quote:ALGEMEEN
carrosserie 3-deurs, hatchback
transmissie 5 v, hand
brandstof benzine
algemene garantie 2 jaar, onbeperkt
carrosserie garantie 6 jaar
introductie november 1991
einde oktober 1995
MOTOR
aantal cilinders 4, in lijn
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 1590 cm3
boring x slag 75,0 x 90,0 mm
compressieverh. 10,2:1
max. vermogen 118 kW (160 pk)
7600tpm
max. koppel 150 Nm
7000tpm
brandstofsysteem multipoint injectie
klepbediening dohc
turbo nee
katalysator geregeld
ONDERSTEL
aandrijving voor
wielophanging voor onafh., dubb.dr.
wielophanging achter onafh., dubb.dr.
vering voor schroefveren
vering achter schroefveren
stabilisator voor ja
stabilisator achter ja
remmen voor schijven
remmen achter schijven
bandenmaat 195/55VR15
draaicirkel 9,8 m
MATEN & GEWICHTEN
lengte 4,08 m
breedte 1,70 m
hoogte 1,34 m
wielbasis 2,57 m
spoorbreedte voor 1,48 m
spoorbreedte achter 1,46 m
massa leeg 1083 kg
max. toelaatbare massa 1460 kg
laadvermogen 377 kg
aanhanger geremd 1000 kg
aanhanger ongeremd 480 kg
kogeldruk - kg
dakbelasting 75 kg
inh. bagageruimte 190-405 l
inh. brandstoftank 45 l
PRESTATIES
topsnelheid 215 km/h
acceleratie 0-100 km/h 7,3 s
verbruik binnen beb. kom -
verbruik buiten beb. kom -
verbruik gecombineerd 7,5 l/100km
CO2 uitstoot - g/km
jawel, ik heb er net een English to Spanish translator geval in gegooit, die kraamt hele don juan flirt zinnetjes eruit manquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:34 schreef roflcopter het volgende:
Bo, ben jij eigenlijk blij met je nieuwe Neukia?
Hendig sjiek?quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
jawel, ik heb er net een English to Spanish translator geval in gegooit, die kraamt hele don juan flirt zinnetjes eruit man![]()
![]()
Ik vind hem alleen af en toe wat traag en het klepje voor de achter camera is wat te makkelijk uit te schuiven als ie in je zak zit. Voorderest is ie wel hendig![]()
N70.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:43 schreef Xtreem het volgende:
Bo, welke nokia heb je? (lees: ik ben ook opzoek naar 'n nieuwe en wil geen ramptoestel)
Dankjequote:Op woensdag 5 juli 2006 14:43 schreef BoJo het volgende:
Ik vind hem alleen af en toe wat traag en het klepje voor de achter camera is wat te makkelijk uit te schuiven als ie in je zak zit. Voorderest is ie wel hendig![]()
ik moest ook het boekje erbij halen jaquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:55 schreef Fame het volgende:
[..]
Oh, die. Ik wist eerst niet eens hoe ik bij het menu kwam. Wat een kloteding.
die traagheid valt nog wel mee hoor maar wel trager dan de 6230. Maar dat klepje... sta op het punt hem vast te tapenquote:
DUIDELIJK niets voor mij dusquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
die traagheid valt nog wel mee hoor maar wel trager dan de 6230. Maar dat klepje... sta op het punt hem vast te tapen![]()
je bent langs de garage geweest met de vlovoquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:56 schreef BaraCuda het volgende:
Zeg mensen op je werk, ga eens doen waar je voor aangenomen bent godverdomme![]()
Erg slecht voor de economie dit![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:08 schreef vlad het volgende:
[..]
je bent langs de garage geweest met de vlovo![]()
quote:
quote:ijsmeis en hermandeperman maken doelbewust afspraken op het forum
Hé, ik heb tegenwoordig een levenquote:
zeg het is een heel verantwoordleijke functie en zo hoor, die gaan niet over 1 nacht ijsquote:
oke, afwachten dan maarquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zeg het is een heel verantwoordleijke functie en zo hoor, die gaan niet over 1 nacht ijs
Ik hoor vrijdag of ik door ben naar de 2e rondeIk heb er een goed gevoel over iig.
je lijkt herman wel, een uur drieënvijftig minuten zoeken tot je eindleijk iets hebt gevonden om over te zeikenquote:
Ik was etenquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je lijkt herman wel, een uur drieënvijftig minuten zoeken tot je eindleijk iets hebt gevonden om over te zeiken
Ben de hele dag al bezigquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nou, dan heb je korter gezocht, je blijft een zeikstraal in deze
Ik vind je nog wel lief en schattig en zo hoorquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ben de hele dag al bezigKomt omdat ik vrij ben denk ik
![]()
Had je me mail nog gehad van die john deere?quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vind je nog wel lief en schattig en zo hoor
Ja. ik ga hem denk ik vanavond op BB zetten, vandaag zelf ook nog wat plaatjes geschoten, en een kennis van me zit in Abu Dhabi, die heeft daar wat trucks op de foto gezetquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Had je me mail nog gehad van die john deere?
Topquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja. ik ga hem denk ik vanavond op BB zetten, vandaag zelf ook nog wat plaatjes geschoten, en een kennis van me zit in Abu Dhabi, die heeft daar wat trucks op de foto gezet![]()
En die moeten er ook nog op.
Ja ik ookquote:
Klinkt als de perfecte vriendin voor permbanquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Fundi.
Gelukkig zijn ze in Rotterdam ruimdenkender.
Heb ik iets van gezien op discovery denk ik?quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja ik ook
Een neef van me woont daardie is die eilandjes aan het baggeren... En die kennis van me is daar weer adviseur bij dat baggergebeuren
groot project.
[..]
Klinkt als de perfecte vriendin voor permban
Ja, dat inderdaadquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heb ik iets van gezien op discovery denk ik?
Ze zijn bezig om heel de wereld in het klein na te bootsen met eilandjes die je vanaf een paar miljoen dollar per stuk kon kopen of zoiets![]()
Dat kun je dan vanuit de ruimte zienzoiets hebben ze al gemaakt met een palmboom enzo
Als je het zoontje van Bill Gates bent ben je echt de sjaak... een knurft als vader en je erft amper wat als ie dood gaatquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:55 schreef BaraCuda het volgende:
Als je het zoontje bent van zo'n sjeik heb je het echt goed
In je ferrari daar door dubai knallen![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je het zoontje van Bill Gates bent ben je echt de sjaak... een knurft als vader en je erft amper wat als ie dood gaat
De foto's blijven nog wel even binnen komen jaquote:
boefjequote:Op woensdag 5 juli 2006 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Bejaarden slaan snackbarmedewerker met stok
AHAquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Alhoewel ik toe moet geven dat de combinatie Renault Laguna met airco me vandaag goed beviel
mn vader heeft ook een lagunaquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:48 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
AHA
Dus jij zat in mijn achterbak!![]()
al geslaagd trouwens?
Nee natuurlijk nietquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:55 schreef Pumatje het volgende:
dit ging over een honda civic in het begin toch ?
Tsss, civicquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:55 schreef Pumatje het volgende:
dit ging over een honda civic in het begin toch ?
Krijgen? vroeger moesten we daar voor werkenquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:12 schreef Fame het volgende:
Ik krijg toch mijn eigen plafondventilator.
Anytime, daarna boek ik jou ook nog ffquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:11 schreef Pumatje het volgende:
Try ...
Nou ja, we hebben het er nog niet over gehad wie hem eigenlijk betaald.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Krijgen? vroeger moesten we daar voor werken![]()
Ah daar heb je het gezeik alquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:23 schreef Fame het volgende:
[..]
Nou ja, we hebben het er nog niet over gehad wie hem eigenlijk betaald..
quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:25 schreef Fame het volgende:
[..]
Hij is goedkoper dan een TomTom. Jij mag hem wel betalen, dan hoef ik geen TomTom meer.
Dat is ie inderdaadquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:51 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Je pa is een klasse-vent, zeg hem dat maar.
kut
is heel simpel met niva. lier om achterspoiler van Civic, word meegetrokken, civic denkt bumperklever, civic doet noodstop, niva dendert over civic heen, civic plat.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:11 schreef Pumatje het volgende:
Try ...
quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
is heel simpel met niva. lier om achterspoiler van Civic, word meegetrokken, civic denkt bumperklever, civic doet noodstop, niva dendert over civic heen, civic plat.
en dat zonder ook maar een drup diesel aan die bult plastic te verspillen
een civic kan een niva niet eens van zijn plaats krijgen johquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
is heel simpel met niva. lier om achterspoiler van Civic, word meegetrokken, civic denkt bumperklever, civic doet noodstop, niva dendert over civic heen, civic plat.
en dat zonder ook maar een drup diesel aan die bult plastic te verspillen
Niva's zijn maar klein hoorquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:58 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
een civic kan een niva niet eens van zijn plaats krijgen joh![]()
ik kan 'm inkoppen, maar da's flauwquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:22 schreef BaraCuda het volgende:
Er zijn echt geen fucking fatsoenlijke mr2's te koop![]()
kun je nagaan hoe goed die civic wel niet isquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niva's zijn maar klein hoorNet zo'n ouwe Alto op hoge poten
quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je lijkt herman wel, een uur drieënvijftig minuten zoeken tot je eindleijk iets hebt gevonden om over te zeiken
Ik wil een extreem-links mokkelquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Klinkt als de perfecte vriendin voor permban
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |