Doe ik ook maarja ik mag het nogquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
De echte hardcore pedo'ert duikt ruim onder de 16.![]()
Dat had ik begrepen ja. Een man moet doen waar hij goed in is toch waarvan hij denkt dat hij goed in is.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:49 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Jammer dat ze het niet omzetten in iets nuttigsdat bedoelde ik eigenlijk
maar beter ga ik ff koken of zo![]()
Ja! Alleen dan in rood leerquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Verglaasd misschien?
Of ben je er zo eentje:
[afbeelding]
Dirkjanquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:36 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[..]
Ah, daar heeft pimber het dus van ...
quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat had ik begrepen ja. Een man moet doen waar hij goed in is toch waarvan hij denkt dat hij goed in is.
Uhm......
Oops..
Ohjeee.....
Tochnietweer...
![]()
maar beter ga ik ff koken of zo![]()
![]()
is puur bui-afhankelijk, ik kan ook een heel epistel gaan tikken met precies die info...maar 'k ben geen vrouw, dus hou 't kort...dat dat zakelijk overkomt, tsja....quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:59 schreef hicham het volgende:
Joh, waarom doe je altijd zo zakelijk
[..]
quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:34 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
is puur bui-afhankelijk, ik kan ook een heel epistel gaan tikken met precies die info...maar 'k ben geen vrouw, dus hou 't kort...dat dat zakelijk overkomt, tsja....
Heb je op MSN gezet, indien contact stuur ik je een foto, OK??quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Alle "oude" foto's waren verdwenen, daarom heb ik regelmatig gevraagd om een foto te posten zodat ik die in de OP kan zetten.
Jawel admiraalquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:40 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Heb je op MSN gezet, indien contact stuur ik je een foto, OK??
quote:
Tjaquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:44 schreef dribbel79 het volgende:
[..]heel verhaal over simuleren van situaties op schepen gehouden, niks gehoord.......doe ik es kort, krijg je die dit
whehehe...
quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:47 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
That's what i'd like to hear
[afbeelding]
Dan moet je bijlezenquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:44 schreef dribbel79 het volgende:
[..]heel verhaal over simuleren van situaties op schepen gehouden, niks gehoord.......doe ik es kort, krijg je die dit
whehehe...
Troost je met de gedachte dat je dan ook lekkere milfs kan pakken.quote:
Mjah, je ziet toch wel dat het nuttig is. Op meets merk je meteen dat 30+ers bagger rijder en de medogenloze PUB'ers zich als Rossi door de files begeven.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:49 schreef richardgie het volgende:
Dat idee begin ik ook te krijgen ja.Ik hoefde voor m'n motor ook geen enkele vorm van theorie examen te doen,omdat ik al een autorijbewijs had,en ik geloof dat je 5 kustjes moest kunnen uitvoeren en er maar 3 op je examen met goed gevolg hoefde te doen,waarbij de remproef een vast item was.Exacte aantallen weet ik niet meer,maar zo iets was het.Maar vroeger kreeg je ook gewoon E achter B,en hier moet je ook al apart examen voor doen.Ik zie m'n moeder toch echt niet met een caravan onderweg gaan,ja totaan de rotonde en dan gaat het mis.
034-737656*quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:35 schreef hollander172 het volgende:
Dat heb je niet eens blaaskaak. [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuke naaktfoto's van je vriendin trouwens.
OMGquote:Op donderdag 6 juli 2006 09:39 schreef -XX- het volgende:
oww wat erg![]()
ik zit net wat te kijken, echt niet goed!![]()
![]()
http://www.onzin.com/view.php?id=2225 gore chineze!
!!!!! Wat een actie's van die gasten ook altijd. Gestoord joh, lijkt wel alsof daar alles kan
![]()
Leuk om daar als vrouw te leven.
Ok en nu al die linkjes in het nieuwe topic bijlezen![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mjah, je ziet toch wel dat het nuttig is. Op meets merk je meteen dat 30+ers bagger rijder en de medogenloze PUB'ers zich als Rossi door de files begeven.![]()
![]()
![]()
[..]
034-737656*Heu pimber, toen die ene keer dat je toen je notes had gekocht, kreeg je toen de namen van de notezettende modjes er bij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuke naaktfoto's van je vriendin trouwens.![]()
[..]
OMG!!!!! Wat een actie's van die gasten ook altijd. Gestoord joh, lijkt wel alsof daar alles kan
![]()
Leuk om daar als vrouw te leven.
Ok en nu al die linkjes in het nieuwe topic bijlezen![]()
Moet de buitenkant transparant worden?quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:32 schreef -XX- het volgende:
Fok mc logo!![]()
Ik krijg hem niet transparant dat het een rondje is![]()
[afbeelding]
Zien jullie er wat in?
quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:32 schreef -XX- het volgende:
Fok mc logo!![]()
Ik krijg hem niet transparant dat het een rondje is![]()
[afbeelding]
Zien jullie er wat in?
quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:40 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Heb je op MSN gezet, indien contact stuur ik je een foto, OK??
Als je langer rijd is et net als wintertijd tegen het vriespuntquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:50 schreef Rib-i het volgende:
Ik ben diep geraakt, de regen heeft me zelfs tot op m'n meest intieme plekje bevochtigd![]()
Ik ging nog een klein stukje rijden, ben ik net buiten Tilburg begint het me toch te gieten. Op zich valt daar wel mee te leven, maar dat het asfalt zo superglad werd![]()
[..]
Ok, iemand heeft kennelijk notes gekocht en je vreest nu voor je levenquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Heu pimber, toen die ene keer dat je toen je notes had gekocht, kreeg je toen de namen van de notezettende modjes er bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |