Ik geniet anders met volle teugen van zijn acties. Dat gepiel van die Zidane (ook leuk) heeft hij één wedstrijd (Brazilië) leuk gedaan. Verder gare pases en een beetje sjokken.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:09 schreef Nyrem het volgende:
[..]
je hebt werkpaarden en luxepaarden (voor werkpaarden komen mensen niet naar een stadion), Cannavaro is een werkpaard. Daarom krijgt hij geen bal
De manier zoals Cannavaro verdedigt is pure geilheid man, dat is eleganter en mooier dan alle acties van de eerste 3 wedstrijden van Zidane bij elkaar...quote:Op maandag 10 juli 2006 12:09 schreef Nyrem het volgende:
[..]
je hebt werkpaarden en luxepaarden (voor werkpaarden komen mensen niet naar een stadion), Cannavaro is een werkpaard. Daarom krijgt hij geen bal
Was de vorige 2 edities ook al zo.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:22 schreef qonmann het volgende:
Wie geeft de gouden bal nou aan iemand die de finale verloren heeft.....![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 12:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
De manier zoals Cannavaro verdedigt is pure geilheid man, dat is eleganter en mooier dan alle acties van de eerste 3 wedstrijden van Zidane bij elkaar...
Ik geniet niet van italiaans voetbal.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:12 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik geniet anders met volle teugen van zijn acties. Dat gepiel van die Zidane (ook leuk) heeft hij één wedstrijd (Brazilië) leuk gedaan. Verder gare pases en een beetje sjokken.
Is gewoon al bepaald voor de finale wsl.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:22 schreef qonmann het volgende:
Geniet je wel van het Franse voetbal? Die speelden maar met 1 spits hoorquote:Op maandag 10 juli 2006 12:25 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Ik geniet niet van italiaans voetbal.
Met zijn 9 voor de eigen goal en een beetje laf afwachten (zelfs met een man-meer-situatie).
Catenaccio
Kopt, maar ik vind dat het iemand uit het winnende team had moeten zijn.quote:
Tegen Duitsland lieten ze dat ook wel zien ja.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als er 1 ding is dat Italie heeft bewezen is het wel aanvallend kunnen voetballen.
Daar heb ik op zich geen problemen mee, als die speler maar het hele toernooi top gespresteerd heeft.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:22 schreef qonmann het volgende:
Borst vooruit, 2 meter achter de man wachten en dan op het juiste moment voor de aanvaller komen. Of door middel van timing en ongekende fysieke gesteldheid met je 1m75 een kopduel winnen van een 20 cm langere aanvaller.quote:
Je hebt meer last van vooroordelen dan van voetbalverstand, is het niet?quote:Op maandag 10 juli 2006 12:25 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Met zijn 9 voor de eigen goal en een beetje laf afwachten (zelfs met een man-meer-situatie).
Catenaccio
Makkelijk hè, mensen napraten. Maar zelf kijken is klaarblijkelijk teveel gevraagd.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:25 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Catenaccio
+1 beter verwoord.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je hebt meer last van vooroordelen dan van voetbalverstand, is het niet?
Misschien moet je dat bord eens voor je kop weg halenquote:Op maandag 10 juli 2006 12:25 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Catenaccio
Die perfecte tackle op de bal tegen Duitsland na een cornerquote:Op maandag 10 juli 2006 12:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Borst vooruit, 2 meter achter de man wachten en dan op het juiste moment voor de aanvaller komen. Of door middel van timing en ongekende fysieke gesteldheid met je 1m75 een kopduel winnen van een 20 cm langere aanvaller.
Obvious bias..quote:Op maandag 10 juli 2006 12:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
De manier zoals Cannavaro verdedigt is pure geilheid man, dat is eleganter en mooier dan alle acties van de eerste 3 wedstrijden van Zidane bij elkaar...
EenSCHquote:Op maandag 10 juli 2006 12:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Borst vooruit, 2 meter achter de man wachten en dan op het juiste moment voor de aanvaller komen. Of door middel van timing en ongekende fysieke gesteldheid met je 1m75 een kopduel winnen van een 20 cm langere aanvaller.
Serieus: Cannavaro met een werkpaard vergelijken is een belediging voor het verdedigersgilde, dat al zo onderschat en bovenal ondergewaardeerd wordt in Nederland. Een mooie verdedigende actie hoeft voor mij niet minder mooi te zijn dan een Joga Bonito-truukje van de zoveelste Braziliaan.
quote:Op maandag 10 juli 2006 12:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
Oe, nu overrompel je me met je voetbalkennis en argumenten.
*sprakeloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |