Bij V&D. 40 euro. http://www.vdcamping.nl/index.php?cms%5BcategoryID%5D=13&cms%5Bcm14%5D%5Barticleid%5D=4quote:
Ja, alleen niet echt lichtgewicht om mee te slepenquote:Zag dit nog: http://www.internetvoorde(...)bed_blauw-16351.html Is misschien een beetje suf maar je slaapt wel lekker
Ziet er mooi uit! Maar ik ga als student toch maar voor die van de kruidvat van 20 euroquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Bij V&D. 40 euro. http://www.vdcamping.nl/index.php?cms%5BcategoryID%5D=13&cms%5Bcm14%5D%5Barticleid%5D=4
Ik heb een blauwe trouwens
[..]
Tja je kunt niet alles hebben hequote:Ja, alleen niet echt lichtgewicht om mee te slepen
Die is ook relaxtquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit! Maar ik ga als student toch maar voor die van de kruidvat van 20 euro
Och, ik heb 'm ook en van de week even opgezet. Wordt een beetje krap, maar het past wel. En anders wordt het tentje van m'n broer slachtoffer, als externe opslagplaatsquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die is ook relaxt
Alleen pas je daar niet met z'n tweetjes + meegebrachte zooi in.
Ik gebruik hem, vooralsnog (quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die is ook relaxt
Alleen pas je daar niet met z'n tweetjes + meegebrachte zooi in.
Ja, je kreeg 'm opgeblazen mee!quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wauw! Zat de lucht er al gewoon bij?
quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik gebruik hem, vooralsnog () alleen
Neequote:Op maandag 14 augustus 2006 00:14 schreef Supersheep het volgende:
[..]
lienelien neemt een CELEBRATOR mee![]()
Je moet nooit iets uitsluiten hequote:
Oja, ik neem MaJo inderdaad ook mee. Nog meer om mee te slepen in de rijquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je moet nooit iets uitsluiten he![]()
![]()
Verder neem ik ook Lienelien mee![]()
Vooral gezien mijn huidige toestand, zal ik iets meer leunen dan andersquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
Oja, ik neem MaJo inderdaad ook mee. Nog meer om mee te slepen in de rij![]()
Gelukkig is Asmo erbijquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vooral gezien mijn huidige toestand, zal ik iets meer leunen dan anders
Gaan jullie me samen tillen?quote:
Ook als je 3 uur in de rij staat?quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:53 schreef lienelien het volgende:
[..]
Asmo is een stoere man, dat kan 'ie alleen![]()
eh?quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:08 schreef Roellio het volgende:
Lienelien hoeft helemaal geen tent mee, aangezien ze bij mij slaapt!
Graag of niet hoor!quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:12 schreef lienelien het volgende:
[..]
eh?![]()
Ik denk dat ik ook wel bij vriend-Newbie terecht kan, als het moet![]()
Wel lief van je, hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |