abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39759850
Ja hoi, wanneer kan ik m'n ge pre-orderde Wii verwachten?
Scheren is voor schapen!
  woensdag 12 juli 2006 @ 17:28:21 #177
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_39759869
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:57 schreef Tain het volgende:

[..]

De Wii gaat in mijn ogen floppen omdat ik Red Steel niks vind? Goed om te weten dan
Was bij wijze van spreken
Je leek meer anti Wii dan anti red steel.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  woensdag 12 juli 2006 @ 17:29:37 #178
8369 speknek
Another day another slay
pi_39759900
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 17:21 schreef Diablos79 het volgende:
Je merkt pas hoe belangrijk die [nieuwe controls] zijn als je ze niet kunt gebruiken.
Ja al die analoge sticks enzo zijn best aardig, maar doe mij maar een vertrouwd hoekig NES padje.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 12 juli 2006 @ 17:33:29 #179
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_39760014
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 16:26 schreef Sjotime het volgende:

[..]

PROEST Nee vond Zelda prachtig........ echt prachtig
Zelda is mooi ja, maar dan vooral de game die ongetwijfeld heel goed gaat zijn.
Grafisch valt het natuurlijk in het niet bij het echte next-gen geweld. .
Ziet er allemaal wel aardig uit, maar inmiddels alweer behoorlijk gedateerd
-
  woensdag 12 juli 2006 @ 17:43:25 #180
8369 speknek
Another day another slay
pi_39760316
Ik vind Zelda nou altijd wel heel duidelijk laten zien dat artwork eigenlijk belangrijker is dan grafisch vermogen. Inderdaad is het minder gedetailleerd dan vrijwel elk spel dat nu uitkomt, maar veel effectiever in het overbrengen van setting en sfeer dan menig spel dat streeft naar realisme.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_39760355
quote:
Wanneer je weer terug gaat naar snes gfx waardoor veel gameplay elementen opeens niet meer mogelijk zijn dan zie je pas hoe belangrijk de graphics voor de gameplay zijn
Argument gaat niet op aangezien je in het wii/ps3/x360 van redelijke 3d gfx naar betere 3d gfx gaat en niet van 3d naar 2d. En noem eens iets wat de x360/ps3 kunnen wat de wii niet kan?
quote:
Verder had ik het ook niet over poly's, die zijn just niet belangrijk voor de gameplay.
Zonder high poly models geen mooie gfx? dus wat je nu eigelijk zegt is dat gfx toch niet belangrijk zijn?
quote:
En hoe meer effecten je kunt gebruiken hoe beter je ze kan toepassen voor de gameplay.
Wow kijk dat effect van dat pistool eens als je schiet, wat een toevoeging voor de gameplay zeg Sowieso heeft de wii ook zat effecten, alleen minder mooi. Alsof 99% het iets uitmaakt of je standaard shadows of softshadows of wat dan ook gebruikt.
quote:
Dat hoeft helemaal niet, bij spellen zoals Dead Rising en 99 nights gebruiken ze ook heel veel vijanden, dus dat het alleen voor RTS nuttig is is niet waar. En of ik door een stad loop met een paar 100 man op straat of een paar 1000.
Ook dat kan de wii vast wel. Painkiller kon ookal op de xbox en daar zaten imo meer dan genoeg vijanden in (houd niet van shooters met 3458439o876759 vijanden om je heen) dus de wii kan vast ook redelijk wat ventjes laten zien.
quote:
Hoeft helemaal niet als standaard worden gezien, van een lightgun kijkt ook niemand meer op maar is toch echt niet de standaard voor games geworden
Jij zij dat iedereen de gameplay van de wii gewend zou zijn. Dat is bij een lightgun zeker niet het geval. Zit nogal een verschil tussen dus.
quote:
Het verschil tussen xbox en xbox360 is behoorlijk groot. Physics en animatie zijn echt velen malen beter. Ook de A.I kan echt veel beter met al die extra rekenkracht. Het is niet alleen maar scherpere texture en meer polygonen.
A.I blijft brak en physics kan je vrij goed faken met weinig rekenkracht + dat de wii wel ingebouwde physics support heeft en dat de wii dus schijnbaar ook wel wat kan laten zien wat betreft physics.

Feit is gewoon dat GFX overrated zijn. Tuurlijk voegt het wel wat toe maar het is echt niet zo dat de manier waarop jij games speelt of ervaart opeens totaal anders word. Nee die blijft hetzelfde alleen nu zeg je leuk, wat meer mannetjes, leuk ziet er beter uit, leuk physics zijn wat beter maar dat is niks anders dan dat al in je verwachting lag terwijl de wii je wel een heel nieuw gevoel zal geven.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  woensdag 12 juli 2006 @ 17:50:23 #182
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_39760502
Jezus deze discussie weer . Rot toch es op met die kutzooi
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 12 juli 2006 @ 18:08:24 #183
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_39760991
HD maakt games beter.. LOL

IMO gaat art nog altijd boven grafische effecten.. Aangezien de art tijdloos is en effecten verouderen. Daarom zijn in mijn ogen sommige N64 games nog steeds erg mooi, soms mooier dan games die nu uitkomen.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  woensdag 12 juli 2006 @ 20:24:19 #184
138256 Sjotime
Delta 168
pi_39765109
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 18:08 schreef BMH het volgende:
HD maakt games beter.. LOL

IMO gaat art nog altijd boven grafische effecten.. Aangezien de art tijdloos is en effecten verouderen. Daarom zijn in mijn ogen sommige N64 games nog steeds erg mooi, soms mooier dan games die nu uitkomen.
Eens,... Art en Stijl zijn zo belangrijk.
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
pi_39774976
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 13:49 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Wel eens gezien hoeveel tegenstanders er tegelijk op het scherm verschijnen.
Niet zo gek dat er dan grafisch iets ingeleverd wordt.
Maar goed, das vast te ingewikkeld voor je .
ik koop speciaal een 360 voor dit spel sjaak Wat verrot mij die baggergraphics nou.

Of mag ik niets negatiefs zeggen over de 360?? Want er valt wel het een en ander aan te merken (*kuch* spelaanbod *kuch*)
Houd van een lijntje.
pi_39775964
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 17:50 schreef MMaRsu het volgende:
Jezus deze discussie weer . Rot toch es op met die kutzooi
Heerlijk toch? Iemand plaatst een sarcastische opmerking, waarvan hij donders goed weet dat het reacties uitlokt. Anderen lezen het, snappen meteen dat het bedoeld is om uit te lokken, maar kunnen het toch niet laten te reageren. Degene die de opmerking plaatste hangt vervolgens de vermoorde onschuld uit, daar wordt weer op gereageerd, en zo gaat het circus verder, elke keer opnieuw, in elk van de console-topics.

Ik kan er alleen nog maar om lachen.
pi_39776103
Bah, weer van die xbox/ps mensen die klagen over nintendo spul, die mensen mogen niet zeuren over graphics, jullie hebben jarenlang tegen de oerlelijke graphics van de ps2 aangekeken....
pi_39776147
Maar straks wel met de Wii hype meelopen....
Houd van een lijntje.
  donderdag 13 juli 2006 @ 07:45:26 #189
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_39778584
Is weer wat leuk nieuws:

Grand Prix Games brings one to Wii
Grand Prix Games has announced that they will be bringing a title to the Wii. As of right now, there are no details on their Wii project, but hopefully that will change soon. Grand Prix Games is responsible for the Victorious Road series in Japan, which looks to be a boxing series. Perhaps this company will be bringing a boxing game to the Wii, which would make for a very interesting and realistic gameplay situation.

Zou leuk zijn boxen vooral en dan die vorige foto van een fan die gemaakt wordt zou helemaal super zijn.

en dit is ook een leuk artikel:
http://wii.ign.com/mail/
vooral spiderman op de Wii

en aantal nieuwe Sonic Wildfire screens:

met the wiimote movements erbij.
Ziet er redelijk mooi/leuk uit
en op pic 4 het zand dat opwaait leuk detail
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  donderdag 13 juli 2006 @ 07:46:55 #190
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_39778597
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 00:54 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

ik koop speciaal een 360 voor dit spel sjaak Wat verrot mij die baggergraphics nou.

Of mag ik niets negatiefs zeggen over de 360?? Want er valt wel het een en ander aan te merken (*kuch* spelaanbod *kuch*)
Van mij mag je.
En ik koop ook een Wii hoor. Ondanks de graphics. .
-
pi_39780327
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 17:43 schreef speknek het volgende:
Ik vind Zelda nou altijd wel heel duidelijk laten zien dat artwork eigenlijk belangrijker is dan grafisch vermogen. Inderdaad is het minder gedetailleerd dan vrijwel elk spel dat nu uitkomt, maar veel effectiever in het overbrengen van setting en sfeer dan menig spel dat streeft naar realisme.
pi_39780711
Over die graphics ben ik het precies mee eens met sjotime, tegenwoordig is alles mooi dus is dat niet meer zo speciaal, wat wel speciaal is is spellen die na een week nog uiterst boeiend zijn, 90% is geen klap meer aan en 100% meer van hetzelfde!

De zoveelste FPS zonder inhoud, weer een racegame die niet boeit, een supermooie 3d stategy game die je na 2 dagen al in de kast legt

Doe mij maar een iets minder mooie zelda die je uuuuuuuuuuuuren kan boeien en waar je niet achter vandaan te slaan bent!
pi_39780746
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:18 schreef McGilles het volgende:
Over die graphics ben ik het precies mee eens met sjotime, tegenwoordig is alles mooi dus is dat niet meer zo speciaal, wat wel speciaal is is spellen die na een week nog uiterst boeiend zijn, 90% is geen klap meer aan en 100% meer van hetzelfde!

De zoveelste FPS zonder inhoud, weer een racegame die niet boeit, een supermooie 3d stategy game die je na 2 dagen al in de kast legt

Doe mij maar een iets minder mooie zelda die je uuuuuuuuuuuuren kan boeien en waar je niet achter vandaan te slaan bent!
Toch vind ik Zelda prachtig om te zien hoor,...... mooier dan een hoop next gen games die ik ken
  Eindredactie Games donderdag 13 juli 2006 @ 10:28:15 #194
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_39780939
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:18 schreef McGilles het volgende:

De zoveelste FPS zonder inhoud,
boeie, er zijn genoeg fps met inhoud
quote:
weer een racegame die niet boeit,
sommige mensen hebben vrienden, dan is elk racespel leuk
quote:
een supermooie 3d stategy game die je na 2 dagen al in de kast legt
moet je het niet kopen
quote:
en dan de hele tijd naar zijn groene billetjes kijken nee dank je, zelda boeit mijn nou weer geen 1 minuut lang.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_39781204
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:28 schreef donald_dick het volgende:

boeie, er zijn genoeg fps met inhoud
Noem eens 3 FPS die boeiend zijn die nu uit zijn!

De racespellen van tegenwoordig kan niks kapot aan je auto, of dan valt er iets af en dan boeit het eigenlijk nog niks, in carmageddon van 10 jr geleden kon er zelfs al iets kapot, is het zo moeilijk om dit idee verder uit te werken...?

Ik kan geen goede stategy game van de afgelopen 6 maanden herinneren, misschien kan jij mijn geheugen opfrissen?
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:38:51 #196
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_39781217
dat ding komt dus gewoon op mijn verjaardag uit
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:39:54 #197
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_39781243
Dat er in veel spellen niets kapot kan aan de auto is gewoon een keuze van de fabrikant. Met name als er bestaande auto's in zitten geeft de autofabrikant alleen toestemming als de auto niet kapot kan. Dat zou klanten afschrikken enzo.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_39781381
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:39 schreef Cheiron het volgende:
Dat er in veel spellen niets kapot kan aan de auto is gewoon een keuze van de fabrikant. Met name als er bestaande auto's in zitten geeft de autofabrikant alleen toestemming als de auto niet kapot kan. Dat zou klanten afschrikken enzo.
Als je met 250 km/u tegen een muur rijdt ben je verwonderd dat er iets kapot gaat?
pi_39781487
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:44 schreef McGilles het volgende:

[..]

Als je met 250 km/u tegen een muur rijdt ben je verwonderd dat er iets kapot gaat?
Dat er iets kapot zou gaan is wel te verwachten, maar het mag gewoon niet van de autofabrikanten
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:47:56 #200
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_39781498
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:38 schreef jpg97 het volgende:
dat ding komt dus gewoon op mijn verjaardag uit
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat moet jij met een Wii?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')