O JA!quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:49 schreef Frollo het volgende:
Leonberger dus? Nie von gehört!
Klopt, maar dat zoek ik niet. Het niveau van dit topic ligt wel iets hoger dan dat.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:57 schreef Asmodian het volgende:
Filippijnen - zijn een eilandengroep
Hoezo niet?quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:59 schreef AntonDingeman het volgende:
Flipijnen ... dat land bestaat niet.
In dat geval wil ik ook best Noord-Korea aan het lijstje toevoegen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:08 schreef Homdeck het volgende:
Het zijn allen republieken, behalve myanmar wat een militaire dictatuur is.
Oy! Dan had je je vraag wel anders mogen formuleren. Ik heb correct antwoord gegeven op je vraag!quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:05 schreef Frollo het volgende:
[..]
Klopt, maar dat zoek ik niet. Het niveau van dit topic ligt wel iets hoger dan dat.
[..]
Hoezo niet?
Ik snap dat je een grapje maakt, maar je hebt wel gelijk.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:11 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Oy! Dan had je je vraag wel anders mogen formuleren. Ik heb correct antwoord gegeven op je vraag!/
/
/
![]()
Historisch en cultureel. En juridisch.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:12 schreef requiem4adream het volgende:
Is het een geografisch, historisch of cultureel aspect?
Nee mensen, het is veel trivialer dan dat.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:14 schreef zwaaibaai het volgende:
Somalië, omdat de rest van de landen een centrale regering heeft ( al dan niet een dictatuur) en somalië niet?
Preciezer: Portugal, is nooit onder bewind geweest van een ander landquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Portugal, want dat is nooit een kolonie geweest?
Daar zat ik ook aan te denken, maar die jaartallen van Frollo maken de zaak er weer niet duidelijker opquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:22 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Preciezer: Portugal, is nooit onder bewind geweest van een ander land
Niet meer.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:26 schreef Asmodian het volgende:
Argentinie, daar rijden ze links?
Niet meer sinds de Amerikanen er zaten, dacht ikquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:30 schreef Gatalin het volgende:
Filipijnen rijden ze nog steeds links toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |