Ja idd, die zien er echt niet uit. Op zich is haar lichaam nog wel erg ok. Alleen haar haar en make up enz is echt geen gezicht. En die kleding meestal ook niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:00 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Als ze nou eerst een aandacht besteedt aan de vorm van haar wenkbrauwen![]()
Dude, wist je dat je ogen laten laseren in turkije nog vrij betaalbaar is? Ik zeg het maar ffquote:
Ja excuse me, maar wat hebben we aan foto's die al tig keer geplaats zjin.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:08 schreef roooosje het volgende:
[..]
dat 15 juli ook al voorbij is en doorgestreept mag worden
gelukkig heeft ze haar baywatch zwemdiploma en mocht ze dat verleerd zijn, dan blijft ze toch wel drijvenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:43 schreef The_Voice_Within het volgende:
Pamela A. valt uit een bootje...
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
gelukkig heeft ze haar baywatch zwemdiploma en mocht ze dat verleerd zijn, dan blijft ze toch wel drijven
Whahahahahhaa lekker voor drquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:43 schreef The_Voice_Within het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Whehehe, die tas die ook vol water zal lopenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:43 schreef The_Voice_Within het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Da's Britney in de clip van Stronger.quote:
Wél een leuke outfit, alleen was een bh idd wel op zijn plek geweestquote:
Ja, die outfit is dan wel weer grappig. Zo vaak zie je niet dat Paris iets leuks aan heeft.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wél een leuke outfit, alleen was een bh idd wel op zijn plek geweest.
die schoenen met die print kunnen echt niet bij die geruite rokquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:45 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja, die outfit is dan wel weer grappig. Zo vaak zie je niet dat Paris iets leuks aan heeft.
En dan heb je het nog niet over die ruches aan de rand van d'r mouw gehad.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
die schoenen met die print kunnen echt niet bij die geruite rok
en denkt ze dat ze een Libelle is ofzo? Als ik maar een grote bril opzet groeien er misschien van die mooie vleugeltjes uit mijn rug
en ja ik heb ook van die grote brillen, maar ik heb niet zo'n annorexiahoofd
quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:52 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
En dan heb je het nog niet over die ruches aan de rand van d'r mouw gehad.![]()
Weet ineens weer waar die giraffenek mij aan herinnerde :quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:34 schreef Nuna het volgende:
Paris houdt niet zo van BH's
de rest reageert volgens mij ook niet echt!quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:00 schreef Copycat het volgende:
En die vrouw achter in de boot ook zo lekker stoïcijns de andere kant op blijven kijken.
Naja ik vond de broek van Fergie dan weer leuk he?quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:48 schreef Nuna het volgende:
Oke, ik ben de enige hier die deze mening deelt.
Ik zou lachen, die vrouw op de achtergrond doet of haar neus bloedt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:43 schreef The_Voice_Within het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
die buik ziet er ook nogal 'leeggezogen' uitquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:18 schreef Angelic_Rose het volgende:
Jezus als ik zulke tieten had als Tara had ik toch wel iets strakkers aangetrokken dat de boel wat meer bij elkaar houdt..
Het zijn nu gewoon een stel enorme hangtieten met een lapje stof eronder..![]()
Het ging meer om haar houding (wat erg onflateus isquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:15 schreef bladibladibla het volgende:
Ik denk dat er maar heel weinig vrouwen zijn die zoiets kunnen dragen en het misstaat haar echt niet.
Geef ik je groot gelijk in! Cellulites heeft bijna ieder vrouw.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:15 schreef bladibladibla het volgende:
Die van Christina vind ik niet eens zo heel onflatteus. Ik denk dat er maar heel weinig vrouwen zijn die zoiets kunnen dragen en het misstaat haar echt niet.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:41 schreef bladibladibla het volgende:
De houding valt toch ook nog wel mee. Ik heb wel onflatteuzere danspansjes gezien
Daar ben ik het niet mee eens, tijdens genie in a bottle was ze niet bepaald onflatteus:quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:51 schreef Brunette het volgende:
Ach Christina is sinds haar geboorte onflateus
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:51 schreef Brunette het volgende:
Ach Christina is sinds haar geboorte onflateus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |