Goeie kickquote:
LSD al op?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ja lekker! is TS al uit de matrix?
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:23 schreef fixatoman het volgende:
Ik las een serieuse uitleg van de matrix en stopte met lezen.
Ik denk dat ik op het verkeerde forum deel beland ben.
En anders wel door Ceiling Cat.quote:Op zondag 21 februari 2010 09:37 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Iedereen die hier een keer verdwaald is wordt uiteindelijk opgeslorpt door het Solse Gat.
He's watching you masterbate you know..quote:
Nou als er één vlak is waar hun karakters oververtegenwoordigd zijn dan is het in de 'bureaucratische' wereld; veel karakters en veel standaardprogramma's die ze daar draaien. Het fouten maken is om hun opgelegde top van je memorystack terug te claimen. Dus t.o.v. de bureaucratische karakters is fouten maken gewoonweg een aanrader. Ben je zelf werkzaam binnen zo'n sector, zoek a.u.b. een andere baan want je draagt enorm bij aan hun systeem. Tegenwoordig is bijna alles bureaucratie dus voorgaande tip is ook wel wat gedateerd. Probeer dan kleine niet-fatale foutjes te implementeren of doe eens gek, easter-eggs.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:33 schreef vertrouwelijk het volgende:
oke een keiharde topic, maar als je opzettelijk fouten maakt, is dat vaak tegen een ander een voorbeeld is hoe het gaat in dat buraeucratie gebeuren en daarmee benadeel je toch anderen, dus opzettelijk fouten maken is ook erg vervelend voor de gene die het meemaakt en waar bevind die ander zich dan in die matrix? en hoe moet je daar mee omgaan, moet je dan ook fouten gaan maken met alle gevolgen van dien?
Aardige kick. Andere willekeurige-in-het-wild-groeiende-paddenstoelen proevers zullen je dankbaar zijn.quote:
Ik ben TS.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:52 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Aardige kick. Andere willekeurige-in-het-wild-groeiende-paddenstoelen proevers zullen je dankbaar zijn.![]()
En, denk je er nog steeds hetzelfde over? Ben je al verder geëvolueerd in je gedachtengang? Heb je onderhand al eens een paar van die 'anderen' ontmaskerd?quote:
En omdat de ongerechtigheid vermenigvuldigd zal worden, zo zal de liefde van velen verkouden.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:45 schreef MostValuablePrincess het volgende:
Het systeem is blijkbaar ontworpen op het ware gevoel van liefde uit je hart te onderdrukken, om zodoende je '(be)ziel(ing) te verliezen'. Desondanks, als je er in slaagt altijd je hart te volgen, zal je jezelf steeds meer spiritualiseren en kan je je Kundalini-energie laten ontwaken en jezelf verlichten.
TS dit is wel het meest rare topic dat je geopend hebt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |