Oeh, joyquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:04 schreef SunChaser het volgende:
Er is vast wel wat boeienders op tv. Coming To America met Eddy Murphy ofzo
idd.. maar zo trekken ze er weer wat geld uit enzoquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:08 schreef TC03 het volgende:
Troostfinales zijn zo stom.
quote:Jens Lehmann gunt Oliver Kahn troostfinale
6/7/2006 16:53
Oliver Kahn mag dit WK dan toch zijn plek op de bank verruilen voor een plaats onder de lat. Althans, concurrent Jens Lehmann is bereid zijn plaats af te staan.
Andreas Köpke houdt een slag om de arm: 'De kans is groot dat Oliver speelt. Maar een definitieve beslissing is nog niet genomen.' De Duitse keeperstrainer roemt de handreiking van Lehmann aan diens concurrent. 'Het zou een supermooie geste aan Kahn zijn voor de afgelopen zeven weken, waarin hij zich voorbeeldig heeft gedragen.'
Die Mannschaft heeft zaterdag tegen Portugal sowieso een ander gezicht. Per Mertesacker en Arne Friedrich hebben zich af moeten melden voor de kleine finale. De twee verdedigers kampen met blessureleed. Mertesacker heeft inmiddels het Duitse kamp verlaten. De verdediger van Hannover 96 laat zich opereren aan zijn hiel. Friedrich heeft last van een knieblessure.
Ook Miroslav Klose twijfelt of hij zaterdag tegen Portugal in actie kan komen. 'Ik heb nu nog last van mijn kuit. Ik wil spelen, maar als het geen zin heeft blijf ik aan de kant.'
Ik moet zeggen dat Kahn zich als een groot sportman heeft gedragen deze weken. Dus het zou leuk zijn als hij deze wedstrijd (hoewel om niets) mocht keepen.quote:
Idem.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:26 schreef HeatWave het volgende:
Suffe pot natuurlijk, moeten ze afschaffen.
Maar als het dan toch moet :GO Germany.
Hmm, Kroatië was er niet bij in 2000.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
ik las ergens een artikel dat diegene die nummer 3 wordt het volgende ek mist en dit heeft voorgaande edities uitgewezen wie hebben we er dan liever niet bij op het ek in 2008
Ik voorzie geen problemen voor beide teams, als ik de poules zie. Portugal zit wel in een redelijk zware poule, maar dat gaan ze (helaas) wel redden.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
ik las ergens een artikel dat diegene die nummer 3 wordt het volgende ek mist en dit heeft voorgaande edities uitgewezen wie hebben we er dan liever niet bij op het ek in 2008
Moet toch iemand de vierde en derde plaats staanquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:45 schreef Dynia het volgende:
is echt een pot om niks..."Een supermooie geste"van lehman?...lol...wat een bullshit, lehman heeft helemaal geen zin om zo'n kutpot om niks te spelen....
dat is waar, maar ja...of je nou vierde of derde word...alleen de eerste plaats telt...:)quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Moet toch iemand de vierde en derde plaats staan![]()
Daar heb jij gelijk in de eerste plaats is erg van belangquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:38 schreef Dynia het volgende:
[..]
dat is waar, maar ja...of je nou vierde of derde word...alleen de eerste plaats telt...:)
Kan ook een stoot onder de gordel zijn, in de trend van "de 3e en 4e plaats is te min voor mij, maar past precies bij jou".quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:45 schreef Dynia het volgende:
is echt een pot om niks..."Een supermooie geste"van lehman?...lol...wat een bullshit, lehman heeft helemaal geen zin om zo'n kutpot om niks te spelen....
Inderdaad, ik zou deze "handreiking" dan ook zeker niet aannemen, laat Lehmann maar lekker zelf keepen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
Kan ook een stoot onder de gordel zijn, in de trend van "de 3e en 4e plaats is te min voor mij, maar past precies bij jou".![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:23 schreef Saekerhett het volgende:
Ik hoop dat het 0-0 blijft en dat ze tot Kerst 2007 bezig zijn met penaltyschieten.
Inderdaad.quote:
Ik hoop dat ze hem kapotschoppenquote:
Jai gelajk hebbenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Voordat de competitie beginnen ?!
Ik vind eigenlijk dat kaarten voor deze pot gratis zouden moeten zijnquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:35 schreef venomsnake het volgende:
who cares ook eig.. deze wedstrijd gaat nergens om.![]()
Ik denk dat het een beter plan is om die wedstrijd gewoon te schrappen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat kaarten voor deze pot gratis zouden moeten zijn
Mijn Zendtijd, wat DOE je??!!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik denk dat het een beter plan is om die wedstrijd gewoon te schrappen.
hij is toch molukker?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:54 schreef DrDentz het volgende:
bij Henk ten Cate vraag ik me altijd af, is het nou een erg gebruinde blanke of een neger? want welke surinamer heet er nu Henk ten Cate
Ik dacht dat Henk uit Suriname komtquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:55 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hij is toch molukker?
Hup duitsland
Oh okeequote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik dacht dat Henk uit Suriname komt![]()
ok. dat zullen geen al te donkere ouders zijnquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:58 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ten Cate is trouwens Surinamer.
Of Troy of Caiminquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:00 schreef DrDentz het volgende:
waarom heet hij dan Henk ten Cate, zo'n boeren naam voor een Surinamert.. noem 'm dan Quincy of Jermain
jaquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:03 schreef mcyodogg het volgende:
Kom op Duitsland! Ik gun ze wel een derde plaats voor eigen publiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |