Ik ben niet meer ontspoordquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:23 schreef jogy het volgende:
DV, je doet nu precies hetzelfde als sommige mensen tegen jou doen wat je niet leuk vindt, je zegt dat de TS onzin verkoopt en zijn eigen visie als waarheid. Ten eerste verkoop jij nu jouw visie als waarheid en ten tweede ben je nou wel erg aan het doordrammen.
Hoe weet je dat ik depressief benquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:38 schreef MostValuablePrincess het volgende:
Ontopic graag, kritiek, vragen alles is welkom. Geen levensverhalen van depressieven, danku.
dv![]()
Het topic is een doorn in mijn oog inderdaad.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:42 schreef MostValuablePrincess het volgende:
Laat het topic eens links liggen dan.... kun je niet he....
Mja, dan doe je dus alleen maar mee met die ongein die elke discussie naar de tering kan helpen. Zeker in dit subforum, zou jammer zijn.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:40 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik ben niet meer ontspoord
Ik ben niet meer gek.
Dus ik zal ook niet snel meer aangesproken worden op mijn gekheid. Dat mensen mij zo vaak voor gek verklaard hebben was hun volste recht. Daarom heb ik het recht op TS voor gek te verklarenMensen die gek zijn, mag je voor gek verklaren. Om ze wakker te schudden ook wel.
Mooiquote:Maar ik zal het topic weer links laten liggen
Kan wel zo zijn maar dat maakt het topic zelf niet minder leuk om te lezen toch? Maar misschien heb je gelijk, misschien ook niet.quote:Topic bloedt vanzelf wel dood. Maar volgens mij is de TS erg overtuigd van eigen gelijk.
Maar ze doet maar. Maakt niet uit. Iedereen loopt ooit tegen de lamp en ziet het licht
Hopelijk verdwijnt dit topic diep in de aderen van het forum hier
Helemaal diep ergens waar het nooit meer gevonden kan worden.
Want het zijn leugens en het is bedrog
Ik heb eerder het idee dat jij sabotage wilt plegen door opzettelijk fouten te maken.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:04 schreef MostValuablePrincess het volgende:
@jogy: ok
Maar zou u dan zo vriendelijk willen zijn wat van die zinloze reacties te verwijderen? 't Is toch duidelijk dat hier opzettelijk een topic wordt gesaboteerd.
Ook een mooie aanvulling hierop - vooral voor de TS - is 1 van de verklaring achter Waking Life (de film die over de droomwereld vs de wakkere wereld gaat):quote:On this bridge, Lorca warns, "Life is not a dream. Beware. And beware. And beware." And so many think because Then happened, Now isn't. But didn't I mention the ongoing WOW is happening right now? We are all co-authors of this dancing exuberance where even our inabilities are having a roast. We are the authors of ourselves, co-authoring a gigantic Dostoevsky novel, starring clowns. This entire thing we're involved with called the world is an opportunity to exhibit how exciting alienation can be. Life is a matter of a miracle that is collected over time by moments, flabbergasted to be in each other's presence. The world is an exam to see if we can rise into direct experience. Our eyesight is here as a test to see if we can see beyond it. Matter is here as a test for our curiosity. Doubt is here as an exam for our vitality. Thomas Mann wrote that he would rather participate in life than write 100 stories. Giacometti was once run down by a car, and he recalled falling into a lucid faint, a sudden exhilaration as he realized that at last, something was happening to him. An assumption develops that you cannot understand life and live life simultaneously. I do not agree entirely. Which is to say, I do not exactly disagree. I would say that life understood is life lived. But, the paradox is, Bug Me, that I can learn to love and make love to the paradoxes that bug me, and on really romantic evenings of self I go salsa dancing with my confusion. And before you drift off, don't forget, which is to say, remember, because remembering is so much more a psychotic activity than forgetting. Lorca, in that same poem, said that the iguana will bite those who do not dream, and as one realizes that one is a dream figure in another person's dream, that is self awareness.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:02 schreef MostValuablePrincess het volgende:
[..]
, maar eerlijk is eerlijk ik weet niet exact waarom
+1 scherp.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:09 schreef Boswachtertje het volgende:
Maar bedenk je wel: het is jouw spiegel waarop jij reageert, niet op hen!
Rustig, rustig.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:07 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik heb eerder het idee dat jij sabotage wilt plegen door opzettelijk fouten te maken.
Maar goed, dat kan aan mij liggen.
Leer eens omgaan met kritiek meisje.
Daar leer je wat van.
Hopelijk wordt niets verwijderd van deze topic. Deden ze bij mijn topics ook nooit. Mijn topics werd nooit wat verwijderd. Dus ik hoop en verlang dat het met deze topic net zo gaat. Gelijkheid dus ook wel.
En kritiek mag gezegd worden. Kritiek is gezond. Loop je iemand blindelings achterna dan krijg je te maken met .....slechte zaken.
Je bent net op fok en stelt al grote eisen hier
![]()
Eigenwijs blaag
Ach, arme jij.quote:Hopelijk wordt niets verwijderd van deze topic. Deden ze bij mijn topics ook nooit. Mijn topics werd nooit wat verwijderd. Dus ik hoop en verlang dat het met deze topic net zo gaat. Gelijkheid dus ook wel. ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |