in augustus is de vlgende vlucht!!quote:
Zout was opquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:02 schreef Woeiii het volgende:
En wat gaan ze er nou precies doen?
Zo snel al? Zal niet lang meer duren voor het Space Shuttle programma op zn eind is.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:19 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
[..]
in augustus is de vlgende vlucht!!
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:20 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Zo snel al? Zal niet lang meer duren voor het Space Shuttle programma op zn eind is.
Staat voor volgend jaar gepland ...dacht ikquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:27 schreef Tomasso het volgende:
En nu geen geintjes meer met de Shuttle
Eerst Columbus omhoog
Zoiets meen ik me ook te herinneren ja.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:29 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Staat voor vo;gend jaar gepland ...dacht ik
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zoiets meen ik me ook te herinneren ja.
^ 27 September 2007 dus.
Das snel.... lijkt overtoon welquote:
Thxquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:31 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
[afbeelding]
alstu![]()
zie ook http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_space_shuttle_missions
ben ik nou gek? er is toch geen space shuttle die columbus heet?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:27 schreef Tomasso het volgende:
En nu geen geintjes meer met de Shuttle
Eerst Columbus omhoog
De Columbia? Maar die is er niet meer! Of is Culumbus een nieuwe shuttle?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:50 schreef cptmarco het volgende:
[..]
ben ik nou gek? er is toch geen space shuttle die columbus heet?
Columbus is een module (van de ESA) die aan de ISS wordt gekoppelt...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:54 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
De Columbia? Maar die is er niet meer! Of is Culumbus een nieuwe shuttle?![]()
quote:Het Columbus-laboratorium is Europa's belangrijkste bijdrage aan het International Space Station. In Bremen zijn alle delen nu bij elkaar gevoegd. Eind mei zal Columbus worden overgebracht naar Cape Canaveral, vanaf waar het met een Space Shuttle naar het ISS zal worden gevlogen in de tweede helft van 2007.
Zie ook dat lanceerschemaquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:56 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Columbus is een module (van de ESA) die aan de ISS wordt gekoppelt...
De Shuttle Columbia is er helaas niet meer
Info Van Marvquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:58 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Zie ook dat lanceerschema
121 - September 27 2007 - STS-122 - Discovery - ISS Assembly Flight 1E: European Laboratory "Columbus"
Ah okquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:56 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Columbus is een module (van de ESA) die aan de ISS wordt gekoppelt...
De Shuttle Columbia is er helaas niet meer
30 aug 2006 = next shuttle launch... maar ik zit nu gekluisterd aan de press brieving... (Nasa Tv)quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:11 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
grtz ik houd het hier voor gezien voor vanavond... tot binnenkort
komt wel vaker over hoorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:05 schreef its_me_ het volgende:
Is tie nog een keer vanuit NL te zien?
http://spaceflight1.nasa.gov/realdata/sightings/quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:54 schreef its_me_ het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar wanneer kan ik hem zien dan? Is daar ergens een lijstje van?
Bingo.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:59 schreef __Saviour__ het volgende:
welke shuttles zijn er nou nog? Atlantis, Discovey en Endeavor?
Komentaar overbodig...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Wanneer was de laatste keer dat Atlantis omhoog ging? Volgens mij is dat al enige tijd geleden...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:59 schreef __Saviour__ het volgende:
7 Oktober 2002 was de laatste keer voor Atlantis.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste keer dat Atlantis omhoog ging? Volgens mij is dat al enige tijd geleden...
7 oktober 2002 sts-112quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste keer dat Atlantis omhoog ging? Volgens mij is dat al enige tijd geleden...
Best snel achter elkaarquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:24 schreef MaxMark het volgende:
[..]
7 Oktober 2002 was de laatste keer voor Atlantis.
30 Augustus aanstaande is 'ie als eerste weer aan de beurt
Bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |