Nee, dat zie je goed.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ja, maar je kan toch ook kappen met geforceerd een rechtsbuiten zoeken, terwijl je ook een ander systeem kan gaan spelen? Of zie ik dat verkeerd?
Maar dat mag je niet zeggen van El Salvador, daar staat in Nederland dus de voetbaldoodstraf op.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:41 schreef methodmich het volgende:
4-4-2 met komende en switchende spelers is zelfs veel moeilijker te verdedigen dan het prehistorische 4-3-3.
Zowel op het EK 2004 als WK 2006 faalde het 4-3-3 volledig. Oranjes beste toernooien waren WK 98 en EK 00, toevalligerwijs in 4-4-2.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar dat mag je niet zeggen van El Salvador, daar staat in Nederland dus de voetbaldoodstraf op.
Dat klopt, maar daar was Cruyff niet bij betrokken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zowel op het EK 2004 als WK 2006 faalde het 4-3-3 volledig. Oranjes beste toernooien waren WK 98 en EK 00, toevalligerwijs in 4-4-2.
Ga je gangquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:00 schreef Ciscus het volgende:
Ik woon naast het Marco van Basten- sportpark, zal ik daar vannacht op de bordjes wat letters veranderen en er Mark van Bommel-park van maken?
Mag vast niet van de KNVBquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:34 schreef maril het volgende:
Ze mogen wat mij betrefd bij de NOS Bert weer op van Basten loslaten![]()
Hoezo? Hij is bij 3 van de 4 doelpunten betrokken geweest, zonder hem hadden we maar 1 keer gescoord en lagen we er in de groepsfase al uitquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
HELD HELD HELD
Voor het WK al dat gezeik over van Bommel, vervolgens laat van Bommel het in Oranje weer afweten
Sommige mensen vinden hem een irritante speler en een kut-PSV-er. Die vinden dat reden genoeg om hem niet op te roepen. Ik vermoed dat de bondscoach er één van is, al zou dat wel raar zijn.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:56 schreef thewishmaster het volgende:
Dat gezeik over van Bommel elke keer. Welk alternatief van minimaal hetzelfde niveau heeft het Nederlands elftal eigenlijk?
Van Basten heeft tijdens het WK voor het eerst echte steken laten vallen door dat gegoochel op het middenveld en spelers op tegennatuurlijke posities neer te zetten... verder vind ik hem als persoon zwaar neerbuigend naar sommige spelers die grote verdiensten hebben in het Nederlandse voetbal... V. Bommel was al eerder de lul, nu is V. Nistelrooij aan de beurt... misschien kun je je zo'n houding permiteren als je goede alternatieven achter de hand hebt... maar laten we wel wezen... Vennegoor of Hesselinkquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:07 schreef Bombardier het volgende:
Alleen de afloop van de kwalificatie + de eindronde van het EK, kan ons vertellen wie er gelijk heeft. Van Basten, of de pro-Bommel/Nistel/Davids lobby.
Mocht het zo zijn dat van Basten het EK inderdaad weet te presteren, zal ik mijn ongelijk ook ruiterlijk toegeven.
Ik vrees echter dat we de kwalificatie niet eens doorkomen zo, laat staan de eindronde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |