quote:
Op donderdag 6 juli 2006 12:11 schreef BubblegumBarbie het volgende:Shu.. dat zeg ik altijd tegen katten die me tuin volpissen.
Je kan beter als boodschapper naar de aarde zijn gekomen dan als God, want anders gaan mensen verwachten dat je magic tricks kan en als boodschapper kan je een beetje stoned voor je uit staren en visioenen verzinnen, veel makkelijker.
Dus.. je bent als boodschapper van de Almachtige God van de eeuwige Liefde en het oneindige Heelal ter aarde gekomen om aan het volk de boodschap der verlossing te brengen. (mensen zullen allemaal deze God associëren met de bekende God en dus verder geen vragen gaan stellen over het nut van jouw God.)
Vervolgens ga je regels opstellen:
- Gij zult liefhebben, niet haten
- Gij zult genieten, niet onthouden
- Gij zult .. (verzin zelf maar verder, jij bent immers de boodschapper)
Dan komen de rituelen:
Aanbiddingsritueel:
- Men dragen lederen kledingstukken, gemaakt van ritueel geslachte dieren, gemakkelijk verwijderbaar.
- Men nemen een kelk en alcoholische dranken gemengt met GHB (dit om in hogere staat van bewustzijn te creëren om zo meer open te staan voor de krachten van Zijne Heiligheid)
En ga zo maar door.
Dan heb je nog een optische ilussie nodig die tijdens rituelen zichtbaar word. (www.google.nl moet hierbij wel kunnen helpen)
En dan heb je nog een groepje mensen nodig die jouw boodschap overtuigend kunnen doorgeven, want immers, als meer personen geloven, zal het wel waar zijn. Deze mensen kunnen bestaan uit Lidia, vrienden, je onderdrukte buurmeisje, noem maar op, zolang ze maar bereid zijn om jouw te dienen.
En voor de rest, al komen mensen met vragen, die zijn meestal wel te beantwoorden met een 'het is een test van onze Heerlijkheid'.
Om geld te kunnen innen (want je gaat een sekte in NL starten, niet echt een vrijgevig landje) kan je bijvoorbeeld cursussen geven. Via die cursussen kunnen je leden hoger in rang komen en dus een stapje dichterbij zijne Zaligheid en dus verlossing.
En dan moet je natuurlijk nog een plek van verdoemenis verzinnen voor zondige leden. Een plek, verweg, overheerst door nare ziektes zoals de pest, lepra en andere ziektes waarvan je gaat rotten. Verdorven, donker en overheerst door angst. Een plek waar je diep ongelukkig bent en je ergste verschrikkingen waar worden. Waar vrouwen en kinderen aan vleeshaken aan het plafond worden gehangen, waar geslachtsdelen worden afgebonden, waar huid van de beenderen word afgestroopt en opgegeten door de personen zelf. Waar geen drinken is, alleen as en zand.
Ik denk dat je het met deze opzet wel kunt doen. En als de sekte eenmaal op gang komt dan komen de leden vanzelf met vragen en het enige wat je dan nog hoeft te doen is creatief zijn met oplossingen en antwoorden en op momenten van ongeloof zorgen dat er iets naars gebeurd wat met de hand van Zijne Goddelijkheid weer opgelost word.
Veel succes
Je bent bij deze onvoorwaardelijk aangenomen wegens het inbrengen van prima organisatorische en ledenbestandvergrotende informatie.
Ik ga het als volgt aanpakken:
Ledenwerving.De leden zullen allereerst in de meer gelovige gebieden van ons land worden geworven.
Dit zal gebeuren door middel van een campagne en ingehuurde modellen.
Hier zullen veel mensen op afkomen, die vervolgens een uitnodiging zullen ontvangen een korte kennismaking met Shu, in de vorm van mijn eigen persoon.
Bij deze gelegenheid zal ik de mensen individueel instralen en ze bij wijze van welkom een slok uit de kelk geven. Deze kelk zal een oud uitziende aardewerken pot (bij voorkeur uit het oude Egypte) zijn, met hierin een kleine hoeveelheid LSD. Vervolgens zullen alle aankomend leden zich uit moeten kleden en krijgen ze een katoenen gewaad. DIt is het kosmische gewaad, geheel wit. Hieraan zijn ze herkenbaar als aankomend lid.
Nadat alle aankomend leden trippende zijn in hun gewaden, zal ik met een verborgen microfoon opeens zeer luid tot ze kunnen spreken. Ik zal ze vertellen dat ik afgezant ben van Shu, de Egyptische God. Ik zal hen vertellen over de leer die ik propageer en de beloning die hen te wachten staat.
Tevens zal ik ze vertellen dat ik niet de God zelf ben, maar de boodschapper. Ik kan door middel van rituele in contact treden met Shu, zodat ik hem vragen kan stellen over het aardse leven.
Door genoeg meditatie zal het uiteindelijk voor enkelen van de massa ook mogelijk zijn in contact te kunnen treden (motiverend voor de mensen) met Shu.
Na de eerste wervingNa de eerste werving zullen er nog enkele bijeenkomsten komen. De mensen die zich het eerst bij mij aansluiten, zullen niet hoger staan dan de anderen, maar zij zullen enkele privileges krijgen. Zo kan ik, de boodschapper, hun helpen met privé-zaken dmv contact met Shu. Dit is een stimulans om de toetreding te versnellen.
Mensen die goed hun best doen om de leer te begrijpen, zal ik uitzenden over het hele land om zo nieuwe leden te verkrijgen. Hoe meer leden iemand inbrengt, hoe meer de privileges zullen stijgen.
Als er op een gegeven moment meer dan 150 personen zijn die zich aan willen sluiten, begint het eerste ritueel.
Het eerste ritueelHet eerste ritueel zal in teken staan van echte toetreding tot de Shu, na dit ritueel doet men afstand van alle aardse bezittingen, inclusief het huwelijk, ouders, familie, vrienden, collega's en kennissen.
De belastingpapieren e.d. dienen, net als paspoort, rijbewijs en geld te worden ingeleverd voor het ritueel. Deze zaken zullen worden opgeslagen in een grote kluis; voor de Verlichting hebben we al deze dingen niet nodig.
Bij het ritueel zal afstand worden gedaan van het witte gewaad. De kleur van She is blauw, om de overgang van mens naar Shu-aanhanger te doen, dienen de leden hun eigen witte gewaad met blauwe vloeistof te verven. Vervolgens scheert ieder aankomend lid ál hun lichaamshaar af. Op deze wijze worden we opnieuw, haarloos en alleen, geboren op aarde. We zijn mensen die niet meer terugkijken naar hun oude leven, Shu is de wereld.
Na het kaalscheren zal er weer uit de kruik worden gedronken, dit keer met een zwaardere hoeveelheid LSD, wat een trip van ongeveer zes uren zal veroorzaken. Tijdens deze trip zal rustgevende muziek worden gedraaid en zullen gekleurde doeken aan de muren worden bevestigd. Na een half uur zal ik beginnen met een gebed richting Shu, om de nieuwe leden te verwelkomen onder zijn hoede. De mensen die tijdens de LSD-trip fout gaan, kunnen dit zien als een afwijzing van Shu en zullen weer een nieuw wit gewaad krijgen. Zij mogen de volgende keer met de nieuwe 'lichting' leden mee.
Na de trip zal men, zonder te eten, gaan slapen. De volgende ochtend is men geheel rein. De dag erop zal in teken staan van het bijbrengen van de leer.
De leer.De leer zal uit enkele korte regels bestaan, die ten allen tijden dienen te worden nageleefd.
Liefde: hebt uw medemens lief. Zowel geestelijk als lichamelijk. Zo veel mogelijk. (Kans op inteelt is zeer klein, gezien partners hun oude leven achter zich hebben moeten laten. Ze mogen niet met elkaar verder binnen de sekte.)
Expressie: Uit jezelf, doe op je eigen manier offers voor Shu. Dit kan met liefde, seks, sport, kunst, goed werken, inzet en andere dingen die volgens de regels werken.
Ontwikkeling: Het is belangrijk dat de leden voor ontwikkelingen zorgen. Er zal ruimte zijn naar studie, gezien kennis leidt tot een hoger bewustzijn van de wereld. Dit alles binnen de normen en waarden die de sekte heeft gesteld.
Gelijkheid: Iedereen binnen de Shu-gemeenschap is gelijk. Geen zal hoger staan dan de ander. Slechts de boodschapper zal de gemeenschap leiden, hij is immer de directe contactpersoon met Shu. Alle banden van vroeger zijn door de leden afgezworen, alle mensen zijn gelijk. Oud en jong, man en vrouw, broer en zus. Iedereen is vrij om samen te werken (danwel met werk, offeren, bidden, liefde) mits het van beide kanten komt. Agressie is uitgesloten!
Financiën
Omdat arbeid een offer is voor Shu, een blijk van waardering waardoor de kans in de door hem geschapen hemel te worden opgenomen vergroot, zal men werken. Dit werk zal binnen de daarvoor gestelde geografische ruimte gebeuren. Producten zullen worden verkocht om invoer van buiten de gemeenschap mogelijk te houden. Binnen de gemeeschap zullen enkele communes worden gemaakt, waarbinnen groepen mensen samenwerken om voor de rest van de gemeenschap voor eten en drinken te zorgen.
Het privégeld van de mensen zal worden gebruikt voor huisvesting, matriaalaanschaf en reclame om nieuwe leden te werven. Er zal tevens een vorm van rechtspraak komen, met een jury van telkens 9 andere leden. Bij overtreding van de regels, diefstal, geweld of agressie zal een uitspraak van deze jury komen. Bij lichte overtredingen zal men moeten helpen met verbouwen of iets anders waar de hele gemeenschap profijt van heeft; bij een zware overtreding zal een degradatie of verwijdering uit de gemeenschap plaatsvinden.
Het boek.
Tijdens het alledaagse leven zal er een Boek worden geschreven. Elke dag is één iemand uit de gemeenschap verantwoordelijk om één pagina aan het boek toe te voegen, waarin hij of zij uitlegt wat de beste manier is om in de sekte te zitten, welke activiteiten belangrijk zijn en hoe deze dienen te worden uitgevoerd.
Op deze wijze zal de stem van een ieder evenveel tellen, zal er een brainstorm plaatsvinden en zullen nieuwe wijzen van worshipping worden gemaakt.
Deze zullen vervolgens door mij worden doorgegeven aan de rest van de gemeenschap.
Ten allen tijde is het verboden om buiten de gemeenschap te gaan, of over de gemeenschap te praten waar buitenstaanders bij zijn! Ze zullen immers niks begrijpen van Shu en zullen zo een slecht beeld weergeven over onze sekte. Overtreding van deze regels zal lijden tot verwijdering uit de gemeenschap.
Shu
De boodschapper van Shu, in de persoon van Skv, zal altijd gelijk hebben. Ik krijg immers door wat goed is en wat niet. Mijn mening dient niet in twijfel te worden getrokken, doch is er altijd een (kleine) ruimte voor discussie over. Zo zullen de leden het gevoel houden dat ze een eigen invulling kunnen maken van hun geloof.
Shu!
[ Bericht 0% gewijzigd door Skv op 06-07-2006 13:39:16 ]
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.