Alles is eigenlijk hetzelfde. Het is een pentium III op Socket 370 moederbord. En we hebben een nieuwe socket 370 moederbord gehaald. Alles kon er dus gewoon weer op. Lijkt me raar dat er een andere voeding moet komen voor 1 nieuwe moederbord..?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:57 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik weet niet wat de upgrade was maar als je van een P2 naar een X2 gaat dan kan het natuurlijk ook dat de voeding niet meer toereikend is. Heb je de spullen meegenomen ? Dan kan je t nml in je eigen gamePC aansluiten
Hier dan enkele:quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:52 schreef ursel het volgende:
Postnuke heeft wel een aantal hele mooie templates voor BF2..
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:34 schreef UnleashMitch het volgende:
Goed begin me toch steeds meer te ergeren aan m'n speaker seat
quote:
ikzelf heb de 230 (2.1)... erg goed geluidquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:43 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik ga zo toch maar even de X-530 halen denk ik.
60 euro? dat kostte die 230 zelfs van mijquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:19 schreef jpjedi het volgende:
530 rules...![]()
Vraag Kevin maar..en dat voor 60 euro.![]()
Wat gaan we met de mensen doen die nog niet betaald hebben? Ze reageren niet op mail en het zijn weer dezelfde als de vorige keer? Theoretisch zijn ze te laat maar ik heb nu eenmaal al voor 25 personen voorruit betaald en ik heb 24 betalingen binnen als ik Jafarx meereken.quote:Kevin Betaald
JP Betaald
Lies Betaald
Veermans Betaald
Frank Betaald
Raffie Betaald
Ferdi Betaald
RudyCarell Betaald
Timminater Betaald
Kogelvoer (onder voorbehoud)
Postman Betaald
Razorback Betaald
mr Wheels Betaald
EscAPC Betaald
Viro
Stefan
henkus Betaald
viper
whiteops
Jafarx (in Egypte, nog niet betaald met kennisgeving)
drbravo + Broer Betaald
Punisher betaald
Inco Betaald
Di3ki3 betaald
mr Baus betaald
Kievit
1-1-1-1-1
Voske Betaald
Spoook_nl Betaald
reserves (geen bof)
Nello
Robin Betaald
yup..bij de mediamarkt..samen met KEvin gehaald en die haalde er kort daarna ook eentje toen ik de "toon zette" met de 530 icm de X-FI op de LAN in Breda.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:28 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
60 euro? dat kostte die 230 zelfs van mij![]()
dies lelijk :/quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zal er straks wat andere Skins inzetten. Timminater had er ook een hoop...
Er is een BF2 Template van Joomla maar kan ik niet vinden, hopelijk heeft Ferdi die voor mij...
Veel plezierquote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:42 schreef drbravo het volgende:
maar ik zal de komende 4 weken niet online zijn ga namelijk naa duitsland v oor 4 weken ik ben daarin ook nog 2 dagen thuis ivm een feest
jullie zulle me dus de komende weken weinig zien posten
verder wens ik iedereen een prettige vakantie nou ga ik verder met pakken want ik verterk morgen en heb nog niks gepakt:P
Have phun!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:42 schreef drbravo het volgende:
maar ik zal de komende 4 weken niet online zijn ga namelijk naa duitsland v oor 4 weken ik ben daarin ook nog 2 dagen thuis ivm een feest
jullie zulle me dus de komende weken weinig zien posten
verder wens ik iedereen een prettige vakantie nou ga ik verder met pakken want ik verterk morgen en heb nog niks gepakt:P
sorry my bad sickert, ik had eigenlijk al een eerdere reactie van jackass via xfire...quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:13 schreef Sickert het volgende:
[..]
KWIJT aan mij
stuur je m op of? dan maak ik t wel over
Happy Bdayquote:
gefeliciteerdquote:
Mja.. dat kan dus ook.. Loopt zeker een elektrisch circuit niet goed op dat bord..quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:27 schreef diamondvoodoo het volgende:
Heel de dag kwijt godverdomme! Het moederbord was dus gewoon kapot. Wij omruilen bij Alternate voor een nieuwe (zelfe type etc), daar ff inelkaar frutselen en dat moederbord was OOK al kapot. Uiteindelijk na een hoop gedoe een hele upgrade gedaan als advies van hun en en nu werkt die pc van haar eindelijk!.. Alleen windows moest er uiteraard opnieuw op.
butt-uglyquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:23 schreef Timminater het volgende:
BF2 skins, alleen wel betaalde
http://www.templates4mambo.de/index.php?page=shop.flypage&product_id=39&category_id=cd7b06d631d7856e4c32a757918cc412&option=com_phpshop&Itemid=1
http://www.templates4mambo.de/index.php?page=shop.flypage&product_id=38&category_id=cd7b06d631d7856e4c32a757918cc412&option=com_phpshop&Itemid=1
Als dat 'nieuwe' bord een socket 370 p3 bord was, kan het een refurbished zijn, dat spul is allang niet meer nieuw te krijgen. Goeie set om een nieuwe PC aan te smerenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:27 schreef diamondvoodoo het volgende:
Heel de dag kwijt godverdomme! Het moederbord was dus gewoon kapot. Wij omruilen bij Alternate voor een nieuwe (zelfe type etc), daar ff inelkaar frutselen en dat moederbord was OOK al kapot. Uiteindelijk na een hoop gedoe een hele upgrade gedaan als advies van hun en en nu werkt die pc van haar eindelijk!.. Alleen windows moest er uiteraard opnieuw op.
imho niet, die heeft al zo'n 90% van de gehele bf2 wereld, echt lelijk die themequote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:40 schreef Timminater het volgende:
deze template beter ??
http://www.dutchmansstronghold-nl.nl02.members.pcextreme.nl/bf2/
heb ik al dus kan er zo op.
Ik kan ze zelf wel maken, maar daar gaat veel tijd in zittenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:18 schreef Incolumis het volgende:
[..]
imho niet, die heeft al zo'n 90% van de gehele bf2 wereld, echt lelijk die theme
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:14 schreef Razorback het volgende:
Wanneer is nou BF2 Special Force weekend?
no probquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:01 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
sorry my bad sickert, ik had eigenlijk al een eerdere reactie van jackass via xfire...
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:31 schreef Veerie het volgende:
Sickert hiergefeli nog static
voor Ferdi whehe
Veel succes daarquote:Op zondag 9 juli 2006 10:15 schreef UnleashMitch het volgende:
Alles ingepakt, nu op naar Arnhem ! Wel spannend dat uit huis gaanJe pakt echt heel je leven in
![]()
Weet niet of ik internet heb dus in het slechts geval horen jullie woensdag pas weer wat van me
succes Fredmansquote:Op zondag 9 juli 2006 10:15 schreef UnleashMitch het volgende:
Alles ingepakt, nu op naar Arnhem ! Wel spannend dat uit huis gaanJe pakt echt heel je leven in
![]()
Weet niet of ik internet heb dus in het slechts geval horen jullie woensdag pas weer wat van me
Sickquote:Op zondag 9 juli 2006 12:53 schreef Veerie het volgende:
and again Sickert hier
Dekselse wasbeer!!![]()
*ging stuk bij deze link*
als ik jou was zou ik een klacht opsturen naar EA GAMESquote:Op zondag 9 juli 2006 15:51 schreef Skull-splitter het volgende:
Schandalig: BF: SF ligt nog immer voor 30 euro's los in de winkels, BF2 heeft nu standaard GRATIS BF2: SF erbij...
Liefst voor volgende week. Email adres moet trouwens yvdvaart @ gmail com zijn. foutje van mijquote:Op zondag 9 juli 2006 16:52 schreef Timminater het volgende:
ligt het aan mij, of is het hierzo erg rustig laatste tijd
foto ga ik zo snel mogelijk opzoeken raffie, maar weet niet of ik nog ergens een heb. anders maak ik wel een nieuwe hoor, maar wanneer moet je ze uiterlijk hebben ??
aangezien er veel op vakantie zijn voor een aantal weken zal het bij sommige mensen dus wel effe kunnen duren.
Alsof ze er iets mee zouden doenquote:Op zondag 9 juli 2006 16:53 schreef Timminater het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik een klacht opsturen naar EA GAMES![]()
Hoe is dat nou mogelijk een mooi foto van mijquote:Op zondag 9 juli 2006 17:51 schreef jpjedi het volgende:
@allen:
Hier een berichtje van de jubileumcommissie.
We zijn opzoek naar een leuke (pas)foto van elke Bof member. Het gaat erom dat vooral je hoofd goed en duidelijk op staat. Het gaat erom dat je er goed herkenbaar op staat. Mocht je niet zeker weten of een foto goed genoeg is stuur hem dan gewoon op. Als niet goed is laten wij het je snel weten. Ik ga nog niet vertellen wat wij ermee gaan doen dit zal je op de dag zelf zien.
Ik wil je vragen om de foto’s naar mij toe te sturen dit kan naar:
!!!!-----------------> Yvdvaart@gmail.com <--------------------- !!!!
We willen de foto’s zo snel mogelijk hebben!
Met vriendelijke groeten,
De Jubileumcomissie
Raffie
op onze server?quote:Op zondag 9 juli 2006 19:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Net een rondje gespeeld en daar werd ik gewoon gekickt omdat ik VEEL eerder bij een heli was, en met gunner onderweg was naar een verdediging, gekickt wegens teamkilling
Nope, externe serverquote:
Van die welquote:Op zondag 9 juli 2006 22:22 schreef Incolumis het volgende:
hahaha goodbye zidane, gelukkig zijn we van die eikel af
Ja zeker welquote:Op zondag 9 juli 2006 22:20 schreef jpjedi het volgende:
ideaal zeg..de foto`s stromen binnen..Raffie, hier kan je wel wat mee he?![]()
Dat soort K^% geintjes maakte ik dus mee op de Fok! BOF server.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Net een rondje gespeeld en daar werd ik gewoon gekickt omdat ik VEEL eerder bij een heli was, en met gunner onderweg was naar een verdediging, gekickt wegens teamkilling
Als je nou de moeite neemt om zijn nick even op te schrijven dan kunnen de admins er wat mee.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:54 schreef Sportguy het volgende:
Dat soort K^% geintjes maakte ik dus mee op de Fok! BOF server.
(iets met haas was zijn nick)
Neemt niet weg dat er soms beroerde sportiviteit is... en als je er dan wat van zegt dan wordt je alsnog gekickt...quote:Op maandag 10 juli 2006 00:06 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Als je nou de moeite neemt om zijn nick even op te schrijven dan kunnen de admins er wat mee.
Zijn naam is Haas en we weten nergens van![]()
Btw Sportgay, wat is jouw nick?
Als je gekickt word van een server waar je commentaar hebt op de sportiviteit van sommige leden dan wil je daar toch niet spelen?quote:Op maandag 10 juli 2006 00:08 schreef Skull-splitter het volgende:
Neemt niet weg dat er soms beroerde sportiviteit is... en als je er dan wat van zegt dan wordt je alsnog gekickt...
Ik heb er toen wat van gezegd op de chat en er waren meerderen het met mij eens, ik ben dan te goed voordat soort figuren om hun gedrag niet te kopieren.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:06 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Als je nou de moeite neemt om zijn nick even op te schrijven dan kunnen de admins er wat mee.
Zijn naam is Haas en we weten nergens van![]()
Btw Sportguy, wat is jouw nick?
Dus nu blijf jij weg en een of andere droplul loopt er nog steeds rond!quote:Op maandag 10 juli 2006 00:11 schreef Sportguy het volgende:
Ik heb er toen wat van gezegd op de chat en er waren meerderen het met mij eens, ik ben dan te goed voordat soort figuren om hun gedrag niet te kopieren.
Opschrijven vind ik zowieso sneu, maar ik zag dat de kick-vote optie uitgeschakeld was, even als op meerdere servers.
Die gasten verneuk gewoon de game-play en ik kwam al minder graag op de BoF server, nu helemaal maar ik kijk het nu en dan wellicht nog eens aan.
Een u en een A is toch wel erg verschillend.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:17 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Dus nu blijf jij weg en een of andere droplul loopt er nog steeds rond!
Als er nou niemand wil melden wie dat soort trucen uithaalt dan veranderd er nooit iets, naam opschrijven en melden, het liefst met meerdere.
Nu weten we nog je nick niet, is het gewoon Sportgay?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |