Figo zit op de bank.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:16 schreef Erwtensoep het volgende:
leuke wedstrijd
Inderdaad, leuke open partij tot nu toe.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:16 schreef Erwtensoep het volgende:
leuke wedstrijd
Dat is dan ook een braziliaanquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:19 schreef BadRabbit het volgende:
DecoDe enige speler van het Portugese team die ik wel mag
Ja dat zal het zijn hequote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:24 schreef DrDentz het volgende:
ik kijk liever naar hele slechte spelers
Dan heb je genoten van Oranje ?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:24 schreef DrDentz het volgende:
ik kijk liever naar hele slechte spelers
quote:figo is a faggot
ronaldo is a crybaby
If germany beats up these 2 mofo's a bit,It would have my approval to win
otherwise it shuld be a draw.... also for the 30 minutes extra time.
and during penalties they shuld draw 5-5, and keep on saving eachothers kickfor the rest of their lives
Ik las mijn (Duitse) man deze post - en de reacties erop - voor. Waarop zijn reactie was: dat is nou typisch nederlands. Als er niets mee te verdienen is, is het meteen niet meer interessant.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:31 schreef Ixnay het volgende:
Ze zouden iets moeten bedenken waardoor die 3e plaats nog ergens over gaat.
Bijvoorbeeld 1e, 2e en 3e kwalificeren zich voor voor het volgend WK, of kwalificeren zich voor de confederations cup.
Klinsi was een genot om te kijken, during de halve finalequote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:27 schreef golfer het volgende:
Scolari krijgt nog eens een keer een hartaanval langs de kant.
Wat maakt die man zich druk om niets.![]()
omdat je net als iedereen hier geen hol to doen hebtquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:30 schreef kollie het volgende:
waarom kijk ik deze wedstrijd???
Beats the FUCK outa mequote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:30 schreef kollie het volgende:
Ik had graag gehad dat Nederland 8 jaar geleden 3e was geworden.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik las mijn (Duitse) man deze post - en de reacties erop - voor. Waarop zijn reactie was: dat is nou typisch nederlands. Als er niets mee te verdienen is, is het meteen niet meer interessant.
In Duitsland leeft de wedstijd trouwens wel ontzettend. Maar dat is ook niet zo gek natuurlijk.
Ze doen het wel goed trouwens.
Is dat niet gewoon WAAR dan?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:32 schreef Tinkepink het volgende:
Ik las mijn (Duitse) man deze post - en de reacties erop - voor. Waarop zijn reactie was: dat is nou typisch nederlands. Als er niets mee te verdienen is, is het meteen niet meer interessant.
Hoe bedoel je? Dat iets alleen interessant is als er voordeel mee te halen is? nee.quote:
jaquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:35 schreef DrDentz het volgende:
lees je vaker stukjes fok voor aan je man![]()
Okee. Leg me dan maar eens uit waarom deze wedstrijd interessant is. behalve een laatse gelegenheid om cristiano ronaldo en figo helemaal de %@%$@#$%#!%$@%@$#@% in te schoppenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat iets alleen interessant is als er voordeel mee te halen is? nee.
Komt natuurlijk ook omdat het in eigen land is en er vooraf nogal getwijfeld werd aan de mannschaft. Dan is eventueel derde worden een mooi resultaat.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
In Duitsland leeft de wedstijd trouwens wel ontzettend. Maar dat is ook niet zo gek natuurlijk.
Ze doen het wel goed trouwens.
Vergelijk het met een film. Dan heb je meteen je antwoord.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee. Leg me dan maar eens uit waarom deze wedstrijd interessant is. behalve een laatse gelegenheid om cristiano ronaldo en figo helemaal de %@%$@#$%#!%$@%@$#@% in te schoppen
omdat je geen hobby hebtquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:30 schreef kollie het volgende:
Ik doe niet aan filmsquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vergelijk het met een film. Dan heb je meteen je antwoord.
Helemaal mee eens. Al zijn ze -net als Nederlanders trouwensquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:38 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Komt natuurlijk ook omdat het in eigen land is en er vooraf nogal getwijfeld werd aan de mannschaft. Dan is eventueel derde worden een mooi resultaat.
Als je ergens gepassioneerd over bent is het moeilijk objectief te blijven.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Al zijn ze -net als Nederlanders trouwens- wel een beetje blind voor de fouten van het eigen elftal. De meeste duitsers die ik heb gesproken vonden dat Duitsland in de wedstrijd tegen Italie onverdiend heeft verloren. Nou, dan hebben ze toch een andere wedstrijd gezien dan ik.
Dat kan de ploeg van Don Leo dan weer WEL goedquote:
Grijpt naar zijn knie en een seconde of 2 later is ie miraculeus genezen en woedend dat ie geen vrije trap krijgt...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:46 schreef DrDentz het volgende:
HIj kijkt al naar de scheids tijdens de val![]()
Waarvan?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:51 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
Ik hoop echt dat iemand daar een gifje van maakt
Myeah ik heb de tools wel. Lever de pics maar aan en ik maak wat leuksquote:
Ja, het was daarnet op tv...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Myeah ik heb de tools wel. Lever de pics maar aan en ik maak wat leuks
En nou ophangen ma, ik moet nog aan mn postgemiddelde werkenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:02 schreef tong80 het volgende:
M'n ma beld net op.
'Voor wie moet ik nou zijn ?'
Tong :
'Voor de moffen ma, voor de moffen, mag vanavond.'
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:02 schreef tong80 het volgende:
M'n ma beld net op.
Tong :
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:02 schreef tong80 het volgende:
M'n ma beld net op.
Tong :
Piet Paulusma gevallen ?quote:
Inderdaad, dat heeft ie em beter zien doen op de trainingenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:10 schreef Erwtensoep het volgende:
scolari vond het een matige schwalbe
Ach ja, de duisers worden tenminste ook geen WM meer.... Dus zijn we maar voor duitsland, na wat portugal ons aangedaan heeftquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:12 schreef HeatWave het volgende:
men wat moeten we die gasten haten, dat we nu BLIJ zijn met winnende Duitsers.
Ik sta hier niet te springen van vreugde hoor.....quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:12 schreef HeatWave het volgende:
meer wat Ratugal de hele voetbal wereld heeft aangedaan. Deze jankende duikelaars hadden nooit zover mogen komen. Zonder al die rattenstreken hadden ze er tegen NL al uitgelegen...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:13 schreef Bensel het volgende:
[..]
Ach ja, de duisers worden tenminste ook geen WM meer.... Dus zijn we maar voor duitsland, na wat portugal ons aangedaan heeft
Haat in zijn zuiverste vorm.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:12 schreef HeatWave het volgende:
ja dat zei ik destijds al. We zijn gewoon 2 kaarten te braaf geweestquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
meer wat Ratugal de hele voetbal wereld heeft aangedaan. Deze jankende duikelaars hadden nooit zover mogen komen. Zonder al die rattenstreken hadden ze er tegen NL al uitgelegen...
Ja, dat heb ik dus ook. En NIET omdat ze van ons 'gewonnen"hebben, maar het heeft gewoon niets met voetbal te maken.....quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:16 schreef Henk-B het volgende:
Portugal staat echt bovenaan mijn haatlijst kwa voetballanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |