abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 juli 2006 @ 15:00:08 #51
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_39574443
Zal ik het boek schrijven?
Lang leve mij! *O*
pi_39574958
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 15:00 schreef Echo99 het volgende:
ik ben voor een stripboek a la manga style
pi_39575033
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 14:55 schreef Clourhide het volgende:
Het is ook altijd handig om een epilepticus als belangrijke naaste medewerker te hebben, die kan dan op bepaalde momenten beginnen kronkelen en schuimbekken... gratis spektakel!
Niet grappig.
pi_39575118
Als je nou slim bent, dan neem je als inwijdingsritueel voor de vrouwen het innemen van shu's heilige bloed. Wat dan doorgegeven wordt door jouw puddingbuks
pi_39575236
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 11:39 schreef zoalshetis het volgende:
een neef van mij wilde dat ook, pas later hebben we begrepen dat hij paranoïa was en hij beter risperdal kon gaan slikken.
  donderdag 6 juli 2006 @ 15:37:37 #56
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_39575303
Dit wordt je pak. Een gewaad is passé.
Een cape is optioneel.

Ik heb al een boek.
pi_39576464
tvp
wellicht nog iets voor verzinnen
pi_39577188
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 15:37 schreef Rio het volgende:
Een cape is optioneel.

[[url=http://xs203.xs.to/xs203/06274/Shu.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Hmm, de boodschapper van onze heerlijkheid kan niet in een rip-off-Elvispak lopen..

Eneeuh.. waar is het kwaad in je sekte? Zonder kwaad niks goeds, en dus zullen mensen nooit een echte goede rede hebben om je sekte te volgen.

Eneeuhh, nu ik onvoorwaardelijk ben aangenomen als lid, mag ik dan wel mijn haar houden? En ik wil een roze gewaad je weet, shu.
pi_39579396
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 15:37 schreef Rio het volgende:
Een cape is optioneel.

[[url=http://xs203.xs.to/xs203/06274/Shu.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Die is wel bruut. Moet nog ff een gaaf logo verzinnen
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_39579418
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 16:43 schreef BubblegumBarbie het volgende:

[..]

Hmm, de boodschapper van onze heerlijkheid kan niet in een rip-off-Elvispak lopen..

Eneeuh.. waar is het kwaad in je sekte? Zonder kwaad niks goeds, en dus zullen mensen nooit een echte goede rede hebben om je sekte te volgen.

Eneeuhh, nu ik onvoorwaardelijk ben aangenomen als lid, mag ik dan wel mijn haar houden? En ik wil een roze gewaad je weet, shu.
Roze mag nog niet, pas bij de vijfde lichting oid.
Kwaad in de sekte komt pas als bij de rechtspraak. Als iemand de regels schend, zal er een zaak komen die wel redelijk straffend is.
Soorten straffen komen later, soort van wetboek moet ik nog opstellen.
pi_39579421
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 15:00 schreef Echo99 het volgende:
Begin maar met een stukje, maar het is de bedoeling dat per dag één lid een pagina schrijft.
pi_39579561
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 13:45 schreef enlightenedwizza het volgende:
hoe staat het met het beeld tegenover andere religies?
waar is de eerste bijeenkomst? en hoe is het vervoer geregeld?
zijn de regels van de buitenwereld van toepassing?

zoveel vragen...zo weinig antwoorden
schiet es op met dat boek!
Andere religies zijn onzin en bekrompen.
Shu is voor kennis, liefde en gelijkheid.
De eerste bijeenkomst zal plaatsvinden in het midden des lands, ik dacht in de buurt van Utrecht.
Een exacte lokatie zal nog worden besproken. Medio 2007 wil ik beginnen. Het vervoer zal gratis zijn, met pendelbussen vanaf Utrecht CS. Het zou mooi zijn als we één of meerdere hoge bazen van de NS kunnen strikken, die wat kunnen regelen misschien..
De regels van de buitenwereld zijn niet van toepassing. Dat is een primitieve mierenkolonie, die niets is vergeleken met hoe wij leven. Wij passen ons in dit huidige systeem toch ook niet aan aan de wetten van de jungle?

We hebben ons eigen rechtsysteem, voedselvoorziening, voorplantingsmogelijkheden etc.
Ik stel trouwens voor om bij het kaalscheer-ritueel pijpen rond te laten gaan met Crystal Meth. Hogere sferen werken goed voor contact met het hierboven.

Als je even had gelezen, wist je dat het boek niet alleen door mij zal worden geschreven, maar dat de invulling wordt bepaald door de Shuïsten. Met zijn allen bepalen zij hoe de gemeenschap in dient te worden gericht, zodat iedereen zich vrij en begrepen voelt.

De één ziet bijvoorbeeld zijn roeping in werk, de andere in het vermaken van andere mensen.
Als we dit voortzetten in grote schaal, zullen we snel groeien en onze opmars naar het buitenland kunnen beginnen.

Shu!
  donderdag 6 juli 2006 @ 19:55:57 #63
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_39582102
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 88% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 11:10:01 ]
  donderdag 6 juli 2006 @ 19:59:10 #64
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_39582194
Hoofdstuk 1 van het boek:
quote:
In naam van Shu, de Barmhartige, de Genadevolle.

1. Hoofdstuk 1 van SHU
2. Dit is een volmaakt Boek, daaraan is geen twijfel, een richtsnoer voor de shuvrezenden.
3. Die in het onzienlijke geloven en het gebed houden en die weldoen met hetgeen Wij hun hebben geschonken.
4. En die geloven in hetgeen u is geopenbaard en in hetgeen vóór u is geopenbaard, en een standvastig vertrouwen hebben in dat wat komen zal.
5. Zij zijn het, die de leiding van hun Shu volgen en dezen zullen slagen.
6. Zeker, zij die (de Waarheid) verwerpen, het is hun om het even, of gij hen waarschuwt, of dat gij hen niet waarschuwt – zij zullen niet geloven.
7. Shu heeft hun hart en oren verzegeld en over hun ogen is een sluier; hun wacht een zware straf.
8. En er zijn mensen, die zeggen: "Wij geloven in Shu en in de laatste Dag, hoewel zij geen gelovigen zijn."
9. Zij trachten Shu en de gelovigen te bedriegen, zij misleiden echter niemand dan zichzelf en zij beseffen het niet.
10. Er is een ziekte in hun hart en Shu heeft die ziekte verergerd; er wacht hun een pijnlijke straf, omdat zij plachten te liegen.
11. Wanneer hun wordt gezegd: "Richt geen onheil op aarde aan" dan zeggen zij: "Wij zijn slechts vredestichters".
12. Pas op! Voorzeker zij zijn het die onheil stichten, doch zij beseffen het niet.
13. En wanneer hun wordt gezegd: "Gelooft, zoals andere mensen geloven", zeggen zij: "Zullen wij geloven, zoals de dwazen hebben geloofd?" Ziet toe! Zij zijn het die dwaas zijn, doch zij weten het niet.
14. En wanneer zij de gelovigen ontmoeten, zeggen zij: "Wij geloven", doch wanneer zij naar hun leiders gaan, zeggen zij: "Wij zijn waarlijk met u, wij spotten slechts (met hen)."
15. Shu zal hun spotternij bestraffen en Hij zal hen blindelings in hun overtreding verder laten afdwalen.
Oke, ik geef toe. Kleine stukjes zijn gejat. Maar als het werkt voor 1,2 miljard mensen...

Beter goed gejat dan slecht verzonnen. De 1e 300 leden hebben we binnen no time binnen
Lang leve mij! *O*
pi_39582273
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 19:55 schreef IrishBastard het volgende:
zijn er niet toevallig duidelijker richtlijnen voor de aan te trekken vrouwen? lijkt me dat onze boodschapper niet zit te wachten op vadsige wijven die graag en veel met hem de liefde bedrijven?

verder klinkt dit als een perfect soort sekte , ik denk ook dat het elvis-pak zwaar zal imponeren ;')

SHU!
Iedereen is gelijk. Ik zal de eerste selectieprocedure zo inrichten dat alleen lekkere wijven er bij mogen. En ze moeten ook gaaf zijn. Als er dan nieuwe vadsige bij willen, moeten ze hetzelfde worden als de rest van de mensen.
Het moeten zeg maar allemaal mooie, goede mensen zijn, zodat we een fantastisch sterk, krachtig en mooi ras in onze gemeenschap hebben.
Vat dit niet racistisch op; als er mooie negers/aziaten bij zitten zijn die natuurlijk ook welkom.
Als ze er maar voor de volle 100% voor gaan, de regels naleven en zich actief opstellen.
Ook moeten ze door de eerste beproeving heen en een goede bijdrage leveren aan de hele gemeenschap in de vorm van werk of geld.

Shu!

[ Bericht 1% gewijzigd door Skv op 06-07-2006 20:16:42 ]
pi_39582375
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 19:59 schreef Echo99 het volgende:
Hoofdstuk 1 van het boek:
[..]

Oke, ik geef toe. Kleine stukjes zijn gejat. Maar als het werkt voor 1,2 miljard mensen...

Beter goed gejat dan slecht verzonnen. De 1e 300 leden hebben we binnen no time binnen
De hoofdgedachte is goed.
Morgen mag een ander lid van Shu een pagina schrijven over hoe hij / zij het geloof in zou vullen.
pi_39582445
Ik doe mee als ik mijn hoofdhaar mag houden.
pi_39582490
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 20:08 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik doe mee als ik mijn hoofdhaar mag houden.
Nee, sorry.
Iedereen is hetzelfde, anders kan je geen Pure Liefde krijgen.
Je moet dat hebben gedaan. Als je de LSD op hebt, doe je het toch vanzelf wel, omdat iedereen het doet. Maak je geen zorgen, daarna zal je haar aangroeien en mag je het blauwe gewaad aan
Alle nieuwe leden zullen je benijden omdat jij al wél lid bent en zij niet.
  donderdag 6 juli 2006 @ 20:13:23 #69
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_39582593
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 47% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 11:10:01 ]
pi_39589080
sho!
  donderdag 6 juli 2006 @ 23:30:32 #71
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_39589993
Don't insult "Shu" my god.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
  vrijdag 7 juli 2006 @ 00:01:55 #72
111328 cryotek
zie signature
pi_39590935
Shu
zie ondertitel
pi_39591605
ga maar naar tru, die kneuzen melden zich direct aan
underground forever baby
pi_39592372
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 20:10 schreef Skv het volgende:

[..]

Nee, sorry.
Iedereen is hetzelfde, anders kan je geen Pure Liefde krijgen.
Je moet dat hebben gedaan. Als je de LSD op hebt, doe je het toch vanzelf wel, omdat iedereen het doet. Maak je geen zorgen, daarna zal je haar aangroeien en mag je het blauwe gewaad aan
Alle nieuwe leden zullen je benijden omdat jij al wél lid bent en zij niet.
Nou oke dan.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 00:52:32 #75
75507 BIiebIie
Born to be Wilders
pi_39592429
sluit je aan bij een christelijk genootschap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')