Ik hoop het. Of misschien een contactje dat een beetje vuil was... Michel kijkt het morgen ff aan en anders rijdt ie ff bij de garage langs...quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:58 schreef Lois het volgende:
MIsschien was de lucht in de vering uitgezet door de warmte Vicky? Het is wel iets heel typisch inderdaad![]()
Oost groningen kwam een hele dikke bui aanzetten idd..quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:59 schreef clauwheee het volgende:
Volgens mij gaat het hiet zo regenen!
quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:00 schreef Brighteyes het volgende:
Ik hoor net van Bluezz dat je met zulk warm weer helemaal niet zo heel veel water 'mag' drinken. Anderhalf tot 2 liter is de max volgens de vaatchirurg in haar ziekenhuis.Anders heb je kans op vasthouden enzo.
Geen wonder dat mijn enkeltjes weer aan het opzwellen zijn!![]()
Ik drink ruim 3 liter op een dag.
en ze zeggen altijd dat je veel moet drinken als je vocht vasthoudt???quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:00 schreef Brighteyes het volgende:
Ik hoor net van Bluezz dat je met zulk warm weer helemaal niet zo heel veel water 'mag' drinken. Anderhalf tot 2 liter is de max volgens de vaatchirurg in haar ziekenhuis.Anders heb je kans op vasthouden enzo.
Geen wonder dat mijn enkeltjes weer aan het opzwellen zijn!![]()
Ik drink ruim 3 liter op een dag.
Ja, maar blijkbaar kan je dus ook te veel drinken en dan kan de boel het niet verwerken. Klinkt wel aannemelijk. Ik weet dat ik best slechte vaten in mijn benen heb en die hebben dan dus echt moeite met het vocht weer naar boven transporteren. Vanavond maar weer kussens onder de matras dus.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:01 schreef E.T. het volgende:
[..]
en ze zeggen altijd dat je veel moet drinken als je vocht vasthoudt???
Hmm. Ik zit natuurlijk in de stad en dat is een stuk minder oostelijk..we hebben vooralsnog dus niks. Wel een iets koelere wind.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:01 schreef E.T. het volgende:
[..]
Oost groningen kwam een hele dikke bui aanzetten idd..![]()
you lucky girl...
Ik heb ook idd slechte vaten in mijn benen heb ook spataderen. Een aannemelijk verhaal dus morgen niet te veel drinken en venkeltheequote:Op woensdag 5 juli 2006 22:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar blijkbaar kan je dus ook te veel drinken en dan kan de boel het niet verwerken. Klinkt wel aannemelijk. Ik weet dat ik best slechte vaten in mijn benen heb en die hebben dan dus echt moeite met het vocht weer naar boven transporteren. Vanavond maar weer kussens onder de matras dus.
Een portie!quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:14 schreef Zabb het volgende:
Gefeli met de nieuwe auto's!
Mag ik ook nog ff pimpen met mijn nieuwe auto?!Wij hebben zo'n 2 maanden geleden een nieuwe (tweedehandse) auto gekocht, een Peugeot 206 CC! Een Cabrio-Coupe dus! Ik ben er erg blij mee!
quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:26 schreef Troel het volgende:
Een portie!
en waarom moet jij dan drie kinderen kwijtquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:34 schreef poemojn het volgende:
Erg mooi Zabb! Ik kan alleen geen drie kinderen kwijt op je achterbank
Jij ook gefeliciteerd met je auto Rewimo
Doen jullie het?quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:40 schreef snoopy het volgende:
En als wij morgen ja zeggen tegen het nieuwbouwproject, kopen we ook een auto want er zit een parkeerplek bij
Er zijn wel 2 'zitplaatsen' op de achterbank. Met een beetje proppen kun je er in ieder geval 2 kinderen kwijt.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:34 schreef poemojn het volgende:
Erg mooi Zabb! Ik kan alleen geen drie kinderen kwijt op je achterbank
Hieromquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:41 schreef E.T. het volgende:
en waarom moet jij dan drie kinderen kwijt![]()
Zoveel heb jij 'r helemaal niet
Twee is voor mij wel voldoende Zabb, ruilen?quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:56 schreef poemojn het volgende:
Ik had helemaal niet door dat dit het nieuwe speeltuinbankje ismaar verwachtte een topic over 'in welke auto kun je 3 kinderzitjes kwijt op de achterbank?'
Wij hebben een cabrio, maar ik ben er niet zo happy mee. Met van dat zonnige weer wil ik liever de kap er niet af op lange ritten, want je verbrand levend. Als het regent dan lekt het langs het raam (we hebben een softtop, misschien valt het met een hardtop wel mee) en we missen een stuk achterbak, omdat die ruimte is om de kap in op te bergenquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:18 schreef Brighteyes het volgende:
Een cabrio lijkt me zo lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |