Hm tof, waar/wie?quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:48 schreef TerroRobbie het volgende:
familie van mij woont in de orduynenstraat.
Opa en Oma, dus zo tof is dat nou ook weer nietquote:
Hm, jaa ik ken er niet zo heel veel uit de orduynenstraat.. Pleintje?quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Opa en Oma, dus zo tof is dat nou ook weer niet![]()
En bekenden van mij wonen daar dichtbij op zo'n klein soort van pleintje.
Ohhquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee niet bij de orduynenstraat zelf. Als je zeg maar van het Jeroen Bosch komt, en je steekt dat slootje over. Heb je aan de linkerkant van die pleintjes/binnenplaatsjes.
Zou goed kunnen, ken al die namen nietquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:13 schreef booo het volgende:
[..]
Ohh![]()
Grappig![]()
Aan de schanswetering bedoel je?![]()
Je moet watquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:35 schreef DutchGooner het volgende:
Tering he,het begint zo onderhand ontdekje plekje te worden
Hij heeft het niet kunnen vinden.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
M'n zwager is vanavond in de stad en die zou rondkijken, dus als er iemand eerder is...![]()
[..]
ook niet die reactie die ik boven je geplaatst heb? die staat in dat zijstraatje van de hinthamerstraat richting de dieze.. op een huis (ik weet, carnavalsverenigingquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij heeft het niet kunnen vinden.![]()
![]()
Hij heeft niet gezegd wat hij dan wel heeft gezien, maar niks volgens de eerste vraagstelling. Ik had eigenlijk ff geen zin om alle andere reacties van volgens mij dit en dat straatje toe te voegen, dus zoveel info had hij nou ook weer nietquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:43 schreef MarkyB het volgende:
[..]
ook niet die reactie die ik boven je geplaatst heb? die staat in dat zijstraatje van de hinthamerstraat richting de dieze.. op een huis (ik weet, carnavalsvereniging)
Daar lijkt het wel op ja.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:10 schreef splendor het volgende:
Misschien dat ik zelf weer een keertje terug moet dan.
Yankees als in Yankee Dump Store??quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:35 schreef VASND het volgende:
Den Bosch, daar ga ik vaak shoppen.
Yankees en Britain.
Yeshquote:
Daar ben ik een keer sinds dat ie een jaar of 3 geleden verbouwd is geweest..vroeger zag het er veel toffer uitquote:
Zo lang ken ik em nog niet, ziet er nu nog niet verkeerd uit vind ikquote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daar ben ik een keer sinds dat ie een jaar of 3 geleden verbouwd is geweest..vroeger zag het er veel toffer uit![]()
Vond ze vroeger veel leuker, niet dat het nu echt verkeerd is ofzo.quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:35 schreef VASND het volgende:
Den Bosch, daar ga ik vaak shoppen.
Yankees en Britain.
En natuurlijk de Pistache en Chip 'n Dale.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:59 schreef DutchGooner het volgende:
YD,ging ik vroeger altijd naar toe om vlaggen te halen om die vervolgens vol te kladden en ze bij de FC op te hangen
Die discussie hebben we al gevoertquote:
quote:
Niet echt mijn idool, maarjahquote:
http://www.levenslieddenbosch.nl/quote:Op maandag 10 juli 2006 16:14 schreef booo het volgende:
[..]
Ahhh kut! Dan ben ik al op vakantie
Waar komtie?
Het is knap ontworpen plein. Maar voor een niet-Bosschenaar een onbegrijpelijke mierenhoop en een verwarrend doolhof.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:39 schreef booo het volgende:
[..]
Ik vind het toch verdomd goed verzonnen!
Er staan wel een aantal droge/grappige reacties tussen.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:00 schreef klnvntrbyt het volgende:
http://wasigh.blogspot.co(...)niet-en-zal-het.html![]()
Nee hoor.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Drugs zijn slecht.
Kan die tyfussukkel niet opzouten naar Eindhoven dan als het hem niet bevalt?quote:Op maandag 10 juli 2006 23:00 schreef klnvntrbyt het volgende:
http://wasigh.blogspot.co(...)niet-en-zal-het.html![]()
Ik vroeg me ook af waarom hij dan niet verhuist.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kan die tyfussukkel niet opzouten naar Eindhoven dan als het hem niet bevalt?
Mense genoeg die zijn plaats willen innemen
Hij heeft absoluut een punt als je van Philips fabrieken houdtquote:Op woensdag 12 juli 2006 04:35 schreef Hapertje het volgende:
Eindhoven die het wel heeft en Den Bosch niet?
FF denke hoor?
Ik laat het op me inwerken...
Tsjaaaa....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een sukkel!![]()
Ja.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:34 schreef Sammy3000 het volgende:
Wat hebben we toch een mooi stad, he?
Goed dat je me even waarschuwt.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:16 schreef navi het volgende:
Komend weekend Festival van het Levenslied op de Markt!![]()
Een van de dingen die ik niet mis aan Den Boschquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:16 schreef navi het volgende:
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:16 schreef navi het volgende:
Feest hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:04 schreef Yeahinho het volgende:
Die Hazes-immitator is wel aardig (althans, de muziek dan..).
Maar morgen wordt het feest met René Schuurmans en Jantje Smit.
Ehm, helaas komt René Schuurmans vanavond! Baal er ook van, zou hem liever rond Jan Smit gezien hebben. Was het echt feest geworden!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:04 schreef Yeahinho het volgende:
Die Hazes-immitator is wel aardig (althans, de muziek dan..).
Maar morgen wordt het feest met René Schuurmans en Jantje Smit.
Dat nog net nietquote:
De Wibra?quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:17 schreef CANDYCANE het volgende:
Ik weet dat in Den Bosch de malle heks, brittain, yankee en downtown te vinden zijn, maar heeft iemand verder nog tips?
* DG niet echt van dit soort evenementen houdt...quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:25 schreef goldhorn het volgende:
Binnenkort is weer het Festival Boulevard..(4 t/m 13 augustus)
Weer lekker door de stad slenteren en luisteren naar muziek, kijken naar straattheater en bovenal
lekker genieten.....
Festival Boulevard
Zijn er nog mensen die aanraders hebben voor het festival...
Meestal kies ik gewoon wat uit wat me leuk lijkt, en ga er een beetje op de gok heen.
pak niet altijd goed uit...
Er is een voorstelling over het WK-74 elftal.Ik kan het topic erover niet vinden. Maar dat lijkt me wel interessant.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:25 schreef goldhorn het volgende:
Weer lekker door de stad slenteren en luisteren naar muziek, kijken naar straattheater en bovenal
lekker genieten.....
Festival Boulevard
Meestal kies ik gewoon wat uit wat me leuk lijkt, en ga er een beetje op de gok heen.
Thanx man!quote:
Tussen de zwaar vervallen gevels en dichtgetimmerde kozijnen kun je in de Orthenstraat wel eens een leuk winkeltje ontdekken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:42 schreef CANDYCANE het volgende:
[..]
Zitten de meeste 'aparte' shops in de Orthenstraat?
Of verspreid door Den Bosch?
Is in Boxtel ook bijv. huur van een winkelpand in de hoofdstraat is vlot 7000 euro per maand, daar moet je heel wat voor verkopen wil je dat er alleen al uit hebben. Ik wil ook niet weten wat een winkelpand in de Arena per maand kost.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 09:31 schreef navi het volgende:
De meeste luxe winkels zitten nog in de Vughterstraat of in omgeving van de Arena. Alleen het slaat niet echt aan want de winkels verdwijnen weer net zo snel. Ik zie dit trouwens ook bij de wat mindere luxe winkels. Zoals CANDYCANE al zegt heeft dit gewoon met de hoge huur te maken. Als je dan geen omzet hebt dan is het al gauw einde verhaal.
Zo werkt het niet hoor.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:50 schreef CANDYCANE het volgende:
vast schandalig veel!
Daar zou de gemeente wat aan moeten doen, in de vorm van subsidie ofzo.
Het is toch aantrekkelijk voor een stad of dorp dat er geen tot weinig leegstand is en dat het leuk shoppen is?
Maar daar denken ze niet bij na...
Idd, minimale huurprijzen worden o.a. door de gemeente bepaald. Het is niet zo dat die bedragen uit de lucht komen vallen. Tevens zal een of andere indie-zaak nooit op een A-locatie kunnen bestaan. Het feit dat die zaakjes op B- of C-locaties al failliet gaan zegt genoeg.quote:
Dank je voor de tip. Is s'avond het tranferium aan de vlijmense weg ook open dan? Moet namelijk van buiten Den Bosch komenquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:25 schreef goldhorn het volgende:
lekker genieten.....
Festival Boulevard
Precies.. Zo zit het helaas in elkaar...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:35 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Idd, minimale huurprijzen worden o.a. door de gemeente bepaald. Het is niet zo dat die bedragen uit de lucht komen vallen. Tevens zal een of andere indie-zaak nooit op een A-locatie kunnen bestaan. Het feit dat die zaakjes op B- of C-locaties al failliet gaan zegt genoeg.
* Ceased2Be is zoon van een zelfstandig ondernemer,quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:37 schreef CANDYCANE het volgende:
[..]
Precies.. Zo zit het helaas in elkaar...![]()
Groeten terug (uit Den Bosch, waar het nu begint te regenen)quote:Op zondag 30 juli 2006 13:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Groeten uit Thailand
Bosschenaren zie je overal!
Het regent hier nu heel matigjes...quote:
4 uur is de standaard-sluitingstijd.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:07 schreef Gluckskafer het volgende:
En hoe laat moeten de kroegen daar sluiten?
Klik hier voor de actuele tijden.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:28 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dank je voor de tip. Is s'avond het tranferium aan de vlijmense weg ook open dan? Moet namelijk van buiten Den Bosch komen
Lijkt me wel erg leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |