook wordt behandeld. Overhyped en marketingprietpraat, dat is mijn mening over Pele.
Zidane had zich in het lijstje Maradonna, Cruijff en Pele kunnen scharen door weer de titel te pakken. Helaas heeft dat niet zo mogen zijn. Ik hoop van ganser harte dat hij nog een waardig afscheid mag krijgen met de waardering van de hele voetbalwereld die hij verdient en dat hij zelf ook nog iets van zich laat horen want dit is voor de echte voetballiefhebben ronduit frustrerend.
quote:Op maandag 10 juli 2006 13:50 schreef VoreG het volgende:
Al die kenners hier.
Wie is nou de idioot? Wij of die debiel van een Zidane die EN zijn carriere zo afsluit EN zijn landi n de WK finale naait?quote:Op maandag 10 juli 2006 13:51 schreef Double-Helix het volgende:
wat een idioten hier,zidane alleen afkraken om zijn laatste actie,die man is gewoon een voetbal genie,en een goede kopper
Een genie sluit experimenten succesvol afquote:Op maandag 10 juli 2006 13:51 schreef Double-Helix het volgende:
wat een idioten hier,zidane alleen afkraken om zijn laatste actie,die man is gewoon een voetbal genie,en een goede kopper
eens, het is een ouvrerprijsquote:Op maandag 10 juli 2006 13:53 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ik ben een groots kenner en ik vind het onterecht dat Zidane wint. Onverdiend voor dit WK, meer een ouvreprijs.
Ja, en jij bent geen mens natuurlijk....quote:Op maandag 10 juli 2006 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie is nou de idioot? Wij of die debiel van een Zidane die EN zijn carriere zo afsluit EN zijn landi n de WK finale naait?
Ik kan me NIET voorstellen dat die Materazzi zo iets ergs gezegd heeft dat een door de wol geverfde, gelouterde prof zich ZO zou moeten laten provoceren.....
Echt, bedenk het ERGSTE wat iemand tegen je kan zeggen en weeg dat af tegen Wereldkampioen worden... Ik zou NIETS kunnen bedenken dat iemand tegen me zou kunnen zeggen.. het zijn maar woorden...
Stel je voor de stress van je laatste wedstrijd,laatste minuten,en een paar woorden kunnen serieus heel erg kwetsend zijn,materazzi hequote:Op maandag 10 juli 2006 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie is nou de idioot? Wij of die debiel van een Zidane die EN zijn carriere zo afsluit EN zijn landi n de WK finale naait?
Ik kan me NIET voorstellen dat die Materazzi zo iets ergs gezegd heeft dat een door de wol geverfde, gelouterde prof zich ZO zou moeten laten provoceren.....
Echt, bedenk het ERGSTE wat iemand tegen je kan zeggen en weeg dat af tegen Wereldkampioen worden... Ik zou NIETS kunnen bedenken dat iemand tegen me zou kunnen zeggen.. het zijn maar woorden...
Je bent niet echt een fan van fair play he?quote:Op maandag 10 juli 2006 14:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, en jij bent geen mens natuurlijk....
Juist op dit moment heb ik er begrip voor..
Je hele carierre heb je allemaal schijt over je heen gehad.. En dan nu, nu het geen gevolgen heeft voor de rest van z'n carierre, nu alles bijna afgelopen is, dan juist kan ik me voorstellen dat je 1x totale controle verliest.
Nee, hij heeft niets voor Frankrijk verpest. Trezeguet had anders misschien ook gemist.
Jammer dat ie Materazzi niet de wedstrijd uittrapte. Had hij eens een koekje van eigen deeg kunnen proeven.. Zidane
.
Maradona won er 1, Cruijff won er 0.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:16 schreef fokkersdelight het volgende:
Zidane had zich in het lijstje Maradonna, Cruijff en Pele kunnen scharen door weer de titel te pakken.
Zegt een Italiaanse fanquote:Op maandag 10 juli 2006 14:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je bent niet echt een fan van fair play he?
Dit is gewoon geen mooie afsluiting, gewoon een oerdomme actie!
Ik ben vooral heel begripvol en menselijk, denk ik,quote:Op maandag 10 juli 2006 14:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je bent niet echt een fan van fair play he?
Dit is gewoon geen mooie afsluiting, gewoon een oerdomme actie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |