dies lelijk :/quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zal er straks wat andere Skins inzetten. Timminater had er ook een hoop...
Er is een BF2 Template van Joomla maar kan ik niet vinden, hopelijk heeft Ferdi die voor mij...
Veel plezierquote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:42 schreef drbravo het volgende:
maar ik zal de komende 4 weken niet online zijn ga namelijk naa duitsland v oor 4 weken ik ben daarin ook nog 2 dagen thuis ivm een feest
jullie zulle me dus de komende weken weinig zien posten
verder wens ik iedereen een prettige vakantie nou ga ik verder met pakken want ik verterk morgen en heb nog niks gepakt:P
Have phun!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:42 schreef drbravo het volgende:
maar ik zal de komende 4 weken niet online zijn ga namelijk naa duitsland v oor 4 weken ik ben daarin ook nog 2 dagen thuis ivm een feest
jullie zulle me dus de komende weken weinig zien posten
verder wens ik iedereen een prettige vakantie nou ga ik verder met pakken want ik verterk morgen en heb nog niks gepakt:P
sorry my bad sickert, ik had eigenlijk al een eerdere reactie van jackass via xfire...quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:13 schreef Sickert het volgende:
[..]
KWIJT aan mij
stuur je m op of? dan maak ik t wel over
Happy Bdayquote:
gefeliciteerdquote:
Mja.. dat kan dus ook.. Loopt zeker een elektrisch circuit niet goed op dat bord..quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:27 schreef diamondvoodoo het volgende:
Heel de dag kwijt godverdomme! Het moederbord was dus gewoon kapot. Wij omruilen bij Alternate voor een nieuwe (zelfe type etc), daar ff inelkaar frutselen en dat moederbord was OOK al kapot. Uiteindelijk na een hoop gedoe een hele upgrade gedaan als advies van hun en en nu werkt die pc van haar eindelijk!.. Alleen windows moest er uiteraard opnieuw op.
butt-uglyquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:23 schreef Timminater het volgende:
BF2 skins, alleen wel betaalde
http://www.templates4mambo.de/index.php?page=shop.flypage&product_id=39&category_id=cd7b06d631d7856e4c32a757918cc412&option=com_phpshop&Itemid=1
http://www.templates4mambo.de/index.php?page=shop.flypage&product_id=38&category_id=cd7b06d631d7856e4c32a757918cc412&option=com_phpshop&Itemid=1
Als dat 'nieuwe' bord een socket 370 p3 bord was, kan het een refurbished zijn, dat spul is allang niet meer nieuw te krijgen. Goeie set om een nieuwe PC aan te smerenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:27 schreef diamondvoodoo het volgende:
Heel de dag kwijt godverdomme! Het moederbord was dus gewoon kapot. Wij omruilen bij Alternate voor een nieuwe (zelfe type etc), daar ff inelkaar frutselen en dat moederbord was OOK al kapot. Uiteindelijk na een hoop gedoe een hele upgrade gedaan als advies van hun en en nu werkt die pc van haar eindelijk!.. Alleen windows moest er uiteraard opnieuw op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |