en wie ben jij dan om in dit geval daar de standaard voor te bepalenquote:Op donderdag 6 juli 2006 09:56 schreef Senang het volgende:
[..]
Nee. De doodstraf voor het verrot zijn van gedachten en ziel.
Aangezien we hier in hoog tempo seculariseren lijkt me dat geen erg valide argument opzichquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:07 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen een Foutje van God zijn. En wat andere westerse landen in hun land doen daar heb ik niks mee te maken.
Erg afhankelijk van het onderwerp. De beïnvloeding gaat over en weer.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:05 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Amerikanen zijn altijd trendzetters geweest hoor.
Niemand heeft het recht om te doden, ben ik het 100% mee eens.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
en wie ben jij dan om in dit geval daar de standaard voor te bepalen
Overigens is de doodstraf wmb onacceptabel in alle omstandigheden. Niemand, en dus ook de overheid niet, heeft imho het recht om iemand anders te doden.
Het is allemaal 1 zijdig, europa is het grootste bewijs dat we na-aperts zijn. Amerika heeft nog nooit naar iemand geluisterd (en zo hoort het).quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:09 schreef achterhetspoor het volgende:
[..]
Erg afhankelijk van het onderwerp. De beïnvloeding gaat over en weer.
Als je dit graag wilt geloven, vooral blijven doen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:11 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het is allemaal 1 zijdig, europa is het grootste bewijs dat we na-aperts zijn. Amerika heeft nog nooit naar iemand geluisterd (en zo hoort het).
Ik wil zeggen dat het onzin is dat alleen de VS invloed heeft op EU en niet andersom.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:14 schreef JohnDope het volgende:
wil jij zeggen dat het niet zo is ?? Amerika heeft overal schijt aan hoor.
Ah, dus vandaar al die homohuwelijken in Massachusetts, Californië .... etc.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:14 schreef JohnDope het volgende:
wil jij zeggen dat het niet zo is ?? Amerika heeft overal schijt aan hoor.
De gemiddelde amerikaans is gewoon vet, zoals in dik, verder niks.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:22 schreef JohnDope het volgende:
.
De gemiddelde amerikaan is gewoon ruig daar kan je niks aan veranderen.
pfffff verder niks zegt die dan hahaquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De gemiddelde amerikaans is gewoon vet, zoals in dik, verder niks.
Is dat zo? Je geeft aan barbaars een waardeoordeel. De barbaren gingen ook jagen voor hun voedsel, is dat slecht? De nazi`s hebben de NL-fietsbelasting afgeschaft in 1942. Is dat dan slecht?quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:47 schreef achterhetspoor het volgende:
Dat de doodstraf net als lijfstraffen barbaars is lijkt me wel degelijk een argument.
Wellicht vinden ze hoe een land omgaat met slachtoffers wel veel belangrijker over 100 jaar. Vinden ze het feit dat een daders een 2e kans krijgt om zich te misdragen barbaars...quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:47 schreef achterhetspoor het volgende:
Hoe een land omgaat met z'n gevangenen, uitgestotenen en ander tuig is voor mij een erg belangrijke beschavingsgraadmeter. En dood en lijfstraffen staan dan wat mij betreft onderaan de ladder.
Kijk maar uit, dadelijk maak ik een uitzondering. Je weet wat ze zeggen; wie met vuur speelt...quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:59 schreef sigme het volgende:
Tsk. Altijd heet zegt 'ie... makkelijk te blussen napalm blijkbaar![]()
![]()
50% van de bevolking is Democraat. Denk je nou echt dat het allemaal stoere cowboys zijn daar in jouw Amerika?quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:22 schreef JohnDope het volgende:
Democraten zijn poessies, die maken zich altijd druk wat de andere van zich vinden, maar de echte mannen daar, kan dat niks schelen.
De gemiddelde amerikaan is gewoon ruig daar kan je niks aan veranderen.
50% van de stemmende bevolking zegt democraat te zijn.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:31 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
50% van de bevolking is Democraat. Denk je nou echt dat het allemaal stoere cowboys zijn daar in jouw Amerika?
Ik herken het gevoel, maar rationeel bezien kan de doodstraf natuurlijk gewoon niet.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:49 schreef Senang het volgende:
Maar dit soort lage, onbegrijpelijke acties, waarbij IEDEREEN denkt: dit is toch niet mogelijk? Moeten inderdaad niet mogelijk zijn. Doodstraf dus.
Niet allemaal cowboys natuurlijk, maar de president is wel een cowboy, en dat is toch wel een beetje de belangrijkste man daar.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:31 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
50% van de bevolking is Democraat. Denk je nou echt dat het allemaal stoere cowboys zijn daar in jouw Amerika?
Donker haar en lichte ogen?quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:31 schreef Napalm het volgende:
Kijk maar uit, dadelijk maak ik een uitzondering. Je weet wat ze zeggen; wie met vuur speelt...
Dus volgens jou zijn alle Nederlanders gereformeerde Zeeuwen die veel te snel praten?quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:36 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Niet allemaal cowboys natuurlijk, maar de president is wel een cowboy, en dat is toch wel een beetje de belangrijkste man daar.
Nee integendeel laten we het geloof er maar buitenlaten, want er wonen meer radicale moslims in nederland dan radicale christenen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:40 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Dus volgens jou zijn alle Nederlanders gereformeerde Zeeuwen die veel te snel praten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |