quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:25 schreef Appelsappucino het volgende:
Bieeeeeeee urrrrrrr! Hihihihihii *giechelt als een klein meisje* NIET DOEN OPA!
Hij knuffelt graag tegemoetkomende treinen.quote:
Ah, dat kan er bij iedereen wel in volgens mijquote:Op donderdag 6 juli 2006 02:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik ben meer van de rode wijn en wodka.. Of een lekkere whiskey of cognac...
Noemen ze jou ook weleens Aartbeitje? Just zomaar een questionnee...quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik ben meer van de rode wijn en wodka.. Of een lekkere whiskey of cognac...
Ga weg.quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:30 schreef Appelsappucino het volgende:
[..]
Noemen ze jou ook weleens Aartbeitje? Just zomaar een questionnee...
Nope, ze hebben andere bijnamen voor mij... Maar waarom ook? Word jij wel zo genoemd dan??quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:30 schreef Appelsappucino het volgende:
[..]
Noemen ze jou ook weleens Aartbeitje? Just zomaar een questionnee...
Ja, ik ben vaak gevallen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Godallejezus. Je doet het gewoon wéér! Hoe fucking moeilijk is het om op die link naar de Wiki te rammen? Heeft je moeder je toen je klein was vaak laten vallen ofzo?
De tering, blijf voortaan uit de buurt van de laatste post wil je?
Too slow honeyquote:Op donderdag 6 juli 2006 02:33 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Deze moet nog even centraal hè
Edit: dat deed ik niet
Nee, je lijkt gewoon een beetje op een meisje dat een tijd geleden op Internet furore maakte met een filmpje waarin ze zichzelf Aartbeitje heette...quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nope, ze hebben andere bijnamen voor mij... Maar waarom ook? Word jij wel zo genoemd dan??
Ik geloof dat ik nu blij mag zijn dat er op lijken anders is dan het aartbeitje te zijn...quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:37 schreef Appelsappucino het volgende:
[..]
Nee, je lijkt gewoon een beetje op een meisje dat een tijd geleden op Internet furore maakte met een filmpje waarin ze zichzelf Aartbeitje heette...
Veel plezier, en kom s.v.p. niet terug wil je?quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:40 schreef Sebasser het volgende:
Ik ga in bed liggen, terwijl ik even een of andere TV serie ga bekijken.
Veel plezier met bitchx3 The_terminator
en de rest ook.
Idem dito. En ik zit te rekenen wat ik aan gas en stroom enzo ga uitgeven op mijn nieuwe flat.quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het is ook warm. Klote hitte, kan er niet door slapen![]()
Kan het zijn dat d. niet blij is dat ik alsnog niet bij hem op de flat ga zitten? Sprak hem aan op msn van 'ik heb de kamer!' en het enige dat hij zei was 'leuk voor je'. En toen bleef ie stil.quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:47 schreef Litso het volgende:
Slarihoer.
Zelfs daar, in het verre Maastricht.quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:46 schreef Neenetje het volgende:
Het is zelfs hier onplezierig warm.
Ik zit in de tochtquote:Op donderdag 6 juli 2006 02:42 schreef Slarioux het volgende:
Godverdehoeren wat is het warm.
Als ik het raam te ver open zet komen alle insecten uit de straat een feestje bouwen op mijn enkels, armen en kuiten.quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt het wél warm. Dan doe ik het beter.
Jep.quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:49 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Kan het zijn dat d. niet blij is dat ik alsnog niet bij hem op de flat ga zitten? Sprak hem aan op msn van 'ik heb de kamer!' en het enige dat hij zei was 'leuk voor je'. En toen bleef ie stil.
Mmja, dat neem ik maar voor lief. Ik heb namelijk geen ventilator.quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:53 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Als ik het raam te ver open zet komen alle insecten uit de straat een feestje bouwen op mijn enkels, armen en kuiten.
c!quote:
Tja, omdat je er niet naar gevraagd hebt?quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:56 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Damn, waarom trekt ie zn bek niet los dan? Hij had het maar hoeven zeggen.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:57 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet he?
Ik zit hier pas 5 maanden, op stage..
Mag ik jullie er even op wijzen dat dit gedrag door mannen als typisch vrouwelijk wordt bestempeld?quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:56 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Damn, waarom trekt ie zn bek niet los dan? Hij had het maar hoeven zeggen.
Jammer, maar helaas.quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:43 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Veel plezier, en kom s.v.p. niet terug wil je?
Hij was zo nonchalant over die eerste flat (toen was ik vierde) en was het zeer met me eens toen ik de voordelen van 2 man op die flat noemde (oa dat slaapkamer 1 ws met de woonkamer is samengevoegd) dat ik idd niet veel moeite deed om het nog eens na te vragen. Bovendien had ik het wel plechtig beloofd en heeft hij nog aan de woningstichting gevraagd om een 3kamer flat.quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:58 schreef Litso het volgende:
[..]
Tja, omdat je er niet naar gevraagd hebt?
Met het verschil dat ik hem assertief genoeg vind om zn bek open te trekken.quote:Op donderdag 6 juli 2006 03:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mag ik jullie er even op wijzen dat dit gedrag door mannen als typisch vrouwelijk wordt bestempeld?
man: Is er iets?
vrouw: Nee, nee, er is niets *kijkt sip
m: Zeg nou, er is iets, ik zie het
v: Neehee, ik zeg toch dat er niets is!
m: Hmm, nou ja, ok
v: HET BOEIT JE OOK DAADWERKELIJK NIETS DAT IK ME KUT VOEL HÈ?
Maar zo zien we maar weer, dit gedrag komt óók vaak genoeg bij mannen voor.
Dat laatste vond hij idd wel jammer, dat hij daar speciaal nog naar gevraagd had en dat je nu dus alsnog niet daar komt wonen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 03:01 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Hij was zo nonchalant over die eerste flat (toen was ik vierde) en was het zeer met me eens toen ik de voordelen van 2 man op die flat noemde (oa dat slaapkamer 1 ws met de woonkamer is samengevoegd) dat ik idd niet veel moeite deed om het nog eens na te vragen. Bovendien had ik het wel plechtig beloofd en heeft hij nog aan de woningstichting gevraagd om een 3kamer flat.
Ga van de vakantie wel ff met hem babbelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |