quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:26 schreef Zw0rld het volgende:
een strenge winter met -15
Whehe, ze kunnen ook alles zien wat je edit, en omdat je nu dit gezegd heb gaan ze het even checken bij die post.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:39 schreef thedude0 het volgende:
[..]
redelijk banwaardig lijkt mij dus had ik het maar even weggehaald![]()
Als ik een paar weken in 46 graden zou moeten zitten dan zou ik toch bijna zelfmoordneigingen krijgenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:45 schreef dabreaker het volgende:
Pff. Hier is het pas heet : 46 graden, en geen strand in de buurt. Wel een zwembad in de achtertuin
Zouden ze daarom zo gek zijn in de woestijn die het Midden-Oosten heet?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:49 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Als ik een paar weken in 46 graden zou moeten zitten dan zou ik toch bijna zelfmoordneigingen krijgen![]()
Slapen? Dat je er aan toekomst zeg.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:30 schreef Moja het volgende:
Ik kijk weer uit naar de winter waar je weer gewoon normaal onder je dekbed kan kruipen en kan slapenIk weet dat het gezeik is maar wat slaapt het bagger met dit weer zeg
![]()
Volgens De Bilt is het hier nu alweer 31 graden!!quote:
Die luxe heb ik niet..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:54 schreef Timmiejj het volgende:
Heeeerlijk geslapen vannacht, lekker in de kelder![]()
Lekker in de buurt van de 20 graden ongeveer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |