Sorry, ik draai het toch echt om. Als je goed bent heb je dat soort trucjes niet nodig om van je tegenstander te winnen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:57 schreef petitlapin2 het volgende:
als tegenstander van nadal kan je net hetzelfde doen, en als je echt een goede tegenstander bent, zal je door nadals truukjes niet van hem verliezen
Neehoor, of je nou 6 jaar of 26 jaar bent, dit heeft alles te maken met concentratie, en tussen je oren. Tijdens de training hoor je te leren tennissen, en niet om je te verweren tegen flauwe tegenstanders die tijdrekken.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:58 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Op dit niveau moeten tennisers zich er ook tegen kunnen verweren.
ik heb dat ook al meegemaakt met een stuk banaan en het was hoogst pijnlijk, steken in mijn rug. Ik kan me volledig voorstellen dat als je toptennis moet spelen, je wel even het spel wil onderbreken om het wat te laten "zakken"quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:59 schreef twi het volgende:
Juist, dat kwam 'm totaal niet uit op dat moment natuurlijk...Een stukje banaan wat vast zat in z'n keel
Nou ja, tijdens die interview net was ze anders hartstikke sympathiek. Of kijk je geen interviews?quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:58 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
let op, ik bewonder haar tennis
, maar als persoon vind ik haar echt een hoogst onsympathiek mens
Inderdaad. Ik zou dan ook even doortennissen totdat de tegenstander een breakpoint heeft en op dat moment de wedstrijd onderbreken.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:03 schreef petitlapin2 het volgende:
ik heb dat ook al meegemaakt met een stuk banaan en het was hoogst pijnlijk, steken in mijn rug. Ik kan me volledig voorstellen dat als je toptennis moet spelen, je wel even het spel wil onderbreken om het wat te laten "zakken"
ik volg justine ( en vooral kim) ja, en ik kijk bijna godganse dagen bbc en france 2 als het roland garros en wimbledon is ... en op de site van wimbledon lees ik de interviewsquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:03 schreef Mirri het volgende:
Nou ja, tijdens die interview net was ze anders hartstikke sympathiek. Of kijk je geen interviews?![]()
Dan kun je het niet weten natuurlijk..
Zo moet het ook. Wie is er nou blij als ie verliest.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:09 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
als ze wint is ze altijd uiterst sympathiek ja, dan heeft ze een lelijke smile tot aan haar oren, maar als ze verliest, kan ze zo'n ijskoud venijn zijn.
ik was te snel aan het eten, ... en een stuk wou gewoon niet passeren langs de slokdarm, met pijnlijke steken in de rug als gevolgquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:04 schreef twi het volgende:
Inderdaad. Ik zou dan ook even doortennissen totdat de tegenstander een breakpoint heeft en op dat moment de wedstrijd onderbreken.
Ik vraag me trouwens af hoe jij je bananen dan eet.
Laten we het hopen. Hij zal over een jaar of twee sowieso van 't toneel zijn verdwenen. Hewitt en Roddick zijn met hun powertennis en powerserve ook al op jonge leeftijd versleten en draaien nog net hun rondjes mee in de subtop.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:09 schreef TheGeneral het volgende:
Ach, Nadal staat dalijk gewoon op die dopinglijst. En dan hebben we een tijdje geen last meer van hem.
Niet op Wimbledon.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:14 schreef suus21 het volgende:
Ik denk dat Fed het wel moeilijk gaat krijgen in de finale; Nadal of Baghdatis kunnen van hem winnen denk ik.
Haha, ik denk nog steeds dat het komt door haar ogen en wimpers en gezichtsuitdrukking.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:09 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik volg justine ( en vooral kim) ja, en ik kijk bijna godganse dagen bbc en france 2 als het roland garros en wimbledon is ... en op de site van wimbledon lees ik de interviews
als ze wint is ze altijd uiterst sympathiek ja, dan heeft ze een lelijke smile tot aan haar oren, maar als ze verliest, kan ze zo'n ijskoud venijn zijn.
Je moet Nadal nu niet overschatten, hij heeft nog geen tegenstander van formaat gehad.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:14 schreef suus21 het volgende:
Ik denk dat Fed het wel moeilijk gaat krijgen in de finale; Nadal of Baghdatis kunnen van hem winnen denk ik.
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:14 schreef suus21 het volgende:
I agree. De manier waarop Federer af en toe Ancic van de baan af speelde zegt wat mij betreft genoeg.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:17 schreef twi het volgende:
Je moet Nadal nu niet overschatten, hij heeft nog geen tegenstander van formaat gehad.
ze heeft enge ogen, ja, ze is lelijk tout court ... maar dat is het niet, ze heeft haarzelf niet gemaakt... al van in den beginne, toen ze nog 16,17 jaar was, kon ik haar niet echt uitstaan...quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:15 schreef Mirri het volgende:
Haha, ik denk nog steeds dat het komt door haar ogen en wimpers en gezichtsuitdrukking.![]()
Ze zal nooit gekke dingen zeggen, lekker beheerst en een sterk karakter.
Niet dat ik haar de hemel in prijs hoor, zo bijzonder is ze nu ook weer niet. Ik ben groot fan van Martina Hingis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |