Nou als er één vlak is waar hun karakters oververtegenwoordigd zijn dan is het in de 'bureaucratische' wereld; veel karakters en veel standaardprogramma's die ze daar draaien. Het fouten maken is om hun opgelegde top van je memorystack terug te claimen. Dus t.o.v. de bureaucratische karakters is fouten maken gewoonweg een aanrader. Ben je zelf werkzaam binnen zo'n sector, zoek a.u.b. een andere baan want je draagt enorm bij aan hun systeem. Tegenwoordig is bijna alles bureaucratie dus voorgaande tip is ook wel wat gedateerd. Probeer dan kleine niet-fatale foutjes te implementeren of doe eens gek, easter-eggs.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:33 schreef vertrouwelijk het volgende:
oke een keiharde topic, maar als je opzettelijk fouten maakt, is dat vaak tegen een ander een voorbeeld is hoe het gaat in dat buraeucratie gebeuren en daarmee benadeel je toch anderen, dus opzettelijk fouten maken is ook erg vervelend voor de gene die het meemaakt en waar bevind die ander zich dan in die matrix? en hoe moet je daar mee omgaan, moet je dan ook fouten gaan maken met alle gevolgen van dien?
Aardige kick. Andere willekeurige-in-het-wild-groeiende-paddenstoelen proevers zullen je dankbaar zijn.quote:
Ik ben TS.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:52 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Aardige kick. Andere willekeurige-in-het-wild-groeiende-paddenstoelen proevers zullen je dankbaar zijn.![]()
En, denk je er nog steeds hetzelfde over? Ben je al verder geëvolueerd in je gedachtengang? Heb je onderhand al eens een paar van die 'anderen' ontmaskerd?quote:
En omdat de ongerechtigheid vermenigvuldigd zal worden, zo zal de liefde van velen verkouden.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:45 schreef MostValuablePrincess het volgende:
Het systeem is blijkbaar ontworpen op het ware gevoel van liefde uit je hart te onderdrukken, om zodoende je '(be)ziel(ing) te verliezen'. Desondanks, als je er in slaagt altijd je hart te volgen, zal je jezelf steeds meer spiritualiseren en kan je je Kundalini-energie laten ontwaken en jezelf verlichten.
TS dit is wel het meest rare topic dat je geopend hebt.quote:
Nogal wiedus, je bent blijkbaar een gevaar voor de matrix.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:43 schreef -.-.-. het volgende:
Hoi ik ben TS (wederom, ik word altijd geband).
Wel eens gehoord van parallelle tijdschalen ? of tijdlijnen ?quote:Anyway. Dit topic is gebaseerd op werken van piece_of_nothing.
Google eens op "Free your Brain". Mensen noemen hem gek, psychotisch, schizofreen paranoia etc.
Hij heeft een heus boekwerk geschreven, waar zijn intellect toch wel in door schijnt.
Keep the theory alive.
http://freeyourbrain.net/default.htm
http://freeyourbrain.net/matrix.htm
Artificial Synchronicity, Language Manipulation,
Kundalini and the Corners of Reality
Dank Bankfurt.quote:Op zondag 12 september 2010 18:52 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Nogal wiedus, je bent blijkbaar een gevaar voor de matrix.
Ik vond nav van jouw topic een interessant boek (Duits)
http://www.amazon.de/Fehl(...)2367/ref=pd_sim_b_32
[..]
Wel eens gehoord van parallelle tijdschalen ? of tijdlijnen ?
Pff, daar vraag je me wat; soms lijkt het ook bij mij wel eens te treden; maar je kunt je er tegen beschermen.quote:Op zondag 12 september 2010 22:41 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Dank Bankfurt.
Dat doen ze dus met mij de laatste tijd. Ze manipuleren mijn gevoel en ze houden me in de gaten.
Vooral met dat eerste heb ik moeite. Ze zoeken mijn zwakke plekken en spelen er op in met verwarrende signalen en gebeurtenissen.
Je begrijpt vast wat ik bedoel, want ze doen het bij jou ook. Hoe ga jij er mee om?
owh, ik ga nu ook even het stukje ''rules'' lezen.
Ik heb nog wat extra bijgeschreven.quote:Op zondag 12 september 2010 23:31 schreef Orchestra. het volgende:
Bedankt. Ik kan nog genoeg van je leren.
Nu bedtijd, knallende hoofdpijn.
Daarom bleef ik nog even hangen.quote:Op zondag 12 september 2010 23:34 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik heb nog wat extra bijgeschreven.
Let op violet, d.w.z. geen paars, dit is heel belangrijk.quote:Op zondag 12 september 2010 23:45 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Daarom bleef ik nog even hangen.
Ik zal zo nu en dan eens posten hoe het gaat.
Wat zijn die signalen en gebeurtenissen dan?quote:Op zondag 12 september 2010 22:41 schreef Orchestra. het volgende:
Ze zoeken mijn zwakke plekken en spelen er op in met verwarrende signalen en gebeurtenissen.
goede vraag...quote:Op maandag 13 september 2010 12:12 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Wat zijn die signalen en gebeurtenissen dan?
Hmm tijdje rustig aan doen als ik jou was.quote:Op maandag 13 september 2010 08:29 schreef Orchestra. het volgende:
Meteen een vrij heftige nacht gehad, werd na 2 uur slaap wakker met pijn in m'n hoofd en nek als nooit tevoren. Paracetamol hielp wel wat, maar damn, het deed pijn.
Ze?quote:Op zondag 12 september 2010 22:41 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Dat doen ze dus met mij de laatste tijd. Ze manipuleren mijn gevoel en ze houden me in de gaten.
Vooral met dat eerste heb ik moeite. Ze zoeken mijn zwakke plekken en spelen er op in met verwarrende signalen en gebeurtenissen.
Ja, het gaat vandaag weer goed. Maar ik had echt pijn gisteren, ik wilde dat het ophield maar het ging niet weg. Gelukkig viel ik in slaap.quote:Op maandag 13 september 2010 12:53 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Hmm tijdje rustig aan doen als ik jou was.
Laat die conspiracies en het paranomrale even rusten, totdat je je weer lekker voelt, en doe het dan met kleine stapjes; rustig aan.
Een warm bad met zeezout (Dode zee) helpt altijd, om even bij te komen.
Ja, ze. Ze zijn overal om je heen.quote:
Ze laten je bijvoorbeeld maanden of zelfs jarenlang verlangen naar bepaalde dingen, en wanneer de tijd daar is dat het verlangen 'realiteit' wordt, schakelen ze je gevoel helemaal uit. Een smerig spelletje waarmee je moet leren omgaan I guess.quote:Op maandag 13 september 2010 12:12 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Wat zijn die signalen en gebeurtenissen dan?
Denk eerder dat ze in jou koppie zijnquote:Op maandag 13 september 2010 20:14 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Ja, ze. Ze zijn overal om je heen.
[..]
In een zekere zin heb je gelijk.quote:Op maandag 13 september 2010 20:55 schreef Class het volgende:
[..]
Denk eerder dat ze in jou koppie zijn
Nee hoor, da's heel normaal. Daarom spelen ook zoveel mensen hard-to-getquote:Op maandag 13 september 2010 20:14 schreef Orchestra. het volgende:
Ze laten je bijvoorbeeld maanden of zelfs jarenlang verlangen naar bepaalde dingen, en wanneer de tijd daar is dat het verlangen 'realiteit' wordt, schakelen ze je gevoel helemaal uit. Een smerig spelletje waarmee je moet leren omgaan I guess.
Nee nee, dat is het niet. Zeker niet zo specifiek.quote:Op maandag 13 september 2010 21:27 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee hoor, da's heel normaal. Daarom spelen ook zoveel mensen hard-to-get!
Heel lang verlang je naar iets of iemand en als je het of hem/haar eenmaal hebt, dan is er geen hol meer aan. Het gaat dan meestal meer om de jacht en de spanning en het verlangen daar omheen, dan om de vangst.
Nou, geef dan eens een concreet voorbeeld van zo'n gebeurtenis die jij hebt meegemaakt waar de 'matrix' uit blijktquote:Op maandag 13 september 2010 21:45 schreef Orchestra. het volgende:
Nee nee, dat is het niet. Zeker niet zo specifiek.
Het is lastig uit te leggen nogmaals.
I can't show you the matrix, you have to see it for yourself.
Lees die site maar eens, en hopelijk geloof je het.quote:Op maandag 13 september 2010 21:49 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, geef dan eens een concreet voorbeeld van zo'n gebeurtenis die jij hebt meegemaakt waar de 'matrix' uit blijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |