ja rightquote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:11 schreef zagreb het volgende:
ja en nog een dochter maar die heeft haar eigen huis en baan en man. zij is dus niet meer zo afhankelijk van mij, ik bedoel qua gezelligheid, hij vindt het gewoon nog leuk váák bij zijn moeder te zijn. Hij is 10 jaar jonger. wn ik drijgf mijn zin niet door, ik heb hem gezegd je kunt rustig gaan hoor ik kan het je niet beletten.Waarop hij zegt "maar ik wil jou niet kwijt hoor!" waarop ik weer zeg, "dat kunnen we ook van tevoren niet weten".. ik bedoel hoe kan je dat weten, hij weet niet eens hoe die avond met die ex zal verlopen. Zij was wel zijn grote liefde weet je!!!! En toen koos ze voor haar ex, maar dat is nu uit en plotseling een jaar later, moet ze zo nodig hem weer eens zien "om te voelen hoe het voelt" nou ik kan je vertellen dat zal best leuk voelen....
ik ben niet dom hoor, de oplossing had ik zelf al bedacht en inmiddels ook uitgevoerd. Dat ik de praktische kanten laat meetellen volgens jullie, zie ik ook niet zo duidelijk.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:10 schreef milagro het volgende:
[..]
ja en jij lijkt op Vivi , qua moeilijk doen terwijl de oplossing in vette letters mega groot voor je hangt
Jouw antwoord was natuurlijk wel enigszins manipulatief, vind je zelf ook niet?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:11 schreef zagreb het volgende:
ja en nog een dochter maar die heeft haar eigen huis en baan en man. zij is dus niet meer zo afhankelijk van mij, ik bedoel qua gezelligheid, hij vindt het gewoon nog leuk váák bij zijn moeder te zijn. Hij is 10 jaar jonger. wn ik drijgf mijn zin niet door, ik heb hem gezegd je kunt rustig gaan hoor ik kan het je niet beletten.
Waarop hij zegt "maar ik wil jou niet kwijt hoor!" waarop ik weer zeg, "dat kunnen we ook van tevoren niet weten".. ik bedoel hoe kan je dat weten, hij weet niet eens hoe die avond met die ex zal verlopen. Zij was wel zijn grote liefde weet je!!!! En toen koos ze voor haar ex, maar dat is nu uit en plotseling een jaar later, moet ze zo nodig hem weer eens zien "om te voelen hoe het voelt" nou ik kan je vertellen dat zal best leuk voelen....
just give it a name....ok?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jouw antwoord was natuurlijk wel enigszins manipulatief, vind je zelf ook niet?
En eigenlijk stel je je gewoon tamelijk bezitterig en wntrouwend op, imho.
Ik ben het niet met je eens. Ze legt het toch duidelijk uit waarom ze het niet prettig vind...... Heeft wel wat met bezitterig en wantrouwen te maken, maar volgens mij zou iedereen dat zijn in die situatie....quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
er is dan ook maar 1 topic waarin je gereageerd hebt , hè, dezequote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:17 schreef zagreb het volgende:
goh Milagro, waarom moet je toch altijd zo negatief doen? je kan het toch ook anders zeggen? Ik heb nog nooit het woord gezeik tegen een andere TS gebruikt, dit topic gaat over respect voor de ander, of had je dat nog niet gelezen?
nu weet ik het zekerquote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:26 schreef zagreb het volgende:
zeker weten!!! Jij kent me dus beter dan de anderen. Ik neem nu de alchemist mee van Paulo Coelho.
Jij ook een fijne dag en tot schrijfs..:-)
sneu....:-(quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:25 schreef milagro het volgende:
[..]
er is dan ook maar 1 topic waarin je gereageerd hebt , hè, deze![]()
zon ze, Viev Zagreb![]()
quote:
Ik vindquote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:23 schreef zagreb het volgende:
oh dag Manu, jij bent een geschikt mens....
Ook het gekokketeer met goede wijn (zag ik ergens voorbij komen).quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:02 schreef Roquefort het volgende:
[..]
![]()
Er zijn wel treffende gelijkenissen.
Moet je toch eens duidelijk gaan uitleggen waarom haar antwoorden manipulatief zijn? En waar je het bezitterig vandaan haalt. M.i. heeft TS vaak zat aangegeven dat ze niks om alle luxe geeft.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Idd zeg, laat mij er ff lekker buitenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:02 schreef Roquefort het volgende:
[..]
![]()
Er zijn wel treffende gelijkenissen. Maar jij moet ook gaan oppassen dat je geen Vivi ziet achter elke Henk boom.![]()
nu ja zeg, dit is de eerste keer dat ik een verhaal in Vivi stijl meen te herkennenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:02 schreef Roquefort het volgende:
[..]
![]()
Er zijn wel treffende gelijkenissen. Maar jij moet ook gaan oppassen dat je geen Vivi ziet achter elke Henk boom.![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:51 schreef Vivi het volgende:
Milagro is iemand die vaak met zeer heldere uiteenzettingen c.q. oplossingen komt, en dat is ook in haar te waarderen, maar idd, ook ik ben van mening dat ze de laatste tijd wat te ver doorslaat in haar "opgelost, slotje!" houding.
Ze begint steeds meer te lijken op een totaal afgestompte maatschappelijk werkster oid.
ben ik niet, hoor, ik ben volkomen empathieloos, doorgeslagen en tegelijktijd afgestompt , ja het kanquote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:04 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik vindMilagro
ook een heel geschikt mens!
wat een treffende zelfanalysequote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:58 schreef milagro het volgende:
ben ik niet, hoor, ik ben volkomen empathieloos, doorgeslagen en tegelijktijd afgestompt , ja het kan![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |