quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:25 schreef Appelsappucino het volgende:
Bieeeeeeee urrrrrrr! Hihihihihii *giechelt als een klein meisje* NIET DOEN OPA!
Hij knuffelt graag tegemoetkomende treinen.quote:
Ah, dat kan er bij iedereen wel in volgens mijquote:Op donderdag 6 juli 2006 02:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik ben meer van de rode wijn en wodka.. Of een lekkere whiskey of cognac...
Noemen ze jou ook weleens Aartbeitje? Just zomaar een questionnee...quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik ben meer van de rode wijn en wodka.. Of een lekkere whiskey of cognac...
Ga weg.quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:30 schreef Appelsappucino het volgende:
[..]
Noemen ze jou ook weleens Aartbeitje? Just zomaar een questionnee...
Nope, ze hebben andere bijnamen voor mij... Maar waarom ook? Word jij wel zo genoemd dan??quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:30 schreef Appelsappucino het volgende:
[..]
Noemen ze jou ook weleens Aartbeitje? Just zomaar een questionnee...
Ja, ik ben vaak gevallen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Godallejezus. Je doet het gewoon wéér! Hoe fucking moeilijk is het om op die link naar de Wiki te rammen? Heeft je moeder je toen je klein was vaak laten vallen ofzo?
De tering, blijf voortaan uit de buurt van de laatste post wil je?
Too slow honeyquote:Op donderdag 6 juli 2006 02:33 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Deze moet nog even centraal hè
Edit: dat deed ik niet
Nee, je lijkt gewoon een beetje op een meisje dat een tijd geleden op Internet furore maakte met een filmpje waarin ze zichzelf Aartbeitje heette...quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nope, ze hebben andere bijnamen voor mij... Maar waarom ook? Word jij wel zo genoemd dan??
Ik geloof dat ik nu blij mag zijn dat er op lijken anders is dan het aartbeitje te zijn...quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:37 schreef Appelsappucino het volgende:
[..]
Nee, je lijkt gewoon een beetje op een meisje dat een tijd geleden op Internet furore maakte met een filmpje waarin ze zichzelf Aartbeitje heette...
Veel plezier, en kom s.v.p. niet terug wil je?quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:40 schreef Sebasser het volgende:
Ik ga in bed liggen, terwijl ik even een of andere TV serie ga bekijken.
Veel plezier met bitchx3 The_terminator
en de rest ook.
Idem dito. En ik zit te rekenen wat ik aan gas en stroom enzo ga uitgeven op mijn nieuwe flat.quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het is ook warm. Klote hitte, kan er niet door slapen![]()
Kan het zijn dat d. niet blij is dat ik alsnog niet bij hem op de flat ga zitten? Sprak hem aan op msn van 'ik heb de kamer!' en het enige dat hij zei was 'leuk voor je'. En toen bleef ie stil.quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:47 schreef Litso het volgende:
Slarihoer.
Zelfs daar, in het verre Maastricht.quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:46 schreef Neenetje het volgende:
Het is zelfs hier onplezierig warm.
Ik zit in de tochtquote:Op donderdag 6 juli 2006 02:42 schreef Slarioux het volgende:
Godverdehoeren wat is het warm.
Als ik het raam te ver open zet komen alle insecten uit de straat een feestje bouwen op mijn enkels, armen en kuiten.quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt het wél warm. Dan doe ik het beter.
Jep.quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:49 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Kan het zijn dat d. niet blij is dat ik alsnog niet bij hem op de flat ga zitten? Sprak hem aan op msn van 'ik heb de kamer!' en het enige dat hij zei was 'leuk voor je'. En toen bleef ie stil.
Mmja, dat neem ik maar voor lief. Ik heb namelijk geen ventilator.quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:53 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Als ik het raam te ver open zet komen alle insecten uit de straat een feestje bouwen op mijn enkels, armen en kuiten.
c!quote:
Tja, omdat je er niet naar gevraagd hebt?quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:56 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Damn, waarom trekt ie zn bek niet los dan? Hij had het maar hoeven zeggen.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:57 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet he?
Ik zit hier pas 5 maanden, op stage..
Mag ik jullie er even op wijzen dat dit gedrag door mannen als typisch vrouwelijk wordt bestempeld?quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:56 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Damn, waarom trekt ie zn bek niet los dan? Hij had het maar hoeven zeggen.
Jammer, maar helaas.quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:43 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Veel plezier, en kom s.v.p. niet terug wil je?
Hij was zo nonchalant over die eerste flat (toen was ik vierde) en was het zeer met me eens toen ik de voordelen van 2 man op die flat noemde (oa dat slaapkamer 1 ws met de woonkamer is samengevoegd) dat ik idd niet veel moeite deed om het nog eens na te vragen. Bovendien had ik het wel plechtig beloofd en heeft hij nog aan de woningstichting gevraagd om een 3kamer flat.quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:58 schreef Litso het volgende:
[..]
Tja, omdat je er niet naar gevraagd hebt?
Met het verschil dat ik hem assertief genoeg vind om zn bek open te trekken.quote:Op donderdag 6 juli 2006 03:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mag ik jullie er even op wijzen dat dit gedrag door mannen als typisch vrouwelijk wordt bestempeld?
man: Is er iets?
vrouw: Nee, nee, er is niets *kijkt sip
m: Zeg nou, er is iets, ik zie het
v: Neehee, ik zeg toch dat er niets is!
m: Hmm, nou ja, ok
v: HET BOEIT JE OOK DAADWERKELIJK NIETS DAT IK ME KUT VOEL HÈ?
Maar zo zien we maar weer, dit gedrag komt óók vaak genoeg bij mannen voor.
Dat laatste vond hij idd wel jammer, dat hij daar speciaal nog naar gevraagd had en dat je nu dus alsnog niet daar komt wonen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 03:01 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Hij was zo nonchalant over die eerste flat (toen was ik vierde) en was het zeer met me eens toen ik de voordelen van 2 man op die flat noemde (oa dat slaapkamer 1 ws met de woonkamer is samengevoegd) dat ik idd niet veel moeite deed om het nog eens na te vragen. Bovendien had ik het wel plechtig beloofd en heeft hij nog aan de woningstichting gevraagd om een 3kamer flat.
Ga van de vakantie wel ff met hem babbelen.
Roel wil graag een triootje met je mer..quote:Op donderdag 6 juli 2006 03:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga trouwen met audrey Tautou, zodra ik besloten heb lesbisch te worden.
Ik eerst!quote:Op donderdag 6 juli 2006 03:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga trouwen met Audrey Tautou, zodra ik besloten heb lesbisch te worden.
Hè, ik heb nét de derde plaats vergevenquote:Op donderdag 6 juli 2006 03:05 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Roel wil graag een triootje met je mer..
Ik ben al schrijvende.quote:Op donderdag 6 juli 2006 03:03 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat laatste vond hij idd wel jammer, dat hij daar speciaal nog naar gevraagd had en dat je nu dus alsnog niet daar komt wonen.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 03:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hè, ik heb nét de derde plaats vergeven.
Godverdomme. That's it. Ik ga écht bij je moeder wonen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 03:06 schreef Litso het volgende:
Mijn broertje had Amélie niet gezien, en wilde hem huren. Ik zei "koop hem dan en geef hem daarna aan mij. Bijna even duur, en zo heb ik er ook wat aan"
Mijn broertje doet dat ook echt (ik was verrast, tof van hem), kijkt hem, en besluit 'm voor zichzelf toch ook maar te kopen
Whehe, erg gaafquote:Op donderdag 6 juli 2006 03:06 schreef Litso het volgende:
Mijn broertje had Amélie niet gezien, en wilde hem huren. Ik zei "koop hem dan en geef hem daarna aan mij. Bijna even duur, en zo heb ik er ook wat aan"
Mijn broertje doet dat ook echt (ik was verrast, tof van hem), kijkt hem, en besluit 'm voor zichzelf toch ook maar te kopen
Desondanks ben ik een dramaqueen die door iedereen aardig gevonden wil worden en die reputatie wil ik graag hooghouden.quote:
Ik mag je niet.quote:Op donderdag 6 juli 2006 03:08 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Desondanks ben ik een dramaqueen die door iedereen aardig gevonden wil worden en die reputatie wil ik graag hooghouden.
Jammer voor je dat c_c nu al bezet is, jullie zouden goed bij elkaar passenquote:Op donderdag 6 juli 2006 03:08 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Desondanks ben ik een dramaqueen die door iedereen aardig gevonden wil worden en die reputatie wil ik graag hooghouden.
Hé!quote:Op donderdag 6 juli 2006 03:09 schreef Litso het volgende:
[..]
Jammer voor je dat c_c nu al bezet is, jullie zouden goed bij elkaar passen
quote:Op donderdag 6 juli 2006 03:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Roel is even bezig met klaarkomen.
Hij schoot mis?quote:Op donderdag 6 juli 2006 03:09 schreef cerror het volgende:
Godver.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 03:10 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ga eens dood in de kofferbak van een Golf ofzo.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 03:10 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ga eens dood in de kofferbak van een Golf ofzo.
Dat is waar.quote:Op donderdag 6 juli 2006 03:14 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Iets wat je al bent kan je niet worden...
Laat maar eens een leuk trucje zien dan.quote:Op donderdag 6 juli 2006 03:15 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar met mijn magische staf is niets mis!![]()
Heb jij toevallig glittersperma?quote:Op donderdag 6 juli 2006 03:15 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar met mijn magische staf is niets mis!![]()
Ik slik wel wat confetti in.quote:Op donderdag 6 juli 2006 03:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb jij toevallig glittersperma?
Ik heb alleen gezegd dat ik van Pizza hawaï houd.quote:Op donderdag 6 juli 2006 03:21 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Volgens mij is hij dol op ananassen.
Zoiets heeft 'ie me wel eens verteld..
Verteld...quote:Op donderdag 6 juli 2006 03:21 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Volgens mij is hij dol op ananassen.
Zoiets heeft 'ie me wel eens verteld..
Sperma.quote:Op donderdag 6 juli 2006 03:24 schreef Slarioux het volgende:
Dit gesprek gaat zo langs me heen dat ik [scherpe opmerking].
Dat moet ik ook nog 's doenquote:
Oeh, die ga ik ook weer eens kijken.quote:Op donderdag 6 juli 2006 03:28 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik krijg ineens de neiging om Ichi the Killer te kijken.
OItewel: Je bent toe aan een beurt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 03:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat moet ik ook nog 's doen.
Oh en.
Overthinking
Overanalyzing
Separates the body from the mind
Withering my intuition
Missing opportunities and I must
Feed my will to feel thy moment
Drawing way outside the lines
Daar gaat het niet om.quote:Op donderdag 6 juli 2006 03:47 schreef Neenetje het volgende:
[..]
That's me!
[..]
Jij niet wou je zeggen?
Geeft toe!quote:
Leugenaresse!quote:
Nou, hoer.quote:Op donderdag 6 juli 2006 03:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hó. Hoer, ok, maar leugenaresse gaat echt te ver hoor
.
Stukken beter. Talk dirty to me babyquote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 04:28 schreef Neenetje het volgende:
Tot maandag, of morgenmiddag als het rustig is op kantoor.
m: Maar, liefje, wat is er dan ?quote:Op donderdag 6 juli 2006 03:00 schreef clumsy_clown het volgende:
man: Is er iets?
vrouw: Nee, nee, er is niets *kijkt sip
m: Zeg nou, er is iets, ik zie het
v: Neehee, ik zeg toch dat er niets is!
m: Hmm, nou ja, ok
v: HET BOEIT JE OOK DAADWERKELIJK NIETS DAT IK ME KUT VOEL HÈ?
Met een hamer en spijkers, soms ook met de hulp van een zaag en houtlijm.quote:
Die had ik moeten zien aankomen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Met een hamer en spijkers, soms ook met de hulp van een zaag en houtlijm.
De scherpte is er compleet af, na wederom een slapeloze nacht.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:14 schreef jogy het volgende:
Eigenlijk wel ja, maar het is je vergeven.
Het wordt dit weekend koeler. Uitslapen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:25 schreef jogy het volgende:
know the feeling, sliep pas om 2 uur en mocht er om 6 uur weer uit. Gaat nu al een week zo, behalve de weekenden dan.
No shit, Sherlock!quote:
Moet jij niet op weg zijn naar Spanje?quote:
Zometeen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:52 schreef Misstique het volgende:
Moet jij niet op weg zijn naar Spanje?
Hey, ik word een keer écht begroet.quote:
Dame!quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:52 schreef Chowi het volgende:
Moggêh.
Mijn dag kan niet meer stuk.quote:
Doe ik altijd toch?quote:
Ja, jij wel.quote:
Hai.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:06 schreef Pheno het volgende:
Hallo
Ook halloquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:10 schreef Misstique het volgende:
Pheno.
Nieuwe (door IBM ) geschreven cursus die ik moest geven.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:30 schreef Misstique het volgende:
Wat voor executie eigenlijk?
Q. is er nog nietquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:22 schreef Misstique het volgende:
Que?
Bierinkomstenquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:30 schreef mcDavid het volgende:
ik ga werken, vanaf morgen!
Zo zie ik het ook maarquote:
Klinkt puick. Ik mag zeker niet meedoen?quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:37 schreef Neenetje het volgende:
Bier en muziek.
Vanavond.
Kampvuur
Kumbaya..
Snacks..
Tent.
Mits je voor 7 uur hier bent, een kaartje kan regelen voor een uitverkocht festival en mij niet lastig valt, tuurlijk.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Klinkt puick. Ik mag zeker niet meedoen?
volgende keer mag je weer gewoon "nee, rot op" zeggen hoorquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:42 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Mits je voor 7 uur hier bent, een kaartje kan regelen voor een uitverkocht festival en mij niet lastig valt, tuurlijk.
Cool man!quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:45 schreef Misstique het volgende:
Het is hier eindelijk aangenaamkoel
.
`quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
volgende keer mag je weer gewoon "nee, rot op" zeggen hoor
Als je die van gisteravond bedoelde, ja.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:18 schreef Chowi het volgende:
Heb je al een SMS van Frank gekregen, Janet?
"Hoooooooo"quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:33 schreef ehqo het volgende:
"Heeeeeyy".
"Put your hand up in the air, now wave 'm like you just don't care"quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
"Put your hands up in the air and sing along with me!"
En we rampeneren het forumquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:44 schreef mcDavid het volgende:
want dit is mc-D mc-D en pc-freak en pc-freak!
Ja, geloof ik.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:30 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Als je die van gisteravond bedoelde, ja.
Húúú, stop that.quote:
quote:
Maakt dat al wat goed?quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:58 schreef pc-fr34k het volgende:
Spaghetti als je net je bed uit komt rollen is okay.
Ja, een beetje. Al was macaroni beter geweest.quote:
ehqo.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:33 schreef ehqo het volgende:
"Heeeeeyy".
Pasta's pwnen sowieso.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, een beetje. Al was macaroni beter geweest.
True! Ravioli.quote:
'Du riechst so gut', naar hamburgers.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:18 schreef Litso het volgende:
En ik ben ook weer klaar voor een lange warme zweterige dag werken
Sorry.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:22 schreef Neenetje het volgende:
Goddomme, wat ben ik brak..
Ach ja.. moet ik maar niet op van die belachelijke tijden naar bed gaan.
Damn you all.
Werk je bij de Mac ? Met dit weer ? Ga je dan niet dood ofzo ?quote:
Jawelquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Werk je bij de Mac ? Met dit weer ? Ga je dan niet dood ofzo ?
Die hebben toch pas een half jaar ofzo iets ? Ik zag net dat ze gingen samenwonen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:30 schreef Litso het volgende:
Whehe, ik ben er nu ook eindelijk achter wie de vrouw (of was het vriendin?) van Pheno is
Waar ik zelf voor moet betalen. Halve prijs, maar dan nog...quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:33 schreef pc-fr34k het volgende:
Litso, je kunt wel verkoelende milkshakes drinken.
Zie K&W.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:34 schreef ehqo het volgende:
Stel mij eens op de hoogte.
Whehehe. Werknemerkorting.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:38 schreef Litso het volgende:
[..]
Waar ik zelf voor moet betalen. Halve prijs, maar dan nog...
jj bent snelquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:30 schreef Litso het volgende:
Whehe, ik ben er nu ook eindelijk achter wie de vrouw (of was het vriendin?) van Pheno is
je zit er 2 jaar naastquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Die hebben toch pas een half jaar ofzo iets ? Ik zag net dat ze gingen samenwonen.
Nog meer kostenquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:44 schreef Litso het volgende:
Bummer. Hier ook niet, overigens.
Wat een afzetterij, als medewerken moet je toch wel wat gratis kunnen krijgen onder diensttijd.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:38 schreef Litso het volgende:
[..]
Waar ik zelf voor moet betalen. Halve prijs, maar dan nog...
Ohja, jij was ook net verhuisd, he Slari ? Zit je ook zo in de onganse teringzooi ?quote:
Mijn broertje mag bij de pizzeria gewoon voor 10 euro eten, als hij rond etenstijd moet werken.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat een afzetterij, als medewerken moet je toch wel wat gratis kunnen krijgen onder diensttijd.. Bv max 2 shakes en savonds eten ofzo.
Ik heb op m'n werk bij de chinees iig dat ik 2 keer wat te drinken mag nemen en als ik klaar ben mag ik gewoon opscheppen wat ik wil om te eten.
Gratis fris en warme dranken, maar milkshakes dus niet. En avondeten is dus halve prijs, behalve als je CrewTrainer bent, dan is het gratis.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat een afzetterij, als medewerken moet je toch wel wat gratis kunnen krijgen onder diensttijd.. Bv max 2 shakes en savonds eten ofzo.
Ik heb op m'n werk bij de chinees iig dat ik 2 keer wat te drinken mag nemen en als ik klaar ben mag ik gewoon opscheppen wat ik wil om te eten.
Ik werk bij Tivoli in Utrecht, en ik mag gratis fris drinken onder werktijd.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Mijn broertje mag bij de pizzeria gewoon voor 10 euro eten, als hij rond etenstijd moet werken.
Toen m'n zus nog bij de pizzaria werkte mocht ze tijdens haar dienst gewoon pizza's voor haarzelf maken, dus altijd maakte ze er nog 1 of 2 voordat ze weg ging.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Mijn broertje mag bij de pizzeria gewoon voor 10 euro eten, als hij rond etenstijd moet werken.
Hoi mopje.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Pfoe, gelukkig maar.
Oh en hoi Audrey!
Ah, wel tof dat je gratis fris hebt, zeker met dit weer.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:54 schreef Litso het volgende:
[..]
Gratis fris en warme dranken, maar milkshakes dus niet. En avondeten is dus halve prijs, behalve als je CrewTrainer bent, dan is het gratis.
Wie ben jij eigenlijk?quote:
Ik ben Au3, en ik ben hier volledig at random komen binnenvallen. Wat wil je weten ?quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:11 schreef jogy het volgende:
McDonalds, goed was die tijd dat ik met de halve bin onder mijn schort naar het invalidetoilet ging om eens flink te vreten.
Yepquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ohja, jij was ook net verhuisd, he Slari ? Zit je ook zo in de onganse teringzooi ?
quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:11 schreef jogy het volgende:
McDonalds, goed was die tijd dat ik met de halve bin onder mijn schort naar het invalidetoilet ging om eens flink te vreten.
Ik kom uit een gemeubileerde kamer, dus ik heb niks om al mijn losse rommel in te stoppen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:15 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Yep
Nee, ik heb een lege flat van de woningstichting en omdat het mijn eerste keer op kamers is hoef ik slechts uit alle hoeken van het land troep te kopen om de boel in te richten.
Wil je mijn koelkast nog hebben eigenlijk ?quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:15 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Yep
Nee, ik heb een lege flat van de woningstichting en omdat het mijn eerste keer op kamers is hoef ik slechts uit alle hoeken van het land troep te kopen om de boel in te richten.
Waarschijnlijk niet. Ik heb nog geen alternatieven dus ik hield je liever achter de handquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:23 schreef GI het volgende:
[..]
Wil je mijn koelkast nog hebben eigenlijk ?
quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:26 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Ik heb nog geen alternatieven dus ik hield je liever achter de hand, maar het aanrecht stopt een halve meter voor de muur en daar past weer precies een koelkast in.
Koelkast kopen ?quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik kom uit een gemeubileerde kamer, dus ik heb niks om al mijn losse rommel in te stoppen.. Ongeveer zelfde probleem.
Ik heb een bed. En twintig dozen en 5 vuilniszakken. En een vloerkleed. Maar dat kan ik dan weer niet uitrollen omdat al die dozen en het bed ervoor staan. En ik kan niet opruimen omdat ik nog geen kast heb gekocht. En ik kan geen kast kopen omdat de muren eerst geverfd moeten worden. Maar de kamer ligt vol rommel dus ik kan niet verven.
Whehe eternal loop!quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik kom uit een gemeubileerde kamer, dus ik heb niks om al mijn losse rommel in te stoppen.. Ongeveer zelfde probleem.
Ik heb een bed. En twintig dozen en 5 vuilniszakken. En een vloerkleed. Maar dat kan ik dan weer niet uitrollen omdat al die dozen en het bed ervoor staan. En ik kan niet opruimen omdat ik nog geen kast heb gekocht. En ik kan geen kast kopen omdat de muren eerst geverfd moeten worden. Maar de kamer ligt vol rommel dus ik kan niet verven.
Geen idee?quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:28 schreef GI het volgende:
En het woord koptelefoon schiet opeens door mijn hoofd heen
Niks hoor, ik dacht je je een kloon was.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:14 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik ben Au3, en ik ben hier volledig at random komen binnenvallen. Wat wil je weten ?
Ik dacht het ook. Ik vond het wel een naam voor Chowi.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niks hoor, ik dacht je je een kloon was..
Er zitten hier namelijk zoveel kloons dat ik soms de draad kwijt raak..
Ik heb 4 muren die met heel lelijk structuurbehang zijn behangen, waarvan er twee overgeschilderd zijn metquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:27 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Whehe eternal loop!
Welke kleuren zijn je muren? Als ze niet terracotta zijn mag je niet schilderen
Jawel, maar ik vergeet steeds dat hij in mijn schuur staatquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Kan je het niet gewoon op Marktplaats plempen?
Nee, ik kwam hier omdat ik tegen clumsy_clown wou slijmen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik dacht het ook. Ik vond het wel een naam voor Chowi.. Wist verder ook niet wie het was en of ze wel een kloon was of niet.
Okeej, de kleuren zijn kut idd, dat is wel schilderen waard idd. Ga ik in mijn flat iig niet doen, al is één kamer helemaal mintgroen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik heb 4 muren die met heel lelijk structuurbehang zijn behangen, waarvan er twee overgeschilderd zijn met. bordeauxrood.
. De andere twee zijn wit.
Ik wil 1 muur grasgroen schilderen, eentje licht-lente groen (= de twee muren die nu bordeaux zijn) en de andere twee moeten gewoon een frisse plons wit weer hebben. En de plinten krijgen een kleur groen daartusen in.
Succesquote:Ik ben alleen bang dat het behang naar beneden gaat komen als ik ga schilderen. Of dat de muur stukgaat als ik het behang eraf ga rossen..
En nee, ik hoef geen koelkast, en ik ben geen kloon.
Ah, jij regelt dus voortaan gratis kaartjes voor mij als er toffe bands optreden?quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:55 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik werk bij Tivoli in Utrecht,
Wie zei newbie? We hadden het over kloons.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:34 schreef GI het volgende:
Au3 is legendarisch en niet te vergelijken met de newbies die hier genoemd worden
Het kon zijn dat BS op deze manier reïncarneert. Waar blijft hij toch, de oude baas.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:34 schreef GI het volgende:
Au3 is legendarisch en niet te vergelijken met de newbies die hier genoemd worden
Welk genie heeft dat bedacht?quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:34 schreef Slarioux het volgende:
[..]
al is één kamer helemaal mintgroen.
Volgens mij kwam hij hier alleen maar omdat Ch. hier komt. Vandaar dusquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:37 schreef ehqo het volgende:
[..]
Het kon zijn dat BS op deze manier reïncarneert. Waar blijft hij toch, de oude baas.
Ik ? Legendarisch ? Waarvan zou ik legendarisch moeten zijn ?quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:34 schreef GI het volgende:
Ik heb óók een toffe koptelefoonquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:28 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Geen idee?
Ik heb twee prima koptelefoons dus van mij komt het denk ik niet.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nee, ik kwam hier omdat ik tegen clumsy_clown wou slijmen.
Welke toffe heb jij?quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb óók een toffe koptelefoon. Niet dat dat jullie boeit maar ik wou het even nóg een keer vermelden
.
Ik heb hem verder nergens meer zien posten ook. Al is dat moeilijk na te gaan met dat leger aan kloons dat hij heeft.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Volgens mij kwam hij hier alleen maar omdat Ch. hier komt. Vandaar dus
Opzich is er niet zoveel mis met mintgroen, zolang je niet ALLES groen maakt. Dat wil ik ook voorkomen in mijn kamer. Vandaar dat ik maar 1 muur echt groen maak, en daar ga ik dan ook al mijn schilderijen ophangen, zodat het wat minder opvalt. Maar ik ben die compleet witte kamers ook gewoon zat. Ik heb drie jaar in een gemeubileerd complex gewoond, waarbij alle kamers de charme van een geestelijke inrichting hadden. (Wit met mosgroen zeil op de vloer en oranje gordijnen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:38 schreef Slarioux het volgende:
[[url=http://images.nder.be/ihhj/570]afbeelding][/url]
Fris!
Al was het maar omdat ik een keer je sinterklaasgedichten naar je doorgemailed hebquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:40 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik ? Legendarisch ? Waarvan zou ik legendarisch moeten zijn ?
quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ah, jij regelt dus voortaan gratis kaartjes voor mij als er toffe bands optreden?
Mjah die kamer is helemaaal groen, echt geweldig. Maar ik hang gewoon posters op overal dan valt het wel mee.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Opzich is er niet zoveel mis met mintgroen, zolang je niet ALLES groen maakt. Dat wil ik ook voorkomen in mijn kamer. Vandaar dat ik maar 1 muur echt groen maak, en daar ga ik dan ook al mijn schilderijen ophangen, zodat het wat minder opvalt. Maar ik ben die compleet witte kamers ook gewoon zat. Ik heb drie jaar in een gemeubileerd complex gewoond, waarbij alle kamers de charme van een geestelijke inrichting hadden. (Wit met mosgroen zeil op de vloer en oranje gordijnen..)
Ben jij een kloon van K. ?quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:42 schreef GI het volgende:
[..]
Al was het maar omdat ik een keer je sinterklaasgedichten naar je doorgemailed heb
Kewl, Sennheisers zijn stoer!quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Een Sennheiser. Maar hij is nóg toffer omdat het eencadeautje
is.
Hoe krijg je Au3 in de war. Nou zo dus.quote:
www.drivermagic.comquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:41 schreef mcDavid het volgende:
Hmm mijn onboard geluidskaart doet het niet. Maar ik weet niet watvoor type of whatever het is. Dus nu ben ik willekeurig drivers aan het downloaden om te proberen
Wehehequote:Op donderdag 6 juli 2006 14:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Hoe krijg je Au3 in de war. Nou zo dus.!
Werkkloon die bij mijn dinges ook wel bekend is. Gelukkig gedingestquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Hoe krijg je Au3 in de war. Nou zo dus.! Maar waarom ben je een kloon ? Mag je dinges niet weten dat je hier post ?
Het bassgeluid van Sennheisers.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:44 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Kewl, Sennheisers zijn stoer!
Beyerdynamic hier.
Ik ben daar zóó niet in thuis, vandaar dat ik hem cadeau heb gekregenquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:44 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Kewl, Sennheisers zijn stoer!
Beyerdynamic hier.
Hier heeft het vorige meisje overal met verf slordige bloemetjes geverfd. Ze is heel leuk maar ze kan niet schilderenquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:45 schreef mcDavid het volgende:
Op mijn kamer is al het houtwerk nog steeds mintgroen geschilderd. Daar heb ik nooit wat aan gedaan. De 3 lagen bloemetjesbehang heb ik wél van de muur getrokken.
Dát viel mij wel op tijdens het luisterenquote:
Dat wisten we toch al?quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dát viel mij wel op tijdens het luisteren. Kunnen we nu allemaal concluderen dat Litso lief is?
.
Kán.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dát viel mij wel op tijdens het luisteren. Kunnen we nu allemaal concluderen dat Litso lief is?
.
Stoer, Litso!quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.
Een puik en nobel programmaquote:
Que?quote:
Ga even lekker liggen, ik haal een nat washandje voor je. Wil je verder nog iets?quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:57 schreef Neenetje het volgende:
*POK* thut'4oi3aqtuoi'fjijrgi
Ik moest em ook 2 keer lezen.quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:59 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ga even lekker liggen, ik haal een nat washandje voor je. Wil je verder nog iets?
Neukze.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:04 schreef Neenetje het volgende:
[..]Wat moet ik nou zonder jou op zo'n grote camping waar ze veel drank hebben?
quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Janet doet niet aan seks, tenzij ik erbij ben.
Ik denk dat die bui bang voor je is..quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:19 schreef ehqo het volgende:
Ik wil nakend door een tra met heide dansen, door de regen, met de zon die alles goud kleurt. Glinsterende druppels die op mij neerregenen, verkoeling, extase. Waar blijft die bui?
Je klinkt bijna als BS. Het is dat er geen "bier" in je post staat, maar anders.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:19 schreef ehqo het volgende:
Ik wil nakend door een tra met heide dansen, door de regen, met de zon die alles goud kleurt. Glinsterende druppels die op mij neerregenen, verkoeling, extase. Waar blijft die bui?
Eens. Maar, dan lijk ik zo na-aper. Ik hou niet van na-apers. Een persiflage misschien, op zijn tijd. Maar na-apen, nee zeg.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:33 schreef pc-fr34k het volgende:
Niks mis mee om op BS te lijken, hij is puick.
Punnikken.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:40 schreef pc-fr34k het volgende:
Douchen.
Serieus? Heb je enkelt dat programma gebru8ikt of een driver die die aanwees? Wat doet je computer niet?quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:53 schreef DDude het volgende:
[..]
Ja tof, nu is mijn computer er helemaal mee uitgescheden.
Ik heb een driver geinstalleerd ja. En nu startie niet meer op. En er zit ineens een kras op de windows XP cd,quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Serieus? Heb je enkelt dat programma gebru8ikt of een driver die die aanwees? Wat doet je computer niet?
Oja, douchen met je hond is tf.
Tot waar start hij op?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:18 schreef DDude het volgende:
[..]
Ik heb een driver geinstalleerd ja. En nu startie niet meer op. En er zit ineens een kras op de windows XP cd,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |