Inderdaad.quote:
Dat is veruit Italië.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:42 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
moge de beste winnen
Je hebt de wedstrijd al gezien?quote:
En dus zal Frankrijk wel winnenquote:
Dat is een vrij zekere voorspelling.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:56 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
[..]
Je hebt de wedstrijd al gezien?
Er waren ook zoveel mensen die Spanje zo geweldig vonden, uiteindelijk was Frankrijk toch de terechte winnaar in die wedstrijd.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:02 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dat is een vrij zekere voorspelling.Frankrijk vind ik het hele toernooi al erg mat spelen.
Ja, geinig he, de 2 beste ploegen van de wereld in één poule voor kwalificatie EK.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:27 schreef Trancelocator het volgende:
Op 6 september dit jaar spelen Frankrijk en Itailië ook tegen elkaar, maar dan gaat het om kwalificatie voor Euro 2008.
En verder zitten dus nog onder andere Schotland en Oekraïne in die poule. Interessant dus.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, geinig he, de 2 beste ploegen van de wereld in één poule voor kwalificatie EK.
En dat was ook nog eens een eigen doelpunt, dus eik heeft Italië geen ander land nog laten scoren.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:17 schreef Merkie het volgende:
Italië heeft nog maar 1 tegengoal gehad zie ik net. Wist ik wel, maar nooit bedacht dat die Amerikaanse goal de enige tegengoal was. Echt goed... Denk dat Italië doorgaat. Aanvallende spel is beter en de verdediging is ijzersterk.
En die tegengoal was ook nog eens een eigen gemaakte goal in de wedstrijd tegen Amerika. Dus geen Amerikaanse goal.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:17 schreef Merkie het volgende:
Italië heeft nog maar 1 tegengoal gehad zie ik net. Wist ik wel, maar nooit bedacht dat die Amerikaanse goal de enige tegengoal was. Echt goed... Denk dat Italië doorgaat. Aanvallende spel is beter en de verdediging is ijzersterk.
Er zijn wel meer voetballers die je een WK gunt, dat kan toch geen reden zijn partij te kiezen voor een bepaald land.quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:55 schreef ki_ki het volgende:
ik hoop dat Frankrijk het gaat winnen,
![]()
leuk voor Zidane
maar dan nog, zou ik het die klieren van Italianen zéker niet gunnenquote:Op donderdag 6 juli 2006 03:02 schreef Steijn het volgende:
[..]
Er zijn wel meer voetballers die je een WK gunt, dat kan toch geen reden zijn partij te kiezen voor een bepaald land.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 03:07 schreef ki_ki het volgende:
maar dan nog, zou ik het die klieren van Italianen zéker niet gunnen
ach, we zien vanzelf wie er wintquote:Op donderdag 6 juli 2006 03:08 schreef Steijn het volgende:
[..]
Voor de wedstrijd van afgelopen dinsdag was ik dat zeker met je eens, maar ik vond ze dinsdag echt heel erg goed spelen. Als Frankrijk daar niks tegenover stelt in de finale vind ik dat Italië een terechte winnaar is.
Afgezien van Argeninië dan.
Wat een onzin, tegen Ghana speelde Italië ook een zeer mooie wedstrijd.quote:Op donderdag 6 juli 2006 03:08 schreef Steijn het volgende:
[..]
Voor de wedstrijd van afgelopen dinsdag was ik dat zeker met je eens, maar ik vond ze dinsdag echt heel erg goed spelen. Als Frankrijk daar niks tegenover stelt in de finale vind ik dat Italië een terechte winnaar is.
Afgezien van Argeninië dan.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:54 schreef Fir3fly het volgende:
Allez les Bleus!![]()
Ik gun het ze wel. De Italianen ook wel, maar toch iets minder
Italië was nog helemaal niet door toen ze tegen Tsjechië moesten spelen. Als Tsjechië gewonnen had, was Italia eruit.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:54 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik heb genoten van de wedstrijden die ik heb gezien van de Italiaanse ploeg.
Tegen Ghana was het heerlijk om te zien, wat een strijd.
Tegen de VS was het al helemaal geweldig.
Tegen Tjechië heb ik ze niet zien voetballen maar als je 2-0 wint van de Tjechen terwijl je al door bent dan ben je gewoon goed.
Tegen Australië was het een zaadpot.
Tegen Oekraïne deden ze het gewoon goed.
Tegen Duitsland maakten ze de beste wedstrijd van dit WK mogelijk.
Als je daar de Fransen tegenover stelt, dan mogen die nog geen eens in de schaduw staan van de Italianen.
Wordt een simpele 2-0 voor Italië.
Als ik jou was zal ik dan een hoge lening aanvragen bij Scheringa en alles inzetten op Italie zodat je 2,6 keer je inzet terugkrijgtquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:54 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik heb genoten van de wedstrijden die ik heb gezien van de Italiaanse ploeg.
Tegen Ghana was het heerlijk om te zien, wat een strijd.
Tegen de VS was het al helemaal geweldig.
Tegen Tjechië heb ik ze niet zien voetballen maar als je 2-0 wint van de Tjechen terwijl je al door bent dan ben je gewoon goed.
Tegen Australië was het een zaadpot.
Tegen Oekraïne deden ze het gewoon goed.
Tegen Duitsland maakten ze de beste wedstrijd van dit WK mogelijk.
Als je daar de Fransen tegenover stelt, dan mogen die nog geen eens in de schaduw staan van de Italianen.
Wordt een simpele 2-0 voor Italië.
VIVA is geen fransquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:53 schreef flapdrolletje het volgende:
VIVA LA FRANCE!!!
Goh jij bent wel de beste supporter van Frankrijk ooit!quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:53 schreef flapdrolletje het volgende:
VIVA LA FRANCE!!!
quote:Italië in thuistenue tijdens finale
Italië is komende zondag in de finale van het WK de 'thuispelende' ploeg. Hierdoor mag de Squadra Azzurri in het eigen blauwe tenue aantreden tegen Frankrijk. De ploeg van Raymond Domenech speelt wederom in het witte uittenue.
Voor Frankrijk gaat op 9 juli de bijnaam Les Bleus dus even niet op. Of de bijgelovige Franse supporters veel waarde hechten aan dit gegeven valt te betwijfelen; alle wedstrijden in de knockout-fase werden immers in het witte shirt gewonnen.
die floot dit wk wel aardigquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:36 schreef golfer het volgende:
Argentijnse scheidsrechter Elizondo mag het duel fluiten.
Het is Viva Colonia... maar dat ligt dan weer niet in frankrijk... integendeel zelfs..quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:53 schreef flapdrolletje het volgende:
VIVA LA FRANCE!!!
Ik denk dat Frankrijk zich gisteren voor de finale heeft in gehoudenquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:16 schreef N1ck het volgende:
Vond de fransen niet sterk spelen gister, vandaar dat Italie het WK mag winnen van mij, omdat ze een sterke ploeg hebben en tegen duitsland een topwedstrijd speelden.
Go Italia
Vreemde redenering, als je bedenkt dat het 'o zo slechte' Frankrijk zowel Spanje, Brazilië als Portugal uitschakelt. Op basis daarvan kan je namelijk weer zeggen dat Frankrijk het verdient.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:16 schreef N1ck het volgende:
Vond de fransen niet sterk spelen gister, vandaar dat Italie het WK mag winnen van mij, omdat ze een sterke ploeg hebben en tegen duitsland een topwedstrijd speelden.
Go Italia
quote:WK-finale mogelijk in gevaar
Het is nog niet duidelijk of de WK-finale, die op zondag gepland staat, werkelijk doorgang kan vinden. Berlijn, de stad waarin de eindstrijd van het mondiale toernooi wordt gehouden, heeft te maken gehad met hevig noodweer.
In de nacht van vrijdag op zaterdag is Berlijn geteisterd door hevige regenval, als gevolg van een wolkbreuk. Hierdoor is de drainage van het Olympiastadion in zo'n mate geveld, dat het veld momenteel onbespeelbaar is. De weersvooruitzichten zien er daarnaast niet rooskleurig uit: de neerslag zal de Duitse hoofstad in z'n greep houden.
Niet alleen het veld van het stadion in Berlijn verkeerd in slechte staat. Ook de snelwegen rondom de stad zijn ondergelopen met water, waardoor de stad niet makkelijk te bereiken is.
FIFA-officials hebben te kennen gegeven er alles aan te doen om de finale tussen Frankrijk en Italië doorgang te laten vinden.
Niet, Italië - Duitsland was dinsdag, Frankrijk - Portugal was woensdag. Italië heeft dus een rustdag extra.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:08 schreef pberends het volgende:
Frankrijk is toch in het voordeel, ze speelden maar 90 minuten en hebben een rustdag extra. De Italianen speelden 120 minuten en een dag minder.
Frankrijk heeft een voordeel van 23uur en 30 minquote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:08 schreef pberends het volgende:
Frankrijk is toch in het voordeel, ze speelden maar 90 minuten en hebben een rustdag extra. De Italianen speelden 120 minuten en een dag minder.
Ik heb iets gemist.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:08 schreef pberends het volgende:
Ow ja, mijn fout. Maar 30 minuten extra voetballen is ook zwaar.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niet, Italië - Duitsland was dinsdag, Frankrijk - Portugal was woensdag. Italië heeft dus een rustdag extra.
Keizwaar man.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Ow ja, mijn fout. Maar 30 minuten extra voetballen is ook zwaar.
Zal nog wel een hele show volgen denk ik.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:39 schreef snellejelle het volgende:Italia
wat een rare tijd trouwens, acht uur. geen wedstrijd begint dit toernooi om acht uur maar de finale wel
Al die avondwedstrijden om 8 uur was misschien beter geweest.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:39 schreef snellejelle het volgende:Italia
wat een rare tijd trouwens, acht uur. geen wedstrijd begint dit toernooi om acht uur maar de finale wel
Naar de wedstrijd wel.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:55 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Zal nog wel een hele show volgen denk ik.
Ja, het was toch de bedoeling dat die wedstrijd gewoon om 21:00 uur gespeeld zou worden?quote:Op zondag 9 juli 2006 11:50 schreef Robocock het volgende:
20:00 uur![]()
Hmmz komt voor mij wel gunstig uit eigenlijk.
Waarom zou het niet door gaan? Italie moet maar gewoon winnen, al is het alleen maar vanwege haar:quote:Op zondag 9 juli 2006 11:53 schreef scrub_nurse het volgende:
gaat t nu wel door vanavond? ik heb verder geen berichten meer gevonden dat t wel/niet doorgaat..
Dat zou een mooie bak zijn.quote:Op zondag 9 juli 2006 12:18 schreef Da_Sandman het volgende:
*niet vergeten dat dit om 20.00 uur is.
quote:Op zondag 9 juli 2006 12:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zag het al wel gebeuren hoor. Om 21.00 stipt klaar zitten en prompt de tweede helft zien beginnen.
wie is zij? spelersvrouw?quote:Op zondag 9 juli 2006 11:57 schreef mrcool het volgende:
[..]
Waarom zou het niet door gaan? Italie moet maar gewoon winnen, al is het alleen maar vanwege haar:
[afbeelding]
Vrouw van Buffon, Alena Sederova!quote:
zozoquote:Op zondag 9 juli 2006 16:57 schreef mrcool het volgende:
[..]
Vrouw van Buffon, Alena Sederova!![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 9 juli 2006 16:57 schreef mrcool het volgende:
[..]
Vrouw van Buffon, Alena Sederova!![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ARD is al met voorbeschouwing bezig,BBC om 1900 uurquote:Op zondag 9 juli 2006 18:27 schreef tong80 het volgende:
Dat het maar een mooie wedstrijd mag worden.
Ten onrecht door een penalty tegen Autrailiequote:Op zondag 9 juli 2006 19:31 schreef TheVulture het volgende:
Op basis van het hele toernooi verdient Italie het veel meer als Frankrijk...
Forza Italia dus![]()
Vertel, wat betekent 't?quote:Op zondag 9 juli 2006 19:31 schreef remlof het volgende:
Geweldig nummer idd, die tekst is hilarisch!
ow yeah! - si dice cosi?
Mwah.. beetje geholpen tegen de Aussies.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:31 schreef TheVulture het volgende:
Op basis van het hele toernooi verdient Italie het veel meer als Frankrijk...
Forza Italia dus![]()
Ja ok... maar voor hetzelfde geld winnen ze die pot ook gewoon in de verlenging.. ze hebben slechts een goal tegengekregen (eigen doelpunt ook nog) en ze speelden vooral tegen Duitsland de pannen van het dak... en ze spelen aanvallender dan ik ze ooit heb zien doen... als ik over een land gedurende het toernooi anders ben gaan denken is het wel Italiequote:Op zondag 9 juli 2006 19:32 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Ten onrecht door een penalty tegen Autrailie
Jij vindt Ghana, VS en Tsjechie makkelijk? Dat was de echte pool des doods hoor... Australie was een vechtploeg, Oekraine een stug blok en Duitsland ging mee op een golf van chauvinisme... ook erg lastige tegenstandersquote:Op zondag 9 juli 2006 19:38 schreef 2Drix het volgende:
Wat een makkelijke tegenstanders heeft Italie eigenlijk gehad![]()
m'ha guardatoquote:
Nou, de poule van Nederland was echt sterker hoor.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij vindt Ghana, VS en Tsjechie makkelijk? Dat was de echte pool des doods hoor... Australie was een vechtploeg, Oekraine een stug blok en Duitsland ging mee op een golf van chauvinisme... ook erg lastige tegenstanders
Reclame DSG-transmissie Volkswagen.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:45 schreef Gelderland het volgende:
soowwwww, echt idd...heb de tv ff 10 seconden uitgezet, kon 't niet meer aanhoren
![]()
![]()
Kut, Nederland in de finale? Was het allemaal een boze droom dan?quote:Op zondag 9 juli 2006 19:50 schreef addictivebeat het volgende:
twee mooiste volksliederen van het wk zo meteen te horen
quote:Op zondag 9 juli 2006 19:51 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kut, Nederland in de finale? Was het allemaal een boze droom dan?
Ghana start u ontvangt geen 20.000 gulden.quote:
2quote:Op zondag 9 juli 2006 20:02 schreef ButcherBird het volgende:
Nou tel maar vast 4 minuten bij
quote:Op zondag 9 juli 2006 20:02 schreef tong80 het volgende:
Henty stelt zich aan, gokt nu al op penalties.
Als buitenspel staan als overtreding wordt gezien, begrijp ik het wel ja.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:02 schreef Arcee het volgende:
Henry heeft de meeste overtredingen van alle spelers van 't WK gemaakt.
Wat gaan ze doen als de bal in de tribune word geschoten.quote:
Dat verklaart een hoop idd.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:54 schreef Bruce117 het volgende:
Juventus hofleverancier, dat verklaard ook meteen waarom deze landen in de finale staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |