imho niet, die heeft al zo'n 90% van de gehele bf2 wereld, echt lelijk die themequote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:40 schreef Timminater het volgende:
deze template beter ??
http://www.dutchmansstronghold-nl.nl02.members.pcextreme.nl/bf2/
heb ik al dus kan er zo op.
Ik kan ze zelf wel maken, maar daar gaat veel tijd in zittenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:18 schreef Incolumis het volgende:
[..]
imho niet, die heeft al zo'n 90% van de gehele bf2 wereld, echt lelijk die theme
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:14 schreef Razorback het volgende:
Wanneer is nou BF2 Special Force weekend?
no probquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:01 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
sorry my bad sickert, ik had eigenlijk al een eerdere reactie van jackass via xfire...
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:31 schreef Veerie het volgende:
Sickert hiergefeli nog static
voor Ferdi whehe
Veel succes daarquote:Op zondag 9 juli 2006 10:15 schreef UnleashMitch het volgende:
Alles ingepakt, nu op naar Arnhem ! Wel spannend dat uit huis gaanJe pakt echt heel je leven in
![]()
Weet niet of ik internet heb dus in het slechts geval horen jullie woensdag pas weer wat van me
succes Fredmansquote:Op zondag 9 juli 2006 10:15 schreef UnleashMitch het volgende:
Alles ingepakt, nu op naar Arnhem ! Wel spannend dat uit huis gaanJe pakt echt heel je leven in
![]()
Weet niet of ik internet heb dus in het slechts geval horen jullie woensdag pas weer wat van me
Sickquote:Op zondag 9 juli 2006 12:53 schreef Veerie het volgende:
and again Sickert hier
Dekselse wasbeer!!![]()
*ging stuk bij deze link*
als ik jou was zou ik een klacht opsturen naar EA GAMESquote:Op zondag 9 juli 2006 15:51 schreef Skull-splitter het volgende:
Schandalig: BF: SF ligt nog immer voor 30 euro's los in de winkels, BF2 heeft nu standaard GRATIS BF2: SF erbij...
Liefst voor volgende week. Email adres moet trouwens yvdvaart @ gmail com zijn. foutje van mijquote:Op zondag 9 juli 2006 16:52 schreef Timminater het volgende:
ligt het aan mij, of is het hierzo erg rustig laatste tijd
foto ga ik zo snel mogelijk opzoeken raffie, maar weet niet of ik nog ergens een heb. anders maak ik wel een nieuwe hoor, maar wanneer moet je ze uiterlijk hebben ??
aangezien er veel op vakantie zijn voor een aantal weken zal het bij sommige mensen dus wel effe kunnen duren.
Alsof ze er iets mee zouden doenquote:Op zondag 9 juli 2006 16:53 schreef Timminater het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik een klacht opsturen naar EA GAMES![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |