Betrouwbare bron ?quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:53 schreef Shirley het volgende:
Ach. Ik hoorde vandaag dat het z'n laatste WK wedstrijd is die hij verslaat. Wie weet zelfs z'n laatste totale voetbalwedstrijd.
dat is maar goed ookquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:53 schreef Shirley het volgende:
Ach. Ik hoorde vandaag dat het z'n laatste WK wedstrijd is die hij verslaat. Wie weet zelfs z'n laatste totale voetbalwedstrijd.
Jaquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:59 schreef Almere-Dude het volgende:
Wat een ongelooflijke paardenlul is die ten napel, hoe goed de wedstrijd ook is, hij weet het gewoon te verpesten.
"Messi is de naam, Messi"quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:55 schreef TwyLight het volgende:
[..]
dat is maar goed ook
met zn 'gekraakt' en zidane en messi![]()
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, leg eens uit.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:47 schreef TwyLight het volgende:
(jeweet)
Wat denk je waarom ik naar de ARD zit te kijken?quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:47 schreef TwyLight het volgende:
wat een ongeloovelijke irritante kut kwalbak is dat![]()
![]()
(Die NOS verslaggever bij voetbal, jeweet)
zo dat moest er ff uit
Maar hij is nog niet zo erg als Frank Snoeks. Die roept: de bal moet in de goal!quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:57 schreef PabloLopez het volgende:
kneus die gast, begrijp niet dat slechts 40% hem niet wil bij finale, mijns inziens zijn dat er wel 80 % wat een kneus constant eigen mening willen ventileren
ik hoor het gewoon voor mequote:Op woensdag 5 juli 2006 23:44 schreef tong80 het volgende:
'Dit zijn maestro's hoor, op het scherpst van de snede, 4 jaar samen gespeeld bij Real maar ze sparen elkaar geen moment.'
Ojah.. Dat zei hij inderdaad..quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:44 schreef tong80 het volgende:
'Dit zijn maestro's hoor, op het scherpst van de snede, 4 jaar samen gespeeld bij Real maar ze sparen elkaar geen moment.'
Frank Snoeksquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:48 schreef Logitik het volgende:
Ik heb me ook geïrriteerd aan het commentaar vanavond.
Wie gaat de finale becomentarïeren ?
Oh, ik hoor het zo weer. en erger me er gewoon weer aanquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:58 schreef kevin85 het volgende:
"Goeie genade, die dekselse Ribery, hij pegelt die bal tegen de deklat en het stadion staat in vuur en vlam.
Een rasechte hor, die Ribery.
En de klok tikt door, jaaa.. dat kan er ook nog wel bij."
Ach.. kan er ook wel een beetje om lachen altijdquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:01 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Oh, ik hoor het zo weer. en erger me er gewoon weer aan![]()
Niks mis met 80quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:05 schreef Logitik het volgende:
Mijn opa van 80 geeft nog beter commentaar![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:13 schreef axis303 het volgende:
Op het einde toen Frankrijk feest vierde: "En daar komt die dekselse Ribery er ook nog bij!!"
Evert ook weer héquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:13 schreef axis303 het volgende:
Op het einde toen Frankrijk feest vierde: "En daar komt die dekselse Ribery er ook nog bij!!"
Dat ben je al vrij snel hier.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:04 schreef paultjuhhh het volgende:Evert
De beste commentator van Nederland
quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:01 schreef Stansfield het volgende:
http://www.leuketeksten.nl/evert.pdf
Erg grappig.
Aldus Evert.quote:Zidane, Zidane Ziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiidane, Zidane zit erbij, Zidane Zidane Zidane , Ziiiiiiiiiiiidaneeeeeeeeee Zidane Z. i.d.a.n.e wat dat ie dat toch goed, Zidane doet dat voortreffelijk, Zidane, Zidane, Zidane geeft een wonderschone bal zoals alleen hij dat kan, Zidane, Zidane -natuurlijk, Zidane maakt geen fout, dat kun je aan Zidane overlaten, Zidane Zidane, Ziiiiii-da-ne,
Zidane loopt zich uit de naad, Zidane, Zidane, prachtig gedaan door Zidane, Zidane..
Felipe Scolari?quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
Erger dan FS is hij niet.
Ik ga m'n geld inzetten op Frieda Slobberstok, hoewel het misschien Frank Snoeks ook zou kunnen zijn. Misschien. Maar ik denk het niet.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:29 schreef Revelation het volgende:
[..]
Felipe Scolari?
Ferdinand Sneekes?
Frits Spits?
Frank Swarts?
Frieda Slobberstok?
Freek Strontpop?
Wie is het? Zeg het me!
Frank Snoeks? Waarrempel, die was ik vergeten! Ik zet 'm er ff bij.. Dankje!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 06:02 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Ik ga m'n geld inzetten op Frieda Slobberstok, hoewel het misschien Frank Snoeks ook zou kunnen zijn. Misschien. Maar ik denk het niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |