Was bij wijze van sprekenquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:57 schreef Tain het volgende:
[..]
De Wii gaat in mijn ogen floppen omdat ik Red Steel niks vind? Goed om te weten dan
Ja al die analoge sticks enzo zijn best aardig, maar doe mij maar een vertrouwd hoekig NES padje.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:21 schreef Diablos79 het volgende:
Je merkt pas hoe belangrijk die [nieuwe controls] zijn als je ze niet kunt gebruiken.
Zelda is mooi ja, maar dan vooral de game die ongetwijfeld heel goed gaat zijn.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:26 schreef Sjotime het volgende:
[..]
PROESTNee vond Zelda prachtig........ echt prachtig
![]()
Argument gaat niet op aangezien je in het wii/ps3/x360 van redelijke 3d gfx naar betere 3d gfx gaat en niet van 3d naar 2d. En noem eens iets wat de x360/ps3 kunnen wat de wii niet kan?quote:Wanneer je weer terug gaat naar snes gfx waardoor veel gameplay elementen opeens niet meer mogelijk zijn dan zie je pas hoe belangrijk de graphics voor de gameplay zijn
Zonder high poly models geen mooie gfx? dus wat je nu eigelijk zegt is dat gfx toch niet belangrijk zijn?quote:Verder had ik het ook niet over poly's, die zijn just niet belangrijk voor de gameplay.
Wow kijk dat effect van dat pistool eens als je schiet, wat een toevoeging voor de gameplay zegquote:En hoe meer effecten je kunt gebruiken hoe beter je ze kan toepassen voor de gameplay.
Ook dat kan de wii vast wel. Painkiller kon ookal op de xbox en daar zaten imo meer dan genoeg vijanden in (houd niet van shooters met 3458439o876759 vijanden om je heen) dus de wii kan vast ook redelijk wat ventjes laten zien.quote:Dat hoeft helemaal niet, bij spellen zoals Dead Rising en 99 nights gebruiken ze ook heel veel vijanden, dus dat het alleen voor RTS nuttig is is niet waar. En of ik door een stad loop met een paar 100 man op straat of een paar 1000.
Jij zij dat iedereen de gameplay van de wii gewend zou zijn. Dat is bij een lightgun zeker niet het geval. Zit nogal een verschil tussen dus.quote:Hoeft helemaal niet als standaard worden gezien, van een lightgun kijkt ook niemand meer op maar is toch echt niet de standaard voor games geworden
A.I blijft brak en physics kan je vrij goed faken met weinig rekenkracht + dat de wii wel ingebouwde physics support heeft en dat de wii dus schijnbaar ook wel wat kan laten zien wat betreft physics.quote:Het verschil tussen xbox en xbox360 is behoorlijk groot. Physics en animatie zijn echt velen malen beter. Ook de A.I kan echt veel beter met al die extra rekenkracht. Het is niet alleen maar scherpere texture en meer polygonen.
Eens,... Art en Stijl zijn zo belangrijk.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:08 schreef BMH het volgende:
HD maakt games beter.. LOL
IMO gaat art nog altijd boven grafische effecten.. Aangezien de art tijdloos is en effecten verouderen. Daarom zijn in mijn ogen sommige N64 games nog steeds erg mooi, soms mooier dan games die nu uitkomen.
ik koop speciaal een 360 voor dit spel sjaakquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wel eens gezien hoeveel tegenstanders er tegelijk op het scherm verschijnen.
Niet zo gek dat er dan grafisch iets ingeleverd wordt.
Maar goed, das vast te ingewikkeld voor je.
Heerlijk toch? Iemand plaatst een sarcastische opmerking, waarvan hij donders goed weet dat het reacties uitlokt. Anderen lezen het, snappen meteen dat het bedoeld is om uit te lokken, maar kunnen het toch niet laten te reageren. Degene die de opmerking plaatste hangt vervolgens de vermoorde onschuld uit, daar wordt weer op gereageerd, en zo gaat het circus verder, elke keer opnieuw, in elk van de console-topics.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:50 schreef MMaRsu het volgende:
Jezus deze discussie weer. Rot toch es op met die kutzooi
Van mij mag je.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:54 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
ik koop speciaal een 360 voor dit spel sjaakWat verrot mij die baggergraphics nou.
Of mag ik niets negatiefs zeggen over de 360?? Want er valt wel het een en ander aan te merken (*kuch* spelaanbod *kuch*)
quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:43 schreef speknek het volgende:
Ik vind Zelda nou altijd wel heel duidelijk laten zien dat artwork eigenlijk belangrijker is dan grafisch vermogen. Inderdaad is het minder gedetailleerd dan vrijwel elk spel dat nu uitkomt, maar veel effectiever in het overbrengen van setting en sfeer dan menig spel dat streeft naar realisme.
Toch vind ik Zelda prachtig om te zien hoor,...... mooier dan een hoop next gen games die ik kenquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:18 schreef McGilles het volgende:
Over die graphics ben ik het precies mee eens met sjotime, tegenwoordig is alles mooi dus is dat niet meer zo speciaal, wat wel speciaal is is spellen die na een week nog uiterst boeiend zijn, 90% is geen klap meer aan en 100% meer van hetzelfde!
De zoveelste FPS zonder inhoud, weer een racegame die niet boeit, een supermooie 3d stategy game die je na 2 dagen al in de kast legt![]()
![]()
Doe mij maar een iets minder mooie zelda die je uuuuuuuuuuuuren kan boeien en waar je niet achter vandaan te slaan bent!![]()
boeie, er zijn genoeg fps met inhoudquote:
sommige mensen hebben vrienden, dan is elk racespel leukquote:weer een racegame die niet boeit,
moet je het niet kopenquote:een supermooie 3d stategy game die je na 2 dagen al in de kast legt![]()
![]()
en dan de hele tijd naar zijn groene billetjes kijkenquote:Doe mij maar een iets minder mooie zelda die je uuuuuuuuuuuuren kan boeien en waar je niet achter vandaan te slaan bent!![]()
Noem eens 3 FPS die boeiend zijn die nu uit zijn!quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:28 schreef donald_dick het volgende:
boeie, er zijn genoeg fps met inhoud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Als je met 250 km/u tegen een muur rijdt ben je verwonderd dat er iets kapot gaat?quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:39 schreef Cheiron het volgende:
Dat er in veel spellen niets kapot kan aan de auto is gewoon een keuze van de fabrikant. Met name als er bestaande auto's in zitten geeft de autofabrikant alleen toestemming als de auto niet kapot kan. Dat zou klanten afschrikken enzo.
Dat er iets kapot zou gaan is wel te verwachten, maar het mag gewoon niet van de autofabrikantenquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:44 schreef McGilles het volgende:
[..]
Als je met 250 km/u tegen een muur rijdt ben je verwonderd dat er iets kapot gaat?![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:38 schreef jpg97 het volgende:
dat ding komt dus gewoon op mijn verjaardag uitWat moet jij met een Wii?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |