abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39772125
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Goed plan. Zal ik het topic over het verplaatsen van RJPvD gelijk openen of wachten tot morgen?
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:09:45 #77
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_39780517
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:09 schreef _The_General_ het volgende:

Ik mag een week niet meer in Truth

In C&H is men altijd aan het zoeken naar dingen als tournamenten enzo. Maar moeten de mods niet gewoon meer gaan posten, dichter bij de user. Meer topics openen.

Het mag allemaal wel wat speelser gaan, laagdrempeliger!
Het is niet alleen aan de mods om een forum draaiende te houden. Users bepalen de inhoud voor het voor het grootste deel. Wij zijn er om het wat te sturen, en -indien nodig- ergens te helpen.
Wij kunnen dit forum niet speelser maken. Lichtere topics openen kan wel, maar als dat niet opgepikt wordt door users, dan kan ik niet anders concluderen dat het niet gewenst is. Dus begin bij jezelf, zou ik zeggen
(Un)masking for the greater good.
  donderdag 13 juli 2006 @ 20:03:31 #78
10409 Alecks
Pakjespiet
pi_39798090
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 09:49 schreef Napalm het volgende:

[..]

Tsja, het is maar net wat je wil bereiken. Oorlog is laagdrempeliger dan Krijgskunde. HOC is in mijn visie niet wezenlijk anders dan C&H voor de meeste fokkers die hier nog niet te vinden zijn. Dan denk ik niet dat die nieuwe naam het forum gaat "upspicen"
Laagdrempeliger wellicht. Maar het bekt niet zo lekker. "Geschiedenis & Krijgskunde" wel. "Oorlog en Vrede" ook. Bovendien is oorlog wat minder ruim. De defensietopics vallen er dan eigenlijk buiten.

Wat betreft het aanslingeren van nieuwe topics: Ik had al (veel) eerder belooft om wat topics over reenactment evenementen te gaan openen maar dat is er niet meer van gekomen. Die zal ik nu maar eens gaan maken, dan... Over twee weken ga ik naar Azincourt. Ik zal kijken of ik voor die tijd nog een artikeltje over de honderdjarige oorlog en de slag daar in het bijzonder in elkaar kan draaien. Na het evenement kan ik er dan mooie plaatjes bij zetten.

En wat betreft het taalgebruik in sommige der C&H topics: soit. Neemt eventueel de verwijzing naar de volgende pagina op: http://www.pazzie.nl/NGBW/
Ik ben er zeker van dat met de aanwijzingen aldaar de betreffende onderwerpen hier dan eenvoudeig te volgen zijn.
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
pi_39800725
Historie, Oorlog & Cultuur

De keuze is al gemaakt, blijkbaar...
pi_39804086
voor meer levendigheid:
kan hier de reeks Hvjjn niet naartoe vanuit R&P?
maak er dan wel Hvjjg van ( hoe voelde je je gisteren)
dag
pi_39804111
Er is nog een WoII quizzzz in MEN, misschien loopt die hier beter
  donderdag 13 juli 2006 @ 23:25:18 #82
10409 Alecks
Pakjespiet
pi_39805095
Das Oberkommando des Fokzine gibt bekannt:
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 21:20 schreef Jump in FOK!mededelingen het volgende:
C&H krijgt een naamsverduidelijking en gaat voortaan door het leven als HOC, Historie, Oorlog & Cultuur. Topics over de Grote Oorlog, WOII, de Spaanse of Amerikaanse Burgeroorlog, de Oostenrijkse Successieoorlogen, maar ook alles mbt militaire voorwerpen, medailles en krijgskunst kun je -nu ook officieel- bij ons kwijt.

Floris V, Karel de Kale, Metternich, de Belgische Opstand, Waterloo, Machiavelli, maar ook topics over culturen en landen (excl. vakantieverhalen) horen natuurlijk ook nog steeds onder deze paraplu.

Kortom: welkom in HOC. Hét forum voor alles over toen & nu.
pi_39805134
Misschien kunnen fokkers in een speciaal topics musea's die ze bezocht hebben beoordelen?

Ik denk even hard op,
pi_39805176
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 23:26 schreef _The_General_ het volgende:
Misschien kunnen fokkers in een speciaal topics musea's die ze bezocht hebben beoordelen?

Ik denk even hard op,
museumbende op zijn fok!s
dag
  donderdag 13 juli 2006 @ 23:34:24 #85
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_39805425
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 01:28 schreef Alecks het volgende: Laat lifestyle dingen in lifestyle, semiwetenschappelijke discussies in TRU en de fijnere nuances van bepaalde culturen in POL.
Wat?

Ik dacht altijd dat TRU de plek was voor paranoide geraaskal
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  donderdag 13 juli 2006 @ 23:43:45 #86
10409 Alecks
Pakjespiet
pi_39805704
Gronk: Ik ben het uiteraard geheel met je eens maar ik dacht voor de verandering maar eens beleefd te laten zijn.
  donderdag 13 juli 2006 @ 23:45:55 #87
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_39805770
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 23:43 schreef Alecks het volgende:
Gronk: Ik ben het uiteraard geheel met je eens maar ik dacht voor de verandering maar eens beleefd te laten zijn.

'TRU: het forum waar UVT-bezoekers kunnen posten als de drugs nog niet uitgewerkt zijn'
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 07:45:14 #88
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_39811775
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 23:26 schreef _The_General_ het volgende:

Ik denk even hard op,
Musea's is dubbelop. Musea of museums
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_40265401
Andere naam, okee. En nu?
Oh, en hoe staan jullie tegen een oud ideetje van mij: Know your dead germans
I´m back.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 13:14:48 #90
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_40268584
Gaat vaag een belletje rinkelen, maar kan er m'n vinger niet zo op leggen.
Wat is je idee precies? Praten over dode Duitsers uit een bepaalde periode of in 't algemeen. Hoe moet ik 't zien?
pi_40268670
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 13:14 schreef Natalie het volgende:
Gaat vaag een belletje rinkelen, maar kan er m'n vinger niet zo op leggen.
Wat is je idee precies? Praten over dode Duitsers uit een bepaalde periode of in 't algemeen. Hoe moet ik 't zien?
Plaatjes pasten van dode Duitsers en die laten raden. .
I´m back.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 13:19:00 #92
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_40268723
Had je niet eerder eens zoiets geopend? (wie weet dat het me daarom bij staat)
pi_40268832
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 13:19 schreef Natalie het volgende:
Had je niet eerder eens zoiets geopend? (wie weet dat het me daarom bij staat)
Yep, al lang geleden idd.
I´m back.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 13:32:25 #94
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_40269203
Een soort RJP alleen dan speciaal gericht op bekende gestorven Duitsers. Zie het probleem ervan zo 1-2-3 niet van in. Zou nog leuker zijn als er ook wat info word gegeven over de geraden overledenen als 't geraden is btw. Maakt 't ook nog informatief voor de luitjes die niet zo thuis zijn in de Duitsers.

Succes
  vrijdag 28 juli 2006 @ 13:49:13 #95
81237 releaze
best of both worlds
pi_40269718
Kunnen er misschien niet maatschappelijke issues besproken worden? er is een nieuws en pol forum, ook een klb, maar niet echt iets maatschappijachtigs...
  vrijdag 28 juli 2006 @ 13:57:30 #96
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_40269997
Maatschappelijk kan je onder cutluur en samenleving vatten, dus die onderwerpen mogen idd hier in HOC. Goed bij nagedacht, releaze!
pi_40273569
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 13:32 schreef Natalie het volgende:
Een soort RJP alleen dan speciaal gericht op bekende gestorven Duitsers. Zie het probleem ervan zo 1-2-3 niet van in. Zou nog leuker zijn als er ook wat info word gegeven over de geraden overledenen als 't geraden is btw. Maakt 't ook nog informatief voor de luitjes die niet zo thuis zijn in de Duitsers.

Succes
Yup, enige informatie omtrent de afgebeelde dode Duitser volgt dan idd.
Het blijft een uitermate interessant en ook erg vrolijk volk en het biedt wat tegenwicht tegen al die topics over Joden. Daarnaast zijn erg veel Duitsers dood.
Zal ermee beginnen wanneer ik weer online ben. .
I´m back.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 15:48:45 #98
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_40274032
Nice, ben benieuwd

Nog iets anders (beetje offtopic weliswaar), maarre, hoe was het bij die graancirkel in Hoeven laatst? Als ik me niet vergis dan waren jullie daar ook geweest.
pi_40274265
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:48 schreef Natalie het volgende:
Nice, ben benieuwd

Nog iets anders (beetje offtopic weliswaar), maarre, hoe was het bij die graancirkel in Hoeven laatst? Als ik me niet vergis dan waren jullie daar ook geweest.
Oki. .

Yup, waren wij ook ja, was wel leuk. Bij die boer geweest die vertelde dat Robbert van de Broeke's vader had opgebeld met de mededeling dat-ie, Robbert dus, weer lichten had gezien en dus wrs een cirkeltje had gelegd. Toen naar bewuste cirkel, die niet echt indrukwekkend was vergeleken met het betere Britse werk en daarna nog even bij de ouders van Van de Broeke wezen aanbellen, waar Robbert nog bij inwoont, maar onverrichterzake teruggekeerd. Uiteraard ging ik alleen maar mee als begeleider van charmante Stali hè. (Die laatste zin is een bewerking van een historisch citaat, maar wie zei dat over wie?)
I´m back.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 16:21:21 #100
81237 releaze
best of both worlds
pi_40275138
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 13:57 schreef Natalie het volgende:
Maatschappelijk kan je onder cutluur en samenleving vatten, dus die onderwerpen mogen idd hier in HOC. Goed bij nagedacht, releaze!
maatschappelijk hoort ook onder cultuur, samenleving en historie, is eigenlijk een soort van bindende factor .. maar ik zie het een beetje weinig "gepromoot" Misschien dat de meer maatschappelijke discussies een schopje kunnen krijgen hiernaartoe? Als we aan cultuur denken denken we geloof ik al snel aan indianentribes enzo, terwijl het veel dichter bij huis ligt... discussies over normen en waarden bijvoorbeeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')