![]()
Hoe kom jij aan je wijsheid???
Soms denk ik echt van, waar halen mensen het vandaan dus. Ondanks dat ik eerder niet geloofde wat ik las. Maar ik moet nog verder gaan erin.
Maar ga zo door
![]()
Vooral doorgaan.
Jij hebt een hele andere tak van de sport te pakken, ik zit op een andere level op dit moment. Maar zo is ieder mens op een andere level bezig in zekere mate.
Ik vraag me dus af waarom we opgesloten zitten eerder. Waarom we in de gevangenis zitten als het ware.
En dan denk ik ook dat het zo in elkaar gezet is door een bepaald iets.
Ik vraag me af wat achter de realiteit schuil gaat.
Het is zeker doordacht opgezet, wat jij zegt, het is geen prutswerk. Maar het is zeker te doorgronden als je het mij vraagt, en ook zeker te kraken.
Wie weet zijn wij wel als gevangenen erin gezet, en is er niet rekening gehouden met het feit dat mensen toch iets slimmer kunnen worden door in te breken. Ik noem het even inbreken. Als je veel doet "piekeren" en denken, dan ben je bezig met inbreken.
Als je bezig bent met willen beseffen en begrijpen dan ben je bezig met toegang verschaffen.
Soms denk ik wel eens dat ze ons als experiment erin hebben gezet. Dat het een simulator is als het ware. Dat God helemaal niet meespeelt in het verhaal. Dat het met kwade bedoelingen is gemaakt.
En dat je dan kunt spreken van een mooie natuur en mooie zon, dan is dat misschien bedoeld als afleidings-manouvre, zodat mensen zich niet bezig houden met de vraag waarom en hoe en wat.
Ik ben dus echt de hele dag bezig met inzicht krijgen erin.
Ik heb het al eens eerder gezegd. Een keer tijdens het slapen zag ik mezelf aan een computer liggen, ze waren bezig met controle uitoefenen en waren bezig met zaken tegenhouden. En dat zei op dat moment genoeg.
Over fouten maken in the matrix. Ik zei het je al eens Princess. Ik ga niets kapot gooien, wel valt vaker glas kapot hier, en dan lachen we en zeggen we hier dat het geluk brengt.
Ik ben bezig met orde en chaos. Zoals ik in het ouwehoertopic schreef. Verder ben ik bezig met gesprekken voeren naast internet. Ik heb een internet-verbinding zonder kabels. Een hele andere verbinding. Waar ook niet altijd de juiste informatie uit voort komt, maar toch vaker zinnige zaken.
Tis niet easy, het is in elkaar gezet dat het moeilijk is. En of het gemaakt is om ons te vermaken dat betwijfel ik ten zeerste. Ik denk eerder dat het gemaakt is om niet gekraakt te worden. Ik zeg dan wel vaker dat het een mooi spel is, dat het gemaakt is als entertainment. Maar volgens mij is het niet de bedoeling dat het entertainment is. Het is gemaakt om gekraakt te worden dus
![]()
Dat is het doel. Iets dat slecht is moet gekraakt worden. En dat is ook het mooie eraan, vanzelf is het entertainment. Kraken is okey
![]()
De kick van het kapot maken en kraken en toegang krijgen tot. Ultiem
![]()
Samen werken
![]()
Blijven nadenken dus. Zoals ik nu mijn bescheiden bijdrage lever.
Ik zeg tegen jou!!!!
Ga zo door
![]()
Zal het topic zeker blijven volgen en later dieper ingaan over oneindigheid en karma en nog meer.
Over besef ook. Waar mensen mee bezig zijn de hele dag. Volgens mij is het gros van de mensen nergens mee bezig als het aankomt op zaken als deze in dit topic beschreven.
Veel mensen zijn niet in staat tot beseffen van wat zich daadwerkelijk afspeeld. Omdat die mensen dat besef niet gekregen hebben. Mensen die dat besef wel gekregen hebben dat zijn de mensen die........
Je hoeft het niet eens intelligent te noemen. Het zijn de mensen die zich meer bewust zijn. De mensen die geen slaven zijn. De mensen die geen slaven willen zijn.
Nu even rusten weer.
Alles komt goed zeg ik maar
![]()
Hoe complex ze het ook hebben gemaakt. En wat de bedoeling is
![]()
Ik spreek vaker over God met de beste bedoelingen, maar vaak twijfel ik daar dus echt aan. Soms weet ik zelf niet meer wat ik wel of niet moet geloven in het hele gebeuren. De kans is dat je constant op een dwaalspoor wordt gebracht ook.
En dan ....is het even moeilijk. De eigenschappen van een doolhof ook. Een doolhof dat in beweging is constant.
Ik weet van mezelf dat ik goed in staat ben tot kraken en kapot maken. Je kunt dat zien als fouten maken. Ik ben niet eens begonnen daarmee. Maar ik merk iedere dag een wezenlijk verschil dus.
Waarom ben ik erin gezet als ik in staat ben om het kapot te maken?
Tot 2000 was ik niet in staat daartoe, ik was tot 2000 een slaaf dus. Het is dat ik 40 bier en 1 joint gerookt had, anders was ik nog steeds niet daartoe staat.
Volgens mij hebben ze niet met alles rekening gehouden
![]()
Ze hebben fouten gemaakt misschien.
Zo hebben ze bij jou ook inschattings-fouten gemaakt wellicht. Net zoals ze bij alle bewuste mensen inschattings-fouten gemaakt hebben. Misschien is hun eigen experiment uit de hand aan het lopen
Ik zeg maar zo
Action must be taken
We don't need a key
We just break in Of rage against the machine het op die manier bedoelde weet ik niet. Maar ik zie daar wel een kern van waarheid in
[ Bericht 6% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 08-10-2006 20:58:20 ]