Ik hoop het. Of misschien een contactje dat een beetje vuil was... Michel kijkt het morgen ff aan en anders rijdt ie ff bij de garage langs...quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:58 schreef Lois het volgende:
MIsschien was de lucht in de vering uitgezet door de warmte Vicky? Het is wel iets heel typisch inderdaad![]()
Oost groningen kwam een hele dikke bui aanzetten idd..quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:59 schreef clauwheee het volgende:
Volgens mij gaat het hiet zo regenen!
quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:00 schreef Brighteyes het volgende:
Ik hoor net van Bluezz dat je met zulk warm weer helemaal niet zo heel veel water 'mag' drinken. Anderhalf tot 2 liter is de max volgens de vaatchirurg in haar ziekenhuis.Anders heb je kans op vasthouden enzo.
Geen wonder dat mijn enkeltjes weer aan het opzwellen zijn!![]()
Ik drink ruim 3 liter op een dag.
en ze zeggen altijd dat je veel moet drinken als je vocht vasthoudt???quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:00 schreef Brighteyes het volgende:
Ik hoor net van Bluezz dat je met zulk warm weer helemaal niet zo heel veel water 'mag' drinken. Anderhalf tot 2 liter is de max volgens de vaatchirurg in haar ziekenhuis.Anders heb je kans op vasthouden enzo.
Ja, maar blijkbaar kan je dus ook te veel drinken en dan kan de boel het niet verwerken. Klinkt wel aannemelijk. Ik weet dat ik best slechte vaten in mijn benen heb en die hebben dan dus echt moeite met het vocht weer naar boven transporteren. Vanavond maar weer kussens onder de matras dus.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:01 schreef E.T. het volgende:
[..]
en ze zeggen altijd dat je veel moet drinken als je vocht vasthoudt???
Hmm. Ik zit natuurlijk in de stad en dat is een stuk minder oostelijk..we hebben vooralsnog dus niks. Wel een iets koelere wind.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:01 schreef E.T. het volgende:
[..]
Oost groningen kwam een hele dikke bui aanzetten idd..![]()
you lucky girl...
Ik heb ook idd slechte vaten in mijn benen heb ook spataderen. Een aannemelijk verhaal dus morgen niet te veel drinken en venkeltheequote:Op woensdag 5 juli 2006 22:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar blijkbaar kan je dus ook te veel drinken en dan kan de boel het niet verwerken. Klinkt wel aannemelijk. Ik weet dat ik best slechte vaten in mijn benen heb en die hebben dan dus echt moeite met het vocht weer naar boven transporteren. Vanavond maar weer kussens onder de matras dus.
Een portie!quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:14 schreef Zabb het volgende:
Gefeli met de nieuwe auto's!
Mag ik ook nog ff pimpen met mijn nieuwe auto?!Wij hebben zo'n 2 maanden geleden een nieuwe (tweedehandse) auto gekocht, een Peugeot 206 CC! Een Cabrio-Coupe dus! Ik ben er erg blij mee!
quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:26 schreef Troel het volgende:
Een portie!
en waarom moet jij dan drie kinderen kwijtquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:34 schreef poemojn het volgende:
Erg mooi Zabb! Ik kan alleen geen drie kinderen kwijt op je achterbank
Jij ook gefeliciteerd met je auto Rewimo
Doen jullie het?quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:40 schreef snoopy het volgende:
En als wij morgen ja zeggen tegen het nieuwbouwproject, kopen we ook een auto want er zit een parkeerplek bij
Er zijn wel 2 'zitplaatsen' op de achterbank. Met een beetje proppen kun je er in ieder geval 2 kinderen kwijt.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:34 schreef poemojn het volgende:
Erg mooi Zabb! Ik kan alleen geen drie kinderen kwijt op je achterbank
Hieromquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:41 schreef E.T. het volgende:
en waarom moet jij dan drie kinderen kwijt![]()
Zoveel heb jij 'r helemaal niet
Twee is voor mij wel voldoende Zabb, ruilen?quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:56 schreef poemojn het volgende:
Ik had helemaal niet door dat dit het nieuwe speeltuinbankje ismaar verwachtte een topic over 'in welke auto kun je 3 kinderzitjes kwijt op de achterbank?'
Wij hebben een cabrio, maar ik ben er niet zo happy mee. Met van dat zonnige weer wil ik liever de kap er niet af op lange ritten, want je verbrand levend. Als het regent dan lekt het langs het raam (we hebben een softtop, misschien valt het met een hardtop wel mee) en we missen een stuk achterbak, omdat die ruimte is om de kap in op te bergenquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:18 schreef Brighteyes het volgende:
Een cabrio lijkt me zo lekker!
Jeetje ja, Clauwheee, het is een beetje op de achtergrond geraakt, is er nog nieuws?quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:45 schreef clauwheee het volgende:
Wat moedig, die twee kids uit Oude Pekela zijn op eigen houtje naar de ambassade van Syrië gegaan. Kleine helden.
Brings back memories
Dat herken ik wel een beetje. Het weer van de afgelopen dagen is wel te warm om met een dak open te rijden, dan is een airco beter denk ik. Wij hebben een hardtop en daar heb ik geen last mee met lekken enzo. Maar ach ik mag niet klagen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:20 schreef Nijna het volgende:
[..]
Wij hebben een cabrio, maar ik ben er niet zo happy mee. Met van dat zonnige weer wil ik liever de kap er niet af op lange ritten, want je verbrand levend. Als het regent dan lekt het langs het raam (we hebben een softtop, misschien valt het met een hardtop wel mee) en we missen een stuk achterbak, omdat die ruimte is om de kap in op te bergen. Maar het is natuurlijk wel stoer om te zeggen dat je een cabrio hebt... al voel ik me over het algemeen alleen maar opgelaten als ik dat zeg eigenlijk
![]()
Ik stem toch voor de 5 deurs gezinsauto met airco en een lekker grote achterbak, maar nu manlief nog over de streep.
Ow ja, het is aan het afkoelen, alleen wil die koele lucht nog niet echt naar binnen waaien...
Bewust...er zijn momenten van meer hoop maar op het moment is het zo akelig stil. Er gebeurt van alles op de achtergrond maar helaas tot dusver zonder resultaat.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jeetje ja, Clauwheee, het is een beetje op de achtergrond geraakt, is er nog nieuws?
Wat vreselijk, dat wachten. En het duurt nu ook al zo lang!quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:55 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Bewust...er zijn momenten van meer hoop maar op het moment is het zo akelig stil. Er gebeurt van alles op de achtergrond amar helaas tot dusver zonde resultaat.
Ik hoop voor jullie dat jullie nu niet meer zo lang hoeven te wachten!quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:10 schreef clauwheee het volgende:
Volgende maand 2 jaar Zabb, het was tegelijkertijd met deze kindertjes.
ik las dit ook en moest gelijk aan jou denken...quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:45 schreef clauwheee het volgende:
Wat moedig, die twee kids uit Oude Pekela zijn op eigen houtje naar de ambassade van Syrië gegaan. Kleine helden.
Brings back memories
Doe maar ruig gelijk, haha. Ik moet zeggen dat die volvo's wel wat hebben, die cross country (ofzo)vind ik wel mooi. Maar dat wordt em vast niet, tenzij we de loterij winnen ofzoquote:Op donderdag 6 juli 2006 09:30 schreef sjak het volgende:
ik heb al een volvo V40 uitgezocht
Heeee ophouden hoor, ik heb het er emo gezien al zo moeilijk meequote:Op donderdag 6 juli 2006 11:53 schreef Phluphy. het volgende:
Snoopy wanneer gaat bij jullie de kogel door de kerk over het nieuwbouwproject?
Ik vind het geen leuke gedachte, jij in een nieuwbouwhuis. Je hoort op een boot!![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:00 schreef Brighteyes het volgende:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:24 schreef Phluphy. het volgende:
Maar we (jij en ik) gaan het redden Snoop, samen aan het idee wennen!
![]()
Oh da's mooi !!quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:18 schreef snoopy het volgende:
Oh ja Fluf, de boot is tegen die tijd te koop hoor![]()
Jullie zitten met 2 huizenquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:51 schreef Phluphy. het volgende:
[..]
Oh da's mooi !!![]()
Als ik jouw boot koop, koop jij dan mijn huis in Weert? Of anders mijn huis in Apeldoorn?
Niet?![]()
![]()
![]()
Maar Otterlo is dan ook mooi en rustigquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:13 schreef Phluphy. het volgende:
En in beide wonen we niet .... inmiddels zijn we namelijk verhuisd naar Otterlo.
Financieel een erg zware last, maar op wonderbaarlijke wijze hebben we nog geen dreigbrieven ontvangen.
We gaan er maar lakoniek mee om, anders zou je nog slapeloze nachten krijgen.![]()
he he, hoor ik daar een roep over een auto waar drie kids achterin kunnenquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:56 schreef poemojn het volgende:
Ik had helemaal niet door dat dit het nieuwe speeltuinbankje ismaar verwachtte een topic over 'in welke auto kun je 3 kinderzitjes kwijt op de achterbank?'
En er gaat nog veel meer komen, is mijn ervaringquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:53 schreef Rewimo het volgende:
Ja hoor, vandaag lag de eerste folder van een gedenkstenenfirma in de bus. Die ligt nu dus in de prullenbak
Volgens mij kun je die gewoon mee nemen hoor, het is dat onze wagen niet door het gangpad past dat we in het instap gedeelte bleven staan.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:35 schreef Noli. het volgende:
Clau
Zeg, ff niet over auto's maar over treinen..
Ik ga vandaag voor het eerst met kiddies+buggy/wagen in de trein. Maareh hoe gebeurt dat? Kan ik m'n redelijke logge wagen menemen verder de trein in en 'm (met Hanne erin) bij me zetten? Of moet ie in dat gedeelte blijven waar je instapt?
1. Maxi Cosi Tobi richtprijs ¤ 260.00quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:07 schreef Fogel het volgende:
Nu het hier toch over de auto gaat... Ik ben van plan nieuwe kinderautostoeltjes te kopen, en zag dat de consumentenbond een test gedaan heeft. Maar, ik heb natuurlijk geen abonnement en krijg dus ook niet te zien wat de veiligste stoel is op het moment. Kan iemand zo vriendelijk zijn even de top 3 hier neer te zetten? (of mag dat niet van de policy of van de consumentenbond?)
niet verkeerd bedoeld ofzo clauw maar er zijn toch ook mensen die voor een hoop geld terug ontvoeren?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:37 schreef clauwheee het volgende:
Maar we blijven hopen! Er zal een dag komen dat ze hier weer is, echt. Als ik zie hoeveel tijd de familie er in steekt. Dat kan gewoon niet voor niks zijn.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:58 schreef bixister het volgende:
perceel is met een c.
Maar als het ding ervoor zorgt dat je kind ongeschonden uit een autoongeluk komt dan is het het geld meer dan waard!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:06 schreef Suzanna het volgende:
Wat is die Maxi Cosi Tobi duur zeg...
Zit er nu ernstig over na te denken om een auto met isofix te gaan kopen...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:40 schreef chacama het volgende:
Op de site van de ANWB staat de laatste test voor autozitjes met prijsverglijking erbij.
Bij een kopieerzaak neem ik aan.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:00 schreef Anitra het volgende:
Weet iemand waar je papier kan laten lamineren?
Ik heb een stoeltje die de mogelijkheid heeft. Maar mijn auto is daar te oud voor. Als je toch voor een andere auto gaat, zou ik zeker die optie overwegen. Ik geloof dat het in de auto's van 3 jaar en jonger sowieso zit....quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zit er nu ernstig over na te denken om een auto met isofix te gaan kopen...
Nee, ze zijn echt helemaal dicht en het zijn net mini-koepeltentjes.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:26 schreef lady-wrb het volgende:
http://www.baby-walz.com/neu/SyEngine.php?Act=43745&Do=43538&_SSL=0&pArtikel=163165&pPosition=2
dit?
Er is een site waar ze voor 219 staan. Weet 'm alleen ff niet uit me hoofd.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:06 schreef Suzanna het volgende:
Wat is die Maxi Cosi Tobi duur zeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |