Oeh, joyquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:04 schreef SunChaser het volgende:
Er is vast wel wat boeienders op tv. Coming To America met Eddy Murphy ofzo
idd.. maar zo trekken ze er weer wat geld uit enzoquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:08 schreef TC03 het volgende:
Troostfinales zijn zo stom.
quote:Jens Lehmann gunt Oliver Kahn troostfinale
6/7/2006 16:53
Oliver Kahn mag dit WK dan toch zijn plek op de bank verruilen voor een plaats onder de lat. Althans, concurrent Jens Lehmann is bereid zijn plaats af te staan.
Andreas Köpke houdt een slag om de arm: 'De kans is groot dat Oliver speelt. Maar een definitieve beslissing is nog niet genomen.' De Duitse keeperstrainer roemt de handreiking van Lehmann aan diens concurrent. 'Het zou een supermooie geste aan Kahn zijn voor de afgelopen zeven weken, waarin hij zich voorbeeldig heeft gedragen.'
Die Mannschaft heeft zaterdag tegen Portugal sowieso een ander gezicht. Per Mertesacker en Arne Friedrich hebben zich af moeten melden voor de kleine finale. De twee verdedigers kampen met blessureleed. Mertesacker heeft inmiddels het Duitse kamp verlaten. De verdediger van Hannover 96 laat zich opereren aan zijn hiel. Friedrich heeft last van een knieblessure.
Ook Miroslav Klose twijfelt of hij zaterdag tegen Portugal in actie kan komen. 'Ik heb nu nog last van mijn kuit. Ik wil spelen, maar als het geen zin heeft blijf ik aan de kant.'
Ik moet zeggen dat Kahn zich als een groot sportman heeft gedragen deze weken. Dus het zou leuk zijn als hij deze wedstrijd (hoewel om niets) mocht keepen.quote:
Idem.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:26 schreef HeatWave het volgende:
Suffe pot natuurlijk, moeten ze afschaffen.
Maar als het dan toch moet :GO Germany.
Hmm, Kroatië was er niet bij in 2000.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
ik las ergens een artikel dat diegene die nummer 3 wordt het volgende ek mist en dit heeft voorgaande edities uitgewezen wie hebben we er dan liever niet bij op het ek in 2008
Ik voorzie geen problemen voor beide teams, als ik de poules zie. Portugal zit wel in een redelijk zware poule, maar dat gaan ze (helaas) wel redden.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
ik las ergens een artikel dat diegene die nummer 3 wordt het volgende ek mist en dit heeft voorgaande edities uitgewezen wie hebben we er dan liever niet bij op het ek in 2008
Moet toch iemand de vierde en derde plaats staanquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:45 schreef Dynia het volgende:
is echt een pot om niks..."Een supermooie geste"van lehman?...lol...wat een bullshit, lehman heeft helemaal geen zin om zo'n kutpot om niks te spelen....
dat is waar, maar ja...of je nou vierde of derde word...alleen de eerste plaats telt...:)quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Moet toch iemand de vierde en derde plaats staan![]()
Daar heb jij gelijk in de eerste plaats is erg van belangquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:38 schreef Dynia het volgende:
[..]
dat is waar, maar ja...of je nou vierde of derde word...alleen de eerste plaats telt...:)
Kan ook een stoot onder de gordel zijn, in de trend van "de 3e en 4e plaats is te min voor mij, maar past precies bij jou".quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:45 schreef Dynia het volgende:
is echt een pot om niks..."Een supermooie geste"van lehman?...lol...wat een bullshit, lehman heeft helemaal geen zin om zo'n kutpot om niks te spelen....
Inderdaad, ik zou deze "handreiking" dan ook zeker niet aannemen, laat Lehmann maar lekker zelf keepen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
Kan ook een stoot onder de gordel zijn, in de trend van "de 3e en 4e plaats is te min voor mij, maar past precies bij jou".![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:23 schreef Saekerhett het volgende:
Ik hoop dat het 0-0 blijft en dat ze tot Kerst 2007 bezig zijn met penaltyschieten.
Inderdaad.quote:
Ik hoop dat ze hem kapotschoppenquote:
Jai gelajk hebbenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Voordat de competitie beginnen ?!
Ik vind eigenlijk dat kaarten voor deze pot gratis zouden moeten zijnquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:35 schreef venomsnake het volgende:
who cares ook eig.. deze wedstrijd gaat nergens om.![]()
Ik denk dat het een beter plan is om die wedstrijd gewoon te schrappen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat kaarten voor deze pot gratis zouden moeten zijn
Mijn Zendtijd, wat DOE je??!!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik denk dat het een beter plan is om die wedstrijd gewoon te schrappen.
hij is toch molukker?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:54 schreef DrDentz het volgende:
bij Henk ten Cate vraag ik me altijd af, is het nou een erg gebruinde blanke of een neger? want welke surinamer heet er nu Henk ten Cate
Ik dacht dat Henk uit Suriname komtquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:55 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hij is toch molukker?
Hup duitsland
Oh okeequote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik dacht dat Henk uit Suriname komt![]()
ok. dat zullen geen al te donkere ouders zijnquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:58 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ten Cate is trouwens Surinamer.
Of Troy of Caiminquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:00 schreef DrDentz het volgende:
waarom heet hij dan Henk ten Cate, zo'n boeren naam voor een Surinamert.. noem 'm dan Quincy of Jermain
jaquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:03 schreef mcyodogg het volgende:
Kom op Duitsland! Ik gun ze wel een derde plaats voor eigen publiek.
Figo zit op de bank.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:16 schreef Erwtensoep het volgende:
leuke wedstrijd
Inderdaad, leuke open partij tot nu toe.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:16 schreef Erwtensoep het volgende:
leuke wedstrijd
Dat is dan ook een braziliaanquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:19 schreef BadRabbit het volgende:
DecoDe enige speler van het Portugese team die ik wel mag
Ja dat zal het zijn hequote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:24 schreef DrDentz het volgende:
ik kijk liever naar hele slechte spelers
Dan heb je genoten van Oranje ?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:24 schreef DrDentz het volgende:
ik kijk liever naar hele slechte spelers
quote:figo is a faggot
ronaldo is a crybaby
If germany beats up these 2 mofo's a bit,It would have my approval to win
otherwise it shuld be a draw.... also for the 30 minutes extra time.
and during penalties they shuld draw 5-5, and keep on saving eachothers kickfor the rest of their lives
Ik las mijn (Duitse) man deze post - en de reacties erop - voor. Waarop zijn reactie was: dat is nou typisch nederlands. Als er niets mee te verdienen is, is het meteen niet meer interessant.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:31 schreef Ixnay het volgende:
Ze zouden iets moeten bedenken waardoor die 3e plaats nog ergens over gaat.
Bijvoorbeeld 1e, 2e en 3e kwalificeren zich voor voor het volgend WK, of kwalificeren zich voor de confederations cup.
Klinsi was een genot om te kijken, during de halve finalequote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:27 schreef golfer het volgende:
Scolari krijgt nog eens een keer een hartaanval langs de kant.
Wat maakt die man zich druk om niets.![]()
omdat je net als iedereen hier geen hol to doen hebtquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:30 schreef kollie het volgende:
waarom kijk ik deze wedstrijd???
Beats the FUCK outa mequote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:30 schreef kollie het volgende:
Ik had graag gehad dat Nederland 8 jaar geleden 3e was geworden.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik las mijn (Duitse) man deze post - en de reacties erop - voor. Waarop zijn reactie was: dat is nou typisch nederlands. Als er niets mee te verdienen is, is het meteen niet meer interessant.
In Duitsland leeft de wedstijd trouwens wel ontzettend. Maar dat is ook niet zo gek natuurlijk.
Ze doen het wel goed trouwens.
Is dat niet gewoon WAAR dan?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:32 schreef Tinkepink het volgende:
Ik las mijn (Duitse) man deze post - en de reacties erop - voor. Waarop zijn reactie was: dat is nou typisch nederlands. Als er niets mee te verdienen is, is het meteen niet meer interessant.
Hoe bedoel je? Dat iets alleen interessant is als er voordeel mee te halen is? nee.quote:
jaquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:35 schreef DrDentz het volgende:
lees je vaker stukjes fok voor aan je man![]()
Okee. Leg me dan maar eens uit waarom deze wedstrijd interessant is. behalve een laatse gelegenheid om cristiano ronaldo en figo helemaal de %@%$@#$%#!%$@%@$#@% in te schoppenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat iets alleen interessant is als er voordeel mee te halen is? nee.
Komt natuurlijk ook omdat het in eigen land is en er vooraf nogal getwijfeld werd aan de mannschaft. Dan is eventueel derde worden een mooi resultaat.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
In Duitsland leeft de wedstijd trouwens wel ontzettend. Maar dat is ook niet zo gek natuurlijk.
Ze doen het wel goed trouwens.
Vergelijk het met een film. Dan heb je meteen je antwoord.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee. Leg me dan maar eens uit waarom deze wedstrijd interessant is. behalve een laatse gelegenheid om cristiano ronaldo en figo helemaal de %@%$@#$%#!%$@%@$#@% in te schoppen
omdat je geen hobby hebtquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:30 schreef kollie het volgende:
Ik doe niet aan filmsquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vergelijk het met een film. Dan heb je meteen je antwoord.
Helemaal mee eens. Al zijn ze -net als Nederlanders trouwensquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:38 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Komt natuurlijk ook omdat het in eigen land is en er vooraf nogal getwijfeld werd aan de mannschaft. Dan is eventueel derde worden een mooi resultaat.
Als je ergens gepassioneerd over bent is het moeilijk objectief te blijven.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Al zijn ze -net als Nederlanders trouwens- wel een beetje blind voor de fouten van het eigen elftal. De meeste duitsers die ik heb gesproken vonden dat Duitsland in de wedstrijd tegen Italie onverdiend heeft verloren. Nou, dan hebben ze toch een andere wedstrijd gezien dan ik.
Dat kan de ploeg van Don Leo dan weer WEL goedquote:
Grijpt naar zijn knie en een seconde of 2 later is ie miraculeus genezen en woedend dat ie geen vrije trap krijgt...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:46 schreef DrDentz het volgende:
HIj kijkt al naar de scheids tijdens de val![]()
Waarvan?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:51 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
Ik hoop echt dat iemand daar een gifje van maakt
Myeah ik heb de tools wel. Lever de pics maar aan en ik maak wat leuksquote:
Ja, het was daarnet op tv...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Myeah ik heb de tools wel. Lever de pics maar aan en ik maak wat leuks
En nou ophangen ma, ik moet nog aan mn postgemiddelde werkenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:02 schreef tong80 het volgende:
M'n ma beld net op.
'Voor wie moet ik nou zijn ?'
Tong :
'Voor de moffen ma, voor de moffen, mag vanavond.'
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:02 schreef tong80 het volgende:
M'n ma beld net op.
Tong :
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:02 schreef tong80 het volgende:
M'n ma beld net op.
Tong :
Piet Paulusma gevallen ?quote:
Inderdaad, dat heeft ie em beter zien doen op de trainingenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:10 schreef Erwtensoep het volgende:
scolari vond het een matige schwalbe
Ach ja, de duisers worden tenminste ook geen WM meer.... Dus zijn we maar voor duitsland, na wat portugal ons aangedaan heeftquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:12 schreef HeatWave het volgende:
men wat moeten we die gasten haten, dat we nu BLIJ zijn met winnende Duitsers.
Ik sta hier niet te springen van vreugde hoor.....quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:12 schreef HeatWave het volgende:
meer wat Ratugal de hele voetbal wereld heeft aangedaan. Deze jankende duikelaars hadden nooit zover mogen komen. Zonder al die rattenstreken hadden ze er tegen NL al uitgelegen...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:13 schreef Bensel het volgende:
[..]
Ach ja, de duisers worden tenminste ook geen WM meer.... Dus zijn we maar voor duitsland, na wat portugal ons aangedaan heeft
Haat in zijn zuiverste vorm.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:12 schreef HeatWave het volgende:
ja dat zei ik destijds al. We zijn gewoon 2 kaarten te braaf geweestquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
meer wat Ratugal de hele voetbal wereld heeft aangedaan. Deze jankende duikelaars hadden nooit zover mogen komen. Zonder al die rattenstreken hadden ze er tegen NL al uitgelegen...
Ja, dat heb ik dus ook. En NIET omdat ze van ons 'gewonnen"hebben, maar het heeft gewoon niets met voetbal te maken.....quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:16 schreef Henk-B het volgende:
Portugal staat echt bovenaan mijn haatlijst kwa voetballanden.
Wie er verder wint zal me worst zijn, als de portugezen maar verliezen....quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:18 schreef DrDentz het volgende:
toch jammer, ik had liever Argentinie gewoon op nr. 3 gezien
Pekerman![]()
Inderdaad niet omdat ze van ons gewonnen hebben, maar omdat ze zo hatelijk irritant zijn. En die knipoog van ronaldo zal ik ook nooit vergeten.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook. En NIET omdat ze van ons 'gewonnen"hebben, maar het heeft gewoon niets met voetbal te maken.....
Dit is prima voor de verhoudingen met Duitsland.
En 2-0.
Die had ik liever in de finale gezien zelfs.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:18 schreef DrDentz het volgende:
toch jammer, ik had liever Argentinie gewoon op nr. 3 gezien
Pekerman![]()
Inderdaad. Ze verzieken gewoon het voetbal, en daarom haat ik ze.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook. En NIET omdat ze van ons 'gewonnen"hebben, maar het heeft gewoon niets met voetbal te maken.....
Dit is prima voor de verhoudingen met Duitsland.
En 2-0.
En zo is het, want die deugen niet.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:18 schreef HeatWave het volgende:
Wie er verder wint zal me worst zijn, als de portugezen maar verliezen....
Heetwijf!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie er verder wint zal me worst zijn, als de portugezen maar verliezen....
Ik vind het maar kinderachtig.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:22 schreef Afwezig het volgende:
Geweldig, dat constante uitfluiten van Rovaldo. Hem zal in Engeland nog wat te wachten staan.
Dat treft. Ik ben ook kinderachtig.quote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:22 schreef Afwezig het volgende:
Geweldig, dat constante uitfluiten van Rovaldo. Hem zal in Engeland nog wat te wachten staan.
Rooney doet niet mee!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:23 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik vind het maar kinderachtig.Rooney zou moeten worden uitgefloten als men zo graag wil uitfluiten.
Ja, want Rooney naait en jankt ook de hele tijd, en smeert mensen kaarten aan enzo...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:23 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik vind het maar kinderachtig.Rooney zou moeten worden uitgefloten als men zo graag wil uitfluiten.
Iemand een kaart aan naaien, gaan liggen als er iemand naar je kijkt, smeken om gele en rode kaarten, op kijken terwijl je aan het vallen bent naar de scheids wat ie doet, huilen als een klein kind na een nederlaag, penalties proberen te versieren, overtredingen uitlokken, lachen als er iemand wordt uitgestuurd, je clubmaat een kaart aan naaien, knipogen naar de bank als het matennaaien is gelukt.quote:
En Rooney is een held. En als hij bloed laat vloeien uit dat huilbekkie van Ronaldo op de eerste de beste Man Utd training helemaal.quote:
Mijn idee!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Iemand een kaart aan naaien, gaan liggen als er iemand naar je kijkt, smeken om gele en rode kaarten, op kijken terwijl je aan het vallen bent naar de scheids wat ie doet, huilen als een klein kind na een nederlaag, penalties proberen te versieren, overtredingen uitlokken, lachen als er iemand wordt uitgestuurd, je clubmaat een kaart aan naaien, knipogen naar de bank als het matennaaien is gelukt.
Dat is pas kinderachtig.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:27 schreef Markman het volgende:
duitsland speelt snel en krachtig. mooie pot. jammer dat ronaldo nog kan lopen
Droom een heel eind verderquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:25 schreef HeatWave het volgende:
Die overtreding was gewoon NIET opzettelijk.....
Ok doeiquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:29 schreef Steijn het volgende:
[..]
Droom een heel eind verderik vind het wel erg toevallig dat ie bij Carvalho in z'n kruis stapte. Op de beelden is duidelijk te zien dat Rooney naar beneden keek, Carvalho zag liggen en zijn been naar achteren zette. Dan smeer je niet iemand een kaart aan, dan is het logisch dat die kaart gegeven wordt. En nu maak ik er geen enkel woord meer vuil aan.
Das mooi. Tief maar op. Zo'n zuid europees gezwellen aanbidder kunnen we hier niet hebben.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:29 schreef Steijn het volgende:
[..]
Droom een heel eind verderik vind het wel erg toevallig dat ie bij Carvalho in z'n kruis stapte. Op de beelden is duidelijk te zien dat Rooney naar beneden keek, Carvalho zag liggen en zijn been naar achteren zette. Dan smeer je niet iemand een kaart aan, dan is het logisch dat die kaart gegeven wordt. En nu maak ik er geen enkel woord meer vuil aan.
het enige wat je Rooney kan aanrekenen is dat hij zich had moeten laten vallen. NU probeerde hij gewoon zijn evenwicht te bewaren, en dat de lul van die lul daarna toevallig lag.. jammer. niets opzettelijks aan.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:29 schreef Steijn het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik weg ga.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:29 schreef Afwezig het volgende:
Das mooi. Tief maar op. Zo'n zuid europees gezwellen aanbidder kunnen we hier niet hebben.
hehehequote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:29 schreef Afwezig het volgende:
[..]
Das mooi. Tief maar op. Zo'n zuid europees gezwellen aanbidder kunnen we hier niet hebben.
Sorry, ik liet mijn diepe innerlijke wens sprekenquote:
klopt de scheidsrechters letten deze wedstrijd goed op!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:31 schreef Markman het volgende:
ligt het aan mij of kan ronaldo bijna niets voor elkaar krijgen deze wedstrijd ??
Slechte timing. Hij valt constant als de scheidsrechter niet kijkt.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:31 schreef Markman het volgende:
ligt het aan mij of kan ronaldo bijna niets voor elkaar krijgen deze wedstrijd ??
hij krijgt geen penalty versiert inderdaadquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:31 schreef Markman het volgende:
Ratugeesquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:31 schreef HeatWave het volgende:
nee, een ratugees kan niets goeds meer doen.....
idd, en dan zijn ze helemaal nergens meer. Met een beetje arbitrage dit WK was het heel anders afgelopen met deze naaiers..quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:32 schreef Henk-B het volgende:
[..]
klopt de scheidsrechters letten deze wedstrijd goed op!
Maar het dekt prima de lading over deze lage honden.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:33 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ratugeeshet lijkt niet eens op Portugees
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:33 schreef Plastic_Power het volgende:
Gestolen uit een ander topic:
[afbeelding]
![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:33 schreef Plastic_Power het volgende:
Gestolen uit een ander topic:
[afbeelding]
![]()
Dat stadium lijkt ie voorbij. Nu kropt ie alle woede op en hangt hij zich op na de wedstrijd.quote:
Dat zou mooi wezen!!!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:37 schreef Afwezig het volgende:
[..]
Dat stadium lijkt ie voorbij. Nu kropt ie alle woede op en hangt hij zich op na de wedstrijd.
Of laat ik nu weer mijn innerlijke wens spreken?
Kahnquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:35 schreef Bruce117 het volgende:
Hmmmm, wie zal er Man of the Match worden.
Moeilijke keuze
Hem wel ja, had ie maar niet van Barca naar Madrid moeten gaat die vuile Judas.quote:
Hij mag van geluk spreken dat hij nog kan lopenquote:
Duidelijk verhaal na deze redding.quote:
Neuhquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:37 schreef Afwezig het volgende:
[..]
Dat stadium lijkt ie voorbij. Nu kropt ie alle woede op en hangt hij zich op na de wedstrijd.
Of laat ik nu weer mijn innerlijke wens spreken?
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:39 schreef HeatWave het volgende:
Dood hoeft ie niet, maar nooit meer "voetballen" zou ik hem wel gunnen, en dan afzakken, aan de drank en schandknaap worden. Dat zou ik een mooie carriere voor deze amoebe vinden.
EDIT laten we dat maar niet zeggen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:39 schreef HeatWave het volgende:
Dood hoeft ie niet, maar nooit meer "voetballen" zou ik hem wel gunnen, en dan afzakken, aan de drank en schandknaap worden. Dat zou ik een mooie carriere voor deze amoebe vinden.
eigenlijk is dat best onlief, als crew-standpuntquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:39 schreef HeatWave het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |