Doe niet zo gek.quote:
Nadalquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:47 schreef twi het volgende:
Kan die Nadal niet gewoon een langzame pijnlijke dood sterven?
Bij vrouwentennis kijk ik niet voor het tennis.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:48 schreef Mirri het volgende:
Het gaat om het tennis, Justine speelt mooi tennis.
Waarom heb je zo'n hekel aan Justine Henin?quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:48 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Nadal![]()
ik heb sympathie voor zowat alle tennisspelers,
behalve voor
- met stip op één: SHARAPOVA![]()
![]()
- justine henin![]()
Inderdaad..quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:49 schreef Heero87 het volgende:
Er wordt hier vaak (terecht) gezeurd over het gekreun van Sharapova, maar Nadal kan er ook wat van.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:48 schreef Mirri het volgende:
Doe niet zo gek.![]()
Wat is er mis met haar gezicht
Ik heb geen sympathie voor iemand die alles probeert om de tegenstander uit z'n concentratie te halen. Hij heeft meerdere malen 30 seconden over gedaan om te serveren. Ik zou bijkans die kutflesjes van 'm omtrappen telkens wanneer ik erlangs zou lopen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:48 schreef petitlapin2 het volgende:
Nadal![]()
ik heb sympathie voor zowat alle tennisspelers,
Wat maakt dat uiterlijk nou uit? Federer heeft ook een poephoofd met een aardbeineus.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:50 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
![]()
ok ... ze heeft geen oogkassen, haar ogen zijn precies op haar gezicht geplakt, ze heeft geen lippen, enkel een paar koortsblazen, en ze heeft lelijke tanden
ze is ijskoud, als ik haar zie spelen zou ik spontaan de verwarming wat willen hoger zetten, zelfs in deze temperaturen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:49 schreef Mirri het volgende:
Waarom heb je zo'n hekel aan Justine Henin?![]()
Pas op he, er niks mis met Federer.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:52 schreef Mirri het volgende:
[..]
Wat maakt dat uiterlijk nou uit? Federer heeft ook een poephoofd met een aardbeineus.
Kim ziet er uit als een varkentje. Mauresmo is net een vent, Sharapova kreunt te hard..iedere tennisser heeft wel wat.![]()
De enige die perfect is, is MARTINA HINGIShaha
![]()
Ze heeft geen wimpers, dat is het probleem.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:52 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ze is ijskoud, als ik haar zie spelen zou ik spontaan de verwarming wat willen hoger zetten, zelfs in deze temperaturen.
en haar coach is zo'n arrogante creep....
Zo hoort het ook. Beter dat dan een emotionele lapzwans die het niet kan afmaken als het moet.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:52 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ze is ijskoud, als ik haar zie spelen zou ik spontaan de verwarming wat willen hoger zetten, zelfs in deze temperaturen.
Rustig, ik ben een groot fan van Federer, check mijn foboquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:53 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Pas op he, er niks mis met Federer.
Psychologische oorlogsvoering is dat. Moet kunnen op dit niveau vind ik.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb geen sympathie voor iemand die alles probeert om de tegenstander uit z'n concentratie te halen. Hij heeft meerdere malen 30 seconden over gedaan om te serveren. Ik zou bijkans die kutflesjes van 'm omtrappen telkens wanneer ik erlangs zou lopen.
Ik vind het eerder zonde, dat op deze manier het tennis wordt beinvloed.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:54 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Psychologische oorlogsvoering is dat. Moet kunnen op dit niveau vind ik.
Aha, jij bent liefhebber van Portugal zie ik? Je houdt van schwalbes, kaarten aannaaien en applausjes wanneer er een tegenstander rood krijgt?quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:54 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Psychologische oorlogsvoering is dat. Moet kunnen op dit niveau vind ik.
daar heb ik dan wel begrip voor. Ik zou ook alles doen om de tegenstander psychologisch te breken en uit concentratie te brengen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:50 schreef twi het volgende:
Ik heb geen sympathie voor iemand die alles probeert om de tegenstander uit z'n concentratie te halen. Hij heeft meerdere malen 30 seconden over gedaan om te serveren. Ik zou bijkans die kutflesjes van 'm omtrappen telkens wanneer ik erlangs zou lopen.
let opquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:53 schreef Mirri het volgende:
Ze heeft geen wimpers, dat is het probleem.
Ach, het gaat mij om het tennis, en Henin-Hardenne speelt mooi tennis. Ze bepaalt het spel, met haar netpoints, daar heb ik respect voor en daar kan ik van genieten.![]()
Ik zeg nergens dat ik er een liefhebber van ben. Maar het komt voor, en dat vind ik niet geheel onbegrijpelijkquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:56 schreef twi het volgende:
[..]
Aha, jij bent liefhebber van Portugal zie ik? Je houdt van schwalbes, kaarten aannaaien en applausjes wanneer er een tegenstander rood krijgt?
Op dit niveau moeten tennisers zich er ook tegen kunnen verweren.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:55 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik vind het eerder zonde, dat op deze manier het tennis wordt beinvloed.
Het ergste vind ik nog dat de media er gewoon in mee gaat. Net doodleuk de commentator op de BBC die in alle ernst zat te vertellen dat de arme Nadal ongelukkig op breakpoint van Mathieu de wedstrijd moest onderbreken en de dokter moest roepen, omdat er een stukje banaan vast zat in z'n keel.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:55 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik vind het eerder zonde, dat op deze manier het tennis wordt beinvloed.
Ik kan daar zo ontzettend gefrustreerd van raken, ik heb er ook geen sympathie voor.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, wat is onsympathiek. Langs de ene kant is het zeker niet het type dat dagelijks omgaat met de andere tennisters, zoals Clijsters, maar aan de andere kant is ze volgens mij toch altijd erg vriendelijk. Niet zoals een Williams of een Sharapova, die de rest gewoon negeren. Dát is pas onsympathiek.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:58 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
let op, ik bewonder haar tennis
, maar als persoon vind ik haar echt een hoogst onsympathiek mens
Omg, serieus?quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:59 schreef twi het volgende:
[..]
Een stukje banaan wat vast zat in z'n keel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |