Oh ja, die werden dan weer wel op zaterdag bezorgd. :S Die doen wij alleen niet meer, is naar pakketpost gegaan... Nou, dan weet ik het niet. Afwachten tot maandag blijft het devies, dan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:48 schreef Kaos het volgende:
Ik weet niet hoe het met TPG pakketservice zit maar voor mijn chauffeurswijk had ik vandaag 3 aangetekende pakjes.
bron: http://www.tpgpost.nl/cor(...)ezorging_maandag.jspquote:Statement TNT over postbezorging maandag
Persbericht: 1 augustus 2006
Naar aanleiding van berichtgeving in diverse media dat TNT besloten zou hebben voortaan op maandag geen post meer te bezorgen, laat TNT weten dat deze berichtgeving onjuist is.
Op dit moment ligt het voorstel voor een nieuwe Postwet ter behandeling in de Tweede Kamer. In het Memorie van Toelichting bij deze wet staat dat vooralsnog de huidige verplichting van een ophaling en een bezorging op 6 dagen per week wordt gehandhaafd. Overigens is de beslissing met betrekking tot aanpassing van de postbezorging in Nederland aan de Regering en het parlement en niet aan TNT.
In de pers- en analisten conferentie ter gelegenheid van de 2e kwartaal en halfjaarcijfers van TNT is gesproken over de toekomst van de dienstverlening van de post. De aanleiding voor deze discussie was de brief die TNT op 13 juli 2006 met onder andere Deutsche Post heeft gestuurd aan Europees Commissaris McCreevy over een verantwoorde en duurzame liberalisering van de Europese postmarkt. De postbedrijven stelden in deze brief dat een debat gewenst is over een moderne, flexibele universele dienstverlening die toegesneden is op de wensen van consumenten en bedrijven.
Mooi. Dat haal ik nu al een aantal wekenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:28 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Helaas, je hebt geen recht op TOT. Werk je echter zoveel doordeweeks dat je inclusief je uren op de zaterdag meer dan 37 uur per week draait, dan heb je wel recht op 50% overurentoeslag over al het meerdere. Komt soms wel eens voor, in de kerstvakantie.
Dan meld je je toch gewoon ziek? En als je helemaal stoer bent, zeg je gewoon dat je aankomende zaterdag ziek bent.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:21 schreef TheSorrow het volgende:
Vorige week zaterdag pas verlof aangevraagd voor deze zaterdag, omdat ik vrijdag een Lowlands kaartje heb gehad, en dus niet eerder vrij kon vragen, ik had er al op gezet, excuses, cadeautje van mn moeder, kon niet eerder vrij vragen.... Word ik net gebeld, en zegt ie dat ik waarschijnlijk geen vrij kan krijgen, en ik er gewoon moet zijn.....
Wat ik niet snap, eerst bellen ze je continu wakker, en dan hebben ze wat postbezorgers extra, en dan zien ze je niet meer staan, en nu gaan ze fucking moeilijk doen.... Ik zit dan toch al in Lowlands, als ik toch moet werken en ze gaan moeilijk doen neem ik wel ontslagAltijd wel gezeik bij dat kutbedrijf, ik ben het echt he-le-maal zat
Je trommelt maar wat van die geweldige postbezorgers op
Zo gaat dat vaak ja, de dingen die je extra doet worden al snel vergeten als het betekent dat er iemand zelf eens een extra wijkje weg moet brengen op zaterdag. Bij ons precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:21 schreef TheSorrow het volgende:
Vorige week zaterdag pas verlof aangevraagd voor deze zaterdag, omdat ik vrijdag een Lowlands kaartje heb gehad, en dus niet eerder vrij kon vragen, ik had er al op gezet, excuses, cadeautje van mn moeder, kon niet eerder vrij vragen.... Word ik net gebeld, en zegt ie dat ik waarschijnlijk geen vrij kan krijgen, en ik er gewoon moet zijn.....
Wat ik niet snap, eerst bellen ze je continu wakker, en dan hebben ze wat postbezorgers extra, en dan zien ze je niet meer staan, en nu gaan ze fucking moeilijk doen.... Ik zit dan toch al in Lowlands, als ik toch moet werken en ze gaan moeilijk doen neem ik wel ontslagAltijd wel gezeik bij dat kutbedrijf, ik ben het echt he-le-maal zat
Je trommelt maar wat van die geweldige postbezorgers op
Mja zo was het bij mij ook, jaaaa we willen je niet kwijt enzo, jammer dat dat opeens 'vergeten' wordt in een handomdraai.... Vind het maar een treurige bedoelingquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:49 schreef Carport het volgende:
Hier ook wel herkenning in het verhaal van Grrrrrrrr, alleen hebben ze mijn extra inzet wel vaak gewaardeerd. Soms werden er inderdaad dingen bij mij er bij geschoven, wat ik vaak ook niet eens erg vond, maar later heb ik daar ook wat meer m'n mond over opengetrokken. Waar het vroeger inderdaad "maar we hebben niemand anders" was, word ik nu ook minder snel als eerste gevraagd. Als ik nu word gebeld is het echt wel serieus
Overigens heeft men bij mij altijd erkend dat ik altijd voor iedereen klaar sta. Dat krijg ik regelmatig te horen als ik op het laatste moment weer eens vrij wil ofzo (en wat dan bijna altijd ook wel lukt)![]()
In eerste instantie had ik er ook nooit zo'n probleem mee dat ik extra werk kreeg, het is ook weer extra geld en je verdient er zelfs nog wat extra verlof mee. Ik ging me er pas aan ergeren toen bleek dat het altijd dezelfde zijn die op moeten komen draven. Als je nooit eens tegensputtert krijg je gewoon steeds meer in je schoenen geschoven. Wij hebben ooit een zaterdagmedewerker gehad die met zijn studie gestopt was en regelmatig meer dan 40 uur per week werkte. 45 uur was geen uitzondering. En daar werd gewoon niks aan gevraagd. Grote paniek dus als hij eens een keertje écht niet kon/wou of verlof wou hebben.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:49 schreef Carport het volgende:
Hier ook wel herkenning in het verhaal van Grrrrrrrr, alleen hebben ze mijn extra inzet wel vaak gewaardeerd. Soms werden er inderdaad dingen bij mij er bij geschoven, wat ik vaak ook niet eens erg vond, maar later heb ik daar ook wat meer m'n mond over opengetrokken. Waar het vroeger inderdaad "maar we hebben niemand anders" was, word ik nu ook minder snel als eerste gevraagd. Als ik nu word gebeld is het echt wel serieus
Overigens heeft men bij mij altijd erkend dat ik altijd voor iedereen klaar sta. Dat krijg ik regelmatig te horen als ik op het laatste moment weer eens vrij wil ofzo (en wat dan bijna altijd ook wel lukt)![]()
In Dordt regende het anders aardigquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:10 schreef renz0r het volgende:
Zo, vandaag flink gebikkeld.
08.45u begonnen en om 17.30u klaar. 2 wijken voorbereiden en wegbrengen, aardig grote. Het irritante was dat we 3 folders hadden. Fucking veel post gelijk. Naja, weer zat redelijk mee, niet al te veel regen en flink wat geld verdiend
Het regende af en toe tijdens mn wijk, maar niet erg hard. Regenpak. De keer dat het echt flink hard regende zat ik precies in de auto om van de ene naar de andere wijk te gaan. Als ik in die bui aant lopen was was ik zeker doorweektquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:27 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
In Dordt regende het anders aardigHier trouwens ook.... naja beters voor jou toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |