Ik wou een topic aanmaken maar die was er al.
![]()
Vooral dat hij riep, bij de schwalbe van Ronaldo.
"Ja, scheids, daar kun je ook een penalty voor geven! Maar ja, die Ronaldo, die heeft de schijn natuurlijk tegen. En daar heeft hij het zelf ook naar gemaakt." Beeld laat springende Scolari zien. "Ja, en daar kan ik me wat bij voorstellen."
Of dat hij opeens euforisch wordt als er niks gebeurt. Bal gaat breed en wordt doorgekaatst. "Ongelofelijk, wat een driehoekjes daar bij de Fransen. Al afgeschreven door de pers maar hier laat de grote Zidanu zijn enorme klasse zien. Het lijkt wel of de bal aan een touwtje zit."
![]()
Of nog erger, hij doet net of het Zidane is die samen met een paar Fransen speelt in plaats van Frankrijk dat met Zidane speelt. Bal wordt bij corner weggewerkt door Zidane. "En Zidanu zelf werkt weg!" Balverovering door Zidane: "En Zidanu zelf verovert de bal."
Grrr... En er is er nog zo een, Grutte ofzo. Die schijnt ook te weten wat mensen denken. "En ja, die kent de trappen in dit stadion natuurlijk van binnen en van buiten." Na overtreding zie je een close-up van een speler. "Ja, daar heb je geen Frans voor nodig om te weten wat hij daar zegt."
Oh en nog erger. "Die dekselse Ribery, onvermoeibaar! Hij heeft een getekend gezicht en u vraagt zich natuurlijk af waarom dat zo is. Toen hij 2 was vloog hij door de voorruit van de auto en vocht hij voor zijn leven en nu heeft hij het helemaal tot de halve finale geschopt en misschien wel verder. Onvermoeibaar dendert deze vechter voort!"