abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40716383
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 16:38 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ja, maar je kan toch ook kappen met geforceerd een rechtsbuiten zoeken, terwijl je ook een ander systeem kan gaan spelen? Of zie ik dat verkeerd?
Nee, dat zie je goed.
Ook ik was van mening dat ze gewoon op z`n Nederlands moesten voetballen 4-3-3 dus.
Maar echte spelers hebben we er niet voor, en de spelers die het echt kunnen zijn niet goed genoeg voor het Nederlands elftal.
Ik vind dat systeem van AC Milan wel iets, jammer dat het onder Advocaat niet gelukt was.
pi_40716386
4-4-2 met komende en switchende spelers is zelfs veel moeilijker te verdedigen dan het prehistorische 4-3-3.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 16:43:27 #228
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_40716422
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 16:41 schreef methodmich het volgende:
4-4-2 met komende en switchende spelers is zelfs veel moeilijker te verdedigen dan het prehistorische 4-3-3.
Maar dat mag je niet zeggen van El Salvador, daar staat in Nederland dus de voetbaldoodstraf op.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_40716425
Als je iedereen op zijn "eigen" positie neerzet krijg je zoiets

---------------------Sar------------------

--Ooijer-------Boulahrouz----Mathijsen-------Cler

-------V Bommel---------------Schaars----------------

-----------------V Persie-------------------Robben

---------Kuyt------------Huntelaar-----------
pi_40716446
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 16:43 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Maar dat mag je niet zeggen van El Salvador, daar staat in Nederland dus de voetbaldoodstraf op.
Zowel op het EK 2004 als WK 2006 faalde het 4-3-3 volledig. Oranjes beste toernooien waren WK 98 en EK 00, toevalligerwijs in 4-4-2.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 16:45:11 #231
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_40716465
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 16:44 schreef methodmich het volgende:

[..]

Zowel op het EK 2004 als WK 2006 faalde het 4-3-3 volledig. Oranjes beste toernooien waren WK 98 en EK 00, toevalligerwijs in 4-4-2.
Dat klopt, maar daar was Cruyff niet bij betrokken.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 16:47:05 #232
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_40716499
Laten we alleen maar spelers oproepen die in de Nederlandse competitie spelen, daar winnen we de oorlog wel mee. Het is toch gewoon lachwekkend dat mensen zoals Jaliens worden opgeroepen en twee spelers van internationale topclubs worden gewoon afgeserveerd.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 16:58:24 #233
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_40716773
Waarom is dit pas # 1?
pi_40716825
Ik woon naast het Marco van Basten- sportpark, zal ik daar vannacht op de bordjes wat letters veranderen en er Mark van Bommel-park van maken?
pi_40716933
HELD HELD HELD

Voor het WK al dat gezeik over van Bommel, vervolgens laat van Bommel het in Oranje weer afweten
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_40717043
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 17:00 schreef Ciscus het volgende:
Ik woon naast het Marco van Basten- sportpark, zal ik daar vannacht op de bordjes wat letters veranderen en er Mark van Bommel-park van maken?
Ga je gang
pi_40717812
Ze mogen wat mij betrefd bij de NOS Bert weer op van Basten loslaten
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_40718170
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 17:34 schreef maril het volgende:
Ze mogen wat mij betrefd bij de NOS Bert weer op van Basten loslaten
Mag vast niet van de KNVB Kritiek is een eng iets namelijk.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_40719964
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 17:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
HELD HELD HELD

Voor het WK al dat gezeik over van Bommel, vervolgens laat van Bommel het in Oranje weer afweten
Hoezo? Hij is bij 3 van de 4 doelpunten betrokken geweest, zonder hem hadden we maar 1 keer gescoord en lagen we er in de groepsfase al uit
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 18:56:50 #240
144262 thewishmaster
pi_40720049
Dat gezeik over van Bommel elke keer. Welk alternatief van minimaal hetzelfde niveau heeft het Nederlands elftal eigenlijk?
pi_40720194
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 18:56 schreef thewishmaster het volgende:
Dat gezeik over van Bommel elke keer. Welk alternatief van minimaal hetzelfde niveau heeft het Nederlands elftal eigenlijk?
Sommige mensen vinden hem een irritante speler en een kut-PSV-er. Die vinden dat reden genoeg om hem niet op te roepen. Ik vermoed dat de bondscoach er één van is, al zou dat wel raar zijn.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 19:03:01 #242
144262 thewishmaster
pi_40720230
Ik had ook een bloedhekel aan hem toen hij bij PSV speelde. Ik weet alleen wel dat het een speler is die je heel goed kunt gebruiken in je team.
pi_40720277
Mark kan beter naar Bayern gaan daar speelt hij zeker elke week en kan die der Lothar uithangen op het veld dan kan Baby Marco niet meer hem heen
pi_40723621
Die arme Marco weet nog geen eens dat ie zelf een column heeft geschreven......wat een afgang!! Had ome Kees voor hem gedaan....
geniet nooit met mate
pi_40723833
11 augustus 2006... de dag dat Marco v. Basten voor mij definitief heeft afgedaan... Huntelaar was twee maanden geleden nog niet goed genoeg voor een WK... we zijn een voetballoze zomer verder en Huntelaar is ineens veel beter dan V. Nistelrooij aldus Marco.

Wat een mafketel...

Beste Marco, je maakt je compleet belachelijk met deze beslissing, zo mogelijk nog belachelijker dan twee maanden geleden door Huntelaar thuis te laten. Ja, natuurlijk hoort Huntelaar in Oranje maar waarom nu V. Nistelrooij afserveren als ware het een nietsnut en die voetballende drol met 2 namen wel weer bij de selectie...

Je liet al eerder merken met de behandeling van Seedorf, Davids, Kluivert en V. Bommel dat je persoonlijke voorkeur boven kwaliteit verkiest. V. Nistelrooij is de volgende in deze rij.

Voor mij is Marco van Basten geen knip voor de neus meer waard als bondscoach
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 21:07:41 #246
147235 Bombardier
The artillery man
pi_40723912
Alleen de afloop van de kwalificatie + de eindronde van het EK, kan ons vertellen wie er gelijk heeft. Van Basten, of de pro-Bommel/Nistel/Davids lobby.
Mocht het zo zijn dat van Basten het EK inderdaad weet te presteren, zal ik mijn ongelijk ook ruiterlijk toegeven.

Ik vrees echter dat we de kwalificatie niet eens doorkomen zo, laat staan de eindronde.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 21:09:55 #247
147235 Bombardier
The artillery man
pi_40723986
De selectie van Huntelaar is op zich niet eens zo heel merkwaardig te noemen hoor. Ik denk dat van Basten Huntelaar klaar wil stomen voor het EK, omdat hij er dan moet staan. Je stoomt hem het beste klaar door hem nu al zoveel mogelijk op te stellen.
Als je als technische staf al weet, dat van Nistelrooij te oud of een onzekere factor wordt het komend EK, is het wellicht wijsheid om de opvolger er al zo snel mogelijk aan te laten ruiken.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
pi_40724043
Onbegrijpelijk dat Van Basten de al veel te lichte selectie van afgelopen WK nog zwakker weet te maken. Je wint geen toernooien met een kinderkamp aan blije ja-knikkers.
Woo-loo-loo!
pi_40724052
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 21:07 schreef Bombardier het volgende:
Alleen de afloop van de kwalificatie + de eindronde van het EK, kan ons vertellen wie er gelijk heeft. Van Basten, of de pro-Bommel/Nistel/Davids lobby.
Mocht het zo zijn dat van Basten het EK inderdaad weet te presteren, zal ik mijn ongelijk ook ruiterlijk toegeven.

Ik vrees echter dat we de kwalificatie niet eens doorkomen zo, laat staan de eindronde.
Van Basten heeft tijdens het WK voor het eerst echte steken laten vallen door dat gegoochel op het middenveld en spelers op tegennatuurlijke posities neer te zetten... verder vind ik hem als persoon zwaar neerbuigend naar sommige spelers die grote verdiensten hebben in het Nederlandse voetbal... V. Bommel was al eerder de lul, nu is V. Nistelrooij aan de beurt... misschien kun je je zo'n houding permiteren als je goede alternatieven achter de hand hebt... maar laten we wel wezen... Vennegoor of Hesselink
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_40724092
Huntelaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')