quote:ALGEMEEN
carrosserie 3-deurs, hatchback
transmissie 5 v, hand
brandstof benzine
algemene garantie 2 jaar, onbeperkt
carrosserie garantie 6 jaar
introductie november 1991
einde oktober 1995
MOTOR
aantal cilinders 4, in lijn
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 1590 cm3
boring x slag 75,0 x 90,0 mm
compressieverh. 10,2:1
max. vermogen 118 kW (160 pk)
7600tpm
max. koppel 150 Nm
7000tpm
brandstofsysteem multipoint injectie
klepbediening dohc
turbo nee
katalysator geregeld
ONDERSTEL
aandrijving voor
wielophanging voor onafh., dubb.dr.
wielophanging achter onafh., dubb.dr.
vering voor schroefveren
vering achter schroefveren
stabilisator voor ja
stabilisator achter ja
remmen voor schijven
remmen achter schijven
bandenmaat 195/55VR15
draaicirkel 9,8 m
MATEN & GEWICHTEN
lengte 4,08 m
breedte 1,70 m
hoogte 1,34 m
wielbasis 2,57 m
spoorbreedte voor 1,48 m
spoorbreedte achter 1,46 m
massa leeg 1083 kg
max. toelaatbare massa 1460 kg
laadvermogen 377 kg
aanhanger geremd 1000 kg
aanhanger ongeremd 480 kg
kogeldruk - kg
dakbelasting 75 kg
inh. bagageruimte 190-405 l
inh. brandstoftank 45 l
PRESTATIES
topsnelheid 215 km/h
acceleratie 0-100 km/h 7,3 s
verbruik binnen beb. kom -
verbruik buiten beb. kom -
verbruik gecombineerd 7,5 l/100km
CO2 uitstoot - g/km
jawel, ik heb er net een English to Spanish translator geval in gegooit, die kraamt hele don juan flirt zinnetjes eruit manquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:34 schreef roflcopter het volgende:
Bo, ben jij eigenlijk blij met je nieuwe Neukia?
Hendig sjiek?quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
jawel, ik heb er net een English to Spanish translator geval in gegooit, die kraamt hele don juan flirt zinnetjes eruit man![]()
![]()
Ik vind hem alleen af en toe wat traag en het klepje voor de achter camera is wat te makkelijk uit te schuiven als ie in je zak zit. Voorderest is ie wel hendig![]()
N70.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:43 schreef Xtreem het volgende:
Bo, welke nokia heb je? (lees: ik ben ook opzoek naar 'n nieuwe en wil geen ramptoestel)
Dankjequote:Op woensdag 5 juli 2006 14:43 schreef BoJo het volgende:
Ik vind hem alleen af en toe wat traag en het klepje voor de achter camera is wat te makkelijk uit te schuiven als ie in je zak zit. Voorderest is ie wel hendig![]()
ik moest ook het boekje erbij halen jaquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:55 schreef Fame het volgende:
[..]
Oh, die. Ik wist eerst niet eens hoe ik bij het menu kwam. Wat een kloteding.
die traagheid valt nog wel mee hoor maar wel trager dan de 6230. Maar dat klepje... sta op het punt hem vast te tapenquote:
DUIDELIJK niets voor mij dusquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
die traagheid valt nog wel mee hoor maar wel trager dan de 6230. Maar dat klepje... sta op het punt hem vast te tapen![]()
je bent langs de garage geweest met de vlovoquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:56 schreef BaraCuda het volgende:
Zeg mensen op je werk, ga eens doen waar je voor aangenomen bent godverdomme![]()
Erg slecht voor de economie dit![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:08 schreef vlad het volgende:
[..]
je bent langs de garage geweest met de vlovo![]()
quote:
quote:ijsmeis en hermandeperman maken doelbewust afspraken op het forum
Hé, ik heb tegenwoordig een levenquote:
zeg het is een heel verantwoordleijke functie en zo hoor, die gaan niet over 1 nacht ijsquote:
oke, afwachten dan maarquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zeg het is een heel verantwoordleijke functie en zo hoor, die gaan niet over 1 nacht ijs
Ik hoor vrijdag of ik door ben naar de 2e rondeIk heb er een goed gevoel over iig.
je lijkt herman wel, een uur drieënvijftig minuten zoeken tot je eindleijk iets hebt gevonden om over te zeikenquote:
Ik was etenquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je lijkt herman wel, een uur drieënvijftig minuten zoeken tot je eindleijk iets hebt gevonden om over te zeiken
Ben de hele dag al bezigquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nou, dan heb je korter gezocht, je blijft een zeikstraal in deze
Ik vind je nog wel lief en schattig en zo hoorquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ben de hele dag al bezigKomt omdat ik vrij ben denk ik
![]()
Had je me mail nog gehad van die john deere?quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vind je nog wel lief en schattig en zo hoor
Ja. ik ga hem denk ik vanavond op BB zetten, vandaag zelf ook nog wat plaatjes geschoten, en een kennis van me zit in Abu Dhabi, die heeft daar wat trucks op de foto gezetquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Had je me mail nog gehad van die john deere?
Topquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja. ik ga hem denk ik vanavond op BB zetten, vandaag zelf ook nog wat plaatjes geschoten, en een kennis van me zit in Abu Dhabi, die heeft daar wat trucks op de foto gezet![]()
En die moeten er ook nog op.
Ja ik ookquote:
Klinkt als de perfecte vriendin voor permbanquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Fundi.
Gelukkig zijn ze in Rotterdam ruimdenkender.
Heb ik iets van gezien op discovery denk ik?quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja ik ook
Een neef van me woont daardie is die eilandjes aan het baggeren... En die kennis van me is daar weer adviseur bij dat baggergebeuren
groot project.
[..]
Klinkt als de perfecte vriendin voor permban
Ja, dat inderdaadquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heb ik iets van gezien op discovery denk ik?
Ze zijn bezig om heel de wereld in het klein na te bootsen met eilandjes die je vanaf een paar miljoen dollar per stuk kon kopen of zoiets![]()
Dat kun je dan vanuit de ruimte zienzoiets hebben ze al gemaakt met een palmboom enzo
Als je het zoontje van Bill Gates bent ben je echt de sjaak... een knurft als vader en je erft amper wat als ie dood gaatquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:55 schreef BaraCuda het volgende:
Als je het zoontje bent van zo'n sjeik heb je het echt goed
In je ferrari daar door dubai knallen![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je het zoontje van Bill Gates bent ben je echt de sjaak... een knurft als vader en je erft amper wat als ie dood gaat
De foto's blijven nog wel even binnen komen jaquote:
boefjequote:Op woensdag 5 juli 2006 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Bejaarden slaan snackbarmedewerker met stok
AHAquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Alhoewel ik toe moet geven dat de combinatie Renault Laguna met airco me vandaag goed beviel
mn vader heeft ook een lagunaquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:48 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
AHA
Dus jij zat in mijn achterbak!![]()
al geslaagd trouwens?
Nee natuurlijk nietquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:55 schreef Pumatje het volgende:
dit ging over een honda civic in het begin toch ?
Tsss, civicquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:55 schreef Pumatje het volgende:
dit ging over een honda civic in het begin toch ?
Krijgen? vroeger moesten we daar voor werkenquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:12 schreef Fame het volgende:
Ik krijg toch mijn eigen plafondventilator.
Anytime, daarna boek ik jou ook nog ffquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:11 schreef Pumatje het volgende:
Try ...
Nou ja, we hebben het er nog niet over gehad wie hem eigenlijk betaald.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Krijgen? vroeger moesten we daar voor werken![]()
Ah daar heb je het gezeik alquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:23 schreef Fame het volgende:
[..]
Nou ja, we hebben het er nog niet over gehad wie hem eigenlijk betaald..
quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:25 schreef Fame het volgende:
[..]
Hij is goedkoper dan een TomTom. Jij mag hem wel betalen, dan hoef ik geen TomTom meer.
Dat is ie inderdaadquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:51 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Je pa is een klasse-vent, zeg hem dat maar.
kut
is heel simpel met niva. lier om achterspoiler van Civic, word meegetrokken, civic denkt bumperklever, civic doet noodstop, niva dendert over civic heen, civic plat.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:11 schreef Pumatje het volgende:
Try ...
quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
is heel simpel met niva. lier om achterspoiler van Civic, word meegetrokken, civic denkt bumperklever, civic doet noodstop, niva dendert over civic heen, civic plat.
en dat zonder ook maar een drup diesel aan die bult plastic te verspillen
een civic kan een niva niet eens van zijn plaats krijgen johquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
is heel simpel met niva. lier om achterspoiler van Civic, word meegetrokken, civic denkt bumperklever, civic doet noodstop, niva dendert over civic heen, civic plat.
en dat zonder ook maar een drup diesel aan die bult plastic te verspillen
Niva's zijn maar klein hoorquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:58 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
een civic kan een niva niet eens van zijn plaats krijgen joh![]()
ik kan 'm inkoppen, maar da's flauwquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:22 schreef BaraCuda het volgende:
Er zijn echt geen fucking fatsoenlijke mr2's te koop![]()
kun je nagaan hoe goed die civic wel niet isquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niva's zijn maar klein hoorNet zo'n ouwe Alto op hoge poten
quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je lijkt herman wel, een uur drieënvijftig minuten zoeken tot je eindleijk iets hebt gevonden om over te zeiken
Ik wil een extreem-links mokkelquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Klinkt als de perfecte vriendin voor permban
tegelijk?quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan Femke Halsema en Agnes Kant aanraden.
Sjoewe is vrij links en ik kan toch erg goed met hem opschietenquote:
Pop, je gaat me toch niet vertellen dat je homo aan 't worden bent hè?quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:44 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Sjoewe is vrij links en ik kan toch erg goed met hem opschieten
Alleen als Femke d'r haar weer laat groeienquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan Femke Halsema en Agnes Kant aanraden.
Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:46 schreef Fame het volgende:
[..]
Pop, je gaat me toch niet vertellen dat je homo aan 't worden bent hè?
Homo's zijn lief.
Die zijn mij eigenlijk vrij bekendquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:50 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Er zijn ook manieren waarop je het leuk met elkaar kunt hebben zonder te neukenAl zijn die jou misschien niet bekend
Mooi is dat hèquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:51 schreef Fame het volgende:
[..]
Die zijn mij eigenlijk vrij bekend. Alleen vermeld ik dat niet zo.
er is een kind uit komen zetten en spontaan het haar er afquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:50 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Alleen als Femke d'r haar weer laat groeien
Mannen met lang haar hebben nooit een fatsoenlijke functiequote:Op woensdag 5 juli 2006 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
er is een kind uit komen zetten en spontaan het haar er afvervelend vrouwentrekje inderdaad. Ik zou nooit mn haar afknippen als ik zwanger was
Wanneer ga je die beer nu weer eens neuken?quote:
Heb ik een grammaticafout gemaakt dan?quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:59 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Wanneer ga je die beer nu weer eens neuken?
Nee, gewoon voor de lolquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:59 schreef Fame het volgende:
[..]
Heb ik een grammaticafout gemaakt dan?
En hoezo weer?
Ik weet van niets!quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:00 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Nee, gewoon voor de lol
En weer... moet ik jou dat vertellen
Ah, dan ik ook nietquote:
Lekker vaagquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:04 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Ah, dan ik ook niet
Ik ga slapen, morgen uitslapen tot 06h30![]()
ik nietquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:22 schreef M5 het volgende:
[..]
dacht bijna dat iedereen al weer op één oor lag. maar jij bent er nog [afbeelding]
Ik hoef morgen niet zo vroeg op, dat scheeltquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:22 schreef M5 het volgende:
[..]
dacht bijna dat iedereen al weer op één oor lag. maar jij bent er nog [afbeelding]
boekquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:22 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Anytime, daarna boek ik jou ook nog ff
ik ook niet, en na morgen weekendquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:32 schreef Fame het volgende:
[..]
Ik hoef morgen niet zo vroeg op, dat scheelt!
Baas boven Baas. Ik mag nog tot zondagquote:
wat voor werk doe je nu dan?quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:39 schreef Fame het volgende:
[..]
Baas boven Baas. Ik mag nog tot zondag. Gelukkig wel niet zo'n lange werkdagen, mits ze mijn rooster niet hebben veranderd.
Ik sta in een winkel. Niemand kent het, dus de naam hoef ik ook niet te noemen, maar het lijkt op een mini-Blokker.quote:
Ah zo'n winkel waar ze alles hebben, maar als je iets gaat zoeken hebben ze het niet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:41 schreef Fame het volgende:
[..]
Ik sta in een winkel. Niemand kent het, dus de naam hoef ik ook niet te noemen, maar het lijkt op een mini-Blokker.
Juistem.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:42 schreef M5 het volgende:
[..]
Ah zo'n winkel waar ze alles hebben, maar als je iets gaat zoeken hebben ze het niet.
Ja geweldig is datquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:43 schreef Fame het volgende:
[..]
Juistem.
En dan vragen ze het aan mij, degene die er pas een week werkt. "Mevrouw, ik heb werkelijk geen idee, ik ga het even aan mijn collega vragen."
Vreselijk.
Ja, dan voel ik me best domquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:46 schreef M5 het volgende:
[..]
Ja geweldig is datheb in een vakantie eens 'n tijdje bij een Intratuin gewerkt, krijg je altijd vragen waarvan je denkt:
euh.. ff 'n collega vragen
ik zei altijd: ik werk hier ook nog maar net (dat was dan ook zo) en die zaak was zo groot dat je ze rustig kon zeggen: Dat kunt u beter aan een collega vragen, ik ben niet van die afdelingquote:
Ja, dat zeg ik meestal ook wel. En godzijdank zeggen de meeste mensen dan dat het niet geeftquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:51 schreef M5 het volgende:
[..]
ik zei altijd: ik werk hier ook nog maar net (dat was dan ook zo) en die zaak was zo groot dat je ze rustig kon zeggen: Dat kunt u beter aan een collega vragen, ik ben niet van die afdeling![]()
en daar gingen ze weer met hun winkelwagentje opzoek naar iemand die het wel weet.
Man, ik boek mezelf nog een keerquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:36 schreef Pumatje het volgende:
[..]
boek![]()
probeer me maar te boeken jochie![]()
Mooie auto, maar die achterkant vind ik teveel op andere merken lijken..quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:59 schreef M5 het volgende:
1 postje nog
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Doe er maar eentje, strikje hoeft niet, neem ik zo wel mee![]()
Zum kotsen!quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:55 schreef Sjoewe het volgende:
Pfffffff, openbaar vervoer en zulks
[afbeelding]
quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:58 schreef Sjoewe het volgende:
Mja gelukkig had ik mijn grote steun en toeverlaat er tot aan het einde bij
[afbeelding]
Man met sociaal levenquote:
RoflOVbbqquote:
En ik wil 'n miljoen euro, een dikke Audi en nog 3 extra vriendinnen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:31 schreef BaraCuda het volgende:
Gister zou het droog blijven vanmiddag, toen keek ik savonds en het zou gaan regenen smiddags en nu kijk ik weer en is het weer droog smiddags![]()
kunnen die sukkels nou echt geen weer voorspellen![]()
IK wil REGEN!![]()
En dat vertel je me nu pasquote:Op donderdag 6 juli 2006 09:56 schreef roflcopter het volgende:
De 6230i hebben m'n ouders ook allebei en die vind ik ook te traag
quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:02 schreef BaraCuda het volgende:
Ah 6230 heb ik ook van de zaak
Is idd een traag hoeredingDuurt een eeuw om door je adressenlijst te scrollen.
Dubaiquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heb ik iets van gezien op discovery denk ik?
Ze zijn bezig om heel de wereld in het klein na te bootsen met eilandjes die je vanaf een paar miljoen dollar per stuk kon kopen of zoiets![]()
Dat kun je dan vanuit de ruimte zienzoiets hebben ze al gemaakt met een palmboom enzo
Edit dat is in dubai
[afbeelding]
Maarja kan er mee bellen daar gaat het om ehquote:
Succesquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
dat zijn de tijden
Ik ga de honden weer entertainen![]()
![]()
je kunt toch een aantal letters in typen zodat ie alles zoekt wat met die letters begint?quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:02 schreef BaraCuda het volgende:
Ah 6230 heb ik ook van de zaak
Is idd een traag hoeredingDuurt een eeuw om door je adressenlijst te scrollen.
Maak eens nieuwequote:Op donderdag 6 juli 2006 10:35 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Zo, mijn kat heeft de jouwe net gepwnd, kunnen we nu weer ophouden
[afbeelding]
quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:35 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Zo, mijn kat heeft de jouwe net gepwnd, kunnen we nu weer ophouden
[afbeelding]
ik vond het meer de "doe eens sterf voor de foto"quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:42 schreef Fame het volgende:
[..]
Als het een meneertje was, was ie homo![]()
![]()
.
Dat is mijn tuin hoorquote:
Nu je het zegtquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
ik vond het meer de "doe eens sterf voor de foto"
[afbeelding]
Mijn zusje woont vier hoog in Amsterdam, die heeft geen tuinquote:
Okay, toen je die foto eerst postte was je wel bij je zusje geweestquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mijn zusje woont vier hoog in Amsterdam, die heeft geen tuin
[afbeelding]
Mja hoe lang is het? Is iets meer weer dan een foto, maar in principe kan ieder beetje normaal videoprogramma dat wel. Heb je we een verneukte aspect-ratio maar goedquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:47 schreef Fame het volgende:
Hoe kan ik een filmpje trouwens draaien?
Ik heb een filmpje op zijn kant en dat is reteirritant met bekijken natuurlijk.
Verschillend. Van 45 seconden tot 2 minuten.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja hoe lang is het? Is iets meer weer dan een foto, maar in principe kan ieder beetje normaal videoprogramma dat wel. Heb je we een verneukte aspect-ratio maar goed
[afbeelding]
Heb ikquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:52 schreef Sjoewe het volgende:
Pff heb je geen Adobe pakket op je pc staan? Als je het geluid er niet bij hoeft kan je het zelfs in Imageready doen, anders Premiere, of van die pinacle meuk.
[afbeelding]
Dude, quit GMTA-ingquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:08 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb weer teveel koffie gezopen geloof ik [afbeelding]
[afbeelding]
WAT ZEI IK GODDOMME NU OVER DIE ROFLGMTA'S?quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:24 schreef roflcopter het volgende:
[..]
WAT ZEI IK GODDOMME NU OVER DIE ROFLGMTA'S?![]()
zo voorspelbaar ookquote:
Dudequote:Op donderdag 6 juli 2006 11:40 schreef vlad het volgende:
[..]
zo voorspelbaar ook![]()
maar door jullie zit die haat jegens de senseo helemaal in mijn systeem, terwijl ik nog nooit senseo koffie heb gehad![]()
Praat me er niet vanquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:54 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Dude![]()
Heb je wel eens bier op ook of niet?
MuukHoest met je huis??
IS DAT GODVERDOMME EEN ZONDE OFZO!!!???quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:54 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Dude![]()
Heb je wel eens bier op ook of niet?
MuukHoest met je huis??
topnummer is datquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:54 schreef roflcopter het volgende:![]()
![]()
Doe mij een toppertje en een Breezer ananas
![]()
![]()
En doe er ook maar een dubbele whiskey bijquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:54 schreef roflcopter het volgende:![]()
![]()
Doe mij een toppertje en een Breezer ananas
![]()
![]()
Sinds 25 mei ongeveer loopt al de hypotheekaanvraag.quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
Sinds 25 mei ongeveer loopt al de hypotheekaanvraag.
Bel ik gisteren zelf maar eens met de SNS, omdat ik mn tussenpersoon voor geen meter meer vertrouw en wat denk je? Bij de SNS hebben ze alleen de ondertekende offerte die per fax gestuurd is liggen. Nu heb ik nog 6 dagen om alles te regelen, aangezien die vent geen ene reet heeft gedaan. Incl ervoor te zorgen dat ik OF een nieuwe hypotheek binnen die tijd regel OF dat ik mn flat kan behouden, want daar moet ik uit op de 30e.![]()
Mja, meer zo van, EN geen tram van binnen hebben gezien, EN geenquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:05 schreef vlad het volgende:
[..]
IS DAT GODVERDOMME EEN ZONDE OFZO!!!???![]()
ik drink gewoon graag verse koffie of bier![]()
![]()
Aarsquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:25 schreef Fugie het volgende:
strandfeestje gehad gisterKwas met de auto en weet helemaal nix meer behalve dat ik niet zelf naar huis heb gereden, toch stond mijn auto gewoon voor de deur vanochtend
Ik ga zo maar eens bellen hoe dat kan
![]()
Jezusquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
Bel ik gisteren zelf maar eens met de SNS, omdat ik mn tussenpersoon voor geen meter meer vertrouw en wat denk je? Bij de SNS hebben ze alleen de ondertekende offerte die per fax gestuurd is liggen. Nu heb ik nog 6 dagen om alles te regelen, aangezien die vent geen ene reet heeft gedaan. Incl ervoor te zorgen dat ik OF een nieuwe hypotheek binnen die tijd regel OF dat ik mn flat kan behouden, want daar moet ik uit op de 30e.![]()
Da's best fucked up zegquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
wat mankeert die lui toch? is niet de eerste keer dat ik dit hoorquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
gebeld, gesmst, voicemails achtergelaten de hele santekraam.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:40 schreef roflcopter het volgende:
[..]
WTF
Ga je nu via een andere tussenpersoon iets proberen te regelen of ga je het helemaal zelf doen? Wat een grafstreekHeb je die tussenpersoon al gebeld eigenlijk...?
Ik wel, zo ga je toch niet om met mensen?quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:59 schreef vlad het volgende:
[..]
wat mankeert die lui toch? is niet de eerste keer dat ik dit hoor![]()
en toch is het leven onder m'n steen best goed hoorquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:41 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Mja, meer zo van, EN geen tram van binnen hebben gezien, EN geensenseo
gedronken hebben....
Held!quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:01 schreef Opa_vertelt het volgende:
Alexxxxx, ik vertrek morgen naar Bosnië,
het land der rare auto's en wrakken.
Maak wel wat mooie foto's voor je
Wat een lamlul johquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:00 schreef Mukie het volgende:
[..]
gebeld, gesmst, voicemails achtergelaten de hele santekraam.
Vandaag een gesprek met hem geeist. Komt daar niets uit dan regel ik het me allemaal wel zelf en is hij per direct ontslagen, plus hij krijgt de rekening gepresenteerd van mn tandarts, Sinds dit gedoe ben ik weer gaan knarsen als een gek.![]()
Ow en het aantal uren dat ik en mn vriend hebben moeten vrijnemen, de telefoonrekening etc, mag hij dan ook fijn gaan vergoeden als we toch bezig zijn.![]()
Drenthe associeer ik meer met kleiquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:02 schreef vlad het volgende:
[..]
en toch is het leven onder m'n steen best goed hoor![]()
erm overgeknarstquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:05 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Wat een lamlul joh
En heb je geen bitje tegen dat knarsen? En goed hoog inzetten idd![]()
en de rekening van alle flessen whisky die je samen met je (PTAquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:00 schreef Mukie het volgende:
[..]
gebeld, gesmst, voicemails achtergelaten de hele santekraam.
Vandaag een gesprek met hem geeist. Komt daar niets uit dan regel ik het me allemaal wel zelf en is hij per direct ontslagen, plus hij krijgt de rekening gepresenteerd van mn tandarts, Sinds dit gedoe ben ik weer gaan knarsen als een gek.![]()
Ow en het aantal uren dat ik en mn vriend hebben moeten vrijnemen, de telefoonrekening etc, mag hij dan ook fijn gaan vergoeden als we toch bezig zijn.![]()
dat gaat me net niet lukken denk kquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:08 schreef vlad het volgende:
[..]
en de rekening van alle flessen whisky die je samen met je (PTA) vrienden weg heb moeten drinken om de spanningen een beetje draagelijk te maken?
![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:06 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Drenthe associeer ik meer met klei
Zou ik anders trams en senseoquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:09 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Zijn je ook allebei onbekend zeker
Welke dan?quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:12 schreef Alexxxxx het volgende:
toen ik in 1997 begton met foto's maken was er al 1 bepaalde vrachtwagen die ik er graag op wilde ztten, maar ik zag m alleen maar rijden, en als ie stil stond geen camera bij me... Zojuist, na meer dan 9 jaar, heb ik hem eindelijk op de foto kunnen zettenStaat nu hier 40 meter vandaan
![]()
je bent nog niets verandert door je banquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:18 schreef roflcopter het volgende:
NSB IK MET PASSIE, WEIGERT DIE KUTHIPPIE ERNAAR TE KIJKEN
ik heb het topic even opgeroffelt hoorquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:18 schreef roflcopter het volgende:
NSB IK MET PASSIE, WEIGERT DIE KUTHIPPIE ERNAAR TE KIJKEN
que?quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:39 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben gewoon zenuwachtig voor morgen![]()
[afbeelding]
Anders ik welquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:39 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben gewoon zenuwachtig voor morgen![]()
[afbeelding]
Dan vertrek ik met een grote groep pubers twee weken naar Frankrijk, en ik ben een chaoot met inpakken en ik ben echt bang dat ik vanalles vergeet mee te nemen.quote:
gewoon een uurtje met je benen over elkaar zitten-->slaapzakquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan vertrek ik met een grote groep pubers twee weken naar Frankrijk, en ik ben een chaoot met inpakken en ik ben echt bang dat ik vanalles vergeet mee te nemen.
Vorig jaar was ik m'n slaapzak vergeten...
[afbeelding]
Ehm. *Start lachband* ......................................................*Stop lachband*quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:43 schreef BazzoS het volgende:
[..]
gewoon een uurtje met je benen over elkaar zitten-->slaapzak
je gaat morgen wel voor twee weken met zulke humor op vakantiequote:Op donderdag 6 juli 2006 13:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ehm. *Start lachband* ......................................................*Stop lachband*
[afbeelding]
Why should I?quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:25 schreef vlad het volgende:
[..]
je bent nog niets verandert door je ban![]()
![]()
![]()
Mijn humor is de hardstquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:51 schreef vlad het volgende:
[..]
je gaat morgen wel voor twee weken met zulke humor op vakantie![]()
ROFLOMFGPANTOFFELd;d;:D:Dd;d;D::D;D:D:D:Dquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:52 schreef Fame het volgende:
Ik heb sinds 5 minuutjes een plafondroflcopter.
Pendulum op volume 10quote:
Pfff.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:53 schreef roflcopter het volgende:
[..]
ROFLOMFGPANTOFFELd;d;:D:Dd;d;D::D;D:D:D:D
Geweldig was dat jaquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:59 schreef Sjoewe het volgende:
Je had me gister moeten zien op de bank van Herman. Ik ging er helemaal in op
[afbeelding]
Dat heet jaloeziequote:Op donderdag 6 juli 2006 14:01 schreef Fame het volgende:
[..]
En jij mag wel eens blij voor me zijn. Weet je hoe niet-warm het nu op mijn kamer is
!
ach je vindt dat hastikke leuk johquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan vertrek ik met een grote groep pubers twee weken naar Frankrijk, en ik ben een chaoot met inpakken en ik ben echt bang dat ik vanalles vergeet mee te nemen.
Vorig jaar was ik m'n slaapzak vergeten...
[afbeelding]
metingen uitvoeren en verwerken van onze nieuwe protoquote:
Metingen doen is naisquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:27 schreef vlad het volgende:
[..]
metingen uitvoeren en verwerken van onze nieuwe proto![]()
ideaal om te ruilen dusquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:27 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Metingen doen is nais
Maar nesten ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |