abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39629608
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:11 schreef zagreb het volgende:
ja en nog een dochter maar die heeft haar eigen huis en baan en man. zij is dus niet meer zo afhankelijk van mij, ik bedoel qua gezelligheid, hij vindt het gewoon nog leuk váák bij zijn moeder te zijn. Hij is 10 jaar jonger. wn ik drijgf mijn zin niet door, ik heb hem gezegd je kunt rustig gaan hoor ik kan het je niet beletten.Waarop hij zegt "maar ik wil jou niet kwijt hoor!" waarop ik weer zeg, "dat kunnen we ook van tevoren niet weten".. ik bedoel hoe kan je dat weten, hij weet niet eens hoe die avond met die ex zal verlopen. Zij was wel zijn grote liefde weet je!!!! En toen koos ze voor haar ex, maar dat is nu uit en plotseling een jaar later, moet ze zo nodig hem weer eens zien "om te voelen hoe het voelt" nou ik kan je vertellen dat zal best leuk voelen....
ja right

maar oh wee ALS hij gaat.

nou, ik ben er wel klaar mee, met dit, ik twijfel echt aan dit hele verhaal, en mocht het waar zijn dan twijfel ik aan jou, je komt met allerlei details aanzetten, die er zo niet toe doen, de oplossing is simpel maar je blijft maar doorzagen, omdat je hem ergens niet kwijt wil, om puur praktische redenen. Prima , hoor, maar zeik dan niet over zijn exen, en laat hem lekker zelf bepalen wie hij in zijn leven wil.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_39629611
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:10 schreef milagro het volgende:

[..]

ja en jij lijkt op Vivi , qua moeilijk doen terwijl de oplossing in vette letters mega groot voor je hangt
ik ben niet dom hoor, de oplossing had ik zelf al bedacht en inmiddels ook uitgevoerd. Dat ik de praktische kanten laat meetellen volgens jullie, zie ik ook niet zo duidelijk.
Heb steeds vermeld (goed lezen) dat ik niet geef om luxe en etentjes,.
Ben 10 jaar met een horecaman samen geweest en heb alle dure wijnen geproefd en hotels bezocht, nou ik kan je zeggen.... het is boring...:-)
  Moderator zaterdag 8 juli 2006 @ 12:16:17 #103
5428 crew  miss_sly
pi_39629624
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:11 schreef zagreb het volgende:
ja en nog een dochter maar die heeft haar eigen huis en baan en man. zij is dus niet meer zo afhankelijk van mij, ik bedoel qua gezelligheid, hij vindt het gewoon nog leuk váák bij zijn moeder te zijn. Hij is 10 jaar jonger. wn ik drijgf mijn zin niet door, ik heb hem gezegd je kunt rustig gaan hoor ik kan het je niet beletten.
Waarop hij zegt "maar ik wil jou niet kwijt hoor!" waarop ik weer zeg, "dat kunnen we ook van tevoren niet weten".. ik bedoel hoe kan je dat weten, hij weet niet eens hoe die avond met die ex zal verlopen. Zij was wel zijn grote liefde weet je!!!! En toen koos ze voor haar ex, maar dat is nu uit en plotseling een jaar later, moet ze zo nodig hem weer eens zien "om te voelen hoe het voelt" nou ik kan je vertellen dat zal best leuk voelen....
Jouw antwoord was natuurlijk wel enigszins manipulatief, vind je zelf ook niet?
En eigenlijk stel je je gewoon tamelijk bezitterig en wntrouwend op, imho.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_39629640
goh Milagro, waarom moet je toch altijd zo negatief doen? je kan het toch ook anders zeggen? Ik heb nog nooit het woord gezeik tegen een andere TS gebruikt, dit topic gaat over respect voor de ander, of had je dat nog niet gelezen?
pi_39629664
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]

just give it a name....ok?
blijf niet uitleggen.
  † In Memoriam † zaterdag 8 juli 2006 @ 12:21:51 #106
135486 Manu82
How you doin'?
pi_39629725
quote:

[..]

Ik ben het niet met je eens. Ze legt het toch duidelijk uit waarom ze het niet prettig vind...... Heeft wel wat met bezitterig en wantrouwen te maken, maar volgens mij zou iedereen dat zijn in die situatie....
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_39629732
slotje....lekker zelf gedaan. het begint me te vervelen. er zijn sommigen die er tenminste normaal op ingaan, maar dit lijkt wel of er altijd iets moet zijn om over te zeuren. Laat mensen toch lekker hun probleem op FOK kuunnen leggen en als je het niet zint ga lekker een leven leiden. toch? ik ga nu naar het strand....
even nog mijn tas in pakken...en mijn boek "hoe manipuleer ik mannen" zou het bijna vergeten. Nou doei!!!! Heb een fijne dag allemaal.
SLOT
pi_39629763
oh dag Manu, jij bent een geschikt mens....hoop je nog eens te horen...kom wel weer eens terug met een ander topic.
Liefs Zagreb.
  † In Memoriam † zaterdag 8 juli 2006 @ 12:24:20 #109
135486 Manu82
How you doin'?
pi_39629781
Veel plezier op het strand en denk dat je meer plezier hebt aan andere boeken
Room 23
pi_39629796
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:17 schreef zagreb het volgende:
goh Milagro, waarom moet je toch altijd zo negatief doen? je kan het toch ook anders zeggen? Ik heb nog nooit het woord gezeik tegen een andere TS gebruikt, dit topic gaat over respect voor de ander, of had je dat nog niet gelezen?
er is dan ook maar 1 topic waarin je gereageerd hebt , hè, deze

zon ze, Viev Zagreb
pi_39629814
zeker weten!!! Jij kent me dus beter dan de anderen. Ik neem nu de alchemist mee van Paulo Coelho.
Jij ook een fijne dag en tot schrijfs..:-)
pi_39629837
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:26 schreef zagreb het volgende:
zeker weten!!! Jij kent me dus beter dan de anderen. Ik neem nu de alchemist mee van Paulo Coelho.
Jij ook een fijne dag en tot schrijfs..:-)
nu weet ik het zeker

(1,2,3,4....)
pi_39629838
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:25 schreef milagro het volgende:

[..]

er is dan ook maar 1 topic waarin je gereageerd hebt , hè, deze

zon ze, Viev Zagreb
sneu....:-(
pi_39630447
Ik snap niet zo goed wat het probleem is met die exen als je hem zelf liever niet in je eigen bed hebt? En hoe vervelend die ziekte ook is, zowel tegen ons in het topic als tegen hem sleep je die ziekte erbij om meer begrip voor jouw positie.

Je wil die vent eigenlijk niet in je bed, tegelijkertijd wil je niet dat ie exen ziet. Wil je nu zijn geliefde/minnaar zijn, of heb je hem liever als gewone platonische vriend?

Daarmee maak je het zelf een ingewikkelde situatie, maar met een constant beroep op jouw situatie/ziekte schuif je hem steeds het verwijt in de schoenen.

Heel simpel, je kiest zelf of je hem als partner wil of als platonische vriend. Maar daar ben je dus niet duidelijk iun momenteel, niet tegen ons en niet tegen hem.

Als ik recent verliefd ben geworden op een vriendin en we beginnen aan sex dan is het toch niet gek dat ik dan de eerste 14 dagen elke dag wel drie keer sex wil?

Ligt het aan je ziekte, het hele probleem, of om dat jij gewoon niet voor hem voelt wat je zou willen voelen? Als je werkelijk verliefd was op die man, zouden dan de hormonen en de vlinders in je buik je ziekte-excuses niet overvleugelen? Zou je dan niet elke dag lichamelijk en geestelijk van die man willen genieten?

Het lijkt of je veel van hem verlangt, maar je eigen belangrijke aandeel in de situatie aan de ziekte ophangt. Dat is manipulatief, hoe vervelend je ziekte en je medicijnen ongetwijfeld zijn. Ik vind het verstandig van hem dat ie zich niet laat manipuleren om contacten met anderen te verbreken als ie dat zelf niet wil. Zeker als jij zo ambigu bent om hem aan de ene kant weg te duwen, en aan de andere kant naar je toe te trekken. Je lijkt meer van hem te verlangen, dan dat je omgekeerd aan hem teruggeeft. Tenzij je die seks wat dat betreft ueberhaupt als ruilhandel zag. Nee toch?
twee violen en een trommel en een fluit
pi_39630538
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:27 schreef milagro het volgende:

[..]

nu weet ik het zeker

(1,2,3,4....)

Er zijn wel treffende gelijkenissen. Maar jij moet ook gaan oppassen dat je geen Vivi ziet achter elke Henk boom.
twee violen en een trommel en een fluit
  zaterdag 8 juli 2006 @ 13:04:09 #116
11682 Moonah
Jolie femme
pi_39630583
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:23 schreef zagreb het volgende:
oh dag Manu, jij bent een geschikt mens....
Ik vind Milagro ook een heel geschikt mens!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 13:05:20 #117
11682 Moonah
Jolie femme
pi_39630604
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 13:02 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Er zijn wel treffende gelijkenissen.
Ook het gekokketeer met goede wijn (zag ik ergens voorbij komen).

Oh en Viefke, dit is maar een beetje dollen he?!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 13:16:16 #118
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_39630829
quote:

[..]

Moet je toch eens duidelijk gaan uitleggen waarom haar antwoorden manipulatief zijn? En waar je het bezitterig vandaan haalt. M.i. heeft TS vaak zat aangegeven dat ze niks om alle luxe geeft.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 13:34:47 #119
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_39631233
quote:

[..]

Er zijn wel treffende gelijkenissen. Maar jij moet ook gaan oppassen dat je geen Vivi ziet achter elke Henk boom.
Idd zeg, laat mij er ff lekker buiten
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 13:42:01 #120
73284 Fokker200
Is that so...
pi_39631374
Ik heb het hele topic gelezen en heb bewondering en veel respect voor de positieve houding van de topicstarter.

Tegelijkertijd verwijt ik Milagro een groot gebrek aan tact en empathie. Het feit dat Milagro vindt dat TS een op een anoniem internetforum aangedragen oplossing (relatie dumpen) DIRECT moet uitvoeren (ja, dat vraag je inderdaad van haar) is absoluut triest . Vooral omdat TS laat merken die oplossing wel te overwegen als een goede oplossing. Met dat soort beslissingen ga je niet over 1 dag ijs.

Verder heb ik geen hekel aan je, Milagro
Zagreb, you rule.
Today is a gift, that's why it's called the present
  zaterdag 8 juli 2006 @ 13:51:55 #121
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_39631572
Milagro is iemand die vaak met zeer heldere uiteenzettingen c.q. oplossingen komt, en dat is ook in haar te waarderen, maar idd, ook ik ben van mening dat ze de laatste tijd wat te ver doorslaat in haar "opgelost, slotje! " houding.

Ze begint steeds meer te lijken op een totaal afgestompte maatschappelijk werkster oid.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_39631622
quote:

[..]

nu ja zeg, dit is de eerste keer dat ik een verhaal in Vivi stijl meen te herkennen

ik zeg niet dat het Vivi is, enkel dat het verhaal ongeloofwaardig begint over te komen, gewoon een gevoel, en de manier waarop er gereageerd is door TS, er klopt gewoon iets niet
pi_39631697
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 13:51 schreef Vivi het volgende:
Milagro is iemand die vaak met zeer heldere uiteenzettingen c.q. oplossingen komt, en dat is ook in haar te waarderen, maar idd, ook ik ben van mening dat ze de laatste tijd wat te ver doorslaat in haar "opgelost, slotje! " houding.

Ze begint steeds meer te lijken op een totaal afgestompte maatschappelijk werkster oid.

de houding die jij exact zo aanneemt in jouw kommentaar op andermans privé gezanik in R&P, bedoel je

please Vivi, ik weet dat het je stoort dat ook ik je treurig begon te vinden, want dat had je niet van verwacht, maar als jij wil dat je erbuiten gelaten wordt, kom dan niet met dit soort blabla gedoe aan
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 13:04 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ik vind Milagro ook een heel geschikt mens!
ben ik niet, hoor, ik ben volkomen empathieloos, doorgeslagen en tegelijktijd afgestompt , ja het kan
  zaterdag 8 juli 2006 @ 14:03:38 #124
73284 Fokker200
Is that so...
pi_39631817
*Milagro schiet in de verdediging.

We wachten op haar volgende boze posting
Today is a gift, that's why it's called the present
  † In Memoriam † zaterdag 8 juli 2006 @ 14:03:39 #125
135486 Manu82
How you doin'?
pi_39631818
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 13:58 schreef milagro het volgende:

ben ik niet, hoor, ik ben volkomen empathieloos, doorgeslagen en tegelijktijd afgestompt , ja het kan
wat een treffende zelfanalyse
Room 23
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')