abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 juli 2006 @ 17:09:11 #101
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39577942

Princess. Jij zegt dat ik jou niet ken, en vervolgens ga je mij analyseren

Wat wil je nu precies bereiken?

Ik verklaar jou voor half gestoord. Dat is mijn mening over jou.

Matrix my ass.

2012 staat voor dromen.

Het wordt 1 droom. En dromen bereik je niet met fouten.

Je kunt gewoon niet tegen kritiek en leest maar half.

Je bent niet van deze wereld en houdt jezelf voor de gek.

Plankje voor de kop misschien??

Over mijn depressie, je moest eens weten hoe positief ik ben. Ik twijfel eerder aan jou geestelijke gezondheid met je half-gare theorien. Als je over depressie wilt praten dan ben je hier aan het juiste adres, ik leg je depressie uit zoals het is. Omdat ik zwaar depressief ben geweest. En die depressie had totaal niets met de matrix te maken. Vraag me uberhaupt af of er uberhaupt iets is dat met de matrix te maken heeft.

Lijkt wel alsof je reip bent voor het gesticht.

Moest er ff uit. Ik laat me niet analyseren door gestoorde lui.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  donderdag 6 juli 2006 @ 17:12:17 #102
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39578025
En hou je oordelen maar voor je voortaan.

Volgens mij ben jij ook nog eens te jong om te oordelen over depressie.

Je foto in je fotoboek staat voor een piep-jong meisje dat eens verteld hoe het zit. Je bent nog te jong om uberhaupt te beseffen hoe het leven in elkaar steekt. En denkt de waarheid in pacht te hebben??? Groei eerst maar eens op meisje.

Groei eerst maar eens op tot volwassen persoon en kom daarna aan mijn adres aankloppen

Dat ik uberhaupt inga op je is fout.

Maar je topic lokt het uit. Ik kan het niet aanzien dat een topic als deze serieus genomen wordt.

Vandaar mijn reacties.

Maar vanwege die plank voor je kop, zul je wel doorgaan zeker?
  donderdag 6 juli 2006 @ 17:21:08 #103
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39578295
Ik hoop dus ook niet dat dit topic een 2e deel krijgt.

Sowieso de instelling van de TS.

Klein meisje met grote mond. Zonder levens-ervaring.

Laat me niet lachen zeg.

Denkt ze ook nog een grote mond te mogen opzetten tegen mij. Belachelijk. Billenkoek kan ze krijgen.

Die meid moet eerst maar eens levenservaring gaan opdoen voordat ze met domme visies komt.

Mostvaluable princess

Wat is er zo waardevol aan die half-gare theorie?

Ik noem het eerder waardeloos.

Past totaal niet binnen the truth. En dan hoef ik me meteen niet meer af te vragen waarom het subforum the truth niet serieus genomen wordt vaak. Vanwege topics als deze.

Subforum the truth slaat af en toe de plank raak. Maar dit is gewoon pure onzin.

Verspreiding van leugens. Denk ook echt niet dat dit wereld-nieuws gaat worden

Dat ze morgen op het journaal komen ermee.
  donderdag 6 juli 2006 @ 17:28:00 #104
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39578486
Sommige mensen zijn dus echt het spoor bijster

Dat de topic-starter zichzelf serieus neemt is nog het ergste.

En dan kan ze ook niet tegen kritiek. Iedereen moet ja en amen knikken en dan pas mag je meedoen hier.

Alles moet in het straatje passen van de topicstarter.

En dit is dus geschreven vanuit depressief oogpunt

Laat me niet lachen zeg.

Depressief ben ik amper nog.

Integendeel zelfs

Depressie is weg

Paradijs is aanwezig

Paradijs zonder fouten. Dat is pas een paradijs

In de toekomst gebeurt dat nog

1 droom zonder fouten. Of realiteit zonder fouten. Maakt niet uit

Ziekenhuizen leeg en ga zo door.

Omdat de wetenschap de lucht ingaat nog.

Mensen als topic-starter zijn overbodig in principe, de wetenschap lost alles op. Maar topic-starter denkt de wereld te redden

Met absurde ideeen.

Volgens mij een beetje psychotisch aan het worden? Heb ik namelijk ook gehad. Vandaar maak ik me zorgen aan de gezondheid van TS. Ik kan het dus ook begrijpen dat sommigen komen met de meest krankzinnige visies. Maar het is fouter dan fout. En dan proberen ze anderen mee te sleuren ook nog. Anderen een mening opdringen ook wel. Een valse waarheid verspreiden.

Ik ben gezond verklaard
  donderdag 6 juli 2006 @ 18:23:15 #105
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_39579947
DV, je doet nu precies hetzelfde als sommige mensen tegen jou doen wat je niet leuk vindt, je zegt dat de TS onzin verkoopt en zijn eigen visie als waarheid. Ten eerste verkoop jij nu jouw visie als waarheid en ten tweede ben je nou wel erg aan het doordrammen .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 6 juli 2006 @ 18:38:59 #106
129732 MostValuablePrincess
welke kant draait 'ie op?
pi_39580350
Een 4-posts lachertje, maar goed. Daar sta ik boven.
Mag er wat offtopic bagger verwijderd worden?

Ontopic graag, kritiek, vragen alles is welkom. Geen levensverhalen van depressieven, danku .
dv
  donderdag 6 juli 2006 @ 18:40:49 #107
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39580403
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 18:23 schreef jogy het volgende:
DV, je doet nu precies hetzelfde als sommige mensen tegen jou doen wat je niet leuk vindt, je zegt dat de TS onzin verkoopt en zijn eigen visie als waarheid. Ten eerste verkoop jij nu jouw visie als waarheid en ten tweede ben je nou wel erg aan het doordrammen .
Ik ben niet meer ontspoord

Ik ben niet meer gek.

Dus ik zal ook niet snel meer aangesproken worden op mijn gekheid. Dat mensen mij zo vaak voor gek verklaard hebben was hun volste recht. Daarom heb ik het recht op TS voor gek te verklaren Mensen die gek zijn, mag je voor gek verklaren. Om ze wakker te schudden ook wel.

Maar ik zal het topic weer links laten liggen

Topic bloedt vanzelf wel dood. Maar volgens mij is de TS erg overtuigd van eigen gelijk.

Maar ze doet maar. Maakt niet uit. Iedereen loopt ooit tegen de lamp en ziet het licht

Hopelijk verdwijnt dit topic diep in de aderen van het forum hier

Helemaal diep ergens waar het nooit meer gevonden kan worden.

Want het zijn leugens en het is bedrog
  donderdag 6 juli 2006 @ 18:42:41 #108
pi_39580458
Laat het topic eens links liggen dan.... kun je niet he....
  donderdag 6 juli 2006 @ 18:43:01 #109
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39580466
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 18:38 schreef MostValuablePrincess het volgende:

Ontopic graag, kritiek, vragen alles is welkom. Geen levensverhalen van depressieven, danku .
dv
Hoe weet je dat ik depressief ben

Kun je mijn gevoel voelen

Ik moet je teleurstellen want ik ben spring levend

Levender dan jou met je waan-beelden
  donderdag 6 juli 2006 @ 18:43:31 #110
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39580484
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 18:42 schreef MostValuablePrincess het volgende:
Laat het topic eens links liggen dan.... kun je niet he....
Het topic is een doorn in mijn oog inderdaad.

Vandaar mijn reacties.

De waarheid is belangrijk daarnaast.

Leugens mogen de wereld niet regeren.

Als jij bezig bent met leugens verspreiden. Dan nodig je mij uit tot reageren.

Als anderen niet jou tegenhouden met je leugens, dan moet ik dat maar doen

Dus ik hoop dat anderen zich eens gaan mengen in deze topic. Dat meer mensen zich gaan mengen erin. Want je bent een last-post

Volgens mij ben jij zo'n harde volharder, die niet opgeeft. Iemand die denkt gelijk te hebben op een idiote manier.

Toen ik je onder-titel las gisteren.

" Dwang-matig leugenaar". Dwang-matig leugenaar heb je snel weg gehaald natuurlijk. Nu staat er een of andere zinloze code waarmee jij denkt zaken te kunnen beinvloeden. Laat me niet lachen zeg. Laat je nakijken, ga naar de dokter en slik een medicijn.

Toen wist ik ook al genoeg.

Dat had je dus staan onder je naam, dwangmatig leugenaar. En daarbij zegt je gebruikersnaam genoeg. En je icoon. Je bent gewoon ziek in de kop. Ga je maar bezig houden met je ziekte.

En je hele manier van schrijven en de berichten die je verspreidt.

Maar gelukkig ben je niet wereld-wijd bezig

Dus je bereikt sowieso weinig. Omdat de massa jou nooit voor vol zal aanzien

En aan Jogy even. Ik ben veranderd. Ik ben niet zoals vroeger.

Ik word met de dag gezonder en verstandiger. Jij kunt me niet vergelijken met gisteren of eergisteren. Omdat ik iedere dag logischer ga nadenken.

[ Bericht 29% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 06-07-2006 18:48:58 ]
  donderdag 6 juli 2006 @ 18:47:34 #111
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_39580611
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 18:40 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ik ben niet meer ontspoord

Ik ben niet meer gek.

Dus ik zal ook niet snel meer aangesproken worden op mijn gekheid. Dat mensen mij zo vaak voor gek verklaard hebben was hun volste recht. Daarom heb ik het recht op TS voor gek te verklaren Mensen die gek zijn, mag je voor gek verklaren. Om ze wakker te schudden ook wel.
Mja, dan doe je dus alleen maar mee met die ongein die elke discussie naar de tering kan helpen. Zeker in dit subforum, zou jammer zijn.
quote:
Maar ik zal het topic weer links laten liggen
Mooi .
quote:
Topic bloedt vanzelf wel dood. Maar volgens mij is de TS erg overtuigd van eigen gelijk.

Maar ze doet maar. Maakt niet uit. Iedereen loopt ooit tegen de lamp en ziet het licht

Hopelijk verdwijnt dit topic diep in de aderen van het forum hier

Helemaal diep ergens waar het nooit meer gevonden kan worden.

Want het zijn leugens en het is bedrog
Kan wel zo zijn maar dat maakt het topic zelf niet minder leuk om te lezen toch? Maar misschien heb je gelijk, misschien ook niet.
Vrijheid
  donderdag 6 juli 2006 @ 18:48:30 #112
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_39580639
MVP, moet je er zelf ook niet op doorgaan .
Vrijheid
  donderdag 6 juli 2006 @ 18:50:13 #113
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39580687
Waarom moet een topic leuk zijn om te lezen Jogy

Het gaat hier om de waarheid. En de waarheid moet aan het licht komen.

Leuk doe je maar in onzin

Hier gaat het om de waarheid. En als leugens verspreid worden mag je daar best op ingaan.

Hier hoeft het niet leuk om te lezen te zijn. Als TS leugens verspreid. Dan heeft iedereen het recht om die leugens de kop in te drukken.

Een topic dat gaat om de waarheid moet feiten bevatten gebaseerd op een fundament.

Leuk doe je maar elders.

Soms is iets wel serieus. En dan mag je best eens kritiek leveren

Zoals ik ook dankbaar ben aan de mensen die mij kritiek geleverd hebben toen ik niet van deze planeet was.

Dus ik dank Xebrozius even

Ik begrijp de topic-starter dus wel. Ontsporing en verdwaling leidt tot zulk gedrag.

Dat is het grappige aan het verhaal

Dat ik de topic-starter begrijp

Het is de grootste onzin en de grootste humor

Dus Jogy, het topic is leuk

Kijk nou de TS en mij tegen elkaar ingaan

Is dat geen humor

[ Bericht 29% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 06-07-2006 19:12:15 ]
  donderdag 6 juli 2006 @ 19:04:52 #114
pi_39580751
@jogy: ok
Maar zou u dan zo vriendelijk willen zijn wat van die zinloze reacties te verwijderen? 't Is toch duidelijk dat hier opzettelijk een topic wordt gesaboteerd.
  donderdag 6 juli 2006 @ 19:05:44 #115
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39580771
En Jogy, ik breng geen ongein. Ik ga serieus erop in.

Altijd Ja en amen knikken is dus logisch

Als je ergens niet mee eens bent dat is ongein

Mag ik ook eens ergens niet mee eens zijn??? Zo zal ik het vaker ergens niet mee eens zijn.

Dit forum hoeft toch geen sekte te zijn van Ja knikkers of wel soms

Iemand opend een topic en de rest loopt mee Allemaal lopen ze de TS achterna

Klopt naar mijn gevoel dus niet.

Als mensen het ergens niet mee eens zijn, dan mag dat gezegd worden.
  donderdag 6 juli 2006 @ 19:07:01 #116
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39580805
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 19:04 schreef MostValuablePrincess het volgende:
@jogy: ok
Maar zou u dan zo vriendelijk willen zijn wat van die zinloze reacties te verwijderen? 't Is toch duidelijk dat hier opzettelijk een topic wordt gesaboteerd.
Ik heb eerder het idee dat jij sabotage wilt plegen door opzettelijk fouten te maken.

Maar goed, dat kan aan mij liggen.

Leer eens omgaan met kritiek meisje.

Daar leer je wat van.

Hopelijk wordt niets verwijderd van deze topic. Deden ze bij mijn topics ook nooit. Mijn topics werd nooit wat verwijderd. Dus ik hoop en verlang dat het met deze topic net zo gaat. Gelijkheid dus ook wel.

En kritiek mag gezegd worden. Kritiek is gezond. Loop je iemand blindelings achterna dan krijg je te maken met .....slechte zaken.

Je bent net op fok en stelt al grote eisen hier

Eigenwijs blaag
  donderdag 6 juli 2006 @ 19:12:35 #117
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39580947
Toch is TS lief

En eigenwijs. En niet van de partij. Niet helder.

Juist haar onrealistische kijk maakt haar lief.

Zo onschuldig en onwetend.
  donderdag 6 juli 2006 @ 19:37:28 #118
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39581561
En nog iets. Mensen die denken dat ze het beter weten. Mensen die 100 procent overtuigd zijn van eigen gelijk. Mensen die geen mm afwijken. Mensen die blind zijn. Mensen die eigenwijs zijn. Mensen die anderen de ruimte niet laten binnen een discussie. Mensen die anderen de plaats niet gunnen. Mensen die anderen een mening opdringen.

Mensen die gewoon dom zijn. Mensen die ook nog eens persoonlijk worden als ze commentaar krijgen

En vooral als het een foute mening is.

Leuk of niet Jogy??? Vind je dat niet leuk ???

Ik vind het lachen

Dus niet. Topics als deze storen me dus. Ik heb me ook zo gedragen dus. En daarom ga ik er ook op in. Om een andere noot aan te slaan. Om eens te laten zien dat ik niet gek ben

Dat een mens kan veranderen. Dat een mens niet zijn hele leven hetzelfde is. Dat een mens wakker kan worden.
pi_39582471
MostValuablePrincess

Wow.. thnx voor dit topic zeg.. een zeer interessante kijk op de Matrix. Zelf heb ik me wel eens afgevraagd waarom zo'n film uberhaupt gemaakt wordt.. Voor mijn gevoel is het verhaal namelijk meer dan alleen een verhaal.
De Matrix is wat ik als het collectief zie. Het geheel. Het ene. De Matrix is in mijn ogen de druppel die wegging uit de universele bron van bewustzijn. De bron had alles gecreëerd hiervoor, zodat de druppel kon weggaan. Deze druppel werd dus de Matrix. Een illusie, maar zo sterk dat eenieder die zich aan de Matrix verbond, terstond zijn/haar afkomst vergat. Volgens mij is dat wel zo ongeveer de essentie. Wij zijn alles en toch denk ik af en toe nog dat ik slechts 'ik' ben. Terwijl ik al langer weet dat ik (mijn lichaam) slechts een onderdeel is van mij, om in dit deel van de Matrix te kunnen overleven. Wij zijn de Matrix volgens deze gedachtengang. Alles en toch ook weer niets, want het is slechts Maya.. een illusie waar Boeddha (een slim programma??) ook al over sprak..

Ik zal dit topic zeker blijven volgen en ik zal nog eens kijken of ik ergens nog wat verheldering kan geven.. Ik sluit in ieder geval af met een quote uit Waking Life.. my life altering movie kan ik wel stellen. Het begin van het einde of het einde van het begin.. wie weet.. De Ontdekking van de Hemel zal ik maar zeggen anywayz komt ie:
quote:
On this bridge, Lorca warns, "Life is not a dream. Beware. And beware. And beware." And so many think because Then happened, Now isn't. But didn't I mention the ongoing WOW is happening right now? We are all co-authors of this dancing exuberance where even our inabilities are having a roast. We are the authors of ourselves, co-authoring a gigantic Dostoevsky novel, starring clowns. This entire thing we're involved with called the world is an opportunity to exhibit how exciting alienation can be. Life is a matter of a miracle that is collected over time by moments, flabbergasted to be in each other's presence. The world is an exam to see if we can rise into direct experience. Our eyesight is here as a test to see if we can see beyond it. Matter is here as a test for our curiosity. Doubt is here as an exam for our vitality. Thomas Mann wrote that he would rather participate in life than write 100 stories. Giacometti was once run down by a car, and he recalled falling into a lucid faint, a sudden exhilaration as he realized that at last, something was happening to him. An assumption develops that you cannot understand life and live life simultaneously. I do not agree entirely. Which is to say, I do not exactly disagree. I would say that life understood is life lived. But, the paradox is, Bug Me, that I can learn to love and make love to the paradoxes that bug me, and on really romantic evenings of self I go salsa dancing with my confusion. And before you drift off, don't forget, which is to say, remember, because remembering is so much more a psychotic activity than forgetting. Lorca, in that same poem, said that the iguana will bite those who do not dream, and as one realizes that one is a dream figure in another person's dream, that is self awareness.
Ook een mooie aanvulling hierop - vooral voor de TS - is 1 van de verklaring achter Waking Life (de film die over de droomwereld vs de wakkere wereld gaat):
link

Verder is het natuurlijk jammer dat niet alles OT is, maar MVP.. je snapt natuurlijk ook wel dat Off-topic er bij hoort. Want in het geval van jouw topic, moet je zelf toch eigenlijk ook wel tot de conclusie komen dat wij 1 collectief zijn. En dat alles dus verbonden is en alles dus 'klopt'.. maar ik weet uit ervaring dat dit nogal lastig kan zijn. Maar bedenk je wel: het is jouw spiegel waarop jij reageert, niet op hen!

Mvg Boswachtertje aka Pieter
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  donderdag 6 juli 2006 @ 21:39:18 #120
pi_39585723
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 17:02 schreef MostValuablePrincess het volgende:

[..]
, maar eerlijk is eerlijk ik weet niet exact waarom
Liet ik daar toch even weten dat ik mezelf niet alwetend acht.!!

@Boswachtertje: 3 maal dank voor je reactie, en die link die ga ik eens even heerlijk lezen, dank.
En oja over offtopic gaan, zoals u dat doet is dat natuurlijk niet erg, maar ik heb het eerlijk gezegd niet zo op persoonlijke aanvallen die ik van ene user te verduren krijg, tenminste niet in dit topic.

donderdag 6 juli 2006 @ 21:40:34 #121
pi_39585763
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 20:09 schreef Boswachtertje het volgende:
Maar bedenk je wel: het is jouw spiegel waarop jij reageert, niet op hen!
+1 scherp.
pi_39588854
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 19:07 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ik heb eerder het idee dat jij sabotage wilt plegen door opzettelijk fouten te maken.

Maar goed, dat kan aan mij liggen.

Leer eens omgaan met kritiek meisje.

Daar leer je wat van.

Hopelijk wordt niets verwijderd van deze topic. Deden ze bij mijn topics ook nooit. Mijn topics werd nooit wat verwijderd. Dus ik hoop en verlang dat het met deze topic net zo gaat. Gelijkheid dus ook wel.

En kritiek mag gezegd worden. Kritiek is gezond. Loop je iemand blindelings achterna dan krijg je te maken met .....slechte zaken.

Je bent net op fok en stelt al grote eisen hier

Eigenwijs blaag
Rustig, rustig.
Waarom gelijk in de aanval gaan?

Zij is een hij volgens mij.
quote:
Hopelijk wordt niets verwijderd van deze topic. Deden ze bij mijn topics ook nooit. Mijn topics werd nooit wat verwijderd. Dus ik hoop en verlang dat het met deze topic net zo gaat. Gelijkheid dus ook wel. ]
Ach, arme jij.
Jij mag wel je oordeel en mening tot het uiterste brengen over iets maar als ze over jou beginnen dan kan je het niet zo goed aan?

Het gaat hier niet om jou of om hem.

We weten dat je het allemaal kul vindt en dus als jij over iets begint wat jij denkt wat waar is en iemand zegt enkel: wat een kul moet je kijken hoe snel jij erop springt en verdedigd tot het einde toe.
Tenminste dat denk ik.....

Het was meer om je eigen mening te doen over dit dan dat je daadwerkelijk ook maar 1 goede reden aan gaf waarom het nu echt kul is.
pi_39614010
-

[ Bericht 100% gewijzigd door NorthernStar op 07-07-2006 19:01:21 ]
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_39625685
Ik heb nog steeds nergens een bronvermelding gezien.
Bestond dit "geloof" trouwens al voordat de Matrix (de film dus) bestond?
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  zaterdag 8 juli 2006 @ 17:46:48 #125
138227 hakkersszz
The Truth Is Out There
pi_39637171
@DV

Stop de aanvallen man...
Er zijn mensen die hier serieus over willen praten...
Dus laat het topic lekker links liggen, neem een blowtje, en ga ff een paar uur in de tuin liggen maffen...
Maar laat dit topic AUB met rust...

@MVP
Ik zelf had ook al zo'n theorie vóór de film bestond...
Toen noemde ik het dus nog geen Matrix.
Ik zelf had al lang het idee dat er IETS aan de wereld niet klopten, er moest iets achter zitten...
Iets moest dit alles hebben opgezet voor een reden...
Ik ging van iets heel simpels uit, zonder wetenschappelijke shit of wat dan ook:
Als alles van atomen is, waarom kan dan mijn hand niet door een muur?
De atomen verder uit elkaar zetten zodat er ruimte onstaat, en dat ze er dan door kunnen...?
Dat is best wel leuk om overna te denken.

Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik nog niet heel de OP heb gelezen dat zal ik nu eerst even gaan doen.
Maximaal
4
regels
heur!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')