Het merendeel van de albums heeft ook een Latijnse titel, maar niet allemaal.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:42 schreef GLO het volgende:
ik dacht trouwens dat Dark Funeral alleen Latijnse albumtitels had...
GLO + 1quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:27 schreef GLO het volgende:
Deep Purple in de bezetting met Tommy Bolin
Of je raadt 'm zelf nog ffquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:18 schreef Berkery het volgende:
Ik ga even met de hond weg (onweer is vertrokken), ik kijk zo wel of ie geraden is.
Wij hier vanochtend even (uurtje of 9). Nu weer broeierig warm.quote:
Die eerste twee opvallende namen zouden zijn kunnen blijven hangen, gokte ik, maar nee dusquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:16 schreef Berkery het volgende:
Die namen zeggen me niks maar ik heb er ongetwijfeld wel eens van gehoord![]()
Geen idee. Zoek op, zou ik zeggen. Of is 't voor een andere quiz?quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:41 schreef ranja het volgende:
[off topic]
is "Androgynous" een Replacements song?
[/off topic]
Goed gemikt!quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:09 schreef Berkery het volgende:
Voor een hit & run punt roep ik even The Fixx![]()
Trusten![]()
Ik vind (en vond) het geen gweldige band. De hits zijn leuk, maar meer ook niet.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:19 schreef ranja het volgende:
The Fixx, moet ik ooit nog eens gaan luisteren
tja, ik dacht aan shadows and tall trees...en aan een hoop jaren die sindsdien verstreken zijn....quote:
Vergeet The Joshua Tree niet...quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:15 schreef cafca het volgende:
tja, ik dacht aan shadows and tall trees...en aan een hoop jaren die sindsdien verstreken zijn....
quote:The double CD/DVD package is released on November 21 and has a working title of 'Over The Years And Through The Trees', though this may change.
The DVD will feature footage from the band's two-night stand in London last month, as well as footage from Belgium, interviews with the band and 'at least one shower scene'.
It will be accompanied by a CD of live tracks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |