Bij V&D. 40 euro. http://www.vdcamping.nl/index.php?cms%5BcategoryID%5D=13&cms%5Bcm14%5D%5Barticleid%5D=4quote:
Ja, alleen niet echt lichtgewicht om mee te slepenquote:Zag dit nog: http://www.internetvoorde(...)bed_blauw-16351.html Is misschien een beetje suf maar je slaapt wel lekker
Ziet er mooi uit! Maar ik ga als student toch maar voor die van de kruidvat van 20 euroquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Bij V&D. 40 euro. http://www.vdcamping.nl/index.php?cms%5BcategoryID%5D=13&cms%5Bcm14%5D%5Barticleid%5D=4
Ik heb een blauwe trouwens
[..]
Tja je kunt niet alles hebben hequote:Ja, alleen niet echt lichtgewicht om mee te slepen
Die is ook relaxtquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit! Maar ik ga als student toch maar voor die van de kruidvat van 20 euro
Och, ik heb 'm ook en van de week even opgezet. Wordt een beetje krap, maar het past wel. En anders wordt het tentje van m'n broer slachtoffer, als externe opslagplaatsquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die is ook relaxt
Alleen pas je daar niet met z'n tweetjes + meegebrachte zooi in.
Ik gebruik hem, vooralsnog (quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die is ook relaxt
Alleen pas je daar niet met z'n tweetjes + meegebrachte zooi in.
Ja, je kreeg 'm opgeblazen mee!quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wauw! Zat de lucht er al gewoon bij?
quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik gebruik hem, vooralsnog () alleen
Neequote:Op maandag 14 augustus 2006 00:14 schreef Supersheep het volgende:
[..]
lienelien neemt een CELEBRATOR mee![]()
Je moet nooit iets uitsluiten hequote:
Oja, ik neem MaJo inderdaad ook mee. Nog meer om mee te slepen in de rijquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je moet nooit iets uitsluiten he![]()
![]()
Verder neem ik ook Lienelien mee![]()
Vooral gezien mijn huidige toestand, zal ik iets meer leunen dan andersquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
Oja, ik neem MaJo inderdaad ook mee. Nog meer om mee te slepen in de rij![]()
Gelukkig is Asmo erbijquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vooral gezien mijn huidige toestand, zal ik iets meer leunen dan anders
Gaan jullie me samen tillen?quote:
Ook als je 3 uur in de rij staat?quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:53 schreef lienelien het volgende:
[..]
Asmo is een stoere man, dat kan 'ie alleen![]()
eh?quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:08 schreef Roellio het volgende:
Lienelien hoeft helemaal geen tent mee, aangezien ze bij mij slaapt!
Graag of niet hoor!quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:12 schreef lienelien het volgende:
[..]
eh?![]()
Ik denk dat ik ook wel bij vriend-Newbie terecht kan, als het moet![]()
Wel lief van je, hoor![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:15 schreef Roellio het volgende:
[..]
Graag of niet hoor!
Misschien is het een idee om een soort: "Hoe ik het Fok!sters bevallen bij roellio in de tent" subforum te creëren!
Je begrijpt me dus verkeerdquote:Op maandag 14 augustus 2006 02:16 schreef Roellio het volgende:
[..]
Je dacht dat je een uitzonderingspositie had!
Biertjes zijn vies!quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:17 schreef lienelien het volgende:
[..]
Je begrijpt me dus verkeerd![]()
Lekker hè, bier![]()
Arany Ászokquote:Op maandag 14 augustus 2006 02:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
Vooral halve liters Schultenbrau![]()
ojaquote:
Ja, en een tent met fulltime SBS6.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:22 schreef ErikN het volgende:
Vraagje... hebben ze ook een scherm om voetbal te volgen?
Wat moet, dat moet.quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:12 schreef lienelien het volgende:
[..]
eh?![]()
Ik denk dat ik ook wel bij vriend-Newbie terecht kan, als het moet![]()
Wel lief van je, hoor![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:22 schreef ErikN het volgende:
Jahoor, in de Talpa tent.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:22 schreef ErikN het volgende:
en van die weggooi, dan kan je er ook op gaan zitten.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik neem gewoon 1 goede poncho mee. Denk ik.
Die zijn op LL ook te koop voor een euro ofzo. Maar het kan geen kwaad om er 2 of 3 mee te nemen inderdaad, bij de Halfords zijn ze ook maar een euro.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:16 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
en van die weggooi, dan kan je er ook op gaan zitten.
Gaan we eerst die winkel eens even leeg shoppenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
bij de action hebben ze dezelfde ponchos voor 23 cent
Juist, goede tip, morgen even de Action binnen lopen, daar hebben ze vast handige dingen voor weinig geld.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
bij de action hebben ze dezelfde ponchos voor 23 cent
2 sixpacks halve liters grolschquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Juist, goede tip, morgen even de Action binnen lopen, daar hebben ze vast handige dingen voor weinig geld.
En balen dat geen enkele supermarkt een tray halve liters fatsoenlijk bier in de aanbieding heeft. Vomar heeft wel halve liters per tray in de aanbieding, maar ranzig bier (bruine blikken, geen idee hoe het heet). Deen heeft wel 8 0,33l blikken van Grolsch voor 4 euro.
Tot zover de biertips. Voor meer info: www.goedkoopbier.nl (nee, niet mijn site, geen spam, gewoon handig).
Ik wil een tray.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
2 sixpacks halve liters grolsch
Ik neem een fles whiskey mee. In plastic fles, mixen met cola en (bijna?) genoeg alcohol om het festival door te komenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik wil een tray.
Halverwege het weekend even naar de bus om nieuw te halen, als het op is. In 2001 hebben we een tray op Lowlands gekocht, 80 Gulden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |