Thanks voor de duidelijke uitleg ET. Ik ga daar zeker ff posten.
Owlet... dat zeg ik ook tegen mezelf in mijn positieve buien. Erg fijn om dat bevestigd te horen.
Linda.. dat van die statisticus was ook het eerste wat mijn man gisteren zei!
![]()
Wel een goede eigenlijk.. maar ja.. je wilt zo graag dat je kind met het lijntje mee doet he!
![]()
Nebelung... Heel erg hartelijk bedankt voor je uitgebreide antwoord... daar kan ik echt wat mee. Heb nog één vraag aan je: Kan je ook appeltaart bakken? In dat geval mag je bij me komen wonen.
Thanks Poemojn en jelief, wat steun is altijd lekker...
Wat ik er niet bij had gezet, is dat Tinka met 3875 gram geboren is, en dus nu met 4705 gram nog maar net 800 gram gegroeid is. Dan zie je dus niet echt een bemoedigende lijn. Ze groeit... maar als je het in de curve van het CB zet, lijkt het alsof ze afvalt. Van bovenin de curve in dalende lijn naar beneden!
Mijn oplossing voor komende week is de volgende: Ik ga precies bijhouden wanneer ze drinkt en hoeveel (in de zin van 1 of 2 tieten) met eventueel bijzonderheden erbij. Want het wisselt nogal eens hoevaak en hoe goed ze drinkt. Mocht ze volgende week vrijdag nog steeds niet voldoende gegroeid zijn, vraag ik begeleiding van een lactatiedeskundige aan en heb ik tenminste wat concrete gegevens. Daarnaast ga ik haar snachts ook weer gewoon om de 3 uur voeden en es ff snuffelen op de genoemde sites. Bedankt voor het meedenken en meeleven en ik houd jullie op de hoogte.