Volgens XL ben je nu een seksueel gefrustreerde puber.quote:Dit soort wedstrijden maken het damestennis leuker dan het herentoernooi hoor. Ik heb tot nu leukere wedstrijden gezien bij de dames dan bij de heren deze wimbledon...(hetzelfde trouwens op RG!)..Ik snap de toenemende populariteit wel hoor van het vrouwentennis...
Hey, weet jij of Justine Henin-Hardenne ook Nederlands spreekt?quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:38 schreef Heero87 het volgende:
Ze heeft met Mauresmo nog een serieus appeltje te schillen na de Aussie Open.
Nee, zoals allequote:Op donderdag 6 juli 2006 19:39 schreef Mirri het volgende:
[..]
Hey, weet jij of Justine Henin-Hardenne ook Nederlands spreekt?
Andersom denk ik ook. Mauresmo's eerste Grand Slam-vreugde ontnomen door op te gevenquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:38 schreef Heero87 het volgende:
Ehm...je mag best iets minder kinderachtig doenquote:
henin spreekt best een mondje nederlands, en ze verstaat het goedquote:
Ik zie Justine niet bepaald als een serve-volley speelster, toch?quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:25 schreef Norrage het volgende:
Maar fantastisch dat er nog een vrouw is die het durft service volley te spelen en naar het net te gaan...(en nu staan er zelfs 2 in de finale!!!!)
Het is gewoon waarquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:44 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ehm...je mag best iets minder kinderachtig doen![]()
Maar, ik zal je niet te serieus nemen met dit soort uitspraken.![]()
Heb niet alles gezien vandaag, maar vooral in het begin deed ze het toch zeer regelmatig.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:46 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik zie Justine niet bepaald als een serve-volley speelster, toch?
Ze heeft ooit eens gezegd lessen te volgen, maar ik heb het haar nooit horen spreken.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:39 schreef Mirri het volgende:
[..]
Hey, weet jij of Justine Henin-Hardenne ook Nederlands spreekt?
Niemand is 100% service volley maar Henin doet het meer dan regelmatig...En als ze dat al niet doet komt ze tenminste naar het net...De twee meest veelzijdige speelsters in de finale..Geweldigquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:46 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik zie Justine niet bepaald als een serve-volley speelster, toch?
Volgens de statistieken 10x in de 1e set, 11x in de 2e. Is meer dan ik had verwacht, maar vind het nog geen overweldigende getallenquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heb niet alles gezien vandaag, maar vooral in het begin deed ze het toch zeer regelmatig.
Redelijke kans dat Mauresmo echter ook best gemotiveerd is om te laten zien dat ze beter is dan Henin en ook kan winnen als Henin niet opgeeft.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:38 schreef Heero87 het volgende:
Nu ja, de vraag is nog maar of ze gewonnen had moest Henin-Hardenne niet ziek geweest zijn.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:44 schreef twi het volgende:
[..]
Andersom denk ik ook. Mauresmo's eerste Grand Slam-vreugde ontnomen door op te geven
Ah, chauvinisme!quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:50 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Nu ja, de vraag is nog maar of ze gewonnen had moest Henin-Hardenne niet ziek geweest zijn.
De twijfel daarover is toch heel ongegrond. Het was echt wel duidelijk dat er iets mis was met Henin die dag.quote:Als Henin deze keer bij een hopeloze achterstand weer opgeeft is het overigens ook duidelijk.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:39 schreef Mirri het volgende:
Maria Sharapova ook een prachtige tennisster, ook al heeft ze weining variatie en slaat ze alleen maar keihard. Ik mag haar wel, ze gaat er echt voor en ze heeft wel een prettige uitstraling. Dat gekreun vind ik alleen maar heel erg amusant en ik geniet altijd van wedstrijden waar zij speelt.![]()
Je kan er anders zelf ook aardig wat van hierbovenquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:46 schreef Norrage het volgende:
Oh god, kan er niet wat negativiteit in dit topic verdwijnen zeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |